En is spontaan in Jwoww van Jersey Shore veranderd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 05:50 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Jwoww, Jersey Shore.
Ellemieke heeft botox, like Kylie.
Dat is ze toch ook?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:47 schreef sherezade het volgende:
Ik wist niet dat je ogen als een katachtige gaan staan wanneer je botox gebruikt?
Ze lijkt wel een vrouw van bijna 50
Is dat Maxima???quote:
Ja, dit is Maxima. Linksboven: http://www.modekoninginmaxima.nl/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is dat Maxima???
Ik moest aan Catherine Keyl denken
Photoshop denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:23 schreef Davientje_ het volgende:
[..]
Maar de reflectie in de auto lijkt dan weer wel te kloppen.
Echt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind haar nog steeds mooi eigenlijk.
Het was nooit iets moois, ik vond haar altijd al zo'n kampershoofd hebben met die lelijke gekleurde extensions in haar jersey tijd...wat heeft ze tussen haar benen overigens?quote:
Gek he, dat ze er tig jaar na die eerste foto uberhaupt nogal anders uit ziet, leg jij ns een jeugdfoto van jezelf naast een recente (afhankelijk van hoe oud je bent...)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:26 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het anders een behoorlijk Barbie-masker wat ze draagt. Ze had ook mooi oud(er) kunnen worden.
Natuurlijk ziet ze er anders uit. Heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Gek he, dat ze er tig jaar na die eerste foto uberhaupt nogal anders uit ziet, leg jij ns een jeugdfoto van jezelf naast een recente (afhankelijk van hoe oud je bent...)
Nee hoor, ze heeft daar gewoon echt gelopen. Tenzij een hele fotoreeks is gephotoshopt, maar dat lijkt me niet.quote:
Kijk RTL Boulevard van vandaag nog ff terugquote:
Ik vind haar walgelijk zoals ze nu is.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
68 (19 januari 1946)
Ter vergelijking:
Patricia Paay is 65 (7 april 1949) en Vanessa Connie Breukhoven Witteman is vrijdag 63 geworden (25 juli 1951).
De dames doen waarschijnlijk niet voor elkaar onder qua plastische chirurgie, gelukkig zijn ze vooralsnog geen van alleen Priscilla Presley (69 - 24 mei 1945) achterna gegaan
Vergeet niet dat Priscilla slachtoffer was geworden van een incompetente arts. Die had iets anders ingespoten dan botox, waardoor haar gezicht verminkt werd. Die "arts" is daar later nog voor veroordeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Leandra het volgende:
63.
Ik had het in het vorige topic opgezocht om te vergelijken met Dolly Parton (die dus 68 is):
[..]
Die lippenquote:Op maandag 1 september 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik vind haar walgelijk zoals ze nu is.
Als ik op die leeftijd ben hoop ik dat de vrouw aan mijn zijde mooi oud is geworden. En dan doel ik niet op een wassenbeeld/chucky. Dan bedoel ik mooie grijze haren en een lief gezichtje.quote:
En ze was zo mooi..quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe ziet er echt verschrikkelijk uit....haar gezicht is gewoon compleet bevroren als ze lacht, praat, alles.
(heb maar ff foto van mn tv gemaakt lol
)
Nee daarom juist, dit is immers ook het verspookt topicquote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Priscilla slachtoffer was geworden van een incompetente arts. Die had iets anders ingespoten dan botox, waardoor haar gezicht verminkt werd. Die "arts" is daar later nog voor veroordeeld.
ziet er uit als een man, of ligt dat aan mijquote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe ziet er echt verschrikkelijk uit....haar gezicht is gewoon compleet bevroren als ze lacht, praat, alles.
)
ja die is me een partij lelijk geworden met die slagtandenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
)
Ja precies...wás...quote:
Nee ligt niet aan jou, ik vond het zelf ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
ziet er uit als een man, of ligt dat aan mij
Jep..totaal verspooktquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja die is me een partij lelijk geworden met die slagtanden
En dat aftandse geblondeerde touw....waaromquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja die is me een partij lelijk geworden met die slagtanden
Ze is zelf gewoon bevroren.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
)
Het lijkt alsof haar lip meer omhoog staat waardoor je zoveel tandvlees zietquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:30 schreef vencodark het volgende:
Mooiste is nog dat Connie met een stalen gezicht blijft beweren dat ze écht niets heeft laten doen.
Door die rare lippen heeft haar hoofd een compleet andere vorm gekregne. Tis echt geen gezichtquote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Yiwei het volgende:
16-jarige Kylie Jenner
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Ze lijkt zelfs wat te loensen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Door die rare lippen heeft haar hoofd een compleet andere vorm gekregne. Tis echt geen gezicht
Wat? Dit is gewoon een schele.quote:
Brandje geweest bij Madamme Tussauds?quote:Op zondag 28 september 2014 09:55 schreef JaneDoe het volgende:
toch ook maar even hier:
[ afbeelding ]
jermaine jackson
Huuuuuuuuuquote:Op zondag 28 september 2014 09:55 schreef JaneDoe het volgende:
toch ook maar even hier:
[ afbeelding ]
jermaine jackson
Ik kon er laatst al niet mijn vinger op leggen, waarom ze er ineens goed of beter uitzag.quote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Yiwei het volgende:
16-jarige Kylie Jenner
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Die heeft net nieuwe botox in zijn voorhoofd. Dan glanst het als een Topper bij het ESF.quote:
ik vond het idd altijd wel een lekker ding.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:29 schreef vencodark het volgende:
Mari van der Ven zag er tot een paar jaar terug helemaal niet zo slecht/vreemd uit.
Zonde hoor.
Ik heb het idee dat haar originele neus een knikje had, die lijkt eruit gehaald.quote:Op maandag 8 september 2014 00:41 schreef Yiwei het volgende:
Jij ziet echt aparte dingenMaar de rechter is dus haar zus Kendall die bezig is met een modellen carrière. Waar Kylie dus stiekem jaloers op is ofzo. Speciaal voor jou dan ->
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Dit. Ik vind hem er echt vreselijk eng uitzien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het idd altijd wel een lekker ding.
maar de laatste jaren vond ik m eng worden
Ik snap dit niet. Was ze dan zo ontevreden met zichzelf? Bij mijn vriend, werkt in Amerika, gaat in de roddelpers al tijden het verhaal dat kim haar zusje zou hebben geadviseerd om zo vroeg mogelijk met plastisch chirurgie te beginnen want hoe later je het doet, hoe meer kans dat er tot aan je dood foto's van jezelf circuleren in de media waarop je nog je oude leuke zelf bentquote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Yiwei het volgende:
16-jarige Kylie Jenner
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Ik neem de roddel met een korreltje zout maar wat een afgrijselijk advies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Was ze dan zo ontevreden met zichzelf? Bij mijn vriend, werkt in Amerika, gaat in de roddelpers al tijden het verhaal dat kim haar zusje zou hebben geadviseerd om zo vroeg mogelijk met plastisch chirurgie te beginnen want hoe later je het doet, hoe meer kans dat er tot aan je dood foto's van jezelf circuleren in de media waarop je nog je oude leuke zelf bent
Hij heeft net zo een vies bezweet koppie als Ellemieke uit de OP. Of een oude OP.quote:
Ze had , net als haar moeder al zo een dunne neus, is het écht veranderd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Estelle heeft een nieuwe neus:
[ afbeelding ]
Ja ik zie ook niks anders.quote:
Op elke foto heeft zij gewone volle lippen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Aan haar onderlip te zien was ze toen ook al niet vies van een beetje botox
Ietsje te vol op die foto, zie de schaduw die helemaal tot haar mondhoek doorlooptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op elke foto heeft zij gewone volle lippen?
Die baard van hem lijkt er wel opgeplakt te zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dit. Ik vind hem er echt vreselijk eng uitzien.
Alleen jammer dat alles net een beetje teveel aan is gepast, iets iets minder was mooier geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind haar nog steeds mooi eigenlijk.
Is dat niet gewoon te donker lippotlood?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:55 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ietsje te vol op die foto, zie de schaduw die helemaal tot haar mondhoek doorlooptmaar kan best zijn dat ze daar gewoon een beetje pruilt of zo
Nogal.quote:
Idd, we hebben het over verspookte celebs hier.....quote:
Wauw...werkelijk schandalig...quote:
Ach, deze vrouw verzon dit spookverhaal om zelf celeb te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, we hebben het over verspookte celebs hier.....
Lelijke man of tuinbroeklesbo? Ik kan het niet zeggen.quote:
Jep. Hij heeft ook zijn adamsappel laten verwijderen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef vencodark het volgende:
Vreemd geval. Gingen er niet geruchten dat hij eigenlijk vrouw wilt zijn?
Die twee glimmende oorbellen maken het helemaal af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft ook zijn adamsappel laten verwijderen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die wil je ook niet in het donker (of overdag) tegenkomen zeg
niet laten verwijderen maar afvlakkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar ze schrapen het kraakbeen weg waardoor de adamsappel niet meer zichtbaar is. Dit noemen ze het verwijderen van de adamsappel. Er moet niet te veel worden weggeschraapt want het strottenhoofd (en dus de stembanden) liggen erachter. Te veel weghalen en de 2 delen van het strottenhoofd komen dan los te liggen. Ook kan er benauwdheid optreden en kan de stem lager worden. Iets wat een man die vrouwelijker wil worden natuurlijk liever niet heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niet laten verwijderen maar afvlakken
volgens mij kan je ook niet zonder adamsappel?
zn haar is ook ineens een stuk
voller dan dat t de laatste jaren was, met name voor/boven bij de haargrens
ah ok, duidelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar ze schrapen het kraakbeen weg waardoor de adamsappel niet meer zichtbaar is. Dit noemen ze het verwijderen van de adamsappel. Er moet niet te veel worden weggeschraapt want het strottenhoofd (en dus de stembanden) liggen erachter. Te veel weghalen en de 2 delen van het strottenhoofd komen dan los te liggen. Ook kan er benauwdheid optreden en kan de stem lager worden. Iets wat een man die vrouwelijker wil worden natuurlijk liever niet heeft.
Voor de rest kan een man makkelijk zonder adamsappel
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/adamsappel~a745971/
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The fuckquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: had je reply en uitleg daar op nog niet gezien, sorryquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Omg! Ik herken haar echt nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt nu op darryl hannahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is deze vrouw en wat heeft ze met Renée Zellweger gedaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit..
M'n ogen huilen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet zo isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit.. Meest recente foto die er is *van gisteren*
Jaquote:
Ja, ik moest daar wel aan denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Bij nieuwsbericht waar ik de foto's weg heb stond bij dat ze steeds meer en meer op Cameron Diaz gaat lijken. Ik zie het niet zo.. Jullie?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:00 schreef tong80 het volgende:
Actrice Renee Zellweger (45) veroverde de harten van vele miljoenen met haar rol als de ietwat klungelige Bridget Jones in de gelijknamige films. Maar van haar uiterlijk uit de tijd (2001) dat de kaskraker Bridget Jones's Diary in première ging is weinig meer over. Renee heeft, zo verzekeren experts op het gebied van plastische chirurgie in de VS, wel heel veel aan haar gezicht laten sleutelen. 'Ze is onherkenbaar geworden', stelt de een. 'Doodzonde', meent de ander.
De actrice verscheen eerder deze week op de jaarlijkse Women In Hollywood Award in Californië, georganiseerd door damesglossy Elle. Daar reageerde menigeen geschokt op de nieuwe look van Renee. Niet alleen haar kaspel zat totaal anders, ook haar gezicht lijkt onder handen te zijn genomen.
De foto's van de getransformeerde ster gingen vandaag de hele wereld over. En plastische chirurgen verdrongen zich om een ongezouten mening te geven over de nieuwe Renee.
Zoals ene dokter Alex Kardisis in de Daily Mail. 'Renee heeft vrijwel zeker haar bovenste oogleden laten liften, want de afstand tussen haar ogen en wenkbrauwen is opeens een stuk kleiner.'
De man vermoedt ook een flinke dosis botox in haar voorhoofd. 'Daar zitten totaal geen expressierimpels meer in. Er is overigens ook iets aan haar jukbeenderen gedaan. Die zijn namelijk prominenter aanwezig dan eerst.'
Verder stelt de Londense arts dat het uiterlijk van Zellweger niet alleen een gevolg is van ettelijke schoonheidsoperaties. 'Er zijn ongetwijfeld ook dode huidcellen verwijderd met een bepaalde therapie. Haar gezicht is veel te glad en gevuld voor een vrouw van haar leeftijd.' Hij vraagt zich terloops af waarom de actrice dit zichzelf allemaal aandoet. 'Misscihen is ze, net als Bridget Jones, een beetje gefrustreerd over haar uiterlijk.'
Renee Zellweger ontkende onlangs vrij stellig dat ze schoonheidsoperaties onderging. 'Ik leef extreem gezond en sport veel,' aldus de Hollywood-actrice die in twee Bridget Jones-films straalde. Ze denkt nog na over deel drie.
Nou, dan stop ik met sportenquote:
Gênant wat voor excuses ze eraan plakt. Wees dan inderdaad eerlijk, ook als iedereen je erop aanvalt. Misschien is ze zelf wel heel tevreden.quote:
Man man man. Hoe erg kan je je eigen gezicht verkrachten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht aan Glenn Closequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Bij nieuwsbericht waar ik de foto's weg heb stond bij dat ze steeds meer en meer op Cameron Diaz gaat lijken. Ik zie het niet zo.. Jullie?
Maar dat had ze van tevoren kunnen weten; Renee Zellweger had vroeger van die typische ogen met weinig ooglid, beetje Aziatisch en daarom heel kenmerkend voor haar gezicht. Als je dat stuk (en ook het stuk tussen ooglid en wenkbrauw - hoe heet dat ook alweer?) oprekt, krijg je vanzelfsprekend een compleet andere oogopslag en nieuwe gezichtsverhoudingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:18 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een sportoefeningen moet je doen om je ogen dusdanig te veranderen? Denkt ze dat de hele wereld gek is?
Een eyelift blijft een eyelift.
Ik vind haar nog steeds wel mooi eerlijk gezegd! Wel een heel ander persoon lijkt zequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Botox zet de boel strakker maar zorgt niet dat heel je oogopslag anders is. Linda de Mol is wellicht gekunsteld maar het is nog duidelijk Linda.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk gewoon botox, ze heeft dezelfde bevroren look als Linda de Mol.
Wut?! Eerlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Botox zet de boel strakker maar zorgt niet dat heel je oogopslag anders is. Linda de Mol is wellicht gekunsteld maar het is nog duidelijk Linda.
Dat komt doordat je er langzaam aan bent gewend. Ik woon niet in Nederland en had Linda jaren niet gezien. Ze was net zo onherkenbaar hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Botox zet de boel strakker maar zorgt niet dat heel je oogopslag anders is. Linda de Mol is wellicht gekunsteld maar het is nog duidelijk Linda.
Gezien de post boven je: inderdaad. Ook behoorlijk veranderd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat komt doordat je er langzaam aan bent gewend. Ik woon niet in Nederland en had Linda jaren niet gezien. Ze was net zo onherkenbaar hoor.
M'n Anastaciaquote:
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef NothingHappened het volgende:
Linda is strak over haar oren getrokken, gebotoxed en opgevuld. Niks echts meer aan hoor!
Te triestquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:56 schreef Copycat het volgende:
Bikram yoga opened my eyes to endless, deep seas of new possibilities.
Namaste.
Door artsen genezen bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:01 schreef ato het volgende:
Het was zo'n mooie vrouw Anastiacia en zo krachtig. Overwinnen, van kanker etc..
QFTquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, alles wat haar leuk en uniek maakte is gewoon weg
Kolere...Mary-mother-of-Jesus-what-the-f**k!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef Ole het volgende:
Ik dacht dat het niet erger kon
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze haar rechterwang verkeerd opgespoten ofzo...kijk die rare bult erinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt wel of er zakjes in haar wangen zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze haar rechterwang verkeerd opgespoten ofzo...kijk die rare bult erin![]()
Idd. Tis werkelijk geen gezicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Ole het volgende:
[..]
het lijkt wel of er zakjes in haar wangen zitten.
Daar heeft ze ook al wat laten doen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd. Tis werkelijk geen gezicht.
Dan te bedenken dat ze er vroeger zo uit zag:
[ afbeelding ]
Ja volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook al wat laten doen toch?
Ja, ik ga even huilenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, alles wat haar leuk en uniek maakte is gewoon weg
Ja, maar nog niet zoveel dat het er compleet belachelijk uitzagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook al wat laten doen toch?
Nieuw is veel erger, maar oud vind ik ook echt al een overduidelijk verbouwde kop hoor. Je ziet direct dat het niet natuurlijk is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet zoveel dat het er compleet belachelijk uitzag
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nieuw is veel erger, maar oud vind ik ook echt al een overduidelijk verbouwde kop hoor. Je ziet direct dat het niet natuurlijk is.
Ja! Sorry, ik wilde niet zeuren over je post of zo. Ik ken die mensen allemaal niet dus ik weet niet hoe ze er vroeger uitzagen en hoe lang ze al bezig zijn tot catwoman te transformerenquote:
Ik vond haar echt zo leuk om te zien, zo jammer dat ze haar gezicht zo heeft mishandeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde, van leuk koppie naar oude feeks.
Ach je zou gewoon bijna gaan denken dat ze verbouwd geboren is ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja! Sorry, ik wilde niet zeuren over je post of zo. Ik ken die mensen allemaal niet dus ik weet niet hoe ze er vroeger uitzagen en hoe lang ze al bezig zijn tot catwoman te transformeren
Behalve dat die er redelijk normaal uitziet in een recente film als A Most Wanted Manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:30 schreef kvd het volgende:
Ze doet mij steeds denken aan Robin Wright
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-opgevallen.dhtmlquote:Renee Zellweger geeft toe dat ze er tegenwoordig heel anders uitziet. 'Ik ben blij dat het mensen is opgevallen. Ik heb namelijk grote veranderingen doorgevoerd in mijn leven, ik ben nu gelukkiger en ik ben blij dat mensen dat zien', aldus de actrice tegenover People.
Zellweger verscheen maandagavond op de rode loper voor een event in Los Angeles. Het viel de fotografen en de media onmiddellijk op dat Renees gezicht er heel anders uitziet. Zij schreven dan ook dat ze vast aan zich had laten sleutelen. 'Mijn vrienden zeggen dat ik er heel rustig en ontspannen uitzie. Ik leef heel gezond', aldus Renee.
'Ik heb heel lang ongezond geleefd. Ik werkte te hard en zorgde daardoor niet goed voor mijzelf. In plaats van rust nemen, ging ik gewoon door', vervolgt de 45-jarige Bridget Jones-ster. 'Uiteindelijk was ik mij ervan bewust dat dit niet werkte, toen heb ik andere keuzes gemaakt.'
Relatie
Zellweger koos er in de afgelopen jaren bewust voor om tijd te nemen voor zichzelf en haar vriend Doyle Bramhall. Ze kwamen niet veel in de publiciteit. 'Mensen kennen mij dus ook bijna niet als veertigjarige', zegt ze. 'Misschien zie ik er nu heel anders uit. Dat is toch bij iedereen zo als je ouder wordt? Ik ben gelukkig', benadrukt de wereldberoemde actrice.
Als ik er zo bescheten uit ga zien als ik "gezonder" ga leven, dan leef ik liever ongezond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:10 schreef Ericr het volgende:
Een jaar geleden zag ze er nog wel enigszins uit als Renee Zelwegger ook al zie je wel duidelijk de trekken van een botox-kop. Ik denk dat Renee Zelwegger de eerste patient is waarbij een hoofdtransplantatie volledig gelukt is.
Oh ze is er trouwens gelukkig mee dat ze nu iemand anders is:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-opgevallen.dhtml
Ik draai ook even de frituurpan aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:06 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Als ik er zo bescheten uit ga zien als ik "gezonder" ga leven, dan leef ik liever ongezond.
Hier liggende kroketten ook al in het vetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draai ook even de frituurpan aan.
Nou iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef NothingHappened het volgende:
Het is net als in een horrorfilm wanneer je het douchegordijn opzij trekt
[ afbeelding ]
NEE.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit.. Meest recente foto die er is *van gisteren*
Dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef NothingHappened het volgende:
Die ooglift snap ik dus NIET. Dat is exact de feature dat haar zo bijzonder maakte. Ze had een hele zwoele blik. Ze heeft zich echt laten verkutten. Eeuwig zonde. Ze ziet er ook niet echt gelukkig uit.
Ik stikte bijnaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[img]https://pbs.twimg.com/media/B0flKZ7CYAAk3kX.jpg]/img]
En dat allemaal door gezond te levenquote:
Dat is photoshop. Ze hebben de nieuwe helft van haar gezicht tegen de oude helft aangeplakt. Zo kun je goed zien wat er allemaal gedaan is. Ogen, jukbeenderen, mond in ieder geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
huh?? dat is een heel scheef gezicht
o ik vond het er al raar uitzienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is photoshop. Ze hebben de nieuwe helft van haar gezicht tegen de oude helft aangeplakt. Zo kun je goed zien wat er allemaal gedaan is. Ogen, jukbeenderen, mond in ieder geval.
Is dat niet door het optrekken van de hele handel? Dat je een 'kleiner' voorhoofd krijgt? Dat dacht ik namelijk al te zien in vorige foto's.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Alleen jammer dat de ogen niet op gelijke hoogte zijn geshopt.
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid toch echt bij de acteurs en actrices zelf. Vreemde artikelen inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef beantherio het volgende:
Ik verbaas me over artikelen als dit en dit. Alsof het publiek het gedaan heeft.
Die oogkas kan toch moeilijk omhoog geplaatst zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat niet door het optrekken van de hele handel? Dat je een 'kleiner' voorhoofd krijgt? Dat dacht ik namelijk al te zien in vorige foto's.
Als ik zo de foto's van voor en na vergelijk dan klopt dit wel aardig goed hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Alleen jammer dat de ogen niet op gelijke hoogte zijn geshopt.
Rourke is zo lelijk als de nacht. Karakteristiekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef Ericr het volgende:
Rourke heeft tenminste nog een (lelijke) karakteristieke kop. Zelwegger heeft nu net zo'n anoniem hoofd als Jennifer Grey zich ooit liet aanmeten.
ze was/is superdun hoor. Kwam alleen voor de rol van Bridget Jones enorm aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Disorder het volgende:
Ik vond haar juist zo lekker omdat het een beetje een 'woman next door' was. Niet te dun. Niet te perfect. Maar ze had iets moois. Naturel. Nu niet meer.
Daar heeft Marijke wel een punt.quote:'Ik snap de paniek niet. De Nederlandse sterren doen dit ook.'
Ik blijf het vooral bizar vinden dat ze ontkent, terwijl het zo obvious is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Daar heeft Marijke wel een punt.
Alleen valt het op omdat Renee oogleden tot haar kin had hangen. Ik vond het nooit mooi, daar ben ik de enige in geloof ik
Ik snap ergens wel dat ze het zo heeft laten liften, alleen is ze bijna onherkenbaar..
Dat is ook gek, ja. Met borstvergrotingen komen sterren soms weg met het verhaal dat ze veel aangekomen zijn. Maar deze ogen gaan niet vanzelf omhoogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral bizar vinden dat ze ontkent, terwijl het zo obvious is.
Misschien heeft ze inderdaad geen facelift gehad. Als je goed naar de foto's kijkt vallen drie dingen op:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral bizar vinden dat ze ontkent, terwijl het zo obvious is.
Eh....nee dat denk ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:41 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inderdaad geen facelift gehad. Als je goed naar de foto's kijkt vallen drie dingen op:
1. Ze is flink afgevallen.
2. Ze is ouder geworden.
3. Haar wenkbrauwen zijn volslagen anders. Hier heeft een krant wat photoshop toegepast om het verschil te laten zien:
Are Renee Zellweger's unkempt 'anti-Cara' eyebrows the reason she looks so different?
[ afbeelding ]
Ik snap het ook wel, misschien had ze er ook echt last van, nu ze ouder is en het waarschijnlijk alleen maar toenam. Mensen bij wie de oogleden zo hangen klagen vaak van snel vermoeide ogen en verminderd zicht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen valt het op omdat Renee oogleden tot haar kin had hangen. Ik vond het nooit mooi, daar ben ik de enige in geloof ik
Ik snap ergens wel dat ze het zo heeft laten liften, alleen is ze bijna onherkenbaar..
Het was ook niet super mooi en het was - denk ik - ook wel één van de redenen dat ze het aan heeft laten passen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net alsof wij achterlijk zijn, puh-leasequote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:34 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
En dat allemaal door gezond te levenIk moet toch eens wat aan mezelf gaan doen. Ik leef té gezond ben ik bang.
Ja, en dan was er ook geen ophef geweest. Maar nu zegt ze dat ze niets heeft laten doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, misschien had ze er ook echt last van, nu ze ouder is en het waarschijnlijk alleen maar toenam. Mensen bij wie de oogleden zo hangen klagen vaak van snel vermoeide ogen en verminderd zicht.
Hahaha. Mocht je dus wakker worden met een lul in je nek dan heb je óf een gezellige avond gehad óf teveel wortels gegetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja, net alsof wij achterlijk zijn, puh-leaseprima hoor als je je hoofd wilt verbouwen, 3 tieten wilt hebben of wat dan ook. Maar ga ons nou niet opzadelen met een of ander kut excuus, we zijn niet dom.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hahaha. Mocht je dus wakker worden met een lul in je nek dan heb je óf een gezellige avond gehad óf teveel wortels gegeten
ja.. en bedankt... kan ik godverdomme de kots opruimenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:33 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Een charmante foto van Jackie Stallone, de moeder van Sylvester.
Swaffelen 2.0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hahaha. Mocht je dus wakker worden met een lul in je nek dan heb je óf een gezellige avond gehad óf teveel wortels gegeten
Je vergelijkt een foto van toen ze 10 jaar jonger was en 20 Kg zwaarder met nu?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar echt een totaal ander gezicht hebben, veel meer 13 in een dozijn
[ afbeelding ]
En haar ogen laten liften is toch zo vreemd niet. Zeker als ze er last van had. Ik mag er over een paar jaar ook aan denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef ato het volgende:
Ik zie het nu ook hoor, afvallen, ouder worden en ogen liften. Verder heeft zij weinig aan haar uiterlijk laten doen..denk ik..
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
ai ai ai... kylie jenner op haar instagram
[ afbeelding ]
En ze was zo leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar echt een totaal ander gezicht hebben, veel meer 13 in een dozijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog ontkennen dat ze aan zich heeft laten sleutelen hequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft zichzelf ook veranderen. En zus Kim is ook veranderd, dus nee, ze leert eerder dat ze het wel moet/kan doen dan niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat haar vader haar niet heeft af laten schrikken hoe ontzettend fout plastische chirurgie kan gaan.
Gevalletje 1000 borden voor je kop hebben.
Ziet eruit als een slechte photoshop en idd, ik zie niks op haar instagram (gevonden door te googlen overigens: http://instagram.com/kyliejenner )quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft em inmiddels verwijderd, maar ik heb meer foto's gezien met t zelfde hemdje aan waar haar lippen ook niet meer zijn wat t geweest isquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ziet eruit als een slechte photoshop en idd, ik zie niks op haar instagram (gevonden door te googlen overigens: http://instagram.com/kyliejenner )
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef Deckard het volgende:
Duizenden euros aan plastische chirurgie maar een fatsoenlijke kam kopen ho maar.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef Deckard het volgende:
Duizenden euros aan plastische chirurgie maar een fatsoenlijke kam kopen ho maar.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:57 schreef TheVulture het volgende:
De lelijkste lippen ever zijn in mijn geheugen altijd nog van Lisa Rinna, die kon destijds zelf moeiteloos buiten blijven staan, terwijl haar lippen een bagel bij de Starbucks aan het eten waren.
Dankquote:
Ja dat leek mij ookquote:
Dat is speciaal voor mannen die kennelijk graag het idee hebben dat ze een aap neuken als ze gepijpt worden door zo'n duckface.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Injetta het volgende:
Wie vertelt die vrouwen dat die achterlijke rare dikke rode lippen mooi en aantrekkelijk zijn?
En zien ze dan zelf niet in de spiegel hoe idioot ze eruit zien?????![]()
Dat stukje in het midden van die lippen ook hè. Is dat omdat ze niet meer geheel kunnen sluiten of is dat een sexy look?quote:
Dat is voor het rietjequote:Op maandag 27 oktober 2014 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat stukje in het midden van die lippen ook hè. Is dat omdat ze niet meer geheel kunnen sluiten of is dat een sexy look?
Ik moest best lachen toen ik dit, best flauwe plaatje, zag,quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest best lachen toen ik dit, best flauwe plaatje, zag,![]()
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |