Me en soms zijn we hier gemachtigd om naar je leeftijd te vragen dus bij deze ...quote:
*Pets*!! Annie M.G.quote:
Je leeft nog , maar dan nog kan het zn moeder zijn toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets*!! Annie M.G.
Cultuurbarbaar
En theemuts ook, beetje Annie naast Pu
t
i
n zetten
Da's lang geleden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets*!! Annie M.G.
Cultuurbarbaar
En theemuts ook, beetje Annie naast Pu
t
i
n zetten
Ja, maar ik heb een leven dus zit zelden op FOK! Had even niets te doen, en wilde eens kijken hoe het met jullie gaatquote:
Never!! Annie M.G. Schmidt was een kunstenares, een schrijfster, een lieverd, en een begenadigd menselijk mens.quote:maar dan nog kan het zn moeder zijn toch ?
Hallo KT, hoe gaat het met jou? Nog altijd supercynisch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's lang geleden!
Gelukkig nog steeds even ongeremd als altijd.
Ik noem het liever supernegatief....cynisch klinkt zo positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo KT, hoe gaat het met jou? Nog altijd supercynisch?
Ik dacht meer aan die TreeHut als userquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een leven dus zit zelden op FOK! Had even niets te doen, en wilde eens kijken hoe het met jullie gaat
Gaat het goed met je Chufi??
[..]
Wel OK
Never!! Annie M.G. Schmidt was een kunstenares, een schrijfster, een lieverd, en een begenadigd menselijk mens.
Die kwalbak op die andere foto's mocht willen dat ie zo'n moeder had gehad in plaats van een Eucalypta.
Awww.... dankjewelquote:
Dan geloof je het toch niet?quote:
Dankjewel!quote:
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?
Ik klik bijna elke dag, maar er blijft maar staan under construction.
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... dankjewel.
[..]
Dan geloof je het toch niet?.
[..]
Dankjewel!.
[..]
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.
Ik was al heel ambitieus begonnen, maar uiteindelijk staat er nu nog steeds die tijdelijke pagina. Ik baal er wel van, ik wil graag wat meer over mezelf erop zetten.
Ik moet zeggen dat er nog zoveel dingen liggen hier die ik moet doen. Maar door vermoeidheid (medicatie) en depressie komt het er maar niet van.
Wat jij wiltquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik noem het liever supernegatief....cynisch klinkt zo positief.
Owwwww, die ken ik niet hoor. Ik zie alleen wat die theemuts post, en da's soms een weinig ridicuul.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die TreeHut als user
Leefquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat jij wilt
[..]
Owwwww, die ken ik niet hoor. Ik zie alleen wat die theemuts post, en da's soms een weinig ridicuul.
Ik ben er weer vandoor, mijn leven roept
Oh, dat zou wel fijn zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpen
Alles in perspectief....je depressie overwinnen is natuurlijk wezenlijk belangrijker dan je website updaten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.
Ik was al heel ambitieus begonnen, maar uiteindelijk staat er nu nog steeds die tijdelijke pagina. Ik baal er wel van, ik wil graag wat meer over mezelf erop zetten.
Ik moet zeggen dat er nog zoveel dingen liggen hier die ik moet doen. Maar door vermoeidheid (medicatie) en depressie komt het er maar niet van.
Ik voel hier al een bereidheidquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles in perspectief....je depressie overwinnen is natuurlijk wezenlijk belangrijker dan je website updaten.
mooie fotoquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien ... Beetje te faggot ... ala Freddie Mercury ...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan mogen we het weer niet te weten ...
Steukertquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, nou, nou....Sacha is best wel oké hoor.
Want als je Putin een engnek vindt ben je automatisch pro Obama?quote:
neheeeeeequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als je Putin een engnek vindt ben je automatisch pro Obama?
Het lijkt Utopia wel
Stream jij nog?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je weer gaan streamen Sas
Chufi is d'r zo eentje die jou best kan helpenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel fijn zijn.
Ik had altijd iemand die me hielp, maar die heeft me spontaan van Facebook verwijderd om de één of andere reden.
Ik ben best een beetje vóór Putinquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als je Putin een engnek vindt ben je automatisch pro Obama?
Het lijkt Utopia wel
Smeren helpt niet hèquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stream, jij streamt, wij striae..
Godsamme Deissy....je maakt het me vandaag wel moeilijk om jouw negativisme te overtreffen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, daar word ik ook niet vrolijk van.
ja jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vergeet elke maand op te zeggen ...
waarom dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je weer gaan streamen Sas
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vergeet elke maand op te zeggen ...
Heeft nog nooit iemand gedaan .. Maar Kingstown wil er zo graag op klikken dus hij is misschien de eerste om dr te helpen..quote:
Ik denk dat mijn positieve posts het vandaag winnen van mijn negatieve en dan heb ik niet eens uit jouw buurt gepost.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme Deissy....je maakt het me vandaag wel moeilijk om jouw negativisme te overtreffen.
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?quote:
Ik heb ze wel eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?
Inclusief rooie kop? Hoe oud ben jij Fann?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eensen dan zijn ze weer een tijdje weg...
gelukkig op het moment alweer een tijdje ''opvliegervrij''
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die 2,50 hoef je het niet te laten, maar vind je het nog interessant genoeg om de streams voor aan te zetten?
Ja, 83 jaar Deesquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief rooie kop? Hoe oud ben jij Fann?
Ja was ff heftig ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:02 schreef FANN het volgende:
Zoooooooooo er gaan hier allemaal auto alarms af door de regen
Volgens mij is dat bij de meesten de streamenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..
In ieder geval dagelijks iets om over te lopen zeiken ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de meesten de streamen
Waarom zet je het dan aan? Omdat je 2,50 euro hebt betaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik zet ze aan en erger me de hele dag ..
Ja dat ook ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan aan? Omdat je 2,50 euro hebt betaald?
Is weer eens iets anders dan over de randquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
In ieder geval dagelijks iets om over te lopen zeiken ..
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan over de rand
dat is de tweede keer al dat je dat zegtquote:
Naast de pot?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturen
Ik heb ook geen behoefte om te sturen waar jij zeiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke rand ? Ik zeik waar ik zeik en daar laat ik me verder niet in sturen
Mocht IK willen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mocht je willen ... Komt er gelijk een Griek om de hoek kijken
Ik heb al eerdere gevraagd hoe oud je was? Dat was ik vergeten dan, sorry hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
Geeft niet hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al eerdere gevraagd hoe oud je was? Dat was ik vergeten dan, sorry hoor.
Oh ja 83 ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Mocht IK willen?![]()
Neh... ik hoef niet zo nodig
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is de tweede keer al dat je dat zegt![]()
Ja. dat ligt héél gevoeligik had graag 33 willen blijven ofzo...
maar dat lukt niet...
JA laten we er niet verder op in gaan ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die hormonen zijn dan al harstikke dood, jij snapt het tenminste!
Wat een broekkiequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon altijd en overal zeggen dat je 33 bent. Werkt perfect....uiteindelijk ga je je eigen leugen geloven en dat werkt zeer positief.![]()
Ik ben 28, dus je bent sowieso wel een beetje aan de jonge kant voor mij.
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
JA laten we er niet verder op in gaan ...
Ok ja dat welquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zag er jonger uit dan 83 jaar toch Chuf?
Een wijze vriendin van mij zei altijd:quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
had gekund natuurlijk, zit altijd een risico aan
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zei Ja!Dus dat ik er wél jonger uitzag dan 83 jaar, dus dat viel mee
Nah... 83 was wel aan de veilige kan hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een wijze vriendin van mij zei altijd:
Als je het antwoord niet wilt horen, dan moet je de vraag niet stellen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen Griek was zou ik je zo willen vragen ...
Ja mooi geweest ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nah, daar moeten ze het maar mee doen Chuf
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meid, het is wat hè en hoe zit het met je opvliegers?
Obama bellenquote:
En dan ga je ook ijlen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
Ga sportenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat me er niet van, warm en koud tegelijk.
Zweet breekt me dan uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |