Ga ik hem effe bekijken na deze....quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. maar dit was wel echt een zo mooie video
Whahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufi is d'r zo eentje die jou best kan helpenik weet er niks van af helaas, anders
had ik je best willen helpen en ik heb geen Facebook,maar Chufmans wel![]()
gewoon plat DMmmen, dan moet ie wel
Slaap lekker Fann..quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Bedtijd voor deze oude Trut, effe iets rustigers...
Truste Chuf!
Leeftijd is geen probleem AdoraBellequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben onder de 40 trouwens... is dat erg?
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeftijd is geen probleem AdoraBelle
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaal. Ik word op alles en iedereen verliefd
.
Haha nee dat was maar een grapjequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,Maar DM of PM me niet plat OK Een normaal bericht , dan krijg je een normaal antwoord
Slaap lekkerquote:
I heb op korfbal gezetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in mn achtertuin..
We hadden een basket hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |