Doe eens lief tegen D.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een paar dagen terug lekker eigenmoord gedaan...
Toen wij nog een toercaravan hadden heb ik me ook nooit ingelaten met het inpakken daarvan, behalve de kleding in de kastjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een grote vouwcaravan met kleine auto ervoor en dan een vrouw ding laten inpakken is geen goed idee.![]()
Na 20 KM ging het spul de berm al in.
Ik wist niet of dezequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je er vooral zo'n smiley bij zetten...
Heb zelf nog wat avonturen meegemaakt met 2 hengsten in trailer achter de auto die wat lastig werden op de snelweg door onverwacht hard remmen, dan gaat het aardig slingeren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij nog een toercaravan hadden heb ik me ook nooit ingelaten met het inpakken daarvan, behalve de kleding in de kastjes
PI is handiger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet of dezeof deze
mijn post meer kracht zou geven
Goffer, Fann gaat ze minder gebruiken en ik juist meer lijkt wel.
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zelf nog wat avonturen meegemaakt met 2 hengsten in trailer achter de auto die wat lastig werden op de snelweg door onverwacht hard remmen, dan gaat het aardig slingeren.
Geen smileys meer gebruiken, maar in plaats daarvan PI's. Het nieuwe posten.quote:
Ik heb mijn schoonmoeder wel eens op de achterbank gehad en dan is ABS + een slipcursus toch wel een uitkomst...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonmoeder wel eens op de achterbank gehad en dan is ABS + een slipcursus toch wel een uitkomst...
500 Kg twee keer en dat gaat heen en weer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aardig gewicht als die paarden in beweging komen terwijl ze in de trailer achter de auto hangen.
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
(Smiley is het enige wat hier past).
Op een schaal van 0 t/m 10 stijgen van 0 naar 0,1 is ook meer waardering...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu even iets helemaal anders, die Frans Bauer vind ik als persoon steeds meer te waarderen.
Ik betrap me erop dat ik TV programma's met 'm best wel leuk vind.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 t/m 10 stijgen van 0 naar 0,1 is ook meer waardering...
Ali B is om te huilenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ali B in de zigeunerwoonwagen was lachen.
Dat is retroposten. Voor echte oldbies zoals Sacha zijn PI's altijd al belangrijker geweest dan smilies. Wij newbies leren alleen wat langzaam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen smileys meer gebruiken, maar in plaats daarvan PI's. Het nieuwe posten.
Het leest prettiger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is retroposten. Voor echte oldbies zoals Sacha zijn PI's altijd al belangrijker geweest dan smilies. Wij newbies leren alleen wat langzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |