Ik neem het op maar is inderdaad nogal teleurstellend dit jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
Dat zomergasten is ook geen fuck meer aan.
Brrrrrrrr moet er niet aan denken serieus nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt een FANN-FB pagina maken waar je alleen mensen met hun FOK!naam als vriendje accepteert.
Ja alle interessante gasten zijn jaren geleden al geweestquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
Dat zomergasten is ook geen fuck meer aan.
Dat programma van Felderhof was wel leuk, toen met Brood en die Leger des Heils dinges...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle interessante gasten zijn jaren geleden al geweest
Ja dat was een leuke aflevering met Majoor Boshart...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat programma van Felderhof was wel leuk, toen met Brood en die Leger des Heils dinges...
Was echt een lieve jongen die Herman eigenlijken heel zorgzaam voor dat mensje
Mah er zijn zat interessante mensen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alle interessante gasten zijn jaren geleden al geweest
Ja maar die zijn een beetje dood.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat programma van Felderhof was wel leuk, toen met Brood en die Leger des Heils dinges...
Was echt een lieve jongen die Herman eigenlijken heel zorgzaam voor dat mensje
Als je dit filmpje nog niet kent, dan moet je het echt even bekijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Was echt een lieve jongen die Herman eigenlijk![]()
O ja die dus...quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was een leuke aflevering met Majoor Boshart...
Ik snap je vraag nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
nog even zeiken over dat kinderen topic...
het is toch een stomme vraag?
de vragensteller, bij dit soort vragen, meent toch dat de vraag legitiem is omdat dat aan zíjn verwachting voldoet?
Ken ik alquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je dit filmpje nog niet kent, dan moet je het echt even bekijken.
Da's waarquote:
Stomme vragen bestaan niet.....stomme antwoorden wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
nog even zeiken over dat kinderen topic...
het is toch een stomme vraag?
de vragensteller, bij dit soort vragen, meent toch dat de vraag legitiem is omdat dat aan zíjn verwachting voldoet?
ik heb die van mij uit het raam geflikkerd, dat wilde ik altijd al een keertje doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis op te halen 82cm Breedbeeld beeldbuis TV met meubel, staat op 4e verdieping zonder lift.
Er is geen 4 hoog op het eiland//quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb die van mij uit het raam geflikkerd, dat wilde ik altijd al een keertje doen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
At5 Prettig gesprek was ook nog top met Theo van Gogh met Brood en Bosshardt. Zelfs die EO pief was goed te pruimen. En Jos de Brink was een irritante gast.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu weer in de vorige eeuwquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
At5 Prettig gesprek was ook nog top met Theo van Gogh met Brood en Bosshardt. Zelfs die EO pief was goed te pruimen. En Jos de Brink was een irritante gast.
ehm...quote:
Ja maar daar waren best top tv uitzendingen. Mooie interviews. We hadden het toch over zomergasten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu weer in de vorige eeuw
Dat zijn geen stomme vragen, maar hele logische vragen die bij de ontvanger als zeer irritant kunnen overkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm...
je krijgt een relatie...
-vraag van de goegemeente; wanneer ga je je verloven, trouwen etc.
je bent getrouwd/langdurig samenwonend...
-vraag van de goegemeente; wanneer krijgen jullie kinderen?
je hebt een kind gekregen...
-vraag van de goegemeente;
wanneer komt de volgende?
Die cactus collectie van vG op AT5 waren pareltjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar waren best top tv uitzendingen. Mooie interviews. We hadden het toch over zomergasten.
Ik ben verveeld.
Ik vind ''wanneer komt de volgende?'' nog wel de meest stomme vraag die er bij zit eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn geen stomme vragen, maar hele logische vragen die bij de ontvanger als zeer irritant kunnen overkomen.
Waarom zou iemand die vragen stellen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn geen stomme vragen, maar hele logische vragen die bij de ontvanger als zeer irritant kunnen overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |