Ik probeer dat uit alle macht te voorkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 100k postings.
Met jouw 24 klonen, mag dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer dat uit alle macht te voorkomen.
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 100k postings.
Is het feestje al geweest?
Voor je het weet is het al gebeurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.
Ja, nou duurt het nog een tijd voor ik weer een "jubileum" heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet is het al gebeurd.
Sta je nu in de top 500?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou duurt het nog een tijd voor ik weer een "jubileum" heb.
Misschien moet ik de 123.456de post maar vieren.
Dankquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 05:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze is voor Treehut.
[ afbeelding ]
Van jongs af had ik daar al moeite mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van het kleurplaatje natuurlijk
Die Treehut is rijker dan wij denken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:03 schreef chufi het volgende:
http://www.cnet.com/au/ne(...)3-2-million-on-ebay/
Die houdt zich wijzelijk van de domme ....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Treehut is rijker dan wij denken.
Ik probeer toch elke keer zijn posts te begrijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die houdt zich wijzelijk van de domme ....
Ik doe ook hard mn best, soms lukt het denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer toch elke keer zijn posts te begrijpen
Hij is stripliefhebber.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ook hard mn best, soms lukt het denk ik
Ik wil dan ook geen boot en kinderen...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.
Vrijwel nooit privacy, als je kind een keer dwars is in de Efteling kun je haar niet eens op haar sodemieter geven zonder dat de hele wereld het te zien krijgt.
Zouden de prinsesjes wel eens bij McDonalds eten? Ik hoop het wel.... dat ze af en toe lekker incognito door een of andere Amerikaanse stad banjeren en lekker doen wat ze hier niet kunnen doen.
En de Efteling ken je ook niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen boot en kinderen...
Jawel, maar daar ga ik alleen zonder kinderen heen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de Efteling ken je ook niet?
Alsof er daar geen andere kut blagen rondlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ga ik alleen zonder kinderen heen...
Tuurlijk wel, maar die mogen ze van mij slaan wat ze willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof er daar geen andere kut blagen rondlopen.
Ik stuur ze naar die treintjes dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die mogen ze van mij slaan wat ze willen.
Als ze maar niet janken daarna...
Kun je nu nog achterhalen welke post het was?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.quote:
Die kale baas is zelf ook 40+ dus ik gok niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.
Zorgwekkend. Hebben we daar ook een uitzetbeleid voor?
Die post hier nooit, dus die zal er ook geen last van hebben. Bovendien hebben we dan geen mod meer. Lijkt me helemaal een reden om een dergelijke regeling in te gaan stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kale baas is zelf ook 40+ dus ik gok niet.
Let's hope so...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.
Zorgwekkend. Hebben we daar ook een uitzetbeleid voor?
Echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
# 216 MadMaster 74.900
And fakking proud of it...
Morgen dus een feestje van jou als je de 75k haalt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
# 216 MadMaster 74.900
And fakking proud of it...
Pannenkoeken of patat met kroket?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen dus een feestje van jou als je de 75k haalt.
Ik sta er wel op dat ik word thuisgebracht.
Ik heb vanaf begin al gesjoemeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die aantallen zijn echt, mijn trots niet zo...
Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannenkoeken of patat met kroket?
Daar ben ik het wel met eens,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
Ik wil geen ruzie krijgen met FANN, omdat ik vlees eet.
Als tegenprestatie zal ik een topic voor je openen waarin ik jouw 75k aan kwaliteitspostings zal bejubelen, zodat heel FOK! jou kan feliciteren en je de aandacht krijgt die je meer dan verdiend.
Pannenkoeken is goed, topic niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
Als tegenprestatie zal ik een topic voor je openen waarin ik jouw 75k aan kwaliteitspostings zal bejubelen, zodat heel FOK! jou kan feliciteren en je de aandacht krijgt die je meer dan verdiend.
MM niet, dus dat belooft een potentiëel leuk topic te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met eens,
Ik ga wat zaken regelen en ben er later weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM niet, dus dat belooft een potentiëel leuk topic te worden.
Eerst even een uurtje lopen, dan ga ik aan de slag!
Oeps....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannenkoeken is goed, topic niet.
Een leek met een heel dikke duim...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als leek vond ik het al knap dat ik er geen port van heb gemaakt.
Je moet je eigen kwaliteiten natuurlijk optimaal benutten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een leek met een heel dikke duim...
Niemand heeft ooit ruzie met mij gekregen omdat hij/zij vlees eetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef FANN het volgende:
Nah, la maar zitten ik kan het niet vinden..
quote:FANN
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 00-00-0000
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 23.996 (gemiddeld 12 per dag
Op dit icoontje klikken:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had net gekeken, maar dan was ik zeker scheel![]()
Thanks! in elk geval, weet ik dat ook weer..
Ja had ik gedaan en toen kreeg ik dittequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit icoontje klikken: [ afbeelding ] rechtsboven...
Je weet inmiddels wel het verschil tussen rechts- en linksboven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja had ik gedaan en toen kreeg ik ditte![]()
» Toggle andere users
» Geef abonnement kado
maar dat is bij het icoontje bij je Usernaam ik zat effe verkeerd
Ga er eens met je muis overheen en houdt 'm dan daar stil.quote:Wat the Fuck is trouwens Toggle andere users?
Aha!!!!!!!!!!!! ik heb het gezien...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel het verschil tussen rechts- en linksboven?
[..]
Ga er eens met je muis overheen en houdt 'm dan daar stil.
Klik vervolgens eens op die tekst en scroll daarna omhoog...
Ik heb slechts een paar gezien... Toch een medaille dan toch ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nederland 3e, valt me wat tegen maar met die invaller uit Lunteren niet slecht.
WK Scheve schaats?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nederland 3e, valt me wat tegen maar met die invaller uit Lunteren niet slecht.
Dacht ik al .. Wereldruiterspelen in Normandie...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen idee had...
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben niet zo leuk. Kom een maand bij me wonen en zelfs jij als eeuwig lachebekje zal de neiging krijgen om mijn hoofd van mijn romp te scheiden.quote:
Wij (Piet en ik) hadden het er gisteren net over dat we jou al een tijdje niet gezien hadden. We waren al bang dat je in de Moldau verdronken was. Beetje vermaakt in Praag?quote:
Ja brons en plaatsing voor OS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts een paar gezien... Toch een medaille dan toch ?
Toevallig ken ik die invaller goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen idee had...
Ik zou zeggen stuur die knollen vast de oceaan over, kunnen ze vast aklimatiserenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja brons en plaatsing voor OS.
De echte NL topknollen zijn de oceaan al over alleen die ruiters daar bakken er niets van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur die knollen vast de oceaan over, kunnen ze vast aklimatiseren
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je loopt nog niet zolang hier rond, dus logisch dat zulke opties onbekend voor je zijn.
Ik klik altijd op alles wat klikbaar is. Niet dat je daar altijd even vrolijk van wordt, maar je komt soms wel hele grappig dingen tegen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wel ooit zien staan maar de behoefte nog niet gehad om het te proberen, en er ook nog nooit iemand over gehoord
Het nut van dat toggle ontgaat me wat maar daar heb ik wel vaker last van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd op alles wat klikbaar is. Niet dat je daar altijd even vrolijk van wordt, maar je komt soms wel hele grappig dingen tegen dan.
Btw....kun jij die pixel rechtsonderin het beeld even voor ons wegwerken? Alvast bedankt!
Het nut van een DM aan jezelf sturen (agossie.....) zie ik ook niet direct, maar het is wel leuk dat het kan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het nut van dat toggle ontgaat me wat maar daar heb ik wel vaker last van.
Kan dat? Nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het nut van een DM aan jezelf sturen zie ik ook niet direct, maar het is wel leuk dat het kan!
Je hebt mijn ninja-edit gemist....hoover maar eens over je eigen DM-icon heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan dat? Nog nooit geprobeerd.
dan doe ik een edit...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben niet zo leuk. Kom een maand bij me wonen en zelfs jij als eeuwig lachebekje zal de neiging krijgen om mijn hoofd van mijn romp te scheiden.
Mijn postings zijn natuurlijk wel altijd superleuk. Buitencategorie!
Ik had het nog nooit gezien, nooit met mijn muis over mijn eigen icoontje gegaan denk ik,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wel ooit zien staan maar de behoefte nog niet gehad om het te proberen, en er ook nog nooit iemand over gehoord
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik een edit...
ik vind je postings leuk
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?
Die zijn taai...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?
Eindelijk heb ik een forum-groupie * Jeuj*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik een edit...
ik vind je postings leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |