abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143681180
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door debuurvrouw op 31-08-2014 08:39:36 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143681195
Quote me maar als er een aanpassing in de OP moet ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143681214
Op naar regenbogen en plasjesstrepen! Ik bedoel voor jullie allemaal dan he ;)

Als wij in Januari weer gaan starten.. dan moet dit topic leeg zijn! Ik heb graag alle ruimte _O-

edit: zie ene paar post naar beneden voor meer uitleg ;)

[ Bericht 50% gewijzigd door Dottey op 22-08-2014 11:45:50 ]
pi_143681589
Wil je mij op 17 september zetten Dottey?

In dit topic posten helpt. Dijken zijn net doorgebroken, keurig op mijn NOD.
O+ Bekende net dat hij nog even hoop had dat de spotting een innesteling was. Wist niet dat hij er ook van baalde. Ik was even verdrietig. Maar, het hoeft geen rampen jaar worden. Wie weet is vandaag de eerste dag van mijn zwangerschap O+
pi_143684092
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:

Als wij in Januari weer gaan starten.. dan moet dit topic leeg zijn! Ik heb graag alle ruimte _O-
Is er overeenstemming dottey? Snap ik dat goed? :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 23:06:11 #6
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_143685967
quote:
Mijn NOD mag op 13 sept. Oh en cyclussen zijn inmiddels 28-23 en hij was nu 27 :)

Vandaag onze korte trouwvideo gekregen om o.a. via social media ofzo te kunnen delen O+
En de rode ferrari stond wederom kort voor de deur deze keer :') 3 dagen maar weer
pi_143686777
quote:
Mijn NOD mag naar 12 september.
pi_143691095
quote:
Mag ik ook met verhaaltje in de op?

-ik86-
Bezig sinds: mei 2014
Kindje # 1
NOD: geen idee
Bijzonderheden: 25 augustus 1e afspraak bij de huisarts om te kijken hoe nu verder.
pi_143692745
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef -ik86- het volgende:

[..]

Mag ik ook met verhaaltje in de op?

-ik86-
Bezig sinds: mei 2014
Kindje # 1
NOD: geen idee
Bijzonderheden: 25 augustus 1e afspraak bij de huisarts om te kijken hoe nu verder.
2013?
pi_143693141
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 05:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

2013?
Euh ja dat bedoel ik.... Lekker wakker.... :D
pi_143694171
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Knip
Lief Dotje, wil je mijn NOD op 7 september zetten... Woman Log vind dat ik dan lek moet gaan worden :D
pi_143694289
quote:

Hebben jullie erover gesproken? Gaan jullie weer beginnen in januari? Dat is het zo!

Mag ik ook in de OP? Zit mobiel (als altijd) en weet even niet precies wat erin staat, maar iig begonnen in november 2013, kindje nr. 1, bijzonderheid: cycli van 42-56 dagen na stoppen met de pil.
pi_143695711
Dottey, wat een fijn nieuws :)
pi_143697781
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Is er overeenstemming dottey? Snap ik dat goed? :)
Nee. In Januari gaan we de boel evalueren, met en bij elkaar, en dan besluiten of we verder of niet verder gaan met proberen. Ik wil eigenlijk nog niet aan de "niet verder gaan" denken.
Wel hadden we afgesproken dat ik gisteren bij mijn huisartsen afspraak mocht vermelden dat we al zolang bezig zijn en er niets uit komt. Dat we nu om de druk te verlagen een pauze t/m jan hebben ingelast en dan waarschijnlijk weer verder willen gaan met proberen.
Dus die vroeg hoe lang ben je dan al precies bezig. neusde in haar bestanden en zei. Hey, jouw spiraal heb ik al hartstikke lang geleden verwijderd. Zijn jullie serieus bezig of kijken jullie maar een beetje van hoe het gaat?
Dus ik gaf aan dat ik ovulatiestrips ben gaan gebruiken na een half jaar en de boel bijhoud op een app, om ooit te kunnen laten zien wat voor soort cyclus ik heb.
Ze gaf aan dat ik vorig jaar al naar haar toe had kunnen komen om naar een vertility gedoe te gaan om ons te laten testen. Of ik gelijk een doorverwijs wilde of nog even wilde wachten.
Ik heb maar gezegd dat mijn man nog wilde wachten t/m jan.
Ze moest lachen en zei zacht. Als je dan al half december de doorverwijs vraagt dan hoef je ook niet nog langer te wachten in januari ;)

In de auto gaf ik het hele riedeltje door aan hem en hij vond het goed als we ons begin december gaan oriënteren op een doorlichting als we in januari van start gaan zodat het niet nog langer duurt.
Ik wil niets pushen of iets in die geest, dus ben daar verder niet op in gespeeld.
We wachten nu dus tot begin december om een doorverwijs aan te vragen.

Dus ik blijf sowieso t/m begin december in het rammelaarstopic (half been hier)
pi_143698068
Tot zover de OP bijgewerkt.
Mochten er meer graag in de OP willen of iets aangepast hebben. DM of Quote mij maar ;)
pi_143699592
Dotje, ondanks dat je dus nog ff moet wachten klinkt t wel positief! Even een dikke :* voor jou
S. 2014
J. 2016
pi_143709255
Dottey :*
Hopelijk mag je ook echt weer door in januari. Kunnen we samen zwanger worden. :P Hopelijk blijft t dan gewoon zitten.

Ik kwam er net achter dat t niet zo handig is je hele woonkamer te verbouwen, 4 dagen na curettage. Buikpijn. :') Geen bloed. ^O^

Oh en besloten dat mochten we een keer een kind krijgen die gewoon bij ons op de slaapkamer gaat wonen. Ook al hebben we twee extra slaapkamers. _O-
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:14:54 #18
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_143711242
Vandaag gezellig bezoek gekregen van mijn collega's en hun 4 kindjes. 1 van bijna 3 en 3 van nog geen jaar!
Ik wil ook! Wat ontzettend schattig zijn ze toch.
De oudste noemt me tante, zo lief!
pi_143712497
Dottey. :* Hopelijk geeft het ergens ook wat rust?

quote:
17s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Dottey het volgende:
Tot zover de OP bijgewerkt.
Mochten er meer graag in de OP willen of iets aangepast hebben. DM of Quote mij maar ;)
Dottey, wil je mijn NOD op 30 augustus zetten?
pi_143714376
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:08 schreef Cygne het volgende:
Dottey :*
Hopelijk mag je ook echt weer door in januari. Kunnen we samen zwanger worden. :P Hopelijk blijft t dan gewoon zitten.

Ik kwam er net achter dat t niet zo handig is je hele woonkamer te verbouwen, 4 dagen na curettage. Buikpijn. :') Geen bloed. ^O^

Oh en besloten dat mochten we een keer een kind krijgen die gewoon bij ons op de slaapkamer gaat wonen. Ook al hebben we twee extra slaapkamers. _O-
Nou dat lijkt me wel wat! Ik hoop dat ik mee kan doen aan die deal :D

Ik heb van de week de echo van de kleine lassiekorrel van mijn zusje gezien.
Zo cute! O+

en tevens ook zo heftig om ermee geconfronteerd te worden. :{

Ik rammel knoert hard en probeer mijzelf maar af te leiden met klussen ^^, De zolder werkkamer is nu de sjaak.. waar ben ik toch aan begonnen!? _O-
pi_143714481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef JantinaGr het volgende:
Dottey. :* Hopelijk geeft het ergens ook wat rust?

[..]

Dottey, wil je mijn NOD op 30 augustus zetten?
Nee, dat helemaal niet. Ik voel gestrest aan. Heb mijn medicatie herhaling van tig jaar geleden aangevraagd en gekregen om in ieder geval mocht het nodig zijn iets te kunnen gebruiken om rustig van binnen te worden. Tijdelijks niets te voelen, zodat ik kan slapen :')
Lang leve de Pammetjes *O* O+

maar ik probeer mij af te leiden van het hele gebeuren en te focussen op mijn bedrijfje en dus ook de hele verbouwing op zolder om er kracht bij te zetten..

Maar toch bedankt ;)

ik heb je nod aangepast trouwens! :*
pi_143735241
Wat rot dat je je zo voelt. :*
pi_143748648
:W

Totaal niet bij gelezen O-) , maar wat is een wachtbankje comfortabel als je lekker op vakantie bent en totaal je gevoel voor tijd kwijt bent O+ Deze maand voor 't eerst echt op het wachtbankje!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_143749760
Dat voelt bijzonder he, Silver? Écht voor 't echt.
pi_143757522
Ik mag binnenkort toch n baby'tje gaan knuffelen. Mijn hele knappe verse achterneefje. O+

Gek genoeg geeft dat idee me wel troost. Mijn neef is dinsdag vader geworden en vroeg hoe t met ons was. Dus maar afgesproken om snel te komen knuffelen. Zin in! *O*
pi_143767146
Gefeliciteerd Cygne! O+
Fijn dat je daar toch wat troost in kunt vinden! :*
pi_143767641
Ik heb al even niet meer gelezen hier.. (de pagina's gaan ook zo snel verder ;) )

Even zien..

@ ik86
Succes morgen bij de HA. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

@ Dottey
Fijn dat de HA zo positief was en dat je nu weet wat er in het nieuwe jaar mogelijk is. Vervelend dat je je zo voelt nu. :*

@ Silversjoiis
Fijne vakantie! :)
pi_143767710
Als er hier een 2e komt, zal er nog wel het 1 en ander in huis moeten gebeuren.. lees de complete zolder! :7 Zoooo geen zin in. Dan zou baby de kamer van zoon krijgen en dan zoon naar een nieuwe kamer.. en de spullen van die nieuwe kamer naar zolder.. Daar gaan we zowieso binnenkort mee aan de slag!

Verder geen nieuws.
pi_143770006
Hier is het "er-niet-mee-bezig-zijn" nu definitief mislukt :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143770278
Gefeliciteerd, twist! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143770835
Gefeliciteerd twist!!
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:10:18 #32
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_143770850
Gefeliciteerd Twist!!! 😊
pi_143771622
Wwaaaah Twist! Heb je die test net gedaan? Gefeliciteerd!
pi_143771783
Dankjulliewel! :D

Ja, vanmorgen gedaan! Had al wel een paar dagen vage klachten (gevoelige borsten enzo), maar zag 'm toch niet helemaal aankomen! Vriend en ik zijn al de halve dag aan het stuiteren! *;
pi_143771849
Wat goed! En wat snel, twist! *O* *O*
pi_143772062
Jeej Twist wat leuk, gefeliciteerd *O* *O*
pi_143772076
zo he dat zijn knalstrepen! Gefeliciteerd! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_143772434
Strepeeeeen!! *O* gefeliciteerd.
pi_143778582
Gefeliciteerd Twist!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_143779696
Gefeliciteerd Twist!!! *O* *O*
pi_143779992
Gefeliciteerd meis!
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:13:29 #42
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_143780749
Jaaaa gefeliciteeerd twist!!!! *O* en indd snel!!
pi_143781175
:o
OMG! Wij postten toch net nog samen in het Rammelaarstopic?!?!
Gefeliciteerd!!!
(Had van schrik even de OP bekeken in welke ronde je zat.)

Jeetje, dat het zo snel kan gaan hè O+ :@ :+
Dit, dat, alles.
pi_143781425
Nu komt er voor jullie een hele spannende, maar hopelijk zeer leuke tijd aan!
Geniet ook vooral van dit blije nieuws :-) Gek he?!
pi_143782524
Ja, het is echt een heel gek idee! Natuurlijk willen we het heel graag, maar ik hield mezelf steeds voor dat het minimaal een maand of 6 zou duren ofzo.
En nu is het opeens de tweede maand al raak :o

En aan de ene kant is het allemaal nog zo pril dat ik nog nergens echt op wil rekenen, maar dat valt vandaag niet echt mee ;)
pi_143782944
Probeer niet te denken dat het mis kan gaan. Als het nl misgaat, dan is het genieten een stuk moeilijker bij de tweede keer. Ik was zelf iig erg blij dat ik die ene week van de eerste op een roze wolk zat. Nooit spijt van gehad. En als je eenmaal midden in de zwangerschapskwalen zit, is het genieten ook wel eens ver te zoeken. :P (geen zorgen ook dan ben je blij als het goed gaat)
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:25:27 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_143784105
Nou twist, dat heb je snel gedaan :D Super zeg, gefeliciteerd!! *O*
Bij mij was het toen ook zo snel raak, ik was er toen helemaal melig onder, ik had echt zoiets van: euh, dat kan helemaal niet :')
disclaimer
pi_143784121
@Risu:
Da's ook weer zo ja! Voorlopig lukt het me ook nog niet om niet helemaal los te gaan met fantaseren, dus dat genieten komt wel goed denk ik! :Y

Lukt het bij jou nu al wat meer om te genieten?
Nog even en jij en Cholula staan niet meer onderaan! ;)

@SQ: ja, het voelt zo naïef nu, omdat we er natuurlijk heel doelbewust mee bezig waren en toch ben ik nu verbaasd ofzo! :D Maar dat went vast snel!
pi_143784993
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef twist02 het volgende:
Hier is het "er-niet-mee-bezig-zijn" nu definitief mislukt :{w

SPOILER
*O*
Kwak
pi_143785145
Gefeliciteerd Twist! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')