Hij is stripliefhebber.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ook hard mn best, soms lukt het denk ik
Ik wil dan ook geen boot en kinderen...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... als je vervolgens van dat jaarinkomen geen bootje mag kopen zonder dat iedereen er een mening over denkt te moeten hebben... nee dank je.
Vrijwel nooit privacy, als je kind een keer dwars is in de Efteling kun je haar niet eens op haar sodemieter geven zonder dat de hele wereld het te zien krijgt.
Zouden de prinsesjes wel eens bij McDonalds eten? Ik hoop het wel.... dat ze af en toe lekker incognito door een of andere Amerikaanse stad banjeren en lekker doen wat ze hier niet kunnen doen.
En de Efteling ken je ook niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen boot en kinderen...
Jawel, maar daar ga ik alleen zonder kinderen heen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de Efteling ken je ook niet?
Alsof er daar geen andere kut blagen rondlopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ga ik alleen zonder kinderen heen...
Tuurlijk wel, maar die mogen ze van mij slaan wat ze willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof er daar geen andere kut blagen rondlopen.
Ik stuur ze naar die treintjes dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die mogen ze van mij slaan wat ze willen.
Als ze maar niet janken daarna...
Kun je nu nog achterhalen welke post het was?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het zelf ook over het hoofd gezien... beetje jammer, anders had ik er een kwaliteitspost van gemaakt.
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.quote:
Die kale baas is zelf ook 40+ dus ik gok niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.
Zorgwekkend. Hebben we daar ook een uitzetbeleid voor?
Die post hier nooit, dus die zal er ook geen last van hebben. Bovendien hebben we dan geen mod meer. Lijkt me helemaal een reden om een dergelijke regeling in te gaan stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kale baas is zelf ook 40+ dus ik gok niet.
Let's hope so...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staan best wel een hoop 40 plussers in die top-500 zag ik net.
Zorgwekkend. Hebben we daar ook een uitzetbeleid voor?
Echt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
# 216 MadMaster 74.900
And fakking proud of it...
Morgen dus een feestje van jou als je de 75k haalt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
# 216 MadMaster 74.900
And fakking proud of it...
Pannenkoeken of patat met kroket?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen dus een feestje van jou als je de 75k haalt.
Ik sta er wel op dat ik word thuisgebracht.
Ik heb vanaf begin al gesjoemeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die aantallen zijn echt, mijn trots niet zo...
Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pannenkoeken of patat met kroket?
Daar ben ik het wel met eens,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
Ik wil geen ruzie krijgen met FANN, omdat ik vlees eet.
Als tegenprestatie zal ik een topic voor je openen waarin ik jouw 75k aan kwaliteitspostings zal bejubelen, zodat heel FOK! jou kan feliciteren en je de aandacht krijgt die je meer dan verdiend.
Pannenkoeken is goed, topic niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pannenkoeken.
Ik wil geen ruzie krijgen met FANN, omdat ik vlees eet.
Als tegenprestatie zal ik een topic voor je openen waarin ik jouw 75k aan kwaliteitspostings zal bejubelen, zodat heel FOK! jou kan feliciteren en je de aandacht krijgt die je meer dan verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |