Ja, het is geen 24/7 roze wolk, maar daar heb ik me al bij neergelegd. Zolang het goed gaat kan ik af en toe intens genieten van de bolle buik. (En dat zijn stiekem gewoon mijn darmenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef twist02 het volgende:
@Risu:
Da's ook weer zo ja! Voorlopig lukt het me ook nog niet om niet helemaal los te gaan met fantaseren, dus dat genieten komt wel goed denk ik!
Lukt het bij jou nu al wat meer om te genieten?
Nog even en jij en Cholula staan niet meer onderaan!
@SQ: ja, het voelt zo naïef nu, omdat we er natuurlijk heel doelbewust mee bezig waren en toch ben ik nu verbaasd ofzo!Maar dat went vast snel!
Fijn dat je er van kunt genieten! En dat het geen 24/7 roze wolk is, lijkt me niet gek ook. Hou wel van Zwitsal-geur, dus da's wel een goeie ja!quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:24 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, het is geen 24/7 roze wolk, maar daar heb ik me al bij neergelegd. Zolang het goed gaat kan ik af en toe intens genieten van de bolle buik. (En dat zijn stiekem gewoon mijn darmen) En dan later heb ik weer eens iets gegeten wat compleet verkeerd valt en dan baal ik verschrikkelijk van alles. Ik smeer ook met zwitsal buikbalsem. Voor de buik totaal niet nodig, maar de geur en de actie zelf maakt me blij en dat helpt ook wel.
Wel een aanrader vind ik. Tenzij je natuurlijk een hekel hebt aan zwitsalgeur.
Hopelijk komt daar snel een naam bij, bungelde stiekem al een tijdje onofficieel onderaan, wil er pas na goede termijnecho inquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:32 schreef Cholula het volgende:
Ik sta al bijna een maand onderaan de lijst in z&g te bungelen dus ik vind dat het tijd wordt dat er nieuwe aanwas komt! (Hoofdreden is dat ik leuk vind als jullie mogen opschuiven omdat jullie zwanger zijn!)
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef twist02 het volgende:
Hier is het "er-niet-mee-bezig-zijn" nu definitief mislukt
WHOWH!!!! Wat een twist van die twistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd!Lekker genieten!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
HOERA!! nou soort van! ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Sara82 het volgende:
Hier ook een soort van goed nieuws: EINDELIJK had ik vanmorgen bloed!![]()
Nu dus een cyclus van 84 dagen!![]()
Het is dus precies het dubbele van mijn gebruikelijke 42 dagen, dus ik denk dat ik een cyclus geskipt hebt. (vermoed zelf sterk dat er een eisprong mislukt is, omdat ik wel veel letterlijke druk heb gevoeld op dag 26 ofzo, en twee weken geleden aan de andere kant weer zo'n drukgevoel had.) Ben aan de ene kant verdrietig dat ik zo'n afschuwelijk lange cyclus heb, aan de andere kant ben ik blij dat er nu eindelijk iets gebeurd down there. Maar blijf zo bang dat er iets mis is....![]()
Afgelopen week kreeg ik opeens zere tieten, die vaak voorafgaan aan mijn menstruatie. Maar omdat ik al wekenlang alles aanzag voor een voorbode (puisten, humeurig, krampjes), was ik er van overtuigd dat mijn lijf me weer keihard in de maling zat te nemen.
Anyway, de LH-stokkies kunnen binnenkort weer uit de kast. Mijn nieuwe NOD mag op 5 oktober (mijn god, da's ver weg, maar ik ga er voor!)
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef twist02 het volgende:
Hier is het "er-niet-mee-bezig-zijn" nu definitief mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joepie! Gefeliciteerd.![]()
Banalers = vanalles?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef -ik86- het volgende:
Nou ik ben weer terug van de huisarts met een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Nu wachten op een afspraak en dan zullen ze wel banalers gaan onderzoeken..
De innesteling kan je voelen idd, maar het kan ook zomaar zijn dat je niets voelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef Hilzillah het volgende:
Gelukkig maar ik86! Kan je eindelijk 'door'.
Balen Sara82. Lange cyclussen zijn écht stom!!
Hier te weinig gebatst om raak te zijn deze maand... Maar misschien een heul heul heul langzaam zaadjeBen toch benieuwd. Omdat ik bij bestaande baby dacht mijn eisprong te voelen, vind ik het een beetje gek dat ik nu niks voel... Maar misschien heb ik toen de innesteling gevoeld en niet de eisprong. Kan je dat voelen eigenlijk?
Stom hè, vanaf volgende maand vriendje aan zn taas trekken (omg TAAS!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
De innesteling kan je voelen idd, maar het kan ook zomaar zijn dat je niets voelt.![]()
Eigenlijk net als de eisprong. De een wel, de ander niet. De ene keer wel, de andere keer niet.
Naar wat ik weet is om de dag beter voor de kwaliteit van zijn Taas-productquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Stom hè, vanaf volgende maand vriendje aan zn taas trekken (omg TAAS!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en iedere dag batsen... Kan ik de eisprong ook niet missen
![]()
Oh ja, dat waarquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Naar wat ik weet is om de dag beter voor de kwaliteit van zijn Taas-product
Hehe, Stick ook inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Ach ja. M. is het product van elke dag seks, dus al je er zin an hebt...!
Ja, haha, ik wilde al vragen of je al zwanger was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, Stick ook inderdaad.
Ik kan zaterdag testen, denk ik. Maar ik wil wachten tot maandag. Omdat vorige keer zo laat pas positief, en cycluswise is het nu gek met bv ende verdwaalde spiraal!
Dus dat zal er op neerkomen dat ik donderdag ofzo al een test doe
De Senn ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Ach ja. M. is het product van elke dag seks, dus al je er zin an hebt...!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:
En zo kan ik toch ineens stiekem op het wachtbankje![]()
Meneer kon zich niet meer bedwingen en moest en zou.. ik nog half zacht "maar maar" zeggen.
En erna zegt hij heel erg verwarrend "we zullen wel zien of het raak is of niet".
Het zou zomaar kunnen. Mijn eisprong is eigenlijk ook rond deze dag gerekend..
Maar voor alsnog het plan is pas n januari de boel te bekijken![]()
* Dottey duimt stiekem
Ja, ik had het verteld wanneer we de vruchtbare week hadden en wanneer mijn ovulatie ongeveer zou zijn. De nood is nooit hoog bij meneer, maar ineens.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef Sara82 het volgende:
Cool Dottey! Wist ie dat je ovuleerde? Duimduimduim!
Zo is t hier ook gegaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, ik had het verteld wanneer we de vruchtbare week hadden en wanneer mijn ovulatie ongeveer zou zijn. De nood is nooit hoog bij meneer, maar ineens.....
^^,
zo mag het van mij altijd wel gaan
Hier ook zoiets. Vriend had net bepaald dat ie pauze nodig had, het nu nog niet zo hoefde. Zei dat ik om zeker te zijn deze cyclus zou afwachten en dan weer tijdelijk met de pil te beginnen, was het meteen weer veilig. Nog gewaarschuwd dat het tot die tijd dus niet veilig was. Maar ja, na een paar dagen kon hij zich ook niet meer inhouden.. Ik was de enige die wist dat eisprong eraan kwam, ook iets erna was het weer raak en ik vermoed dat het daarmee gebeurd is. Wij maar denken dat het weer niet zou lukken, ik zat al bijna met de pil klaar voor als het bloeden zou beginnen.. Nou en toen kwam het dus mooi niet meer! Haha, was even paar weken wennen hoor en het voelt nog steeds gek..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:
En zo kan ik toch ineens stiekem op het wachtbankje![]()
Meneer kon zich niet meer bedwingen en moest en zou.. ik nog half zacht "maar maar" zeggen.
En erna zegt hij heel erg verwarrend "we zullen wel zien of het raak is of niet".
Het zou zomaar kunnen. Mijn eisprong is eigenlijk ook rond deze dag gerekend..
Maar voor alsnog het plan is pas n januari de boel te bekijken![]()
* Dottey duimt stiekem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |