Zijn het gele balkons of is het geel verlicht?quote:

Voorzover ik me herinner zijn het gewoon gele balkonsquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn het gele balkons of is het geel verlicht?

Bijzonder plaatjequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorzover ik me herinner zijn het gewoon gele balkons

Mental imagequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuift dat nou nog een beetje, dat webcammen?

sex en auto'squote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuift dat nou nog een beetje, dat webcammen?

en Drugsquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
sex en auto's
denk dat dat nog steeds zo is

quote:

Zo gaat dat met hypesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:47 schreef chufi het volgende:
IJsbakkenwater over je zelf heen gooien hype, van 2 dagen oud max.. Volgende week hoor je er niemand meer over

Oh, dan pas ik er prima bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach nee joh....allemaal emo's hier.
Als het te moeilijk of te persoonlijk wordt, dan gaan we YT's en vage pics posten, blowen/drinken en/of de schuld aan onze ouders geven. Daarna een groepsknuffel en dan vallen we huilend in slaap en zijn we de volgende dag alles vergeten.
Btw....is KLB een forum waar je je een beetje thuis voelt/op je plek bent? Vind het wel leuk dat je hier komt posten, omdat KLB en 40+ elkaar meestal amper tegenkomen op FOK!
 .
 .Tja... ik dacht altijd dat ik stabiel was. Maar ik had het mis.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij denken sowieso niet zoveel en wat is stabiel
Awww... lief dat je dat zegtquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet de helft nog nietmaar ik vind je een aanwinst hoor, die Tripy Tripp Tripp
kraamt alleen maar onzin uit, KingToppie was wel weer lief, maar niemand
weet waar hij is gebleven, ik hoop nog altijd op een teken van levenheeft King'
wel gelijk in
 .
 . .
 .

Lijkt me ook weer zo'n vreselijke ziektequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat met hypes
Maar het is wel voor een goed doel, het is om aandacht te vragen voor de ziekte ALS.
 en kan je zomaar overkomen, niemand
  en kan je zomaar overkomen, niemand 

Slowchat's is af en toe leuk, beetje een thuisbasis en voor de rest gewoon lekker rondzappen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan pas ik er prima bij.
Nee, eigenlijk vind ik KLB helemaal geen fijn forum. Soms komen er leuke topics voorbij, maar echt gezellig vind ik het er niet. Ik probeer er eigenlijk ook zo weinig mogelijk te komen omdat ik daar toch geregeld het mikpunt ben van pesterijen.
[..]
Tja... ik dacht altijd dat ik stabiel was. Maar ik had het mis.
[..]
Awww... lief dat je dat zegt.
KingToppie herinner ik me wel ergens van... volgens mij heb ik ooit contact met hem gehad.
Ik ben overigens niet zo goed met slowchats want ik raak snel afgeleid of vergeet weleens om deze site te komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |