pupje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:06 schreef L-E het volgende:
Nou, testen dit weekend is niet meer nodig: hallo bloed! Op zich goed nieuws, ik heb dus gewoon een prachtige cyclus. Volgende NOD is dus 26-9. (Bijzonder, twee jaar geleden testte ik positief die dag! Het resultaat zit nu op de grond aan mijn tenen te likken)
Geen idee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Te laat voor een innesteling toch? 12 dagen na eggjumpz.
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:50 schreef Limone het volgende:
Ja, maar het komt toch vaker voor dat er bloedverlies is tijdens/voor NOD en dat degene dan toch zwanger is. Als een soort grote schoonmaak voor de nieuwe bewoner.
Lijkt mij echt super tof!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgt
Selvaria, ik zou zeker tot dag 30 wachten. En dan de dag erna testen. Als het lukt, qua geduld enzo
Ebayquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Minarosa het volgende:
Hilzillah waar heb je ze besteld? Bij sensitest zijn er er bij mij altijd () binnen één (werk)dag.
Ik houd trouwens alleen menstruaties bij, dat deed ik tot voor kort in mijn outlookagenda met 'XXX' maar toen realiseerde ik me dat mijn collega's dat volgens mij ook kunnen zien. Ik onthoud trouwens ook wel de soort-van-positieve ovulatietesten (dagen waarop het streepje net iets donkerder is) om dan twee weken daarna te testen, maar komt er altijd op neer dat het dan nog minstens twee weken duurt en het blijkbaar geen positieve ovulatietest was.
Hahaha nee, wees gerust, zij is degene die afwijktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:06 schreef Selvaria het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon een raampje kan openen en even in jezelf kan kijken om te zien wat er nu precies aan het gebeuren is.![]()
Vandaag dag 29 van mijn cyclus, maar ik weet nog niet zo goed waar ik aan toe ben.. Voordat ik de pil slikte duurde het altijd 28-30 dagen voor ik weer ongesteld werd, maar ik snap er nou niks meer van.. Wanneer zouden jullie testen?
Ik vind het overigens ook erg lastig om er níet mee bezig te zijn. Een vriendin zei laatst dat ze na het stoppen met de pil er niet zo mee bezig was geweest en ze totaal verrast was toen ze zwanger bleek te zijn... hoe is me echt een raadsel.Nu ik dit zo typ kom ik er wel achter dat ik misschien echt iets aan m'n controlfreak issues moet doen.
Jaaaa! Het was echt opvallend! Terwijl ik mijn baby mee had. Veel sjans van dilfs ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef twist02 het volgende:
Balen, blob!
Limone: haha, heb je zoveel sjans dan ja?
Kan goed kloppen trouwens! Onbewust schijnen mannen het op te merken wanneer een vrouw vruchtbaar is. Tijdens m'n studie wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat strippers tijdens hun ovulatie zo'n 10-20% meer verdienen aan fooien! /nerd-mode
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaaa! Het was echt opvallend! Terwijl ik mijn baby mee had. Veel sjans van dilfs ook.hahaha
![]()
Wat een leuk onderzoek! Hoewel ik eerst dacht dat het om mannelijke strippers ging. Toen dacht ik: like duhuh! Natuurlijk geven vrouwen meer fooi als ze ovuleren.. Ik had even kortsluiting in mijn hoofd geloof ik.![]()
Maar dat is ook aantrekkelijk, toch? Leuke jonge papa, hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaad
En met een baby erbij werkt het helemaal goed, want baby=vruchtbaar=![]()
Zo is ook wel eens aangetoond dat mannen aantrekkelijker zijn voor vrouwen als ze een kinderstoeltje op hun fiets hebben (ook al zit er geen kind in) !
Tuurlijk mag jij dat vervelend vinden. Ik heb net terug zitten kijken vanaf jan. Bij mij varieerd t van 26-39 dagen. 1x een rare 12 dagen ertussen.. Voor mij is dit iritant, terwijl het toch elke keer ergens rond de 30 hangt. Maar ik begrijp heel goed dat een variatie tussen bijv 18-75 dagen nog veel rotter is! :-) (spreek uit ervaring)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef Sara82 het volgende:
@minerosa: stomme lange cycli-boks. Ik vind het zelf na 4 á 5 maanden nog net te kort om naar de huisarts te stappen, dus ben blij dat jij het doet, hihi! Laat maar weten wat hij er van zegt, ben wel benieuwd....
Ben ook heel gemeen, zag een keer iemand (volgens mij ergens anders). die zei dat ze zo'n lange en onregelmatige cyclus had. 30 tot 34 dagen. De bitch in mij denkt dan echt van: wow, are you kidding me?! Terwijl ik natuurlijk dondersgoed weet dat dat net zo goed vervelend is.....
Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:37 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, nee vrouwelijke strippers inderdaad
En met een baby erbij werkt het helemaal goed, want baby=vruchtbaar=![]()
Zo is ook wel eens aangetoond dat mannen aantrekkelijker zijn voor vrouwen als ze een kinderstoeltje op hun fiets hebben (ook al zit er geen kind in) !
Da's ook wel een mooie foto ja!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.
Dat mannen met baby's aantrekkelijk zijn voor vrouwen verklaart wel waarom dit soort foto's zo populair zijn/waren.
[ afbeelding ]
Dan heeft mijn vent niet zo goed opgelet tijdens het uitleggen van de regels... Die vind zwangere vrouwen lillek... Hij zal niet zeggen dat hij mij ook lillek vind dan, dat durft hij niet want ik heb een goeie rechtsequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:26 schreef twist02 het volgende:
[..]
Da's ook wel een mooie foto ja!
Nee het zijn vooral zwangere vrouwen die minder aantrekkelijk zijn voor andere mannen* om die reden (zijn al bevrucht, dus op dat moment niet interessant.
Het feit dat je een kind hebt, wil zeggen dat je in elk geval vruchtbaar bent én dat je blijkbaar goed voor het kind zorgt (er vanuit gaande dat je kind het nog doet)
*Voordat ik half Z&G over me heen krijg: voor je eigen man ben je zo mogelijk juist aantrekkelijker omdat je zijn kind (en genen) draagt
deze had ik op mijn tienermeisjeskamer hangen vroegerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht dat vrouwen met baby juist minder aantrekkelijk waren voor mannen, want baby = bevrucht door een ander mannetje. Ik had mijzelf al afgeschreven, joh! Weer wat geleerd.
Dat mannen met baby's aantrekkelijk zijn voor vrouwen verklaart wel waarom dit soort foto's zo populair zijn/waren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |