het schijnt zijn nieuwe vrouw te zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
Putin houdt wel van een jong blaadje ...

Is dat van zo'n datingssite? Ben je daar aan het hosselen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
1% van het aanbod of minder ..
[ afbeelding ]

Is ook weer waar....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je ook weer ver weg dumpen....

ja jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
Nee ik hossel daar niet niet... Ben je gek Dat loop allemaal al rond op mn werk
 in je dromen zeker....
  in je dromen zeker....   

Ja dat was en is het nog steeds FANNquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
ik zit allemaal shit van Duran Duran te luisteren, maar was eigenlijk best wel lekkere muziek...

Ja, oké IS moet het eigenlijk zijn....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was en is het nog steeds FANN

Was toen nog heel wat om te doen omdat ze daar AL 30 jaar wasquote:

oh nee ze is van 1945, daar was ze zelf al ouderquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Was toen nog heel wat om te doen omdat ze daar AL 30 jaar was
dat vond iedereen al zoooooooooo oud

Van wie mag dat niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik wil iet posten maar mag niet ...2x keer ...
Maat ik zie nergens deze video

Ga ik hem effe bekijken na deze....quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. maar dit was wel echt een zo mooie video

Whahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufi is d'r zo eentje die jou best kan helpenik weet er niks van af helaas, anders
had ik je best willen helpen en ik heb geen Facebook,maar Chufmans wel
gewoon plat DMmmen, dan moet ie wel
 . Is goed, zal ik doen!
 . Is goed, zal ik doen!

Slaap lekker Fann..quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Bedtijd voor deze oude Trut, effe iets rustigers...
Truste Chuf!

Leeftijd is geen probleem AdoraBellequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben onder de 40 trouwens... is dat erg?

Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeftijd is geen probleem AdoraBelle
 . Ik word op alles en iedereen verliefd
 . Ik word op alles en iedereen verliefd  .
 .

OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik ben 26, maar door hormonen en andere dingen voel ik me meer een verliefd pubermeisje momenteel. Dus eerder 16 ofzo mentaal. Ik word op alles en iedereen verliefd
.
 Maar DM of PM me niet plat OK Een normaal bericht , dan krijg je een normaal antwoord
   Maar DM of PM me niet plat OK Een normaal bericht , dan krijg je een normaal antwoord

Haha nee dat was maar een grapjequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Ik als ouwe lul val natuurlijk op jongere meisjes ,,,Maar DM of PM me niet plat OK Een normaal bericht , dan krijg je een normaal antwoord
 .
 .Slaap lekkerquote:
 .
 .

I heb op korfbal gezetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger in mn achtertuin..
We hadden een basket hangen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |