Gezelligheid is niet echt hetgene waar FOK! om bekend staat, maar zelfs ik als notoire zeikerd vind KLB vooral erg flauw, hoewel er soms idd wel aardige topics voorbij komen. Beetje rondkijken....vast wel subfora waar je je beter op je plek/gemak voelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee, eigenlijk vind ik KLB helemaal geen fijn forum. Soms komen er leuke topics voorbij, maar echt gezellig vind ik het er niet. Ik probeer er eigenlijk ook zo weinig mogelijk te komen omdat ik daar toch geregeld het mikpunt ben van pesterijen.
Afgeleid en vergeetachtig....daar hebben we hier nou nooit last van.quote:Ik ben overigens niet zo goed met slowchats want ik raak snel afgeleid of vergeet weleens om deze site te komen.
26 is ze....tijd voor je dagelijkse braintrain-oefening.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
26 is ze....tijd voor je dagelijkse braintrain-oefening.![]()
De genen in mijn familie zijn dusdanig dat ik wrs nog wel een jaartje of 50 mee mag doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]ik word écht oud
maar eigenlijk hoop ik niet dat ik écht oud word, lijkt
me hélemaal niks...
Ja, maar zegt ook niet alles... maar ik hoop het voor je, dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De genen in mijn familie zijn dusdanig dat ik wrs nog wel een jaartje of 50 mee mag doen.
Ik heb echt geen flauw idee hoe oud jij bent, maar over 50 jaar ben je vast stokoud.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De genen in mijn familie zijn dusdanig dat ik wrs nog wel een jaartje of 50 mee mag doen.
Ik beschouw dit al als bonusjaren. Had niet gedacht dat ik de 40 zou halen en verder denk ik eigenlijk niet na of ik (stok)oud zou willen worden. One day at the time.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoe oud jij bent, maar over 50 jaar ben je vast stokoud.
Wil je stokoud worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik beschouw dit al als bonusjaren. Had niet gedacht dat ik de 40 zou halen en verder denk ik eigenlijk niet na of ik (stok)oud zou willen worden. One day at the time.40 klonk ook zooooooooo oud toen je 20 was, dat kon ik me ook helemaal niet voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem het tegenwoordig ook maar ''per dag''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
40 klonk ook zooooooooo oud toen je 20 was, dat kon ik me ook helemaal niet voorstellen![]()
Ik neem het tegenwoordig ook maar ''per dag''
Dat vond ik ook, maar als ik dan bedenk dat mijn moeder 40 was toen ik geboren werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof niet dat ik ouder dan 65 wil worden
(Maar dat komt misschien omdat ik vandaag ook een beetje instabiel ben)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is mijn motto ook altijd geweest en nog wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar als ik dan bedenk dat mijn moeder 40 was toen ik geboren werd![]()
(Maar dat komt misschien omdat ik vandaag ook een beetje instabiel ben)
Ja, maar met een dikke vinger opsteken kom je niet wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mijn motto ook altijd geweest en nog wel een beetje.
Nog een paar jaar wat doen en dan 10 jaar feest vieren, geld opmaken, dikke vinger opsteken.
En dan niks meer, prima!
Ik voel daar ook wel wat voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mijn motto ook altijd geweest en nog wel een beetje.
Nog een paar jaar wat doen en dan 10 jaar feest vieren, geld opmaken, dikke vinger opsteken.
En dan niks meer, prima!
Dat maak ik zelf wel uit, ja!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar met een dikke vinger opsteken kom je niet wegmisschien als je hem in
je strot steekt
Laten we maar zeggen dat de rek er sinds een paar weken ff uit is, gedoequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]waarom ben je vandaag instabiel? Niks ernstigs hoop ik?
Ik ben ook niet iedere dag een rots in de branding hoor Dees
Niet klagen, maar dragen....alsof ik mijn eigen moeder hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de rek er sinds een paar weken ff uit is, gedoe![]()
Maar mijn moeder heeft me geleerd om te dragen in plaats van te dragen, dus ik krijg me schouders er wel weer eens onder
Ah... niet klagen maar dragen... Ja, dat komt mij ook bekend voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de rek er sinds een paar weken ff uit is, gedoe![]()
Maar mijn moeder heeft me geleerd om te dragen in plaats van te dragen, dus ik krijg me schouders er wel weer eens onder
Baldadige veertiger gespot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, ja!!!
[ afbeelding ]
Over uitdrukkingen gesproken....zag je net heel actief posten in dat TTK-topic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... niet klagen maar dragen... Ja, dat komt mij ook bekend voor![]()
Over 11 dagen ga ik, dus ik schaam me een beetje dat ik loop te meuten, want daarvan komt de rek misschien wel terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet klagen, maar dragen....alsof ik mijn eigen moeder hoor.![]()
Hoogste tijd dat je weer eens op vakantie gaat!
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, was er ook zo'n éénquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:40 schreef FANN het volgende:
Onze moeders hadden dus veel van dezelfde uitdrukkingen als ik dat zo lees,
tja... zal de generatie wel zijn
Is een érg leuk topic aan het wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over uitdrukkingen gesproken....zag je net heel actief posten in dat TTK-topic.
Mss kom ik wel langs om de boel te vervruilen met wat Duitse uitdrukkingen.![]()
Als Drenthenaar is verbrande turf trouwens zo ongeveer het eerste wat je leert.
Ja schande, foei, in je hoek en niet meer doen hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over 11 dagen ga ik, dus ik schaam me een beetje dat ik loop te meuten, want daarvan komt de rek misschien wel terug.
O ja...... die ken ik ook welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, was er ook zo'n één
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |