Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik hem ook gevraagdof hij op jongens viel, zijn Tante, zus van zijn vader, mijn zwager is ook getrouwd met een vrouw, dus zou geen prbleem zijn in dat gezin, maar hij viel ook niet op jongens hij was gewoon nog nooit verliefd geweest en voor minder doet ie het niet
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwdquote:
Is geen probleem in dat gezin...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.
ah......... foutjequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw zwager is getrouwd met een vrouw? Opmerkelijk.
Wel heel vooruitstrevend....ik ben sprakeloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is geen probleem in dat gezin...
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwd
met een vrouw, dat is dus ook zijn Tante net als ik zijn Tante ben, snap je?
Nee, nu niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van mijn oudste zus en mijn zwager heeft ook een zus en die is getrouwd
met een vrouw, dat is dus ook zijn Tante net als ik zijn Tante ben, snap je?
Ja, doeiiiiiiiiiiquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.
Tof!
Kun jij een paintje maken waarin al jouw familieleden met lijntjes aan elkaar verbonden zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
Tis niet mijn broer......... maar wel de zoon van mijn vader...
Dat zou wel weer die Griek verklaren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben jij ook een lesbiënne.
Tof!
Gewoon een organigramquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij een paintje maken waarin al jouw familieleden met lijntjes aan elkaar verbonden zijn?
Volgens mij krijgen we dan een prachtig beeld van een kluwen aan verbindingen.
Die helemaal geen Griek blijkt te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zou wel weer die Griek verklaren.
Ooit een vinger ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die helemaal geen Griek blijkt te zijn.
Maar dat kan ook in dat gezin...
Het lijkt me wel watquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ga ik niet naar vragen wat ie gebruikt...
Haar broer zijn zus haar buurvrouw. Of die zus haar nicht die tegenover de broer van haar nicht woont.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De familie van Fann is veel boeiender.
Die een volle neef als nicht had...quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar broer zijn zus haar buurvrouw. Of die zus haar nicht die tegenover de broer van haar nicht woont.
Daar kunnen in Utopia een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die een volle neef als nicht had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |