Ik snap daar niets van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Treehut ... Is 1 tegen 100 niet iets voor jou?1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in mn achtertuin..
We hadden een basket hangen
Ja zoiets hadden wij en dan met eeen basket en een betegeld veldje .quote:
Nah iedereen heeft een radler ... Ik neem wel een glas waterquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw biertje ontdekt, maar 2% alcohol![]()
[ afbeelding ]
http://www.biernet.nl/bier/merken/amstel-radler
Lekkerder als die andere van nul % alcohol, met een citroenachtig smakie
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw biertje ontdekt, maar 2% alcohol![]()
[ afbeelding ]
http://www.biernet.nl/bier/merken/amstel-radler
Lekkerder als die andere van nul % alcohol, met een citroenachtig smakie
Hadden jullie zo'n achtertuin?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets hadden wij en dan met eeen basket en een betegeld veldje .
[..]
Nah iedereen heeft een radler ... Ik neem wel een glas water
ik voeg de plaat bij het woordquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Kom je nu alleen met Obama plaatjes ?
[..]
Nou, ja hij heeft een vriendelijker koppie dan Putinquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Kom je nu alleen met Obama plaatjes ?
[..]
Wel best groot idd ... Links hadden we de moestuin .. dan dat basketbal veld .. Daarnaast een voetbal /hockey speelveld doel .. total 50 mquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden jullie zo'n achtertuin?![]()
Tering, kom je van een steenrijke familie ofzo?![]()
Nee,is écht lekker hoor, ik heb ook liever een wijntje, maar ja, alcohol en medicijnen gaan
niet zo goed samen, dus beter van niet, af en toe een uitzondering moet kunnen natuurlijk,
dat dan weer wel...
Toe maar....quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel best groot idd ... Links hadden we de moestuin .. dan dat basketbal veld .. Daarnaast een voetbal /hockey speelveld doel .. total 50 m
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ja hij heeft een vriendelijker koppie dan Putin
Yep ik hou mn bekquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Toe maar....goeie business dat tandengedoe...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stond vroeger idd een pot vol gold
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze niet meer in gouden kronen... Maar geen idee wat mn vader er mee gedaan heeft ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ingewisseld denk ik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig doen ze niet meer in gouden kronen... Maar geen idee wat mn vader er mee gedaan heeft ...
heeft ie jullie een schuld achtergelaten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ouwe leeft niet meer , maar ok we leven al decennia op kosten
Is er ook een foto van Putin met een vrouw? als je toch bezig bent...quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook wel eens aan de diarree is
Nee ... Ik ben er rijk mee gewordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ie jullie een schuld achtergelaten?
het woordje ''zijn'' mist geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ie jullie een schuld achtergelaten?
Inb4 Maria Putin.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Is er ook een foto van Putin met een vrouw? als je toch bezig bent...
het schijnt zijn nieuwe vrouw te zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
Putin houdt wel van een jong blaadje ...
Is dat van zo'n datingssite? Ben je daar aan het hosselen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
1% van het aanbod of minder ..
[ afbeelding ]
Is ook weer waar....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je ook weer ver weg dumpen....
ja jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
Nee ik hossel daar niet niet... Ben je gek Dat loop allemaal al rond op mn werk
Ja dat was en is het nog steeds FANNquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
ik zit allemaal shit van Duran Duran te luisteren, maar was eigenlijk best wel lekkere muziek...
Ja, oké IS moet het eigenlijk zijn....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was en is het nog steeds FANN
Was toen nog heel wat om te doen omdat ze daar AL 30 jaar wasquote:
oh nee ze is van 1945, daar was ze zelf al ouderquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Was toen nog heel wat om te doen omdat ze daar AL 30 jaar was![]()
dat vond iedereen al zoooooooooo oud
Van wie mag dat niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik wil iet posten maar mag niet ...2x keer ...
Maat ik zie nergens deze video
Ga ik hem effe bekijken na deze....quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. maar dit was wel echt een zo mooie video
Whahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufi is d'r zo eentje die jou best kan helpenik weet er niks van af helaas, anders
had ik je best willen helpen en ik heb geen Facebook,maar Chufmans wel![]()
gewoon plat DMmmen, dan moet ie wel
Slaap lekker Fann..quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Bedtijd voor deze oude Trut, effe iets rustigers...
Truste Chuf!
Leeftijd is geen probleem AdoraBellequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben onder de 40 trouwens... is dat erg?
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeftijd is geen probleem AdoraBelle
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaal. Ik word op alles en iedereen verliefd
.
Haha nee dat was maar een grapjequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,Maar DM of PM me niet plat OK Een normaal bericht , dan krijg je een normaal antwoord
Slaap lekkerquote:
I heb op korfbal gezetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in mn achtertuin..
We hadden een basket hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |