pupje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:06 schreef L-E het volgende:
Nou, testen dit weekend is niet meer nodig: hallo bloed! Op zich goed nieuws, ik heb dus gewoon een prachtige cyclus. Volgende NOD is dus 26-9. (Bijzonder, twee jaar geleden testte ik positief die dag! Het resultaat zit nu op de grond aan mijn tenen te likken)
Geen idee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Te laat voor een innesteling toch? 12 dagen na eggjumpz.
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:50 schreef Limone het volgende:
Ja, maar het komt toch vaker voor dat er bloedverlies is tijdens/voor NOD en dat degene dan toch zwanger is. Als een soort grote schoonmaak voor de nieuwe bewoner.
Lijkt mij echt super tof!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel vandaag een grote fles dettol gehaald en heel poetswoederig alle tegeltjes in het toilet ermee gepoetst. Niet gek als mijn lijf ook nesteldrang krijgt
Selvaria, ik zou zeker tot dag 30 wachten. En dan de dag erna testen. Als het lukt, qua geduld enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |