Iets in mij zegt dat het ook niets gaat worden hoor, maar toch mag ik mee op het wachtbankje deze maand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:50 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Vriend had net bepaald dat ie pauze nodig had, het nu nog niet zo hoefde. Zei dat ik om zeker te zijn deze cyclus zou afwachten en dan weer tijdelijk met de pil te beginnen, was het meteen weer veilig. Nog gewaarschuwd dat het tot die tijd dus niet veilig was. Maar ja, na een paar dagen kon hij zich ook niet meer inhouden.. Ik was de enige die wist dat eisprong eraan kwam, ook iets erna was het weer raak en ik vermoed dat het daarmee gebeurd is. Wij maar denken dat het weer niet zou lukken, ik zat al bijna met de pil klaar voor als het bloeden zou beginnen.. Nou en toen kwam het dus mooi niet meer! Haha, was even paar weken wennen hoor en het voelt nog steeds gek..
Hoop dat het bij jou op dezelfde manier gaat, net als je denkt "nee, dit zal wel niet" dan gebeurd het
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef Malteser het volgende:
Voorzichtig maar weer om de hoek kijken hier... Nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen na de curettage van 13-08 en ik weet ook nog niet of het me de eerste tijd lukt om heel gezellig mee te kletsen. Het voelt nog wat gek allemaal.
Maar meelezen doe ik sowieso toch al dus wie weet.
Voor de OP:
Malteser
bezig sinds mei 2014
curettage op 13-08-2014 ivm miskraam bij 10 weken
nieuwe NOD nog niet bekend
Te mooi blijkbaar... Hartje is gestopt bij 10 weken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Malteser en het was zo mooi.. Sterkte
Hoe voel je je nu?
.....
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Te mooi blijkbaar... Hartje is gestopt bij 10 weken.
Lief dat je het vraagt. Nog wat wisselende gevoelens. Vandaag een mindere dag, toch wel verdrietig nog soms.
Maar ook wel goede dagen. Hopelijk snel weer een cyclus, dan weet ik dat mijn lijf 'het weer doet'.
Ik heb wel wat mensen in mijn omgeving bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Wil ze alleen niet teveel 'belasten' met mijn verdriet. Dus dat is soms lastig. Maar het komt goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef twist02 het volgende:
Lieve Malteser, op deze manier wil ik eigenlijk helemaal geen welkom zeggenmaar toch welkom terug. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik hoop dat je lijf het inderdaad weer snel oppakt en dat je het een beetje een plekje kunt geven? Heb je mensen waarmee je goed kunt praten als je die behoefte hebt?
Wel ok, eigenlijk. Zondag al op kraamvisite en ik kijk er best naar uit.quote:
DMquote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:38 schreef Limone het volgende:
Het zou wat zijn, Dottey. Ik duim! Wat voor zaakje heb je?
Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef -ik86- het volgende:
Toch stiekem wel spannend Dottey..
Ik had al een brief van het ziekenhuis dat ze mijn verwijzing binnen hadden en ik binnenkort een uitnodiging voor intake gesprek ontvang.
Alles stinkt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:48 schreef blob87 het volgende:
Malteser en Cygne, wat stoer dat jullie al weer mee schrijven hier. Erg meegelezen en meegeleefd met jullie. Dat het jullie snel wel gegund is!![]()
Ik zit mezelf hier weer helemaal gek te maken. Kan eigenlijk niet echt raar zijn, maar irrationele hersens doen hun werk..Die zeggen je hebt het al 4 dagen knetter koud, bent super moe, zere borsten en alles stinkt. Dus het KAN zo maar... Ja ja. Zondag officiele NOD. Ook wel eens korte cyclussen en dan zou het dus wel weer kunnen….
![]()
Nee vooralsnog is er geen aanwijsbare reden voor de lange cyclus. De HA denkt of aan PCO of aan ontpillen. Misschien daf mijn overgewicht een factor speelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Malteser het volgende:
En dank jullie voor het ontvangst!
Ik zie wat nieuwe streepjes-kandidaten. Leuk! Sommige 'ken' ik van het lurken in het baby- en dreumestopic. Super dat jullie voor een volgend kindje gaan!
Joycie: is er vooralsnog geen reden voor de lange cyclus? En was je daar al bekend mee (als in vroeger ook al)?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Cygne het volgende:
Het enige betrouwbare symptoom voor mij is midden in de nacht de badkamer poetsen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar.
En ineens een onstilbare drang hebben naar de geur van Dettol![]()
OMG Cygne, droogklootquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:06 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Na een miskraam wil ik altijd nieuwe meubels kopen.![]()
Hopelijk blijft t bij twee miskramen.
Inderdaad. Daarnaast heb ik nu wel genoeg meubels. En te weinig baby's.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
OMG Cygne, droogkloot. Ik hoop voor jou ook dat het bij twee miskramen blijft maar niet vanwege die meubels
.
Die 7 maanden plopjes heb ik geen ervaring mee! Maar paar dagen voor NOD een dag of 2 ritmische pijnscheutjes gevoelt. Was een kort steekje, om de paar seconden. Was ook meteen het enige wat ik merkte, zelfs sterkere reuk duurde even!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef L-E het volgende:
Blob, hoop doet leven he!
Een van jullie wel eens een innesteling gevoeld? Ik heb al de hele dag rare plopjes in mijn onderbuik. Een beetje wat je hebt als je 7 maanden zwanger bent, maar dat lijkt me sterk
Dat was hier ook HET teken. Daarbij voelde ik me continue wat weeiig ofzo, heel vaag. Voelde me gewoon echt "anders"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef Malteser het volgende:
Zere borsten was hier HET kwaaltje. Er waren nachten bij dat ik niet eens op mijn buik kon slapen, zo gevoelig. En ik heb een vrij bescheiden 70D. Maar ze deden zeer en groeiden zo mijn bh uit in een paar weken tijd. Ik was in shock! En man vond het prachtig....
Dus Blob: ik hoop voor jou op 2 strepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |