abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143934956
Sperm meets eggplant. :D :')
pi_143934987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Limone het volgende:
Sperm meets eggplant. :D :')
_O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143935022
Bekende film van wijlen Buch. :P
pi_143942404
Sperm meets eg... Nog nooit van gehoord en ik moest lachen :D :D
Er zou eigenlijk een innestelingstest moeten zijn :D Of een 'road map' voor zaadjes. Vind het toch wel spannend door de misschieneisprongbats. Die gekke ebay ovu testen zijn trouwens nog niet binnen. Hadden vanaf Engelsenland opgestuurd moeten worden... Die zijn vast ook de weg kwijt :o
pi_143942521
Ik had er wel eens van gehoord maar een goede bats is nooit weg toch :+

Raar hilzillah, ik heb twee keer besteld en twee keer iets binnen gekregen binnen vier werkdagen..
pi_143942733
Tis voor deze maand toch te laat ;) Misschien komt het nog.
pi_143943008
Nou, testen dit weekend is niet meer nodig: hallo bloed! Op zich goed nieuws, ik heb dus gewoon een prachtige cyclus. Volgende NOD is dus 26-9. (Bijzonder, twee jaar geleden testte ik positief die dag! Het resultaat zit nu op de grond aan mijn tenen te likken O+ )
pi_143943623
Hier ook niet meer nodig en bewijs dat mijn fantasie zeer rijk is :) Bloed! NOD wordt dan 30/9.

Oh L-E dat is inderdaad bijzonder. Kun je volgend jaar zomaar twee voetaanbidders hebben :P
pi_143945308
Het zijn er nu al twee, dat wordt vechten volgend jaar :P

Jammer blob!
pi_143952087
Hè bah. Al dat bloed! Jammer jongens. Op naar meikindjes!

Ohja, weet je waar ik ook aan merk dat mijn ei springt? Als ik denk dat ik heel veel sjans heb! :9
pi_143952339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:06 schreef L-E het volgende:
Nou, testen dit weekend is niet meer nodig: hallo bloed! Op zich goed nieuws, ik heb dus gewoon een prachtige cyclus. Volgende NOD is dus 26-9. (Bijzonder, twee jaar geleden testte ik positief die dag! Het resultaat zit nu op de grond aan mijn tenen te likken O+ )
pupje? :D

hihi Ik heb nooit sjans dus ook geen ei denk Ik ;)
pi_143952573
Jammer LE en Blob!
pi_143952585
Nou, mijn bloedverlies was eenmalig. Wat een mietje van een menstruatie :{w
pi_143952709
Ja ja, was het wel een menstruatie? :7
pi_143952739
Te laat voor een innesteling toch? 12 dagen na eggjumpz.
pi_143953078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Te laat voor een innesteling toch? 12 dagen na eggjumpz.
Geen idee?
Ik vloeide ook heel eventjes in de week dat ik eigenlijk moest menstrueren. Daarom kwamen wij er pas achter bij 8 weken en 4 dagen :X.
pi_143953088
Ja, maar het komt toch vaker voor dat er bloedverlies is tijdens/voor NOD en dat degene dan toch zwanger is. Als een soort grote schoonmaak voor de nieuwe bewoner.
pi_143953627
Zo jammer dat je niet gewoon een raampje kan openen en even in jezelf kan kijken om te zien wat er nu precies aan het gebeuren is. :6

Vandaag dag 29 van mijn cyclus, maar ik weet nog niet zo goed waar ik aan toe ben.. Voordat ik de pil slikte duurde het altijd 28-30 dagen voor ik weer ongesteld werd, maar ik snap er nou niks meer van.. Wanneer zouden jullie testen?

Ik vind het overigens ook erg lastig om er níet mee bezig te zijn. Een vriendin zei laatst dat ze na het stoppen met de pil er niet zo mee bezig was geweest en ze totaal verrast was toen ze zwanger bleek te zijn... hoe is me echt een raadsel. :? Nu ik dit zo typ kom ik er wel achter dat ik misschien echt iets aan m'n controlfreak issues moet doen. :')
pi_143954089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:50 schreef Limone het volgende:
Ja, maar het komt toch vaker voor dat er bloedverlies is tijdens/voor NOD en dat degene dan toch zwanger is. Als een soort grote schoonmaak voor de nieuwe bewoner.
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgt O+

Selvaria, ik zou zeker tot dag 30 wachten. En dan de dag erna testen. Als het lukt, qua geduld enzo :)
pi_143954181
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgt O+

Selvaria, ik zou zeker tot dag 30 wachten. En dan de dag erna testen. Als het lukt, qua geduld enzo :)
Lijkt mij echt super tof!
pi_143954733
Helaas L-E (hoewel... misschien toch?) en blob!

@Selvaria: dat raampje zou echt zo handig zijn, of gewoon een stuk huid dat verkleurt zodra je bevruchte eicel innestelt :7

Hier dag 55. Gisteren een negatieve test en overmorgen een nieuw lengterecord qua cyclus -O-

Heb besloten dat ik zodra ik ongesteld ben toch maar de huisarts ga bellen. Het is dan nog niet exact een jaar, maar oplopende cycli terwijl ik al zo lang gestopt ben en ovulatietesten zonder duidelijke uitslagen (test al sinds juni dagelijks of om de dag met LH-strip; soms zie ik een kleine piek maar dat ligt volgens mij aan minder gedronken hebben voor de test) lijken me niet echt een indicator voor supervruchtbaarheid. En dan heb ik ook eindelijk het gevoel dat ik iets kan doen ipv afwachten. Besluit nemen voelde al beter ^O^
pi_143956080
Haha verkleuren vd huid :-P

Groen bij poging gelukt... Rood bij helaas...

Selvaria, mijn verstand zegt wachten tot min dag 30. Mijn gevoel zou zeggen: NU
pi_143956213
Minarosa, hou je dat allemaal netjes bij op papier of iets dergelijks? Zodat je dat er makkelijk bij kan pakken bij de ha?

Doen de anderen dat trouwens ook? Ik noteer ook de "bats data" haha. Kruisje = menstruatie Stip = gebatst
pi_143956530
Haha, ik gebruik een app, die geeft met een hartje aan dat er gesekst is. :p

Als ik dit weekend niet ongesteld word ga ik testen en intussen rustig afwachten. Of dat tenminste proberen.
pi_143956653
Wat is dat voor een app? Ik ga ook eens zoeken
pi_143956792
Mijn kalender heet 'ie, houdt je cyclus bij en je kan aangeven wanneer je seks hebt gehad. Ook kan je je gemoedstoestand bijhouden, dan plaatst hij een varkentje wanneer je je 'knorrig' voelt. :')
pi_143956949
Ik heb ook hartjes op batsdagen! Houdt ook temperatuur bij. Ik gebruik womanlog
pi_143958164
Ik ook womanlog. Batshartjes zijn tof!!
Jammer Blob... Op naar de volgende ronde

En LE, ik zeg ook nog even wachten. Je lichaam heeft misschien de Dettol wel door de huiskamer geslingerd!

Telefoontje aan de HA kan toch altijd Minarosa. Die lange cyclussen zijn om jezelf over op te vreten.

Selvaria, Ik ging er de eerste maanden ook niet mee bezig zijn zei ik. En ondertussen zijn we pas 1.5 maand verder en kampeer ik bijwijze van spreken onder de brievenbus omdat die stomme ovu testen er nog niet zijn. Die ik besteld heb omdat ik 'ineens' mijn eisprong niet voelde die ik eigenlijk volgens mij nog nooit gevoeld heb :')
pi_143958522
Womanlog. *O*
En ovutesten ben ik echt te lui voor. :@ Ik temperatuur een beetje halfslachtig rond nod om te weten wanneer ik ongesteld word.
pi_143958617
Hilzillah waar heb je ze besteld? Bij sensitest zijn er er bij mij altijd ( :{ ) binnen één (werk)dag.

Ik houd trouwens alleen menstruaties bij, dat deed ik tot voor kort in mijn outlookagenda met 'XXX' maar toen realiseerde ik me dat mijn collega's dat volgens mij ook kunnen zien :W. Ik onthoud trouwens ook wel de soort-van-positieve ovulatietesten (dagen waarop het streepje net iets donkerder is) om dan twee weken daarna te testen, maar komt er altijd op neer dat het dan nog minstens twee weken duurt en het blijkbaar geen positieve ovulatietest was.

[ Bericht 21% gewijzigd door Minarosa op 29-08-2014 17:40:52 (aanvulling) ]
pi_143958689
Womanlog? *checkt google play*
pi_143958854
Ovia/ovuline vind ik ook fijn. Als je zwanger bent kun je m omzetten naar een pregnancy app die niet zo zoetsappig is als sommige andere...
Kwak
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:11:18 #183
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_143959537
Bij kindara kan dat ook (incl batshartjes :P )
pi_143959638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Minarosa het volgende:
Hilzillah waar heb je ze besteld? Bij sensitest zijn er er bij mij altijd ( :{ ) binnen één (werk)dag.

Ik houd trouwens alleen menstruaties bij, dat deed ik tot voor kort in mijn outlookagenda met 'XXX' maar toen realiseerde ik me dat mijn collega's dat volgens mij ook kunnen zien :W. Ik onthoud trouwens ook wel de soort-van-positieve ovulatietesten (dagen waarop het streepje net iets donkerder is) om dan twee weken daarna te testen, maar komt er altijd op neer dat het dan nog minstens twee weken duurt en het blijkbaar geen positieve ovulatietest was.
Ebay :') Maar volgens de advertentie vanuit Engelsenland... Maar dat hebben ze verplaatst denk ik :D
pi_143959643
Ow ik lees het al. Genoeg apps dus :-P
pi_143965745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:06 schreef Selvaria het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon een raampje kan openen en even in jezelf kan kijken om te zien wat er nu precies aan het gebeuren is. :6

Vandaag dag 29 van mijn cyclus, maar ik weet nog niet zo goed waar ik aan toe ben.. Voordat ik de pil slikte duurde het altijd 28-30 dagen voor ik weer ongesteld werd, maar ik snap er nou niks meer van.. Wanneer zouden jullie testen?

Ik vind het overigens ook erg lastig om er níet mee bezig te zijn. Een vriendin zei laatst dat ze na het stoppen met de pil er niet zo mee bezig was geweest en ze totaal verrast was toen ze zwanger bleek te zijn... hoe is me echt een raadsel. :? Nu ik dit zo typ kom ik er wel achter dat ik misschien echt iets aan m'n controlfreak issues moet doen. :')
Hahaha nee, wees gerust, zij is degene die afwijkt :P

Qua app gebruik ik WomanLog, maar neem deze niet al te serieus, meer een richtlijn.
pi_143965937
Ik hou niets bij. Ik ben blij als ik weet wanneer mijn NOD is, maar alles bijhouden in een app is me te veel werk. Het komt zoals het komt, ik sta er nogal controlfreakissueloos in ;)
pi_143967233
Ik heb twee apps. Bij P.tracker vond ik de interface prettiger en bij MyDays de temperatuurgrafiek duidelijker. :P
pi_143968234
Balen, blob! :{

L-E, ik vind het toch nog spannend klinken hoor, of heeft het inmiddels wel echt doorgezet?

Limone: haha, heb je zoveel sjans dan ja? :D
Kan goed kloppen trouwens! Onbewust schijnen mannen het op te merken wanneer een vrouw vruchtbaar is. Tijdens m'n studie wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat strippers tijdens hun ovulatie zo'n 10-20% meer verdienen aan fooien! /nerd-mode

Selvaria: het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan om er niet mee bezig te zijn! Ik dacht ook dat we het wel 'een paar maanden gewoon aan zouden kijken', maar dat bleek lastiger dan gedacht. Zolang het niet 24/7 je gedachten beheerst, komt het wel goed! ;)

Minarosa: balen dat je zo'n besluit moet nemen, maar fijn dat het daardoor al wel beter voelt. Kan me voorstellen dat íets doen inderdaad goed voelt.

Apps:
Ik gebruikte ook Womanlog; vond het erg fijn om het darin een beetje bij te houden. Na 3-4 cycli kun je ook een voorspelling qua vruchtbaarheid laten doen. Bij mij was m'n eisprong wel standaard 3 dagen later dan voorspeld, maar toch wel handig :P
Heb daar nu ook de zwangerschapsversie van
pi_143970067
@minerosa: stomme lange cycli-boks. Ik vind het zelf na 4 á 5 maanden nog net te kort om naar de huisarts te stappen, dus ben blij dat jij het doet, hihi! Laat maar weten wat hij er van zegt, ben wel benieuwd....

Ben ook heel gemeen, zag een keer iemand (volgens mij ergens anders). die zei dat ze zo'n lange en onregelmatige cyclus had. 30 tot 34 dagen. De bitch in mij denkt dan echt van: wow, are you kidding me?! Terwijl ik natuurlijk dondersgoed weet dat dat net zo goed vervelend is.....
pi_143970373
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef twist02 het volgende:
Balen, blob! :{

Limone: haha, heb je zoveel sjans dan ja? :D
Kan goed kloppen trouwens! Onbewust schijnen mannen het op te merken wanneer een vrouw vruchtbaar is. Tijdens m'n studie wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat strippers tijdens hun ovulatie zo'n 10-20% meer verdienen aan fooien! /nerd-mode

Jaaaa! Het was echt opvallend! Terwijl ik mijn baby mee had. Veel sjans van dilfs ook. :') hahaha :D
Wat een leuk onderzoek! Hoewel ik eerst dacht dat het om mannelijke strippers ging. Toen dacht ik: like duhuh! Natuurlijk geven vrouwen meer fooi als ze ovuleren.. Ik had even kortsluiting in mijn hoofd geloof ik. :')
pi_143983471
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Limone het volgende:

[..]

Jaaaa! Het was echt opvallend! Terwijl ik mijn baby mee had. Veel sjans van dilfs ook. :') hahaha :D
Wat een leuk onderzoek! Hoewel ik eerst dacht dat het om mannelijke strippers ging. Toen dacht ik: like duhuh! Natuurlijk geven vrouwen meer fooi als ze ovuleren.. Ik had even kortsluiting in mijn hoofd geloof ik. :')
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaad ;)

En met een baby erbij werkt het helemaal goed, want baby=vruchtbaar= :9~
Zo is ook wel eens aangetoond dat mannen aantrekkelijker zijn voor vrouwen als ze een kinderstoeltje op hun fiets hebben (ook al zit er geen kind in :+) !
pi_143984248
Ik zie allerlei apps in marketplace.. Maar totaal andere! Zal eens snuffelen of het wat is.

Ahaaaa Period Tracker gevonden

[ Bericht 18% gewijzigd door gestreeptestoel op 30-08-2014 12:56:25 ]
pi_143985231
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef twist02 het volgende:

[..]

Zo is ook wel eens aangetoond dat mannen aantrekkelijker zijn voor vrouwen als ze een kinderstoeltje op hun fiets hebben (ook al zit er geen kind in :+) !
Maar dat is ook aantrekkelijk, toch? Leuke jonge papa, haha
pi_143985493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef Sara82 het volgende:
@minerosa: stomme lange cycli-boks. Ik vind het zelf na 4 á 5 maanden nog net te kort om naar de huisarts te stappen, dus ben blij dat jij het doet, hihi! Laat maar weten wat hij er van zegt, ben wel benieuwd....

Ben ook heel gemeen, zag een keer iemand (volgens mij ergens anders). die zei dat ze zo'n lange en onregelmatige cyclus had. 30 tot 34 dagen. De bitch in mij denkt dan echt van: wow, are you kidding me?! Terwijl ik natuurlijk dondersgoed weet dat dat net zo goed vervelend is.....
Tuurlijk mag jij dat vervelend vinden. Ik heb net terug zitten kijken vanaf jan. Bij mij varieerd t van 26-39 dagen. 1x een rare 12 dagen ertussen.. Voor mij is dit iritant, terwijl het toch elke keer ergens rond de 30 hangt. Maar ik begrijp heel goed dat een variatie tussen bijv 18-75 dagen nog veel rotter is! :-) (spreek uit ervaring)
pi_143989257
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.

Dat mannen met baby's aantrekkelijk zijn voor vrouwen verklaart wel waarom dit soort foto's zo populair zijn/waren.

pi_143989597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.

Dat mannen met baby's aantrekkelijk zijn voor vrouwen verklaart wel waarom dit soort foto's zo populair zijn/waren.

[ afbeelding ]
Da's ook wel een mooie foto ja! O+

Nee het zijn vooral zwangere vrouwen die minder aantrekkelijk zijn voor andere mannen* om die reden (zijn al bevrucht, dus op dat moment niet interessant.

Het feit dat je een kind hebt, wil zeggen dat je in elk geval vruchtbaar bent én dat je blijkbaar goed voor het kind zorgt (er vanuit gaande dat je kind het nog doet :+ )

*Voordat ik half Z&G over me heen krijg: voor je eigen man ben je zo mogelijk juist aantrekkelijker omdat je zijn kind (en genen) draagt O+
pi_143998334
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:26 schreef twist02 het volgende:

[..]

Da's ook wel een mooie foto ja! O+

Nee het zijn vooral zwangere vrouwen die minder aantrekkelijk zijn voor andere mannen* om die reden (zijn al bevrucht, dus op dat moment niet interessant.

Het feit dat je een kind hebt, wil zeggen dat je in elk geval vruchtbaar bent én dat je blijkbaar goed voor het kind zorgt (er vanuit gaande dat je kind het nog doet :+ )

*Voordat ik half Z&G over me heen krijg: voor je eigen man ben je zo mogelijk juist aantrekkelijker omdat je zijn kind (en genen) draagt O+
Dan heeft mijn vent niet zo goed opgelet tijdens het uitleggen van de regels... Die vind zwangere vrouwen lillek... Hij zal niet zeggen dat hij mij ook lillek vind dan, dat durft hij niet want ik heb een goeie rechtse :') Maar iig wel 'minder aantrekkelijk'. :'(
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:31:19 #199
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_144013852
Nou, hier is de ongesteldheid weer aangebroken helaas. Wel
Precies mijn NOD. De volgende wordt nu 28 september.
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:37:15 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144013873
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Limone het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
deze had ik op mijn tienermeisjeskamer hangen vroeger :D :'( :D en qua aantrekkelijk; ik voelde me niet bijzonder aantrekkelijk, formaat zeekoe. Die genen van hem wegen erin :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')