Heeft nog nooit iemand gedaan .. Maar Kingstown wil er zo graag op klikken dus hij is misschien de eerste om dr te helpen..quote:
Ik denk dat mijn positieve posts het vandaag winnen van mijn negatieve en dan heb ik niet eens uit jouw buurt gepost.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme Deissy....je maakt het me vandaag wel moeilijk om jouw negativisme te overtreffen.
Meid, het is wat hč en hoe zit het met je opvliegers?quote:
Ik heb ze wel eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hč en hoe zit het met je opvliegers?
Inclusief rooie kop? Hoe oud ben jij Fann?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eensen dan zijn ze weer een tijdje weg...
gelukkig op het moment alweer een tijdje ''opvliegervrij''
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?
Ja, 83 jaar Deesquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief rooie kop? Hoe oud ben jij Fann?
Ja was ff heftig ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:02 schreef FANN het volgende:
Zoooooooooo er gaan hier allemaal auto alarms af door de regen
Volgens mij is dat bij de meesten de streamenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..
In ieder geval dagelijks iets om over te lopen zeiken ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de meesten de streamen
Waarom zet je het dan aan? Omdat je 2,50 euro hebt betaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..
Ja dat ook ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan aan? Omdat je 2,50 euro hebt betaald?
Is weer eens iets anders dan over de randquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
In ieder geval dagelijks iets om over te lopen zeiken ..
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan over de rand
dat is de tweede keer al dat je dat zegtquote:
Naast de pot?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturen
Ik heb ook geen behoefte om te sturen waar jij zeiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturen
Mocht IK willen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mocht je willen ... Komt er gelijk een Griek om de hoek kijken
Ik heb al eerdere gevraagd hoe oud je was? Dat was ik vergeten dan, sorry hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
Geeft niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al eerdere gevraagd hoe oud je was? Dat was ik vergeten dan, sorry hoor.
Oh ja 83 ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mocht IK willen?![]()
Neh... ik hoef niet zo nodig
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
JA laten we er niet verder op in gaan ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die hormonen zijn dan al harstikke dood, jij snapt het tenminste!
Wat een broekkiequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.![]()
Ik ben 28, dus je bent sowieso wel een beetje aan de jonge kant voor mij.
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
JA laten we er niet verder op in gaan ...
Ok ja dat welquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?
Een wijze vriendin van mij zei altijd:quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
had gekund natuurlijk, zit altijd een risico aan
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zei Ja!Dus dat ik er wél jonger uitzag dan 83 jaar, dus dat viel mee
Nah... 83 was wel aan de veilige kan hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een wijze vriendin van mij zei altijd:
Als je het antwoord niet wilt horen, dan moet je de vraag niet stellen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...
Ja mooi geweest ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nah, daar moeten ze het maar mee doen Chuf
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hč en hoe zit het met je opvliegers?
Obama bellenquote:
En dan ga je ook ijlen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
Ga sportenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |