SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 1% gewijzigd door debuurvrouw op 31-08-2014 08:39:36 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Is er overeenstemming dottey? Snap ik dat goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Op naar regenbogen en plasjesstrepen! Ik bedoel voor jullie allemaal dan he![]()
Als wij in Januari weer gaan starten.. dan moet dit topic leeg zijn! Ik heb graag alle ruimte![]()
Mijn NOD mag op 13 sept. Oh en cyclussen zijn inmiddels 28-23 en hij was nu 27quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Quote me maar als er een aanpassing in de OP moet
Mijn NOD mag naar 12 september.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Mag ik ook met verhaaltje in de op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
2013?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Mag ik ook met verhaaltje in de op?
-ik86-
Bezig sinds: mei 2014
Kindje # 1
NOD: geen idee
Bijzonderheden: 25 augustus 1e afspraak bij de huisarts om te kijken hoe nu verder.
Lief Dotje, wil je mijn NOD op 7 september zetten... Woman Log vind dat ik dan lek moet gaan wordenquote:
Hebben jullie erover gesproken? Gaan jullie weer beginnen in januari? Dat is het zo!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Op naar regenbogen en plasjesstrepen! Ik bedoel voor jullie allemaal dan he![]()
Als wij in Januari weer gaan starten.. dan moet dit topic leeg zijn! Ik heb graag alle ruimte![]()
Nee. In Januari gaan we de boel evalueren, met en bij elkaar, en dan besluiten of we verder of niet verder gaan met proberen. Ik wil eigenlijk nog niet aan de "niet verder gaan" denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Is er overeenstemming dottey? Snap ik dat goed?
Dottey, wil je mijn NOD op 30 augustus zetten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Dottey het volgende:
Tot zover de OP bijgewerkt.
Mochten er meer graag in de OP willen of iets aangepast hebben. DM of Quote mij maar
Nou dat lijkt me wel wat! Ik hoop dat ik mee kan doen aan die dealquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:08 schreef Cygne het volgende:
Dottey![]()
Hopelijk mag je ook echt weer door in januari. Kunnen we samen zwanger worden.Hopelijk blijft t dan gewoon zitten.
Ik kwam er net achter dat t niet zo handig is je hele woonkamer te verbouwen, 4 dagen na curettage. Buikpijn.Geen bloed.
![]()
Oh en besloten dat mochten we een keer een kind krijgen die gewoon bij ons op de slaapkamer gaat wonen. Ook al hebben we twee extra slaapkamers.
Nee, dat helemaal niet. Ik voel gestrest aan. Heb mijn medicatie herhaling van tig jaar geleden aangevraagd en gekregen om in ieder geval mocht het nodig zijn iets te kunnen gebruiken om rustig van binnen te worden. Tijdelijks niets te voelen, zodat ik kan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef JantinaGr het volgende:
Dottey.Hopelijk geeft het ergens ook wat rust?
[..]
Dottey, wil je mijn NOD op 30 augustus zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef twist02 het volgende:
Hier is het "er-niet-mee-bezig-zijn" nu definitief mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Ja, het is geen 24/7 roze wolk, maar daar heb ik me al bij neergelegd. Zolang het goed gaat kan ik af en toe intens genieten van de bolle buik. (En dat zijn stiekem gewoon mijn darmenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef twist02 het volgende:
@Risu:
Da's ook weer zo ja! Voorlopig lukt het me ook nog niet om niet helemaal los te gaan met fantaseren, dus dat genieten komt wel goed denk ik!
Lukt het bij jou nu al wat meer om te genieten?
Nog even en jij en Cholula staan niet meer onderaan!
@SQ: ja, het voelt zo naïef nu, omdat we er natuurlijk heel doelbewust mee bezig waren en toch ben ik nu verbaasd ofzo!Maar dat went vast snel!
Fijn dat je er van kunt genieten! En dat het geen 24/7 roze wolk is, lijkt me niet gek ook. Hou wel van Zwitsal-geur, dus da's wel een goeie ja!quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:24 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, het is geen 24/7 roze wolk, maar daar heb ik me al bij neergelegd. Zolang het goed gaat kan ik af en toe intens genieten van de bolle buik. (En dat zijn stiekem gewoon mijn darmen) En dan later heb ik weer eens iets gegeten wat compleet verkeerd valt en dan baal ik verschrikkelijk van alles. Ik smeer ook met zwitsal buikbalsem. Voor de buik totaal niet nodig, maar de geur en de actie zelf maakt me blij en dat helpt ook wel.
Wel een aanrader vind ik. Tenzij je natuurlijk een hekel hebt aan zwitsalgeur.
Hopelijk komt daar snel een naam bij, bungelde stiekem al een tijdje onofficieel onderaan, wil er pas na goede termijnecho inquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:32 schreef Cholula het volgende:
Ik sta al bijna een maand onderaan de lijst in z&g te bungelen dus ik vind dat het tijd wordt dat er nieuwe aanwas komt! (Hoofdreden is dat ik leuk vind als jullie mogen opschuiven omdat jullie zwanger zijn!)
WHOWH!!!! Wat een twist van die twistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd!Lekker genieten!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
HOERA!! nou soort van! ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Sara82 het volgende:
Hier ook een soort van goed nieuws: EINDELIJK had ik vanmorgen bloed!![]()
Nu dus een cyclus van 84 dagen!![]()
Het is dus precies het dubbele van mijn gebruikelijke 42 dagen, dus ik denk dat ik een cyclus geskipt hebt. (vermoed zelf sterk dat er een eisprong mislukt is, omdat ik wel veel letterlijke druk heb gevoeld op dag 26 ofzo, en twee weken geleden aan de andere kant weer zo'n drukgevoel had.) Ben aan de ene kant verdrietig dat ik zo'n afschuwelijk lange cyclus heb, aan de andere kant ben ik blij dat er nu eindelijk iets gebeurd down there. Maar blijf zo bang dat er iets mis is....![]()
Afgelopen week kreeg ik opeens zere tieten, die vaak voorafgaan aan mijn menstruatie. Maar omdat ik al wekenlang alles aanzag voor een voorbode (puisten, humeurig, krampjes), was ik er van overtuigd dat mijn lijf me weer keihard in de maling zat te nemen.
Anyway, de LH-stokkies kunnen binnenkort weer uit de kast. Mijn nieuwe NOD mag op 5 oktober (mijn god, da's ver weg, maar ik ga er voor!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joepie! Gefeliciteerd.![]()
Banalers = vanalles?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef -ik86- het volgende:
Nou ik ben weer terug van de huisarts met een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Nu wachten op een afspraak en dan zullen ze wel banalers gaan onderzoeken..
De innesteling kan je voelen idd, maar het kan ook zomaar zijn dat je niets voelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef Hilzillah het volgende:
Gelukkig maar ik86! Kan je eindelijk 'door'.
Balen Sara82. Lange cyclussen zijn écht stom!!
Hier te weinig gebatst om raak te zijn deze maand... Maar misschien een heul heul heul langzaam zaadjeBen toch benieuwd. Omdat ik bij bestaande baby dacht mijn eisprong te voelen, vind ik het een beetje gek dat ik nu niks voel... Maar misschien heb ik toen de innesteling gevoeld en niet de eisprong. Kan je dat voelen eigenlijk?
Stom hè, vanaf volgende maand vriendje aan zn taas trekken (omg TAAS!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
De innesteling kan je voelen idd, maar het kan ook zomaar zijn dat je niets voelt.![]()
Eigenlijk net als de eisprong. De een wel, de ander niet. De ene keer wel, de andere keer niet.
Naar wat ik weet is om de dag beter voor de kwaliteit van zijn Taas-productquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Stom hè, vanaf volgende maand vriendje aan zn taas trekken (omg TAAS!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en iedere dag batsen... Kan ik de eisprong ook niet missen
![]()
Oh ja, dat waarquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Naar wat ik weet is om de dag beter voor de kwaliteit van zijn Taas-product
Hehe, Stick ook inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Ach ja. M. is het product van elke dag seks, dus al je er zin an hebt...!
Ja, haha, ik wilde al vragen of je al zwanger was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, Stick ook inderdaad.
Ik kan zaterdag testen, denk ik. Maar ik wil wachten tot maandag. Omdat vorige keer zo laat pas positief, en cycluswise is het nu gek met bv ende verdwaalde spiraal!
Dus dat zal er op neerkomen dat ik donderdag ofzo al een test doe
De Senn ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Ach ja. M. is het product van elke dag seks, dus al je er zin an hebt...!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:
En zo kan ik toch ineens stiekem op het wachtbankje![]()
Meneer kon zich niet meer bedwingen en moest en zou.. ik nog half zacht "maar maar" zeggen.
En erna zegt hij heel erg verwarrend "we zullen wel zien of het raak is of niet".
Het zou zomaar kunnen. Mijn eisprong is eigenlijk ook rond deze dag gerekend..
Maar voor alsnog het plan is pas n januari de boel te bekijken![]()
* Dottey duimt stiekem
Ja, ik had het verteld wanneer we de vruchtbare week hadden en wanneer mijn ovulatie ongeveer zou zijn. De nood is nooit hoog bij meneer, maar ineens.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef Sara82 het volgende:
Cool Dottey! Wist ie dat je ovuleerde? Duimduimduim!
Zo is t hier ook gegaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, ik had het verteld wanneer we de vruchtbare week hadden en wanneer mijn ovulatie ongeveer zou zijn. De nood is nooit hoog bij meneer, maar ineens.....
^^,
zo mag het van mij altijd wel gaan
Hier ook zoiets. Vriend had net bepaald dat ie pauze nodig had, het nu nog niet zo hoefde. Zei dat ik om zeker te zijn deze cyclus zou afwachten en dan weer tijdelijk met de pil te beginnen, was het meteen weer veilig. Nog gewaarschuwd dat het tot die tijd dus niet veilig was. Maar ja, na een paar dagen kon hij zich ook niet meer inhouden.. Ik was de enige die wist dat eisprong eraan kwam, ook iets erna was het weer raak en ik vermoed dat het daarmee gebeurd is. Wij maar denken dat het weer niet zou lukken, ik zat al bijna met de pil klaar voor als het bloeden zou beginnen.. Nou en toen kwam het dus mooi niet meer! Haha, was even paar weken wennen hoor en het voelt nog steeds gek..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:
En zo kan ik toch ineens stiekem op het wachtbankje![]()
Meneer kon zich niet meer bedwingen en moest en zou.. ik nog half zacht "maar maar" zeggen.
En erna zegt hij heel erg verwarrend "we zullen wel zien of het raak is of niet".
Het zou zomaar kunnen. Mijn eisprong is eigenlijk ook rond deze dag gerekend..
Maar voor alsnog het plan is pas n januari de boel te bekijken![]()
* Dottey duimt stiekem
Iets in mij zegt dat het ook niets gaat worden hoor, maar toch mag ik mee op het wachtbankje deze maand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:50 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Vriend had net bepaald dat ie pauze nodig had, het nu nog niet zo hoefde. Zei dat ik om zeker te zijn deze cyclus zou afwachten en dan weer tijdelijk met de pil te beginnen, was het meteen weer veilig. Nog gewaarschuwd dat het tot die tijd dus niet veilig was. Maar ja, na een paar dagen kon hij zich ook niet meer inhouden.. Ik was de enige die wist dat eisprong eraan kwam, ook iets erna was het weer raak en ik vermoed dat het daarmee gebeurd is. Wij maar denken dat het weer niet zou lukken, ik zat al bijna met de pil klaar voor als het bloeden zou beginnen.. Nou en toen kwam het dus mooi niet meer! Haha, was even paar weken wennen hoor en het voelt nog steeds gek..
Hoop dat het bij jou op dezelfde manier gaat, net als je denkt "nee, dit zal wel niet" dan gebeurd het
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef Malteser het volgende:
Voorzichtig maar weer om de hoek kijken hier... Nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen na de curettage van 13-08 en ik weet ook nog niet of het me de eerste tijd lukt om heel gezellig mee te kletsen. Het voelt nog wat gek allemaal.
Maar meelezen doe ik sowieso toch al dus wie weet.
Voor de OP:
Malteser
bezig sinds mei 2014
curettage op 13-08-2014 ivm miskraam bij 10 weken
nieuwe NOD nog niet bekend
Te mooi blijkbaar... Hartje is gestopt bij 10 weken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Malteser en het was zo mooi.. Sterkte
Hoe voel je je nu?
.....
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Te mooi blijkbaar... Hartje is gestopt bij 10 weken.
Lief dat je het vraagt. Nog wat wisselende gevoelens. Vandaag een mindere dag, toch wel verdrietig nog soms.
Maar ook wel goede dagen. Hopelijk snel weer een cyclus, dan weet ik dat mijn lijf 'het weer doet'.
Ik heb wel wat mensen in mijn omgeving bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Wil ze alleen niet teveel 'belasten' met mijn verdriet. Dus dat is soms lastig. Maar het komt goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef twist02 het volgende:
Lieve Malteser, op deze manier wil ik eigenlijk helemaal geen welkom zeggenmaar toch welkom terug. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik hoop dat je lijf het inderdaad weer snel oppakt en dat je het een beetje een plekje kunt geven? Heb je mensen waarmee je goed kunt praten als je die behoefte hebt?
Wel ok, eigenlijk. Zondag al op kraamvisite en ik kijk er best naar uit.quote:
DMquote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:38 schreef Limone het volgende:
Het zou wat zijn, Dottey. Ik duim! Wat voor zaakje heb je?
Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef -ik86- het volgende:
Toch stiekem wel spannend Dottey..
Ik had al een brief van het ziekenhuis dat ze mijn verwijzing binnen hadden en ik binnenkort een uitnodiging voor intake gesprek ontvang.
Alles stinkt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:48 schreef blob87 het volgende:
Malteser en Cygne, wat stoer dat jullie al weer mee schrijven hier. Erg meegelezen en meegeleefd met jullie. Dat het jullie snel wel gegund is!![]()
Ik zit mezelf hier weer helemaal gek te maken. Kan eigenlijk niet echt raar zijn, maar irrationele hersens doen hun werk..Die zeggen je hebt het al 4 dagen knetter koud, bent super moe, zere borsten en alles stinkt. Dus het KAN zo maar... Ja ja. Zondag officiele NOD. Ook wel eens korte cyclussen en dan zou het dus wel weer kunnen….
![]()
Nee vooralsnog is er geen aanwijsbare reden voor de lange cyclus. De HA denkt of aan PCO of aan ontpillen. Misschien daf mijn overgewicht een factor speelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Malteser het volgende:
En dank jullie voor het ontvangst!
Ik zie wat nieuwe streepjes-kandidaten. Leuk! Sommige 'ken' ik van het lurken in het baby- en dreumestopic. Super dat jullie voor een volgend kindje gaan!
Joycie: is er vooralsnog geen reden voor de lange cyclus? En was je daar al bekend mee (als in vroeger ook al)?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Cygne het volgende:
Het enige betrouwbare symptoom voor mij is midden in de nacht de badkamer poetsen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar.
En ineens een onstilbare drang hebben naar de geur van Dettol![]()
OMG Cygne, droogklootquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:06 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Na een miskraam wil ik altijd nieuwe meubels kopen.![]()
Hopelijk blijft t bij twee miskramen.
Inderdaad. Daarnaast heb ik nu wel genoeg meubels. En te weinig baby's.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
OMG Cygne, droogkloot. Ik hoop voor jou ook dat het bij twee miskramen blijft maar niet vanwege die meubels
.
Die 7 maanden plopjes heb ik geen ervaring mee! Maar paar dagen voor NOD een dag of 2 ritmische pijnscheutjes gevoelt. Was een kort steekje, om de paar seconden. Was ook meteen het enige wat ik merkte, zelfs sterkere reuk duurde even!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef L-E het volgende:
Blob, hoop doet leven he!
Een van jullie wel eens een innesteling gevoeld? Ik heb al de hele dag rare plopjes in mijn onderbuik. Een beetje wat je hebt als je 7 maanden zwanger bent, maar dat lijkt me sterk
Dat was hier ook HET teken. Daarbij voelde ik me continue wat weeiig ofzo, heel vaag. Voelde me gewoon echt "anders"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef Malteser het volgende:
Zere borsten was hier HET kwaaltje. Er waren nachten bij dat ik niet eens op mijn buik kon slapen, zo gevoelig. En ik heb een vrij bescheiden 70D. Maar ze deden zeer en groeiden zo mijn bh uit in een paar weken tijd. Ik was in shock! En man vond het prachtig....
Dus Blob: ik hoop voor jou op 2 strepen!
pupje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:06 schreef L-E het volgende:
Nou, testen dit weekend is niet meer nodig: hallo bloed! Op zich goed nieuws, ik heb dus gewoon een prachtige cyclus. Volgende NOD is dus 26-9. (Bijzonder, twee jaar geleden testte ik positief die dag! Het resultaat zit nu op de grond aan mijn tenen te likken)
Geen idee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Te laat voor een innesteling toch? 12 dagen na eggjumpz.
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:50 schreef Limone het volgende:
Ja, maar het komt toch vaker voor dat er bloedverlies is tijdens/voor NOD en dat degene dan toch zwanger is. Als een soort grote schoonmaak voor de nieuwe bewoner.
Lijkt mij echt super tof!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgt
Selvaria, ik zou zeker tot dag 30 wachten. En dan de dag erna testen. Als het lukt, qua geduld enzo
Ebayquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Minarosa het volgende:
Hilzillah waar heb je ze besteld? Bij sensitest zijn er er bij mij altijd () binnen één (werk)dag.
Ik houd trouwens alleen menstruaties bij, dat deed ik tot voor kort in mijn outlookagenda met 'XXX' maar toen realiseerde ik me dat mijn collega's dat volgens mij ook kunnen zien. Ik onthoud trouwens ook wel de soort-van-positieve ovulatietesten (dagen waarop het streepje net iets donkerder is) om dan twee weken daarna te testen, maar komt er altijd op neer dat het dan nog minstens twee weken duurt en het blijkbaar geen positieve ovulatietest was.
Hahaha nee, wees gerust, zij is degene die afwijktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:06 schreef Selvaria het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon een raampje kan openen en even in jezelf kan kijken om te zien wat er nu precies aan het gebeuren is.![]()
Vandaag dag 29 van mijn cyclus, maar ik weet nog niet zo goed waar ik aan toe ben.. Voordat ik de pil slikte duurde het altijd 28-30 dagen voor ik weer ongesteld werd, maar ik snap er nou niks meer van.. Wanneer zouden jullie testen?
Ik vind het overigens ook erg lastig om er níet mee bezig te zijn. Een vriendin zei laatst dat ze na het stoppen met de pil er niet zo mee bezig was geweest en ze totaal verrast was toen ze zwanger bleek te zijn... hoe is me echt een raadsel.Nu ik dit zo typ kom ik er wel achter dat ik misschien echt iets aan m'n controlfreak issues moet doen.
Jaaaa! Het was echt opvallend! Terwijl ik mijn baby mee had. Veel sjans van dilfs ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef twist02 het volgende:
Balen, blob!
Limone: haha, heb je zoveel sjans dan ja?
Kan goed kloppen trouwens! Onbewust schijnen mannen het op te merken wanneer een vrouw vruchtbaar is. Tijdens m'n studie wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat strippers tijdens hun ovulatie zo'n 10-20% meer verdienen aan fooien! /nerd-mode
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaaa! Het was echt opvallend! Terwijl ik mijn baby mee had. Veel sjans van dilfs ook.hahaha
![]()
Wat een leuk onderzoek! Hoewel ik eerst dacht dat het om mannelijke strippers ging. Toen dacht ik: like duhuh! Natuurlijk geven vrouwen meer fooi als ze ovuleren.. Ik had even kortsluiting in mijn hoofd geloof ik.![]()
Maar dat is ook aantrekkelijk, toch? Leuke jonge papa, hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaad
En met een baby erbij werkt het helemaal goed, want baby=vruchtbaar=![]()
Zo is ook wel eens aangetoond dat mannen aantrekkelijker zijn voor vrouwen als ze een kinderstoeltje op hun fiets hebben (ook al zit er geen kind in) !
Tuurlijk mag jij dat vervelend vinden. Ik heb net terug zitten kijken vanaf jan. Bij mij varieerd t van 26-39 dagen. 1x een rare 12 dagen ertussen.. Voor mij is dit iritant, terwijl het toch elke keer ergens rond de 30 hangt. Maar ik begrijp heel goed dat een variatie tussen bijv 18-75 dagen nog veel rotter is! :-) (spreek uit ervaring)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef Sara82 het volgende:
@minerosa: stomme lange cycli-boks. Ik vind het zelf na 4 á 5 maanden nog net te kort om naar de huisarts te stappen, dus ben blij dat jij het doet, hihi! Laat maar weten wat hij er van zegt, ben wel benieuwd....
Ben ook heel gemeen, zag een keer iemand (volgens mij ergens anders). die zei dat ze zo'n lange en onregelmatige cyclus had. 30 tot 34 dagen. De bitch in mij denkt dan echt van: wow, are you kidding me?! Terwijl ik natuurlijk dondersgoed weet dat dat net zo goed vervelend is.....
Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaad
En met een baby erbij werkt het helemaal goed, want baby=vruchtbaar=![]()
Zo is ook wel eens aangetoond dat mannen aantrekkelijker zijn voor vrouwen als ze een kinderstoeltje op hun fiets hebben (ook al zit er geen kind in) !
Da's ook wel een mooie foto ja!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.
Dat mannen met baby's aantrekkelijk zijn voor vrouwen verklaart wel waarom dit soort foto's zo populair zijn/waren.
[ afbeelding ]
Dan heeft mijn vent niet zo goed opgelet tijdens het uitleggen van de regels... Die vind zwangere vrouwen lillek... Hij zal niet zeggen dat hij mij ook lillek vind dan, dat durft hij niet want ik heb een goeie rechtsequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:26 schreef twist02 het volgende:
[..]
Da's ook wel een mooie foto ja!
Nee het zijn vooral zwangere vrouwen die minder aantrekkelijk zijn voor andere mannen* om die reden (zijn al bevrucht, dus op dat moment niet interessant.
Het feit dat je een kind hebt, wil zeggen dat je in elk geval vruchtbaar bent én dat je blijkbaar goed voor het kind zorgt (er vanuit gaande dat je kind het nog doet)
*Voordat ik half Z&G over me heen krijg: voor je eigen man ben je zo mogelijk juist aantrekkelijker omdat je zijn kind (en genen) draagt
deze had ik op mijn tienermeisjeskamer hangen vroegerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.
Dat mannen met baby's aantrekkelijk zijn voor vrouwen verklaart wel waarom dit soort foto's zo populair zijn/waren.
[ afbeelding ]
dat schijnt vaak ook weer hormoon gerelateerd te zijn...quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wel lief van ze Cygne. Fijn dat ze ook aan jou hebben gedacht. Ik ken ook moeders die hun kind heel erg claimen. Dan mag niemand ze een fles geven, want ze willen alles zelf doen.
Dat zou dan een mooie shot zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:32 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Volgende maand zou ook wel mooi zijn. Mijn vruchtbare dag valt precies rond de dag dat we 12 jaar samen zijnEn ze zeggen toch wel eens 3x is scheepsrecht
Komende maand wordt poging nummer 3
Nu voel ik me een beetje aangesproken..quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wel lief van ze Cygne. Fijn dat ze ook aan jou hebben gedacht. Ik ken ook moeders die hun kind heel erg claimen. Dan mag niemand ze een fles geven, want ze willen alles zelf doen.
Soms heeft het inderdaad een reden, maar bij mijn schoonzus dus echt niet. Die claimt haar kind soms heel erg. Neefje is ondertussen 3, maar na de geboorte mocht niemand wat. En nog steeds doet ze soms overdreven beschermen/claimen. Dus vanuit mijn kant is dit frustratie. Vat het niet persoonlijk op hoor!!! Ligt ook aan mij 😉quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nu voel ik me een beetje aangesproken..![]()
Dat deed ik ook bij zoon, maar je weet niet altijd de reden waarom. Hier had dat dus wel een reden. (wat overigens na een paar weken weg was)
Dat zou inderdaad een mooi shot zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat zou dan een mooie shot zijn!
Weet ze dat, dat ze dat doet? En ik weet inderdaad ook dat er mensen zijn die dat wel doen. Tsja.. ieder zijn dingquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Soms heeft het inderdaad een reden, maar bij mijn schoonzus dus echt niet. Die claimt haar kind soms heel erg. Neefje is ondertussen 3, maar na de geboorte mocht niemand wat. En nog steeds doet ze soms overdreven beschermen/claimen. Dus vanuit mijn kant is dit frustratie. Vat het niet persoonlijk op hoor!!! Ligt ook aan mij 😉
Niet vervelend bedoeld, maar die dikgedrukte opmerking vind ik nogal makkelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Soms heeft het inderdaad een reden, maar bij mijn schoonzus dus echt niet. Die claimt haar kind soms heel erg. Neefje is ondertussen 3, maar na de geboorte mocht niemand wat. En nog steeds doet ze soms overdreven beschermen/claimen. Dus vanuit mijn kant is dit frustratie. Vat het niet persoonlijk op hoor!!! Ligt ook aan mij 😉
Ik snap wat je bedoelt. En misschien komt t ook omdat mijn schoonzus me niet zo ligt dat ik zo denk. Maar ik vind wel dat ze nog steeds erg beschermend is. Hem uit mijn handen trekken als hij is gevallen en ik hem aan het troosten ben (toen ben ik wel boos weg gelopen), pleisters plakken op zijn knie terwijl er niet eens een druppel bloed te zien is etc. En hij is nu bijna 3.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:23 schreef twist02 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar die dikgedrukte opmerking vind ik nogal makkelijk.
Mijn schoonzus vond het de eerste paar weken ook heel moeilijk om haar kind bij iemand anders te zien. Volgens mijn gehele schoonfamilie was dat raar en misschien wel een teken van een postnatale depressie (!), en ik snapte als enige waarom ze dat deed. Terwijl de hele familie dezelfde info/kennis had als ik op dat moment.
Wat ik bedoel te zeggen: omdat jij de reden niet ziet, wil dat niet zeggen dat die er niet is.
Haha, ja dat weet je van tevoren natuurlijk nooit. :-) (gelukkig)quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef Risu het volgende:
Ik denk dat ik de eerste week ook heel erg claimerig zal zijn. Hoop dat ik het daarna wel wat los kan laten, want het is natuurlijk niet zo leuk voor de visite. Maar dan hoop ik wel dat ze gauw weer weg zijn.![]()
Ik denk dat het ook uit onzekerheid komt ergens. Bij mij is het denk ik ook het feit dat ik zo lang heb moeten wachten naar mijn idee (eerst tot vent er klaar voor was, en toen tot het eindelijk lukte en toen eentje die eens blijft plakken, en nu tot ie eens komt) dat ik niet meteen los kan laten dat hij/zij niet altijd bij mij kan zijn. Of ja, ik weet het niet zo goed. Misschien valt het uiteindelijk wel mee.
Maar ik heb dus ook een verleden van depressies en ik loop nog steeds (ter ondersteuning nog) bij iemand hiervoor. Komt wel goed hoor.
Ik heb overigens veel minder problemen als mijn zusje het vast zou houden denk ik. Die krijgt wss zelf nooit kinderen, dus dan moet ze van de mijne genieten (en van broerlief) dus daar denk ik dan wel aan. En misschien mijn neef ook, die is homo en wil graag kinderen, maar raakt ondertussen ook steeds meer richting max adoptie leeftijd. Ligt aan situatie denk ik... Naja ik zie wel. Nu zit ie nog lekker bij mij
Hihi ja, maar niet zo'n goede band. Dus ik laat het er maar zo bij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
oeps het ging over je schoonzus :-D
Ik werk zelf in het onderwijs en ben ook niet zo flauw. Ik plak alleen pleisters als ik het echt nodig vind. En niet bij 1 druppel bloed. En ik maak vaak grapjes als ze zijn gevallen. Dan beginnen ze vanzelf te lachen. Aangezien kleuters vaak vallen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Risu het volgende:
Oh dat doe ik dan weer niet. Gevallen? Hup opstaan en doorlopen. Bloed? Nou kom dan een pleistertje erop en hup weer door. Ik ga geen huilenbalk kweken. Mijn man is zeeer kleinzerig en dat is zoo irritant. Dat moet ik niet keer twee hebben straks.
nou, dat weet ik wel zeker dat het door die slechte band komt. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht mijn kind door een ander gevoed wordt dan door zijn vader of moeder. Pas toen ze ouder waren mochten anderen dat doen. De geur van de ouders hoort bij die voeding. Het is geen babypop ofzo. En ja, er zijn vast hoopjes mensen die daar niet 'moeilijk' over doen maar voor mij was dit een no-go. Gelukkig gaf ik de eerste twee borstvoeding. Kan er daar geen scheve gezichten over zijn. En als míjn kind huilt en ík ben in de buurt ben ik degene die troost. Punt. En dat vind ik ook erg normaal. Een band met je neefje heeft niks te maken met voeden of troosten maar met lekker spelen. Die andere dingen zijn de oudertaken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. En misschien komt t ook omdat mijn schoonzus me niet zo ligt dat ik zo denk. Maar ik vind wel dat ze nog steeds erg beschermend is. Hem uit mijn handen trekken als hij is gevallen en ik hem aan het troosten ben (toen ben ik wel boos weg gelopen), pleisters plakken op zijn knie terwijl er niet eens een druppel bloed te zien is etc. En hij is nu bijna 3.
Tja, als ik buiten bij hem ben en hij valt, ben ik degene die hem troost. Vind ik. en dat zij vanuit binnen naar buiten komt lopen en hem uit mijn handen trekt, vind in wat ver gaan. Als we beiden buiten zouden zijn, zou ik ook niet opstaan om hem te troosten, omdat ik het dan inderdaad een taak van de ouders vind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dat weet ik wel zeker dat het door die slechte band komt. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht mijn kind door een ander gevoed wordt dan door zijn vader of moeder. Pas toen ze ouder waren mochten anderen dat doen. De geur van de ouders hoort bij die voeding. Het is geen babypop ofzo. En ja, er zijn vast hoopjes mensen die daar niet 'moeilijk' over doen maar voor mij was dit een no-go. Gelukkig gaf ik de eerste twee borstvoeding. Kan er daar geen scheve gezichten over zijn. En als míjn kind huilt en ík ben in de buurt ben ik degene die troost. Punt. En dat vind ik ook erg normaal. Een band met je neefje heeft niks te maken met voeden of troosten maar met lekker spelen. Die andere dingen zijn de oudertaken.
Vind ik.
niet met je eens. Dat is een oergevoel dat kan ik je niet uitleggen. Al zou ik door je heen moeten. Als mijn kind huilt en ik ben in de buurt troost ik. Punt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Tja, als ik buiten bij hem ben en hij valt, ben ik degene die hem troost. Vind ik. en dat zij vanuit binnen naar buiten komt lopen en hem uit mijn handen trekt, vind in wat ver gaan. Als we beiden buiten zouden zijn, zou ik ook niet opstaan om hem te troosten, omdat ik het dan inderdaad een taak van de ouders vind.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vond het juist fantastisch om te zien hoe iemand die ik lief had het aller liefste wat ik heb vasthield. Ik gaf hem graag uit handen. Zo geweldig om te zien hoe de grootste chagrijn vertederend keek naar mijn minimens.
Ik kan het niet laten te reageren, sorryquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Tja, als ik buiten bij hem ben en hij valt, ben ik degene die hem troost. Vind ik. en dat zij vanuit binnen naar buiten komt lopen en hem uit mijn handen trekt, vind in wat ver gaan. Als we beiden buiten zouden zijn, zou ik ook niet opstaan om hem te troosten, omdat ik het dan inderdaad een taak van de ouders vind.
Helemaal mee eens. Ik ben echt verbaasd om te lezen dat een baby bij je houden als claimen beschouwd wordt en dat iemand beledigd of boos is als er geen moedertje gespeeld mag worden. Wowquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dat weet ik wel zeker dat het door die slechte band komt. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht mijn kind door een ander gevoed wordt dan door zijn vader of moeder. Pas toen ze ouder waren mochten anderen dat doen. De geur van de ouders hoort bij die voeding. Het is geen babypop ofzo. En ja, er zijn vast hoopjes mensen die daar niet 'moeilijk' over doen maar voor mij was dit een no-go. Gelukkig gaf ik de eerste twee borstvoeding. Kan er daar geen scheve gezichten over zijn. En als míjn kind huilt en ík ben in de buurt ben ik degene die troost. Punt. En dat vind ik ook erg normaal. Een band met je neefje heeft niks te maken met voeden of troosten maar met lekker spelen. Die andere dingen zijn de oudertaken.
Vind ik.
Mwahh.. ligt eraan hoe ernstig er iets aan de hand is. Hier gebeurd het vaak zat dat opa of oma hem troost, terwijl ik wel in huis ben. Het ligt maar aan de situatie. Ik trek zoon dan zeker niet meteen weg bij diegene, maar vraag wel eerst wat er is gebeurd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet met je eens. Dat is een oergevoel dat kan ik je niet uitleggen. Al zou ik door je heen moeten. Als mijn kind huilt en ik ben in de buurt troost ik. Punt.
Maar goed, ernstig offtopic![]()
Benieuwd hoe je dit zelf gaat ervaren ooit.
ik ben, of nou ja was,quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:15 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Mwahh.. ligt eraan hoe ernstig er iets aan de hand is. Hier gebeurd het vaak zat dat opa of oma hem troost, terwijl ik wel in huis ben. Het ligt maar aan de situatie.
Maar Shopaholic, voel je niet aangevallen nu door alle reactiesGeloof mij, dat de kans zeer groot is dat je over tig dingen dadelijk anders denkt dan nu. Of dat dingen heel anders voor je voelen of juist niet. Ben benieuwd inderdaad!
![]()
En iedereen is anders!
Wat lief en wat fijn!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef Cygne het volgende:
Net terug van kraamvisite. Of ik m vast wou houden? En de fles geven? Uiteindelijk heb ik twee uur met m mogen knuffelen en het was zo fijn.![]()
Neef en zijn vriendin wilden me een beetje troosten.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef Dottey het volgende:
Voor de OP
Naam: Dottey
Begonnen in April 2013 voor eerste kindje.
Update: Nog twee maanden zo proberen en dan een doorverwijzing aanvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik las alleen maar liefdevol gebaar en begrip op. En dingen met je willen delen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Cygne het volgende:
Oei, wat een discussie heb ik losgemaakt!![]()
Ik heb geen idee hoe ik er in zal staan, mocht het bij ons een keer lukken. En voor wat betreft kraambezoek, ik ga niet vragen of ik 't kindje mag vasthouden. Dat is niet aan mij vind ik, maar aan de ouders. ZIj weten beter of dat kan dan ik, en als ze het zelf liever niet hebben is dat ook prima. Ik ben wel heel dankbaar dat het mocht en ik heb er zo van genoten. En zijn moeder ook, dat ik er zoveel aan had. 'Ik ben blij dat we een beetje hebben kunnen helpen', zei ze nog. Als hij had moeten huilen hd ik hem natuurlijk wel direct teruggegeven, maar hij lag lekker te dutten en te kroelen.
Ik merk dat ik niet heel goed uit m'n woorden kom. Wil niet iemand voor het hoofd stoten of bekritiseren op haar omgang met kraambezoek.
crosspostquote:
+1quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vond het juist fantastisch om te zien hoe iemand die ik lief had het aller liefste wat ik heb vasthield. Ik gaf hem graag uit handen. Zo geweldig om te zien hoe de grootste chagrijn vertederend keek naar mijn minimens.
Dat zij mij dat moment gunde met háár kindje ben ik haar zo dankbaar voor. Ze zij ook: 'ik weet hoe 't voelt, bij ons heeft het zo lang geduurd. En ik vond het zelf zo fijn als ik af en toe de kans kreeg fijn met zo'n kleintje te knuffelen. Dus geniet jij maar eventjes van dat moment'.quote:Op maandag 1 september 2014 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dottey
Cygne wat fijn dat je daar troost uit hebt kunnen halen
Dank voor de tip!quote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Wat een mooi moment cygne!
Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes
Lief!!quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat zij mij dat moment gunde met háár kindje ben ik haar zo dankbaar voor. Ze zij ook: 'ik weet hoe 't voelt, bij ons heeft het zo lang geduurd. En ik vond het zelf zo fijn als ik af en toe de kans kreeg fijn met zo'n kleintje te knuffelen. Dus geniet jij maar eventjes van dat moment'.
Ik had hem op een gegeven moment zo tegen me aan gelegd en toen zei ze, ja.. dat heb je goed door! Dat vindt hij het allerfijnste!
Dat zou inderdaad een leuk cadeautje zijn! Niemand weet toch precies wanneer je eisprong is, alleen jij zelf als je die ovulatietesten doet. Die paar dagen verschil hoeven ze toch niet te wetenquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief Cygne! Ik gun je dat moment met je eigen kleintje zowordt morgen 30. Volgens de standaard app heb ik dan ook mn ei dus ik grap steeds, mooi cadeautje. Volgens de ovulatietesten heb ik mn ei echter op dag 16/17. Ik hoop wat later want a.s. woensdag is
weg. Maar als t raak is zullen we zeggen dat t een verjaardagscadeautje was
Welke app gebruik je?quote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Lief Cygne! Ik gun je dat moment met je eigen kleintje zowordt morgen 30. Volgens de standaard app heb ik dan ook mn ei dus ik grap steeds, mooi cadeautje. Volgens de ovulatietesten heb ik mn ei echter op dag 16/17. Ik hoop wat later want a.s. woensdag is
weg. Maar als t raak is zullen we zeggen dat t een verjaardagscadeautje was
Ik heb een cyclus van 27 dagen en geeft bij mij standaard ei op dag 12. Niet een specifieke app. Ik gebruik womanlog en heb daar mijn lf gewijzigd. Nu zou mijn ei 6 september moeten zijn maar ik verwacht hem op 4 septemberquote:
Wat vreselijk spannend!quote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef Minarosa het volgende:
Wat een goed nieuws Dottey! September, dat is heel ruim voor januari! Fijn dat manlief is bijgedraaid.
Ik heb as. donderdag afspraak met de huisarts.
Thanks voor de tipquote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef sproetjes het volgende:
Oh en misschien een tip: bij de etos nu 1+1 gratis op de vitamines. Ook de zwanger worden doosjes
He jakkes. Ik kan mij erg goed voorstellen dat het omdat je dan een goede kans had gemaakt. Jammer zeg.quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef JantinaGr het volgende:
Hier is de menstruatie ook doorgezet. Was dit keer echt benieuwd, want we hadden rond de vruchtbare periode meerdere keren gebatst.
Wel positief dat dit precies op de dag was die ik had verwacht, wat m'n cyclus steeds meer inzichtelijk maakt!![]()
Volgende NOD: 3 oktober
Mijn man is een beetje een gekkerd jaquote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Hilzillah het volgende:
*proest* Gekke man Dot. Maar wel liefEn super dat jullie het weer gaan proberen
Ik blijf altijd een kwartiertje liggen mits het een effectieve bats kan zijnquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef sproetjes het volgende:
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen:
Hoe doen jullie dat "na de bats" () blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p
Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
quote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Cygne het volgende:
Blijven liggen even. Wel met n handdoekje dr onder. Anders wordt mn bed vies.
Ik kan mij meestal na de bats toch even niet meer bewegenquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef sproetjes het volgende:
Omdat we ons op fok nergens voor hoeven te schamen:
Hoe doen jullie dat "na de bats" () blijven we nog extra lang liggen voor het maximale effect?
Ik heb zelf vooral neiging zsm naar t toilet te gaan maar das natuurlijk ook niet erg bevorderlijk :p
Ik ben overigens weer op jacht naar mn ei, maar nog geen slijmerige zooi dus dat verklaard nog geen tweede streep
Als je verder wil met deze kloon of is dit je echte en rammeltje je kloon.... dan kan je die er toch uit laten halen. Waar jij je lekker bij voelt hoor!quote:Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een kwartiertje liggen mits het een effectieve bats kan zijn. Buiten de vruchtbare periode race ik naar het toilet.
Ik (rammeltje) weet nog niet of ik wel in de OP wil blijven. Waarschijnlijk verhuis ik na deze ronde definitief naar het moeilijk zwanger worden topic (om hopelijk daarna naar het zwangertopic te verhuizen).
Hier!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:16 schreef Minarosa het volgende:
Valt er nog te duimen voor strepen vandaag of deze week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier valt niet veel te batsen trouwens, met die nabloedingen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Cygne op 02-09-2014 22:09:02 ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben ik trouwens de enige met een stomme tik?Watalsdan is een bekend spelletje hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog niet met zwanger gedaan.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Watalsdan is een bekend spelletje hierAlleen nog niet met zwanger gedaan.
Zijn je ovu testen al binnen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |