Ziet eruit als een slechte photoshop en idd, ik zie niks op haar instagram (gevonden door te googlen overigens: http://instagram.com/kyliejenner )quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
ai ai ai... kylie jenner op haar instagram
[ afbeelding ]
ze heeft em inmiddels verwijderd, maar ik heb meer foto's gezien met t zelfde hemdje aan waar haar lippen ook niet meer zijn wat t geweest isquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ziet eruit als een slechte photoshop en idd, ik zie niks op haar instagram (gevonden door te googlen overigens: http://instagram.com/kyliejenner )
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef Deckard het volgende:
Duizenden euros aan plastische chirurgie maar een fatsoenlijke kam kopen ho maar.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef Deckard het volgende:
Duizenden euros aan plastische chirurgie maar een fatsoenlijke kam kopen ho maar.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:57 schreef TheVulture het volgende:
De lelijkste lippen ever zijn in mijn geheugen altijd nog van Lisa Rinna, die kon destijds zelf moeiteloos buiten blijven staan, terwijl haar lippen een bagel bij de Starbucks aan het eten waren.
Dankquote:
Ja dat leek mij ookquote:
Dat is speciaal voor mannen die kennelijk graag het idee hebben dat ze een aap neuken als ze gepijpt worden door zo'n duckface.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Injetta het volgende:
Wie vertelt die vrouwen dat die achterlijke rare dikke rode lippen mooi en aantrekkelijk zijn?
En zien ze dan zelf niet in de spiegel hoe idioot ze eruit zien?????![]()
Dat stukje in het midden van die lippen ook hè. Is dat omdat ze niet meer geheel kunnen sluiten of is dat een sexy look?quote:
Dat is voor het rietjequote:Op maandag 27 oktober 2014 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat stukje in het midden van die lippen ook hè. Is dat omdat ze niet meer geheel kunnen sluiten of is dat een sexy look?
Ik moest best lachen toen ik dit, best flauwe plaatje, zag,quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
ai ai ai... kylie jenner op haar instagram
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest best lachen toen ik dit, best flauwe plaatje, zag,![]()
.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |