abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143863570
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:50 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Hier ook zoiets. Vriend had net bepaald dat ie pauze nodig had, het nu nog niet zo hoefde. Zei dat ik om zeker te zijn deze cyclus zou afwachten en dan weer tijdelijk met de pil te beginnen, was het meteen weer veilig. Nog gewaarschuwd dat het tot die tijd dus niet veilig was. Maar ja, na een paar dagen kon hij zich ook niet meer inhouden.. Ik was de enige die wist dat eisprong eraan kwam, ook iets erna was het weer raak en ik vermoed dat het daarmee gebeurd is. Wij maar denken dat het weer niet zou lukken, ik zat al bijna met de pil klaar voor als het bloeden zou beginnen.. Nou en toen kwam het dus mooi niet meer! Haha, was even paar weken wennen hoor en het voelt nog steeds gek..
Hoop dat het bij jou op dezelfde manier gaat, net als je denkt "nee, dit zal wel niet" dan gebeurd het :P
Iets in mij zegt dat het ook niets gaat worden hoor, maar toch mag ik mee op het wachtbankje deze maand.

Ik ben gelukkig lekker druk met verbouwen en verder bouwen van mijn zolderstudio voor mijn zaakje ^^, Lekker aan het zagen, schroeven en verven O+ Dan gaat de tijd snel ^^,
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143871959
Het zou wat zijn, Dottey. Ik duim! Wat voor zaakje heb je?
pi_143882350
Toch stiekem wel spannend Dottey..
Ik had al een brief van het ziekenhuis dat ze mijn verwijzing binnen hadden en ik binnenkort een uitnodiging voor intake gesprek ontvang.
pi_143883006
Voorzichtig maar weer om de hoek kijken hier... Nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen na de curettage van 13-08 en ik weet ook nog niet of het me de eerste tijd lukt om heel gezellig mee te kletsen. Het voelt nog wat gek allemaal.
Maar meelezen doe ik sowieso toch al dus wie weet.

Voor de OP:
Malteser
bezig sinds mei 2014
curettage op 13-08-2014 ivm miskraam bij 10 weken
nieuwe NOD nog niet bekend
pi_143886231
Na lang meelezen en twijfelen me toch maar aangemeld hier. :s) *O*

Ik ben sinds eind mei dit jaar gestopt met de pil en heb sindsdien cycli gehad van 29 / 36 dagen. Nu zit ik op dag 27 van mijn huidige cyclus en moet ik volgens de app ( :') ) op 3 september weer ongesteld worden, maar ik heb deze maand helaas nog geen eisprong gevoeld (vorige twee keer wel) dus eigenlijk weet ik helemaal niet zo goed waar ik aan toe ben.

Vriend en ik zijn in augustus gestopt met condooms dus de komende dagen worden erg spannend! Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het gelijk raak is, maar ik kan er niks aan doen dat het in mijn achterhoofd toch speelt. :6 Het zou overigens ons eerste kindje zijn.

Verder natuurlijk succes gewenst aan iedereen hier en felicitaties voor de mensen met strepen! *O*
pi_143887570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef Malteser het volgende:
Voorzichtig maar weer om de hoek kijken hier... Nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen na de curettage van 13-08 en ik weet ook nog niet of het me de eerste tijd lukt om heel gezellig mee te kletsen. Het voelt nog wat gek allemaal.
Maar meelezen doe ik sowieso toch al dus wie weet.

Voor de OP:
Malteser
bezig sinds mei 2014
curettage op 13-08-2014 ivm miskraam bij 10 weken
nieuwe NOD nog niet bekend
;( Malteser en het was zo mooi.. Sterkte :* Hoe voel je je nu?

Welkom Selvaria!
pi_143889602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

;( Malteser en het was zo mooi.. Sterkte :* Hoe voel je je nu?
.....
Te mooi blijkbaar... Hartje is gestopt bij 10 weken.
Lief dat je het vraagt. Nog wat wisselende gevoelens. Vandaag een mindere dag, toch wel verdrietig nog soms.
Maar ook wel goede dagen. Hopelijk snel weer een cyclus, dan weet ik dat mijn lijf 'het weer doet'.
pi_143889614
Welkom Selvaria!
pi_143891499
Dat zal wel blijven, dat verdrietige.. ;(
Hopelijk ben je fysiek weer snel op orde, inclusief cyclus!
pi_143891672
Dottey: toch opeens spannend dus! :D Die mannen weten ook niet wat ze willen hè? Zou het niet gewoon een soort angst zijn van hem? Omdat hij nu eigenlijk vrij bewust het 'risico' toch neemt?

Lieve Malteser, op deze manier wil ik eigenlijk helemaal geen welkom zeggen ;( maar toch welkom terug. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik hoop dat je lijf het inderdaad weer snel oppakt en dat je het een beetje een plekje kunt geven? Heb je mensen waarmee je goed kunt praten als je die behoefte hebt? :*

Welkom Selvaria! :) Spannend is dat hè, als je weet dat de kans nu echt bestaat?
pi_143893291
Dank jullie wel! En het is zeker spannend, ben erg benieuwd hoe het allemaal zal lopen. Voor nu maar even veel blijven oefenen. ^)
pi_143893698
Welkom Selvaria.

Hier maar weinig nieuws te melden. Nog niet gemenstrueerd. Dus weer een lange cyclus, en moet eerlijk zijn dat ik niet meer de teunisbloemolie nog elke dag slik. Wat ik eigenlijk wel moet doen maar goed!
Ben er nog steeds erg rustig onder. Gisteren wel wat steekjes in de onderbuik, nu wat pijn aan de borsten. Maar vriendlief is de vrachtwagen weer op, en ik was gisteren te moe voor actie in de slaapkamer.
We kijken erg naar onze vakantie uit.. nog 3 weken! Dan gaan we eens goed relaxen, aan onszelf en elkaar denken en volgens mijn vriend gewoon een vakantiebaby maken ;)

Gisteren samen met mijn broertje (ongeveer 4 jaar jonger als dat ik ben) naar mijn moeder geweest. Hun weten ook dat wij de stap hebben gezet om voor een kindje te gaan. En mijn broertje elke keer van "he schiet eens op, ik wil oom worden..", en op een gegeven moment je mag alleen maar op mijn verjaardag komen (feb.) als je zwanger bent. Dan hoef ik ook geen cadeau, dan kan je wat leuk kopen voor de baby.
Zo ontzettend lief, en zo blij dat ik dit kan delen met hem en mijn moeder (en ook met mijn vader, maar gescheiden ouders). Ook omdat ik zie hoe hun er mee omgaan en er over praten.

Maar ja gisteren kwam wel weer even mijn onzekerheid van, wat nou als het ons niet gegund is, om de hoek kijken..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_143893948
Mijn gegeven voor in de OP trouwens!

User: J0ycie88
Gestopt sinds: eind februari 2014.
Kindje #: 1
NOD: Onbekend, onregelmatige lange cyclussen.
Bijzonderheden: Onregelmatige cyclus, 33-93. Tijdens 2e cyclus contact gehad met de HA, na de vakantie (oktober) kijken of we doorverwezen willen worden voor evt. onderzoek.
pi_143894781
Hoi Malteser! Welkom terug. :* al had ik je liever niet gezien enzo.

Hoi selvaria :)
pi_143894956
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Te mooi blijkbaar... Hartje is gestopt bij 10 weken.
Lief dat je het vraagt. Nog wat wisselende gevoelens. Vandaag een mindere dag, toch wel verdrietig nog soms.
Maar ook wel goede dagen. Hopelijk snel weer een cyclus, dan weet ik dat mijn lijf 'het weer doet'.
:*
pi_143895103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef twist02 het volgende:

Lieve Malteser, op deze manier wil ik eigenlijk helemaal geen welkom zeggen ;( maar toch welkom terug. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik hoop dat je lijf het inderdaad weer snel oppakt en dat je het een beetje een plekje kunt geven? Heb je mensen waarmee je goed kunt praten als je die behoefte hebt? :*
Ik heb wel wat mensen in mijn omgeving bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Wil ze alleen niet teveel 'belasten' met mijn verdriet. Dus dat is soms lastig. Maar het komt goed. :*

En las ik nu strepen bij jou? Tof!! Gefeliciteerd *O*
pi_143895130
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:13 schreef Cygne het volgende:

[..]

:*
Hoe is het met jou? :*
pi_143895256
En dank jullie voor het ontvangst!

Ik zie wat nieuwe streepjes-kandidaten. Leuk! Sommige 'ken' ik van het lurken in het baby- en dreumestopic :). Super dat jullie voor een volgend kindje gaan!

Joycie: is er vooralsnog geen reden voor de lange cyclus? En was je daar al bekend mee (als in vroeger ook al)?
pi_143895375
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:17 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? :*
Wel ok, eigenlijk. Zondag al op kraamvisite en ik kijk er best naar uit.

[ Bericht 19% gewijzigd door Cygne op 27-08-2014 21:35:37 ]
pi_143897870
Nieuwe (oude) aanwas! :W
Een knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken!

Vandaag terug gekomen van vakantie. Nog een week op t wachtbankje. Nog geen spanningen.. eens kijken hoe zich dat ontwikkelt haha.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_143900497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 07:38 schreef Limone het volgende:
Het zou wat zijn, Dottey. Ik duim! Wat voor zaakje heb je?
DM :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143900510
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef -ik86- het volgende:
Toch stiekem wel spannend Dottey..
Ik had al een brief van het ziekenhuis dat ze mijn verwijzing binnen hadden en ik binnenkort een uitnodiging voor intake gesprek ontvang.
Spannend!
pi_143907726
Een op de valreep bats! Volgens mij... Maar het kan ook het vele vreten geweest zijn :') Voelde ik een ei poppen gisteren :o
pi_143908756
Malteser en Cygne, wat stoer dat jullie al weer mee schrijven hier. Erg meegelezen en meegeleefd met jullie. Dat het jullie snel wel gegund is! :*

Ik zit mezelf hier weer helemaal gek te maken. Kan eigenlijk niet echt raar zijn, maar irrationele hersens doen hun werk.. :') Die zeggen je hebt het al 4 dagen knetter koud, bent super moe, zere borsten en alles stinkt. Dus het KAN zo maar... Ja ja. Zondag officiele NOD. Ook wel eens korte cyclussen en dan zou het dus wel weer kunnen…. |:(
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:25:39 #125
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_143909521
Spannend blob87!!

Sorry voor mijn afwezigheid: ontzettend druk en etc etc bleh. Ik lees wel alles en ik duim voor allemaal strepen!!
pi_143909879
Spannend blob!! :o
pi_143910009
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:48 schreef blob87 het volgende:
Malteser en Cygne, wat stoer dat jullie al weer mee schrijven hier. Erg meegelezen en meegeleefd met jullie. Dat het jullie snel wel gegund is! :*

Ik zit mezelf hier weer helemaal gek te maken. Kan eigenlijk niet echt raar zijn, maar irrationele hersens doen hun werk.. :') Die zeggen je hebt het al 4 dagen knetter koud, bent super moe, zere borsten en alles stinkt. Dus het KAN zo maar... Ja ja. Zondag officiele NOD. Ook wel eens korte cyclussen en dan zou het dus wel weer kunnen…. |:(
Alles stinkt! :D

Mijn zusje moest voor haar NOD al bijna over der huig van het dure parfummetje van haar collega _O- en die is dus der babybol aan het kweken O+

Ik help je duimen! :*
pi_143910138
Spannend Blob!
pi_143916571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Malteser het volgende:
En dank jullie voor het ontvangst!

Ik zie wat nieuwe streepjes-kandidaten. Leuk! Sommige 'ken' ik van het lurken in het baby- en dreumestopic :). Super dat jullie voor een volgend kindje gaan!

Joycie: is er vooralsnog geen reden voor de lange cyclus? En was je daar al bekend mee (als in vroeger ook al)?
Nee vooralsnog is er geen aanwijsbare reden voor de lange cyclus. De HA denkt of aan PCO of aan ontpillen. Misschien daf mijn overgewicht een factor speelt.
Hoe mijn cyclus was voor ik aan de pil ging weet ik niet. Volgens mijn moeder ook niet regelmatig, dat was ook de reden of aan de pil te gaan toen. Maar hoelang, geen idee!
pi_143918597
Blob, hoop doet leven he!

Een van jullie wel eens een innesteling gevoeld? Ik heb al de hele dag rare plopjes in mijn onderbuik. Een beetje wat je hebt als je 7 maanden zwanger bent, maar dat lijkt me sterk :')
pi_143918625
Het enige betrouwbare symptoom voor mij is midden in de nacht de badkamer poetsen. _O-
pi_143918685
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Cygne het volgende:
Het enige betrouwbare symptoom voor mij is midden in de nacht de badkamer poetsen. _O-
:D Herkenbaar.

En ineens een onstilbare drang hebben naar de geur van Dettol O+ :')
pi_143920578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Herkenbaar.

En ineens een onstilbare drang hebben naar de geur van Dettol O+ :')
O+

Na een miskraam wil ik altijd nieuwe meubels kopen. :')

Hopelijk blijft t bij twee miskramen. :X
pi_143922777
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:06 schreef Cygne het volgende:

[..]

O+

Na een miskraam wil ik altijd nieuwe meubels kopen. :')

Hopelijk blijft t bij twee miskramen. :X
OMG Cygne, droogkloot ;). Ik hoop voor jou ook dat het bij twee miskramen blijft maar niet vanwege die meubels :).
pi_143925161
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:11 schreef Malteser het volgende:

[..]

OMG Cygne, droogkloot ;). Ik hoop voor jou ook dat het bij twee miskramen blijft maar niet vanwege die meubels :).
Inderdaad. Daarnaast heb ik nu wel genoeg meubels. En te weinig baby's. }:|
pi_143927715
Damn Malteser. Welkom terug. Maar toch niet leuk om je hier weer te zien, als je begrijpt wat ik bedoel. :*

En welkom Selvaria!

Mijn vriend is trouwens echt een schatje. Hoe ons huis er van binnen uitziet zal hem werkelijk een rotzorg zijn. Maar laatst stond hij aandachtig te kijken naar van die baby-muurstickers. "Goh, wel heel leuk he?" O+

Volgens mij kannie niet wachten. (maar hij kent me goed genoeg om er vooral geen druk op te leggen, hahaha)
pi_143929893
Hilzillah: zou wel fijn zijn als je vanaf nu toch je eisprong voelt, toch? hoop het voor je!

Blok87: spannend! Bij mij waren die pijnlijke tetten wel echt een aanwijzing :X Maar daar had ik voorheen ook nooit last van (ook niet bij naderende menstruatie ofzo), dus voor mij was het echt opeens iets nieuws. Mijn duimen draaien in elk geval voor je! ;)

Sara82: leuk als mannen zo kunnen zwijmelen he? O+
pi_143930013
Dank je Sara. Nee, ik had hier ook niet terug willen zijn, behalve dan om voor jullie te jompelen. Maar het is niet anders.
Ik hoop dat ik snel weer een cyclus heb, want we hebben besloten het 'gewoon' weer opnieuw te proberen.
pi_143930107
@ twist
Zolang je nog geen echo's hebt gehad, lukt het sowieso denk ik niet om los te gaan. Al zegt een goede echo natuurlijk ook niet alles.. helaas...
Maar geniet er maar wel van hoor! :)

@ sara
Dat is best lang inderdaad. Mocht dit nog meerdere keren gebeuren, dan zou ik er toch eens naar laten kijken misschien

@ ik86
Fijn dat je een doorverwijzing hebt, dan weet je dadelijk hopelijk wat meer.

@ innesteling en eisprong voelen
:? Voor mij echt een raadsel, zou het niet weten of ik dat ooit al eens heb gevoeld. Ik voel wel vaker wat, maar weet nooit goed wat het dan is. 8)7

Om de dag batsen zeggen ze dat dat beter is. Bij zoon hadden we in 1 maand alleen 3 dagen achter elkaar gebatst, en meteen Bingo _O- Toen dacht ik ook echt Waaatt? Neeeee!

Welkom nieuwe aanwas!

Spannende dagen voor de mensen in "wachtstand"

Ook hier wel aan het meelezen, maar reageer niet altijd meteen... ben nu al 2 dagen niet lekker in orde.. Met vlagen misselijk... en nee, niet zwanger denk ik... (kan ik nog lang niet weten) vast door het weer >:)

[ Bericht 1% gewijzigd door gestreeptestoel op 28-08-2014 21:09:56 ]
pi_143930152
Zere borsten was hier HET kwaaltje. Er waren nachten bij dat ik niet eens op mijn buik kon slapen, zo gevoelig. En ik heb een vrij bescheiden 70D. Maar ze deden zeer en groeiden zo mijn bh uit in een paar weken tijd. Ik was in shock! En man vond het prachtig... :7.

Dus Blob: ik hoop voor jou op 2 strepen!
pi_143930296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef L-E het volgende:
Blob, hoop doet leven he!

Een van jullie wel eens een innesteling gevoeld? Ik heb al de hele dag rare plopjes in mijn onderbuik. Een beetje wat je hebt als je 7 maanden zwanger bent, maar dat lijkt me sterk :')
Die 7 maanden plopjes heb ik geen ervaring mee! Maar paar dagen voor NOD een dag of 2 ritmische pijnscheutjes gevoelt. Was een kort steekje, om de paar seconden. Was ook meteen het enige wat ik merkte, zelfs sterkere reuk duurde even!
Het lijkt me heel sterk ja :P. Maar.. Tijd terug van een man gehoord dat zijn vriendin paar jaar terug met last van haar buik naar de huisarts ging: 8(!!) maanden zwanger! Verrassing!!
pi_143930395
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef Malteser het volgende:
Zere borsten was hier HET kwaaltje. Er waren nachten bij dat ik niet eens op mijn buik kon slapen, zo gevoelig. En ik heb een vrij bescheiden 70D. Maar ze deden zeer en groeiden zo mijn bh uit in een paar weken tijd. Ik was in shock! En man vond het prachtig... :7.

Dus Blob: ik hoop voor jou op 2 strepen!
Dat was hier ook HET teken. Daarbij voelde ik me continue wat weeiig ofzo, heel vaag. Voelde me gewoon echt "anders"

Blob, duimen maar!
pi_143930498
Spannend Blob!

Malteser hier helaas vanwege verkeerde reden terug.. Veel sterkte voor jou en Cygne, lijkt me moeilijk het erna weer op te pakken!

Succes iedereen hier en sterkte met de wachtdagen, wat duren die toch altijd lang!
pi_143931682
Wij gaan SMEP-pen deze maand. Vandaag dag acht dus :9
pi_143932953
Wut??? SMEP-pen?? :o
pi_143932999
En ik voelde tot de positieve test helemaal niks.. Niks noppes nada. Daarna ook niet, alleen kreeg ik hulleke tieten :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:06:26 #147
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_143933317
Ik heb even opgezocht wat SMEP-en is. Hihi om de dag en rond de eisprong elke dag.
Hier nog ff afwachten. Ik haat wachten. Denk niet dat t deze keer raak is. Voel me niet echt anders. Was van de week wel wat misselijk, maar had ook keelpijn .
pi_143933845
Sperm meets egg plan. Dat zou de kans op een zwangerschap moeten verhogen. Wilde t wel eens proberen. Reactie van vriendje: mag t ook nóg vaker?
:')
pi_143933895
Ik voel mijn eisprong trouwens niet. Dankzij de ovulatie testen weet ik dat hij op dag zestien of zeventien valt. Thats it.
pi_143934749
Ach Malteser en Cygne. Geen leuke tijd is dit. Sterkte!

Bij M. voelde ik een steekje en werd ineens even misselijk een week na de eisprong. Daarna ging ik maniakaal poetsen. Toen ik mij afvroeg of het vlees dat ik aan het bakken was wel goed was, toen wist ik dat het tijd werd voor een testje.

Jammer voor IEDEREEN dat dat maniakale poetsen nooit teruggekomen is als schijnsymptoom. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')