SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 1% gewijzigd door debuurvrouw op 31-08-2014 08:39:36 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Is er overeenstemming dottey? Snap ik dat goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Op naar regenbogen en plasjesstrepen! Ik bedoel voor jullie allemaal dan he![]()
Als wij in Januari weer gaan starten.. dan moet dit topic leeg zijn! Ik heb graag alle ruimte![]()
Mijn NOD mag op 13 sept. Oh en cyclussen zijn inmiddels 28-23 en hij was nu 27quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Quote me maar als er een aanpassing in de OP moet
Mijn NOD mag naar 12 september.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Mag ik ook met verhaaltje in de op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
2013?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Mag ik ook met verhaaltje in de op?
-ik86-
Bezig sinds: mei 2014
Kindje # 1
NOD: geen idee
Bijzonderheden: 25 augustus 1e afspraak bij de huisarts om te kijken hoe nu verder.
Lief Dotje, wil je mijn NOD op 7 september zetten... Woman Log vind dat ik dan lek moet gaan wordenquote:
Hebben jullie erover gesproken? Gaan jullie weer beginnen in januari? Dat is het zo!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Dottey het volgende:
Op naar regenbogen en plasjesstrepen! Ik bedoel voor jullie allemaal dan he![]()
Als wij in Januari weer gaan starten.. dan moet dit topic leeg zijn! Ik heb graag alle ruimte![]()
Nee. In Januari gaan we de boel evalueren, met en bij elkaar, en dan besluiten of we verder of niet verder gaan met proberen. Ik wil eigenlijk nog niet aan de "niet verder gaan" denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Is er overeenstemming dottey? Snap ik dat goed?
Dottey, wil je mijn NOD op 30 augustus zetten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Dottey het volgende:
Tot zover de OP bijgewerkt.
Mochten er meer graag in de OP willen of iets aangepast hebben. DM of Quote mij maar
Nou dat lijkt me wel wat! Ik hoop dat ik mee kan doen aan die dealquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:08 schreef Cygne het volgende:
Dottey![]()
Hopelijk mag je ook echt weer door in januari. Kunnen we samen zwanger worden.Hopelijk blijft t dan gewoon zitten.
Ik kwam er net achter dat t niet zo handig is je hele woonkamer te verbouwen, 4 dagen na curettage. Buikpijn.Geen bloed.
![]()
Oh en besloten dat mochten we een keer een kind krijgen die gewoon bij ons op de slaapkamer gaat wonen. Ook al hebben we twee extra slaapkamers.
Nee, dat helemaal niet. Ik voel gestrest aan. Heb mijn medicatie herhaling van tig jaar geleden aangevraagd en gekregen om in ieder geval mocht het nodig zijn iets te kunnen gebruiken om rustig van binnen te worden. Tijdelijks niets te voelen, zodat ik kan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef JantinaGr het volgende:
Dottey.Hopelijk geeft het ergens ook wat rust?
[..]
Dottey, wil je mijn NOD op 30 augustus zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef twist02 het volgende:
Hier is het "er-niet-mee-bezig-zijn" nu definitief mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |