Me en soms zijn we hier gemachtigd om naar je leeftijd te vragen dus bij deze ...quote:
*Pets*!! Annie M.G.quote:
Je leeft nog , maar dan nog kan het zn moeder zijn toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets*!! Annie M.G.
Cultuurbarbaar
En theemuts ook, beetje Annie naast Pu
t
i
n zetten
Da's lang geleden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets*!! Annie M.G.
Cultuurbarbaar
En theemuts ook, beetje Annie naast Pu
t
i
n zetten
Ja, maar ik heb een leven dus zit zelden op FOK! Had even niets te doen, en wilde eens kijken hoe het met jullie gaatquote:
Never!! Annie M.G. Schmidt was een kunstenares, een schrijfster, een lieverd, en een begenadigd menselijk mens.quote:maar dan nog kan het zn moeder zijn toch ?
Hallo KT, hoe gaat het met jou? Nog altijd supercynisch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's lang geleden!
Gelukkig nog steeds even ongeremd als altijd.
Ik noem het liever supernegatief....cynisch klinkt zo positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo KT, hoe gaat het met jou? Nog altijd supercynisch?
Ik dacht meer aan die TreeHut als userquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een leven dus zit zelden op FOK! Had even niets te doen, en wilde eens kijken hoe het met jullie gaat
Gaat het goed met je Chufi??
[..]
Wel OK
Never!! Annie M.G. Schmidt was een kunstenares, een schrijfster, een lieverd, en een begenadigd menselijk mens.
Die kwalbak op die andere foto's mocht willen dat ie zo'n moeder had gehad in plaats van een Eucalypta.
Awww.... dankjewelquote:
Dan geloof je het toch niet?quote:
Dankjewel!quote:
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?
Ik klik bijna elke dag, maar er blijft maar staan under construction.
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... dankjewel.
[..]
Dan geloof je het toch niet?.
[..]
Dankjewel!.
[..]
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.
Ik was al heel ambitieus begonnen, maar uiteindelijk staat er nu nog steeds die tijdelijke pagina. Ik baal er wel van, ik wil graag wat meer over mezelf erop zetten.
Ik moet zeggen dat er nog zoveel dingen liggen hier die ik moet doen. Maar door vermoeidheid (medicatie) en depressie komt het er maar niet van.
Wat jij wiltquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik noem het liever supernegatief....cynisch klinkt zo positief.
Owwwww, die ken ik niet hoor. Ik zie alleen wat die theemuts post, en da's soms een weinig ridicuul.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die TreeHut als user
Leefquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat jij wilt
[..]
Owwwww, die ken ik niet hoor. Ik zie alleen wat die theemuts post, en da's soms een weinig ridicuul.
Ik ben er weer vandoor, mijn leven roept
Oh, dat zou wel fijn zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpen
Alles in perspectief....je depressie overwinnen is natuurlijk wezenlijk belangrijker dan je website updaten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.
Ik was al heel ambitieus begonnen, maar uiteindelijk staat er nu nog steeds die tijdelijke pagina. Ik baal er wel van, ik wil graag wat meer over mezelf erop zetten.
Ik moet zeggen dat er nog zoveel dingen liggen hier die ik moet doen. Maar door vermoeidheid (medicatie) en depressie komt het er maar niet van.
Ik voel hier al een bereidheidquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles in perspectief....je depressie overwinnen is natuurlijk wezenlijk belangrijker dan je website updaten.
mooie fotoquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien ... Beetje te faggot ... ala Freddie Mercury ...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan mogen we het weer niet te weten ...
Steukertquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, nou, nou....Sacha is best wel oké hoor.
Want als je Putin een engnek vindt ben je automatisch pro Obama?quote:
neheeeeeequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als je Putin een engnek vindt ben je automatisch pro Obama?
Het lijkt Utopia wel
Stream jij nog?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je weer gaan streamen Sas
Chufi is d'r zo eentje die jou best kan helpenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel fijn zijn.
Ik had altijd iemand die me hielp, maar die heeft me spontaan van Facebook verwijderd om de één of andere reden.
Ik ben best een beetje vóór Putinquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als je Putin een engnek vindt ben je automatisch pro Obama?
Het lijkt Utopia wel
Smeren helpt niet hèquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stream, jij streamt, wij striae..
Godsamme Deissy....je maakt het me vandaag wel moeilijk om jouw negativisme te overtreffen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, daar word ik ook niet vrolijk van.
ja jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vergeet elke maand op te zeggen ...
waarom dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je weer gaan streamen Sas
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vergeet elke maand op te zeggen ...
Heeft nog nooit iemand gedaan .. Maar Kingstown wil er zo graag op klikken dus hij is misschien de eerste om dr te helpen..quote:
Ik denk dat mijn positieve posts het vandaag winnen van mijn negatieve en dan heb ik niet eens uit jouw buurt gepost.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme Deissy....je maakt het me vandaag wel moeilijk om jouw negativisme te overtreffen.
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?quote:
Ik heb ze wel eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?
Inclusief rooie kop? Hoe oud ben jij Fann?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eensen dan zijn ze weer een tijdje weg...
gelukkig op het moment alweer een tijdje ''opvliegervrij''
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?
Ja, 83 jaar Deesquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief rooie kop? Hoe oud ben jij Fann?
Ja was ff heftig ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:02 schreef FANN het volgende:
Zoooooooooo er gaan hier allemaal auto alarms af door de regen
Volgens mij is dat bij de meesten de streamenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..
In ieder geval dagelijks iets om over te lopen zeiken ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de meesten de streamen
Waarom zet je het dan aan? Omdat je 2,50 euro hebt betaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..
Ja dat ook ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan aan? Omdat je 2,50 euro hebt betaald?
Is weer eens iets anders dan over de randquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
In ieder geval dagelijks iets om over te lopen zeiken ..
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan over de rand
dat is de tweede keer al dat je dat zegtquote:
Naast de pot?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturen
Ik heb ook geen behoefte om te sturen waar jij zeiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturen
Mocht IK willen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mocht je willen ... Komt er gelijk een Griek om de hoek kijken
Ik heb al eerdere gevraagd hoe oud je was? Dat was ik vergeten dan, sorry hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
Geeft niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al eerdere gevraagd hoe oud je was? Dat was ik vergeten dan, sorry hoor.
Oh ja 83 ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mocht IK willen?![]()
Neh... ik hoef niet zo nodig
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
JA laten we er niet verder op in gaan ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die hormonen zijn dan al harstikke dood, jij snapt het tenminste!
Wat een broekkiequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.![]()
Ik ben 28, dus je bent sowieso wel een beetje aan de jonge kant voor mij.
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
JA laten we er niet verder op in gaan ...
Ok ja dat welquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?
Een wijze vriendin van mij zei altijd:quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
had gekund natuurlijk, zit altijd een risico aan
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zei Ja!Dus dat ik er wél jonger uitzag dan 83 jaar, dus dat viel mee
Nah... 83 was wel aan de veilige kan hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een wijze vriendin van mij zei altijd:
Als je het antwoord niet wilt horen, dan moet je de vraag niet stellen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...
Ja mooi geweest ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nah, daar moeten ze het maar mee doen Chuf
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?
Obama bellenquote:
En dan ga je ook ijlen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
Ga sportenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
Ik snap daar niets van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Treehut ... Is 1 tegen 100 niet iets voor jou?1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in mn achtertuin..
We hadden een basket hangen
Ja zoiets hadden wij en dan met eeen basket en een betegeld veldje .quote:
Nah iedereen heeft een radler ... Ik neem wel een glas waterquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw biertje ontdekt, maar 2% alcohol![]()
[ afbeelding ]
http://www.biernet.nl/bier/merken/amstel-radler
Lekkerder als die andere van nul % alcohol, met een citroenachtig smakie
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw biertje ontdekt, maar 2% alcohol![]()
[ afbeelding ]
http://www.biernet.nl/bier/merken/amstel-radler
Lekkerder als die andere van nul % alcohol, met een citroenachtig smakie
Hadden jullie zo'n achtertuin?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets hadden wij en dan met eeen basket en een betegeld veldje .
[..]
Nah iedereen heeft een radler ... Ik neem wel een glas water
ik voeg de plaat bij het woordquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Kom je nu alleen met Obama plaatjes ?
[..]
Nou, ja hij heeft een vriendelijker koppie dan Putinquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Kom je nu alleen met Obama plaatjes ?
[..]
Wel best groot idd ... Links hadden we de moestuin .. dan dat basketbal veld .. Daarnaast een voetbal /hockey speelveld doel .. total 50 mquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden jullie zo'n achtertuin?![]()
Tering, kom je van een steenrijke familie ofzo?![]()
Nee,is écht lekker hoor, ik heb ook liever een wijntje, maar ja, alcohol en medicijnen gaan
niet zo goed samen, dus beter van niet, af en toe een uitzondering moet kunnen natuurlijk,
dat dan weer wel...
Toe maar....quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel best groot idd ... Links hadden we de moestuin .. dan dat basketbal veld .. Daarnaast een voetbal /hockey speelveld doel .. total 50 m
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ja hij heeft een vriendelijker koppie dan Putin
Yep ik hou mn bekquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Toe maar....goeie business dat tandengedoe...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stond vroeger idd een pot vol gold
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze niet meer in gouden kronen... Maar geen idee wat mn vader er mee gedaan heeft ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ingewisseld denk ik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig doen ze niet meer in gouden kronen... Maar geen idee wat mn vader er mee gedaan heeft ...
heeft ie jullie een schuld achtergelaten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ouwe leeft niet meer , maar ok we leven al decennia op kosten
Is er ook een foto van Putin met een vrouw? als je toch bezig bent...quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook wel eens aan de diarree is
Nee ... Ik ben er rijk mee gewordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ie jullie een schuld achtergelaten?
het woordje ''zijn'' mist geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ie jullie een schuld achtergelaten?
Inb4 Maria Putin.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Is er ook een foto van Putin met een vrouw? als je toch bezig bent...
het schijnt zijn nieuwe vrouw te zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
Putin houdt wel van een jong blaadje ...
Is dat van zo'n datingssite? Ben je daar aan het hosselen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
1% van het aanbod of minder ..
[ afbeelding ]
Is ook weer waar....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je ook weer ver weg dumpen....
ja jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
Nee ik hossel daar niet niet... Ben je gek Dat loop allemaal al rond op mn werk
Ja dat was en is het nog steeds FANNquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
ik zit allemaal shit van Duran Duran te luisteren, maar was eigenlijk best wel lekkere muziek...
Ja, oké IS moet het eigenlijk zijn....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was en is het nog steeds FANN
Was toen nog heel wat om te doen omdat ze daar AL 30 jaar wasquote:
oh nee ze is van 1945, daar was ze zelf al ouderquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Was toen nog heel wat om te doen omdat ze daar AL 30 jaar was![]()
dat vond iedereen al zoooooooooo oud
Van wie mag dat niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik wil iet posten maar mag niet ...2x keer ...
Maat ik zie nergens deze video
Ga ik hem effe bekijken na deze....quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. maar dit was wel echt een zo mooie video
Whahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufi is d'r zo eentje die jou best kan helpenik weet er niks van af helaas, anders
had ik je best willen helpen en ik heb geen Facebook,maar Chufmans wel![]()
gewoon plat DMmmen, dan moet ie wel
Slaap lekker Fann..quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Bedtijd voor deze oude Trut, effe iets rustigers...
Truste Chuf!
Leeftijd is geen probleem AdoraBellequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben onder de 40 trouwens... is dat erg?
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeftijd is geen probleem AdoraBelle
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaal. Ik word op alles en iedereen verliefd
.
Haha nee dat was maar een grapjequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,Maar DM of PM me niet plat OK Een normaal bericht , dan krijg je een normaal antwoord
Slaap lekkerquote:
I heb op korfbal gezetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in mn achtertuin..
We hadden een basket hangen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dan zit je hier helemaal op de juiste plek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaal. Ik word op alles en iedereen verliefd
.
Trippy had laatst wel even een terugval.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je hier helemaal op de juiste plek.![]()
We hebben ruime ervaring met het opvangen van instabiele pubers. Aan het einde van het verhaal waren ze zo opgeknapt, dat ze meteen hun FOK!account door de shredder hebben gehaald.
Kingtoppie voorlopig niet. Het is meer dat we FANN moeten ondersteunen, omdat ze hem zo mist.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trippy had laatst wel even een terugval.
Euhm... ik weet even niet hoe ik hierop moet reageren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je hier helemaal op de juiste plek.![]()
We hebben ruime ervaring met het opvangen van instabiele pubers. Aan het einde van het verhaal waren ze zo opgeknapt, dat ze meteen hun FOK!account door de shredder hebben gehaald.
Dat hoeft niet, maar we heten je van harte welkom op deze virtuele zorgboerderij!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euhm... ik weet even niet hoe ik hierop moet reageren.
Zolang jullie maar niet denken dat ik instabiel ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar we heten je van harte welkom op deze virtuele zorgboerderij!
Zo is dat ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef sacha het volgende:
als wij al denken, zijn we dat weer snel vergeten...
Zolang jij maar niet denkt dat wij stabiel zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet denken dat ik instabiel ben.
Dat doet me er aan denken dat ik helaas ook in de tweede helft van mijn collectie geen Blue Rondo ben tegen gekomen....quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef sacha het volgende:
als wij al denken, zijn we dat weer snel vergeten...
Wow das wel een mooi nummerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik helaas ook in de tweede helft van mijn collectie geen Blue Rondo ben tegen gekomen....![]()
Wel Pookiesnackenburger met "Just one Cornetto".....als je dat evenveel pleziert als Blue Rondo, dan is hij voor jou!![]()
Ik kocht destijds zo ongeveer alles wat bij Stiff Records werd uitgebracht.quote:
Ik had inderdaad ook veel , maar niet alles... Wreckless Ericquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kocht destijds zo ongeveer alles wat bij Stiff Records werd uitgebracht.
Als een blinde fan.
Vast stabieler dan dat ik benquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang jij maar niet denkt dat wij stabiel zijn.
Ach nee joh....allemaal emo's hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vast stabieler dan dat ik ben.
Wij denken sowieso niet zoveel en wat is stabielquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet denken dat ik instabiel ben.
Oké, ik ben het wel... maar ik wil niet dat jullie dat denken.
Ik had de tekst niet gezien die je erboven had gepost, dus ik zat de hele tijd "instabiel" te kijken wat dit moest zijn, het leken mij eerst allemaal ledikantenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
Wel klein die Spaanse balkons
[ afbeelding ]
Verticaal slapenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de tekst niet gezien die je erboven had gepost, dus ik zat de hele tijd "instabiel" te kijken wat dit moest zijn, het leken mij eerst allemaal ledikanten
Nou nee, ik dacht dat de foto vanaf de voeteneinden genomen wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Verticaal slapenIk zag ooit eens een paar mensen fotos nemen , dacht zal ook eens omhoog kijken
Je weet de helft nog nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vast stabieler dan dat ik ben.
Ja,best een raar gezicht, maar komt ook door die rare gele kleur, ook wel een mooie fotoquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik dacht dat de foto vanaf de voeteneinden genomen waren![]()
Die Spaanse balkons zijn net iets groter dan Franse balkons.
Alles heb ik uiteraard ook niet, maar wel heel veel....zelfs tot kut-plaatjes aan toe zoals die van Alvin Stardustquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook veel , maar niet alles... Wreckless Eric![]()
Het is inderdaad een aparte foto, zou chufi hem zelf gemaakt hebben?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,best een raar gezicht, maar komt ook door die rare gele kleur, ook wel een mooie foto
eigenlijk, beetje artistiek
Heb ik promotie gemaakt nu je me King 'noemt ipv Kingeding?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet de helft nog nietmaar ik vind je een aanwinst hoor, die Tripy Tripp Tripp
kraamt alleen maar onzin uit, KingToppie was wel weer lief, maar niemand
weet waar hij is gebleven, ik hoop nog altijd op een teken van levenheeft King'
wel gelijk in
Geen idee of Chufmans hem zelf gemaakt heeft, maar dat gele zal wel van het licht komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aparte foto, zou chufi hem zelf gemaakt hebben?
En misschien zijn de balkons niet geel, maar staat er een gele lamp onder.
Is korter en handigerquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik promotie gemaakt nu je me King 'noemt ipv Kingeding?
Soms mijn andere kantquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,best een raar gezicht, maar komt ook door die rare gele kleur, ook wel een mooie foto
eigenlijk, beetje artistiek
Heb je mooi gedaan dan, heeft wel iets mysterieus....quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms mijn andere kantMijn eigen foto idd
Valencia is een mysterieuze stadquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je mooi gedaan dan, heeft wel iets mysterieus....
Zeker....alleen jammer dat hij zelf niet meer reageert....of andere KLB-ers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
Is toch een erg aardig topic geworden wat die jongen van KLB geopend heeft
40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?
Eerlijk is eerlijk...
Ik zie jouw antwoord helemaal niet in dat topic 40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?quote:
Ja, eigenlijk best wel, jou commentaar was wel in de roos trouwensquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker....alleen jammer dat hij zelf niet meer reageert....of andere KLB-ers.
Door inderdaad DGK, daar ben ik toen begonnen ....quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie jouw antwoord helemaal niet in dat topic 40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?
alleen je reactie op King... hoe lang zit jij eigenlijk al op FOK Chuf?
Waarom ga ik niet vragen, want ik weet zelf ook niet waarom ik hier zit![]()
kwam door De Gouden Kooi, dat weet ik nog wel en toen blijven hangen...
E... n toen ook blijven hangen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Door inderdaad DGK, daar ben ik toen begonnen .... E
ja dat ook ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
E... n toen ook blijven hangen?
Ik maak je zin maar even af
In de tijd van BB zat ik amper op internet....gewoon geen tijd voor. Vond het ook tijdsverspilling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
zo zijn er ook heel wat mensen gekomen via BB geloof ik, maar toen kende ik FOK nog niet...
Ik geloof ook niet dat ik daar tijd voor had hoor, 5 dagen per week werken, huishouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de tijd van BB zat ik amper op internet....gewoon geen tijd voor. Vond het ook tijdsverspilling.
Voor mij was het de tijd dat ik echt veel te veel werkte en mijn baas (die ik gelukkig nauwelijks zagquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik daar tijd voor had hoor, 5 dagen per week werken, huishouden.
weekend boodschappen doen en shit. Soms wel vrienden over de vloer
het weekend, Bier of Wijntje, soms een jointje of weetikveel iets anders leuks doen.
Bovendien was ik altijd kapot als ik van mijn werk kwammeer dan een beetje
voor de TV liggen deed ik ook niet in die tijd geloof ik.
O ja, volgens mij schilderde ik toen ook nog best wel regelmatig en ik las veel![]()
doe ik ook nog maar zelden of eigenlijk nooit meerzou ik wel weer moeten doen
eigenlijk...
Oh..... op het werk moest je niet gaan zitten internetten hoor, had ik ook geen tijd voor trouwensquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor mij was het de tijd dat ik echt veel te veel werkte en mijn baas (die ik gelukkig nauwelijks zag), was oerconservatief en moest niets hebben van internet/mobiele telefoons, dus dat was vooral telefoneren en faxen.
De meeste hotels hadden ook helemaal geen internet....hooguit kon je tegen een bepaald bedrag op een bepaalde tijd even achter een pc zitten bij degene die het wel hadden, dus ik had sowieso al nauwelijks beschikking over internet als ik onderweg was.
Creatief ben ik nooit geweest, maar lezen ben ik wel altijd blijven doen....op de1 of andere manier heeft me dat altijd ontspanning gegeven.
Ik werkte altijd voor internet bedrijven, dus ik moest welquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... op het werk moest je niet gaan zitten internetten hoor, had ik ook geen tijd voor trouwens
Ik had het bedrijfsnetwerk gekraakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... op het werk moest je niet gaan zitten internetten hoor, had ik ook geen tijd voor trouwens
Zijn het gele balkons of is het geel verlicht?quote:
Voorzover ik me herinner zijn het gewoon gele balkonsquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn het gele balkons of is het geel verlicht?
Bijzonder plaatjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorzover ik me herinner zijn het gewoon gele balkons
Mental imagequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuift dat nou nog een beetje, dat webcammen?
sex en auto'squote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuift dat nou nog een beetje, dat webcammen?
en Drugsquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
sex en auto's![]()
denk dat dat nog steeds zo is
quote:
Zo gaat dat met hypesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:47 schreef chufi het volgende:
IJsbakkenwater over je zelf heen gooien hype, van 2 dagen oud max.. Volgende week hoor je er niemand meer over
Oh, dan pas ik er prima bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach nee joh....allemaal emo's hier.![]()
Als het te moeilijk of te persoonlijk wordt, dan gaan we YT's en vage pics posten, blowen/drinken en/of de schuld aan onze ouders geven. Daarna een groepsknuffel en dan vallen we huilend in slaap en zijn we de volgende dag alles vergeten.![]()
Btw....is KLB een forum waar je je een beetje thuis voelt/op je plek bent? Vind het wel leuk dat je hier komt posten, omdat KLB en 40+ elkaar meestal amper tegenkomen op FOK!
Tja... ik dacht altijd dat ik stabiel was. Maar ik had het mis.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij denken sowieso niet zoveel en wat is stabiel
Awww... lief dat je dat zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet de helft nog nietmaar ik vind je een aanwinst hoor, die Tripy Tripp Tripp
kraamt alleen maar onzin uit, KingToppie was wel weer lief, maar niemand
weet waar hij is gebleven, ik hoop nog altijd op een teken van levenheeft King'
wel gelijk in
Lijkt me ook weer zo'n vreselijke ziektequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat met hypes![]()
Maar het is wel voor een goed doel, het is om aandacht te vragen voor de ziekte ALS.
Slowchat's is af en toe leuk, beetje een thuisbasis en voor de rest gewoon lekker rondzappen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan pas ik er prima bij.
Nee, eigenlijk vind ik KLB helemaal geen fijn forum. Soms komen er leuke topics voorbij, maar echt gezellig vind ik het er niet. Ik probeer er eigenlijk ook zo weinig mogelijk te komen omdat ik daar toch geregeld het mikpunt ben van pesterijen.
[..]
Tja... ik dacht altijd dat ik stabiel was. Maar ik had het mis.
[..]
Awww... lief dat je dat zegt.
KingToppie herinner ik me wel ergens van... volgens mij heb ik ooit contact met hem gehad.
Ik ben overigens niet zo goed met slowchats want ik raak snel afgeleid of vergeet weleens om deze site te komen.
Gezelligheid is niet echt hetgene waar FOK! om bekend staat, maar zelfs ik als notoire zeikerd vind KLB vooral erg flauw, hoewel er soms idd wel aardige topics voorbij komen. Beetje rondkijken....vast wel subfora waar je je beter op je plek/gemak voelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee, eigenlijk vind ik KLB helemaal geen fijn forum. Soms komen er leuke topics voorbij, maar echt gezellig vind ik het er niet. Ik probeer er eigenlijk ook zo weinig mogelijk te komen omdat ik daar toch geregeld het mikpunt ben van pesterijen.
Afgeleid en vergeetachtig....daar hebben we hier nou nooit last van.quote:Ik ben overigens niet zo goed met slowchats want ik raak snel afgeleid of vergeet weleens om deze site te komen.
26 is ze....tijd voor je dagelijkse braintrain-oefening.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
26 is ze....tijd voor je dagelijkse braintrain-oefening.![]()
De genen in mijn familie zijn dusdanig dat ik wrs nog wel een jaartje of 50 mee mag doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]ik word écht oud
maar eigenlijk hoop ik niet dat ik écht oud word, lijkt
me hélemaal niks...
Ja, maar zegt ook niet alles... maar ik hoop het voor je, dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De genen in mijn familie zijn dusdanig dat ik wrs nog wel een jaartje of 50 mee mag doen.
Ik heb echt geen flauw idee hoe oud jij bent, maar over 50 jaar ben je vast stokoud.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De genen in mijn familie zijn dusdanig dat ik wrs nog wel een jaartje of 50 mee mag doen.
Ik beschouw dit al als bonusjaren. Had niet gedacht dat ik de 40 zou halen en verder denk ik eigenlijk niet na of ik (stok)oud zou willen worden. One day at the time.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoe oud jij bent, maar over 50 jaar ben je vast stokoud.
Wil je stokoud worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik beschouw dit al als bonusjaren. Had niet gedacht dat ik de 40 zou halen en verder denk ik eigenlijk niet na of ik (stok)oud zou willen worden. One day at the time.40 klonk ook zooooooooo oud toen je 20 was, dat kon ik me ook helemaal niet voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem het tegenwoordig ook maar ''per dag''
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
40 klonk ook zooooooooo oud toen je 20 was, dat kon ik me ook helemaal niet voorstellen![]()
Ik neem het tegenwoordig ook maar ''per dag''
Dat vond ik ook, maar als ik dan bedenk dat mijn moeder 40 was toen ik geboren werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof niet dat ik ouder dan 65 wil worden
(Maar dat komt misschien omdat ik vandaag ook een beetje instabiel ben)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is mijn motto ook altijd geweest en nog wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar als ik dan bedenk dat mijn moeder 40 was toen ik geboren werd![]()
(Maar dat komt misschien omdat ik vandaag ook een beetje instabiel ben)
Ja, maar met een dikke vinger opsteken kom je niet wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mijn motto ook altijd geweest en nog wel een beetje.
Nog een paar jaar wat doen en dan 10 jaar feest vieren, geld opmaken, dikke vinger opsteken.
En dan niks meer, prima!
Ik voel daar ook wel wat voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mijn motto ook altijd geweest en nog wel een beetje.
Nog een paar jaar wat doen en dan 10 jaar feest vieren, geld opmaken, dikke vinger opsteken.
En dan niks meer, prima!
Dat maak ik zelf wel uit, ja!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar met een dikke vinger opsteken kom je niet wegmisschien als je hem in
je strot steekt
Laten we maar zeggen dat de rek er sinds een paar weken ff uit is, gedoequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]waarom ben je vandaag instabiel? Niks ernstigs hoop ik?
Ik ben ook niet iedere dag een rots in de branding hoor Dees
Niet klagen, maar dragen....alsof ik mijn eigen moeder hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de rek er sinds een paar weken ff uit is, gedoe![]()
Maar mijn moeder heeft me geleerd om te dragen in plaats van te dragen, dus ik krijg me schouders er wel weer eens onder
Ah... niet klagen maar dragen... Ja, dat komt mij ook bekend voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de rek er sinds een paar weken ff uit is, gedoe![]()
Maar mijn moeder heeft me geleerd om te dragen in plaats van te dragen, dus ik krijg me schouders er wel weer eens onder
Baldadige veertiger gespot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, ja!!!
[ afbeelding ]
Over uitdrukkingen gesproken....zag je net heel actief posten in dat TTK-topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... niet klagen maar dragen... Ja, dat komt mij ook bekend voor![]()
Over 11 dagen ga ik, dus ik schaam me een beetje dat ik loop te meuten, want daarvan komt de rek misschien wel terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet klagen, maar dragen....alsof ik mijn eigen moeder hoor.![]()
Hoogste tijd dat je weer eens op vakantie gaat!
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, was er ook zo'n éénquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:40 schreef FANN het volgende:
Onze moeders hadden dus veel van dezelfde uitdrukkingen als ik dat zo lees,
tja... zal de generatie wel zijn
Is een érg leuk topic aan het wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over uitdrukkingen gesproken....zag je net heel actief posten in dat TTK-topic.
Mss kom ik wel langs om de boel te vervruilen met wat Duitse uitdrukkingen.![]()
Als Drenthenaar is verbrande turf trouwens zo ongeveer het eerste wat je leert.
Ja schande, foei, in je hoek en niet meer doen hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over 11 dagen ga ik, dus ik schaam me een beetje dat ik loop te meuten, want daarvan komt de rek misschien wel terug.
O ja...... die ken ik ook welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, was er ook zo'n één
Ik ken dat topic niet, maar heb je schwanzanderwandpapierankleber er al ingegooid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een érg leuk topic aan het worden![]()
Een paar leuke Duitse uitdrukking zijn nooit weg, dus gewoon doen!
Maar niet het topic vervuilen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |