Hahaha. Mocht je dus wakker worden met een lul in je nek dan heb je óf een gezellige avond gehad óf teveel wortels gegetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja, net alsof wij achterlijk zijn, puh-leaseprima hoor als je je hoofd wilt verbouwen, 3 tieten wilt hebben of wat dan ook. Maar ga ons nou niet opzadelen met een of ander kut excuus, we zijn niet dom.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hahaha. Mocht je dus wakker worden met een lul in je nek dan heb je óf een gezellige avond gehad óf teveel wortels gegeten
ja.. en bedankt... kan ik godverdomme de kots opruimenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:33 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Een charmante foto van Jackie Stallone, de moeder van Sylvester.
Swaffelen 2.0quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hahaha. Mocht je dus wakker worden met een lul in je nek dan heb je óf een gezellige avond gehad óf teveel wortels gegeten
Je vergelijkt een foto van toen ze 10 jaar jonger was en 20 Kg zwaarder met nu?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar echt een totaal ander gezicht hebben, veel meer 13 in een dozijn
[ afbeelding ]
En haar ogen laten liften is toch zo vreemd niet. Zeker als ze er last van had. Ik mag er over een paar jaar ook aan denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef ato het volgende:
Ik zie het nu ook hoor, afvallen, ouder worden en ogen liften. Verder heeft zij weinig aan haar uiterlijk laten doen..denk ik..
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
ai ai ai... kylie jenner op haar instagram
[ afbeelding ]
En ze was zo leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar echt een totaal ander gezicht hebben, veel meer 13 in een dozijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog ontkennen dat ze aan zich heeft laten sleutelen hequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft zichzelf ook veranderen. En zus Kim is ook veranderd, dus nee, ze leert eerder dat ze het wel moet/kan doen dan niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat haar vader haar niet heeft af laten schrikken hoe ontzettend fout plastische chirurgie kan gaan.
Gevalletje 1000 borden voor je kop hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |