Dacht ik al .. Wereldruiterspelen in Normandie...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen idee had...
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben niet zo leuk. Kom een maand bij me wonen en zelfs jij als eeuwig lachebekje zal de neiging krijgen om mijn hoofd van mijn romp te scheiden.quote:
Wij (Piet en ik) hadden het er gisteren net over dat we jou al een tijdje niet gezien hadden. We waren al bang dat je in de Moldau verdronken was. Beetje vermaakt in Praag?quote:
Ja brons en plaatsing voor OS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts een paar gezien... Toch een medaille dan toch ?
Toevallig ken ik die invaller goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen idee had...
Ik zou zeggen stuur die knollen vast de oceaan over, kunnen ze vast aklimatiserenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja brons en plaatsing voor OS.
De echte NL topknollen zijn de oceaan al over alleen die ruiters daar bakken er niets van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur die knollen vast de oceaan over, kunnen ze vast aklimatiseren
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je loopt nog niet zolang hier rond, dus logisch dat zulke opties onbekend voor je zijn.
Ik klik altijd op alles wat klikbaar is. Niet dat je daar altijd even vrolijk van wordt, maar je komt soms wel hele grappig dingen tegen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wel ooit zien staan maar de behoefte nog niet gehad om het te proberen, en er ook nog nooit iemand over gehoord
Het nut van dat toggle ontgaat me wat maar daar heb ik wel vaker last van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd op alles wat klikbaar is. Niet dat je daar altijd even vrolijk van wordt, maar je komt soms wel hele grappig dingen tegen dan.
Btw....kun jij die pixel rechtsonderin het beeld even voor ons wegwerken? Alvast bedankt!
Het nut van een DM aan jezelf sturen (agossie.....) zie ik ook niet direct, maar het is wel leuk dat het kan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het nut van dat toggle ontgaat me wat maar daar heb ik wel vaker last van.
Kan dat? Nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het nut van een DM aan jezelf sturen zie ik ook niet direct, maar het is wel leuk dat het kan!
Je hebt mijn ninja-edit gemist....hoover maar eens over je eigen DM-icon heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan dat? Nog nooit geprobeerd.
dan doe ik een edit...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben niet zo leuk. Kom een maand bij me wonen en zelfs jij als eeuwig lachebekje zal de neiging krijgen om mijn hoofd van mijn romp te scheiden.
Mijn postings zijn natuurlijk wel altijd superleuk. Buitencategorie!
Ik had het nog nooit gezien, nooit met mijn muis over mijn eigen icoontje gegaan denk ik,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wel ooit zien staan maar de behoefte nog niet gehad om het te proberen, en er ook nog nooit iemand over gehoord
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik een edit...
ik vind je postings leuk
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Vooral die OP die hij toen had gemaakt toch?
Die zijn taai...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je dat spreekwoord met ouwe koeien?
Eindelijk heb ik een forum-groupie * Jeuj*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik een edit...
ik vind je postings leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |