abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143820967
Gelukkig maar ik86! Kan je eindelijk 'door'.

Balen Sara82. Lange cyclussen zijn écht stom!!

Hier te weinig gebatst om raak te zijn deze maand... Maar misschien een heul heul heul langzaam zaadje :D Ben toch benieuwd. Omdat ik bij bestaande baby dacht mijn eisprong te voelen, vind ik het een beetje gek dat ik nu niks voel... Maar misschien heb ik toen de innesteling gevoeld en niet de eisprong. Kan je dat voelen eigenlijk?
pi_143828173
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef Hilzillah het volgende:
Gelukkig maar ik86! Kan je eindelijk 'door'.

Balen Sara82. Lange cyclussen zijn écht stom!!

Hier te weinig gebatst om raak te zijn deze maand... Maar misschien een heul heul heul langzaam zaadje :D Ben toch benieuwd. Omdat ik bij bestaande baby dacht mijn eisprong te voelen, vind ik het een beetje gek dat ik nu niks voel... Maar misschien heb ik toen de innesteling gevoeld en niet de eisprong. Kan je dat voelen eigenlijk?
De innesteling kan je voelen idd, maar het kan ook zomaar zijn dat je niets voelt. :D

Eigenlijk net als de eisprong. De een wel, de ander niet. De ene keer wel, de andere keer niet.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143832128
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Dottey het volgende:

[..]

De innesteling kan je voelen idd, maar het kan ook zomaar zijn dat je niets voelt. :D

Eigenlijk net als de eisprong. De een wel, de ander niet. De ene keer wel, de andere keer niet.
Stom hè, vanaf volgende maand vriendje aan zn taas trekken (omg TAAS!! :o _O- *O* w/ o|O O-) ) en iedere dag batsen... Kan ik de eisprong ook niet missen ;) :D
pi_143832182
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Stom hè, vanaf volgende maand vriendje aan zn taas trekken (omg TAAS!! :o _O- *O* w/ o|O O-) ) en iedere dag batsen... Kan ik de eisprong ook niet missen ;) :D
Naar wat ik weet is om de dag beter voor de kwaliteit van zijn Taas-product :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143834476
twist gefeliciteerd! *O*
pi_143837424
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

Naar wat ik weet is om de dag beter voor de kwaliteit van zijn Taas-product :9
Oh ja, dat waar :D D
pi_143838835
Ach ja. M. is het product van elke dag seks, dus al je er zin an hebt...! ~O>
pi_143839855
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Hehe, Stick ook inderdaad.

Ik kan zaterdag testen, denk ik. Maar ik wil wachten tot maandag. Omdat vorige keer zo laat pas positief, en cycluswise is het nu gek met bv ende verdwaalde spiraal!

Dus dat zal er op neerkomen dat ik donderdag ofzo al een test doe :')
pi_143840295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Hehe, Stick ook inderdaad.

Ik kan zaterdag testen, denk ik. Maar ik wil wachten tot maandag. Omdat vorige keer zo laat pas positief, en cycluswise is het nu gek met bv ende verdwaalde spiraal!

Dus dat zal er op neerkomen dat ik donderdag ofzo al een test doe :')
Ja, haha, ik wilde al vragen of je al zwanger was. :7
pi_143842306
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
De Senn ook :D ~O>
pi_143843809
Fopje in mijn buik is t product van 3 keer batsen in een zeer pandapuntwaardige maand :') ik weet ook zeker welke keer raak was, want de andere twee keer kunnen echt niet qua timing...
Kwak
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:56:24 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_143843886
Elke baby is uiteindelijk het resultaat van 1 keer batsen. Welke keer dat dan is is bij de ene makkelijker te achterhalen dan bij de andere :7
disclaimer
pi_143856013
Nod is hier ook zaterdag, maar ik wacht een week langer (is de bedoeling :p) Want cyclus kan zomaar aantal dagen langer zijn, echter de langste tot nu toe 38 dagen = dan 2 september.

Wat is trouwens eigenlijk echt de definitie van onregelmatige ongesteldheid? Ben je ook onregelmatig als de cyclussen per maand een paar dagen met elkaar verschillen?
pi_143856500
En zo kan ik toch ineens stiekem op het wachtbankje :')

Meneer kon zich niet meer bedwingen en moest en zou.. ik nog half zacht "maar maar" zeggen.
En erna zegt hij heel erg verwarrend "we zullen wel zien of het raak is of niet".

Het zou zomaar kunnen. Mijn eisprong is eigenlijk ook rond deze dag gerekend..

Maar voor alsnog het plan is pas n januari de boel te bekijken :')

* Dottey duimt stiekem
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:27:18 #90
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_143856529
Ik duim mee Dottey!
pi_143856556
Hihi, Dottey. Dat zou helemaal super zijn natuurlijk :D
pi_143856590
* gewoonmezelf en Saar duimen keihard mee!
S. 2014
J. 2016
pi_143856999
ahw O+ Thanks!

Vooral Saar O+ O+
pi_143857345
Cool Dottey! Wist ie dat je ovuleerde? Duimduimduim!
pi_143858459
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:

Meneer kon zich niet meer bedwingen en moest en zou.. ik nog half zacht "maar maar" zeggen.
En erna zegt hij heel erg verwarrend "we zullen wel zien of het raak is of niet".

* Dottey duimt stiekem
pi_143858525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef Sara82 het volgende:
Cool Dottey! Wist ie dat je ovuleerde? Duimduimduim!
Ja, ik had het verteld wanneer we de vruchtbare week hadden en wanneer mijn ovulatie ongeveer zou zijn. De nood is nooit hoog bij meneer, maar ineens.....

^^,

zo mag het van mij altijd wel gaan :P
pi_143858536
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:18 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hihi O+ :* Leuk! :D
pi_143859046
Oh Dottey!! Ik hoop het zo voor je!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_143859051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:20 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ja, ik had het verteld wanneer we de vruchtbare week hadden en wanneer mijn ovulatie ongeveer zou zijn. De nood is nooit hoog bij meneer, maar ineens.....

^^,

zo mag het van mij altijd wel gaan :P
Zo is t hier ook gegaan ;) Zo zijn wij ook van januari naar officieel augustus beland. Ik duim mee voor je meis!
pi_143859814
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:

* Dottey duimt stiekem
Hier ook zoiets. Vriend had net bepaald dat ie pauze nodig had, het nu nog niet zo hoefde. Zei dat ik om zeker te zijn deze cyclus zou afwachten en dan weer tijdelijk met de pil te beginnen, was het meteen weer veilig. Nog gewaarschuwd dat het tot die tijd dus niet veilig was. Maar ja, na een paar dagen kon hij zich ook niet meer inhouden.. Ik was de enige die wist dat eisprong eraan kwam, ook iets erna was het weer raak en ik vermoed dat het daarmee gebeurd is. Wij maar denken dat het weer niet zou lukken, ik zat al bijna met de pil klaar voor als het bloeden zou beginnen.. Nou en toen kwam het dus mooi niet meer! Haha, was even paar weken wennen hoor en het voelt nog steeds gek..
Hoop dat het bij jou op dezelfde manier gaat, net als je denkt "nee, dit zal wel niet" dan gebeurd het :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')