Alles stinkt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:48 schreef blob87 het volgende:
Malteser en Cygne, wat stoer dat jullie al weer mee schrijven hier. Erg meegelezen en meegeleefd met jullie. Dat het jullie snel wel gegund is!![]()
Ik zit mezelf hier weer helemaal gek te maken. Kan eigenlijk niet echt raar zijn, maar irrationele hersens doen hun werk..Die zeggen je hebt het al 4 dagen knetter koud, bent super moe, zere borsten en alles stinkt. Dus het KAN zo maar... Ja ja. Zondag officiele NOD. Ook wel eens korte cyclussen en dan zou het dus wel weer kunnen….
![]()
Nee vooralsnog is er geen aanwijsbare reden voor de lange cyclus. De HA denkt of aan PCO of aan ontpillen. Misschien daf mijn overgewicht een factor speelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Malteser het volgende:
En dank jullie voor het ontvangst!
Ik zie wat nieuwe streepjes-kandidaten. Leuk! Sommige 'ken' ik van het lurken in het baby- en dreumestopic. Super dat jullie voor een volgend kindje gaan!
Joycie: is er vooralsnog geen reden voor de lange cyclus? En was je daar al bekend mee (als in vroeger ook al)?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Cygne het volgende:
Het enige betrouwbare symptoom voor mij is midden in de nacht de badkamer poetsen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar.
En ineens een onstilbare drang hebben naar de geur van Dettol![]()
OMG Cygne, droogklootquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:06 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Na een miskraam wil ik altijd nieuwe meubels kopen.![]()
Hopelijk blijft t bij twee miskramen.
Inderdaad. Daarnaast heb ik nu wel genoeg meubels. En te weinig baby's.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
OMG Cygne, droogkloot. Ik hoop voor jou ook dat het bij twee miskramen blijft maar niet vanwege die meubels
.
Die 7 maanden plopjes heb ik geen ervaring mee! Maar paar dagen voor NOD een dag of 2 ritmische pijnscheutjes gevoelt. Was een kort steekje, om de paar seconden. Was ook meteen het enige wat ik merkte, zelfs sterkere reuk duurde even!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef L-E het volgende:
Blob, hoop doet leven he!
Een van jullie wel eens een innesteling gevoeld? Ik heb al de hele dag rare plopjes in mijn onderbuik. Een beetje wat je hebt als je 7 maanden zwanger bent, maar dat lijkt me sterk
Dat was hier ook HET teken. Daarbij voelde ik me continue wat weeiig ofzo, heel vaag. Voelde me gewoon echt "anders"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef Malteser het volgende:
Zere borsten was hier HET kwaaltje. Er waren nachten bij dat ik niet eens op mijn buik kon slapen, zo gevoelig. En ik heb een vrij bescheiden 70D. Maar ze deden zeer en groeiden zo mijn bh uit in een paar weken tijd. Ik was in shock! En man vond het prachtig....
Dus Blob: ik hoop voor jou op 2 strepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |