Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
JA laten we er niet verder op in gaan ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die hormonen zijn dan al harstikke dood, jij snapt het tenminste!
Wat een broekkiequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.![]()
Ik ben 28, dus je bent sowieso wel een beetje aan de jonge kant voor mij.
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
JA laten we er niet verder op in gaan ...
Ok ja dat welquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?
Een wijze vriendin van mij zei altijd:quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
had gekund natuurlijk, zit altijd een risico aan
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zei Ja!Dus dat ik er wél jonger uitzag dan 83 jaar, dus dat viel mee
Nah... 83 was wel aan de veilige kan hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een wijze vriendin van mij zei altijd:
Als je het antwoord niet wilt horen, dan moet je de vraag niet stellen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...
Ja mooi geweest ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nah, daar moeten ze het maar mee doen Chuf
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?
Obama bellenquote:
En dan ga je ook ijlen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
Ga sportenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |