Nogal.quote:
Idd, we hebben het over verspookte celebs hier.....quote:
Wauw...werkelijk schandalig...quote:
Ach, deze vrouw verzon dit spookverhaal om zelf celeb te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, we hebben het over verspookte celebs hier.....
Lelijke man of tuinbroeklesbo? Ik kan het niet zeggen.quote:
Jep. Hij heeft ook zijn adamsappel laten verwijderen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef vencodark het volgende:
Vreemd geval. Gingen er niet geruchten dat hij eigenlijk vrouw wilt zijn?
Die twee glimmende oorbellen maken het helemaal af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft ook zijn adamsappel laten verwijderen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die wil je ook niet in het donker (of overdag) tegenkomen zeg
niet laten verwijderen maar afvlakkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar ze schrapen het kraakbeen weg waardoor de adamsappel niet meer zichtbaar is. Dit noemen ze het verwijderen van de adamsappel. Er moet niet te veel worden weggeschraapt want het strottenhoofd (en dus de stembanden) liggen erachter. Te veel weghalen en de 2 delen van het strottenhoofd komen dan los te liggen. Ook kan er benauwdheid optreden en kan de stem lager worden. Iets wat een man die vrouwelijker wil worden natuurlijk liever niet heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niet laten verwijderen maar afvlakken
volgens mij kan je ook niet zonder adamsappel?
zn haar is ook ineens een stuk
voller dan dat t de laatste jaren was, met name voor/boven bij de haargrens
ah ok, duidelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar ze schrapen het kraakbeen weg waardoor de adamsappel niet meer zichtbaar is. Dit noemen ze het verwijderen van de adamsappel. Er moet niet te veel worden weggeschraapt want het strottenhoofd (en dus de stembanden) liggen erachter. Te veel weghalen en de 2 delen van het strottenhoofd komen dan los te liggen. Ook kan er benauwdheid optreden en kan de stem lager worden. Iets wat een man die vrouwelijker wil worden natuurlijk liever niet heeft.
Voor de rest kan een man makkelijk zonder adamsappel
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/adamsappel~a745971/
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The fuckquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: had je reply en uitleg daar op nog niet gezien, sorryquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Omg! Ik herken haar echt nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt nu op darryl hannahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is deze vrouw en wat heeft ze met Renée Zellweger gedaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit..
M'n ogen huilen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet zo isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit.. Meest recente foto die er is *van gisteren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |