abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145801998
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, alles wat haar leuk en uniek maakte is gewoon weg :o
Ja, ik ga even huilen ;(
pi_145802275
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Daar heeft ze ook al wat laten doen toch?
Ja, maar nog niet zoveel dat het er compleet belachelijk uitzag
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 22 oktober 2014 @ 00:07:34 #203
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145802430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja, maar nog niet zoveel dat het er compleet belachelijk uitzag
Nieuw is veel erger, maar oud vind ik ook echt al een overduidelijk verbouwde kop hoor. Je ziet direct dat het niet natuurlijk is.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145802666
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Nieuw is veel erger, maar oud vind ik ook echt al een overduidelijk verbouwde kop hoor. Je ziet direct dat het niet natuurlijk is.

Nu blij ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 22 oktober 2014 @ 00:20:44 #205
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145802801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef DjinN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu blij ?
Ja! Sorry, ik wilde niet zeuren over je post of zo. Ik ken die mensen allemaal niet dus ik weet niet hoe ze er vroeger uitzagen en hoe lang ze al bezig zijn tot catwoman te transformeren
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145803176
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Eeuwig zonde, van leuk koppie naar oude feeks.
Ik vond haar echt zo leuk om te zien, zo jammer dat ze haar gezicht zo heeft mishandelt :'(
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_145803347
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:20 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ja! Sorry, ik wilde niet zeuren over je post of zo. Ik ken die mensen allemaal niet dus ik weet niet hoe ze er vroeger uitzagen en hoe lang ze al bezig zijn tot catwoman te transformeren
Ach je zou gewoon bijna gaan denken dat ze verbouwd geboren is ofzo ;(
  woensdag 22 oktober 2014 @ 06:01:29 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145805903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:30 schreef kvd het volgende:
Ze doet mij steeds denken aan Robin Wright
Behalve dat die er redelijk normaal uitziet in een recente film als A Most Wanted Man
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:00:43 #209
67888 Spunks
zo niet, dan toch
pi_145808155
oeps dubbel
pi_145808406

Een jaar geleden zag ze er nog wel enigszins uit als Renee Zelwegger ook al zie je wel duidelijk de trekken van een botox-kop. Ik denk dat Renee Zelwegger de eerste patient is waarbij een hoofdtransplantatie volledig gelukt is.

Oh ze is er trouwens gelukkig mee dat ze nu iemand anders is:

quote:
Renee Zellweger geeft toe dat ze er tegenwoordig heel anders uitziet. 'Ik ben blij dat het mensen is opgevallen. Ik heb namelijk grote veranderingen doorgevoerd in mijn leven, ik ben nu gelukkiger en ik ben blij dat mensen dat zien', aldus de actrice tegenover People.

Zellweger verscheen maandagavond op de rode loper voor een event in Los Angeles. Het viel de fotografen en de media onmiddellijk op dat Renees gezicht er heel anders uitziet. Zij schreven dan ook dat ze vast aan zich had laten sleutelen. 'Mijn vrienden zeggen dat ik er heel rustig en ontspannen uitzie. Ik leef heel gezond', aldus Renee.

'Ik heb heel lang ongezond geleefd. Ik werkte te hard en zorgde daardoor niet goed voor mijzelf. In plaats van rust nemen, ging ik gewoon door', vervolgt de 45-jarige Bridget Jones-ster. 'Uiteindelijk was ik mij ervan bewust dat dit niet werkte, toen heb ik andere keuzes gemaakt.'

Relatie
Zellweger koos er in de afgelopen jaren bewust voor om tijd te nemen voor zichzelf en haar vriend Doyle Bramhall. Ze kwamen niet veel in de publiciteit. 'Mensen kennen mij dus ook bijna niet als veertigjarige', zegt ze. 'Misschien zie ik er nu heel anders uit. Dat is toch bij iedereen zo als je ouder wordt? Ik ben gelukkig', benadrukt de wereldberoemde actrice.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-opgevallen.dhtml

[ Bericht 52% gewijzigd door Ericr op 22-10-2014 10:33:26 ]
pi_145809519
In feite ontkent ze dus ook gewoon dat ze aan zich heeft laten sleutelen. Want dat haar gezicht veranderd is komt omdat ze gezonder leeft en boven de 40 is gekomen. Yeah right. Geef het dan toch gewoon toe denk ik dan. Als je zoiets doet sta je er toch ook gewoon achter?
  roze woensdag 22 oktober 2014 @ 11:48:12 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145811094
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Anastacia...
[ afbeelding ]
Ook al compleet onherkenbaar
Your beauty never ever scared me.
pi_145811524
Het is net als in een horrorfilm wanneer je het douchegordijn opzij trekt

pi_145811718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:10 schreef Ericr het volgende:

Een jaar geleden zag ze er nog wel enigszins uit als Renee Zelwegger ook al zie je wel duidelijk de trekken van een botox-kop. Ik denk dat Renee Zelwegger de eerste patient is waarbij een hoofdtransplantatie volledig gelukt is.

Oh ze is er trouwens gelukkig mee dat ze nu iemand anders is:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-opgevallen.dhtml
Als ik er zo bescheten uit ga zien als ik "gezonder" ga leven, dan leef ik liever ongezond. (8>
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_145811995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:06 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Als ik er zo bescheten uit ga zien als ik "gezonder" ga leven, dan leef ik liever ongezond. (8>
Ik draai ook even de frituurpan aan.
Tap tap tap
pi_145812504
Spuit elf, maar ik ben ook nog maar net bijgekomen van Renee. Dacht dat het een vergissing was van de nieuwssites; totaal onherkenbaar. Bij Linda de Mol zie je nog wel bepaalde trekken terug al heeft ze toch wel heel veel gedaan. Dat zie je vooral aan de konijnenrimpels als ze lacht.

Maar laten we niet doen alsof Renee hiervoor zo naturel was. Misschien wel wat karakteristieker, maar zeker al wel wat herstelwerkzaamheden.

http://www.nsmbl.nl/too-m(...)kelijk-onherkenbaar/

Zelfs voor een ooglidcorrectie is het effect nu wel heel heftig. Heb zelf een ooglift laten doen en mijn blik werd er helderder en opener van maar neit faliekant anders.
pi_145813041
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik draai ook even de frituurpan aan.
Hier liggende kroketten ook al in het vet :P

Mijn god, wat een afknapper dat ze het niet wil toegeven. Zwak. Het lijkt mij ook niet leuk om zo'n rare kop te hebben, maar ze is er zelf bij geweest en er valt verder weinig aan te ontkennen -O-
pi_145813159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef NothingHappened het volgende:

Het is net als in een horrorfilm wanneer je het douchegordijn opzij trekt

[ afbeelding ]
Nou idd :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:10:14 #219
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_145815348
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit.. Meest recente foto die er is *van gisteren*
NEE.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef NothingHappened het volgende:
Die ooglift snap ik dus NIET. Dat is exact de feature dat haar zo bijzonder maakte. Ze had een hele zwoele blik. Ze heeft zich echt laten verkutten. Eeuwig zonde. Ze ziet er ook niet echt gelukkig uit.
Dit.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:33:56 #220
14505 OProg
A Life in Music
pi_145818516
Van sommige van die foto's zou ik echt niet geraden hebben dat het Renee Zelwegger is. :X :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_145824207

[ Bericht 39% gewijzigd door bloempje-moi op 22-10-2014 18:31:12 ]
pi_145824674
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[img]https://pbs.twimg.com/media/B0flKZ7CYAAk3kX.jpg]/img]
Ik stikte bijna :X
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 18:28:14 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145824844
huh?? dat is een heel scheef gezicht :?
pi_145825041
quote:
En dat allemaal door gezond te leven :') Ik moet toch eens wat aan mezelf gaan doen. Ik leef té gezond ben ik bang.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:36:29 #225
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_145825115
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
huh?? dat is een heel scheef gezicht :?
Dat is photoshop. Ze hebben de nieuwe helft van haar gezicht tegen de oude helft aangeplakt. Zo kun je goed zien wat er allemaal gedaan is. Ogen, jukbeenderen, mond in ieder geval.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_145825155
O god wat geniaal, dat wil ik voor iedereen! :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:41:22 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145825270
Alleen jammer dat de ogen niet op gelijke hoogte zijn geshopt.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2014 @ 18:42:43 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145825320
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:36 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat is photoshop. Ze hebben de nieuwe helft van haar gezicht tegen de oude helft aangeplakt. Zo kun je goed zien wat er allemaal gedaan is. Ogen, jukbeenderen, mond in ieder geval.
o ik vond het er al raar uitzien :@
pi_145825601
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Is dat niet door het optrekken van de hele handel? Dat je een 'kleiner' voorhoofd krijgt? Dat dacht ik namelijk al te zien in vorige foto's.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:51:31 #230
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_145830643
Ik verbaas me over artikelen als dit en dit. Alsof het publiek het gedaan heeft. :')
pi_145830868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef beantherio het volgende:
Ik verbaas me over artikelen als dit en dit. Alsof het publiek het gedaan heeft. :')
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid toch echt bij de acteurs en actrices zelf. Vreemde artikelen inderdaad.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:10:27 #232
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_145831519
Er zijn eigenlijk veel en veel ergere voorbeelden van plastische chirurgie, maar wat haar uiterlijk zo bijzonder maakte is volledig uitgewist. Ze is niet meer te herkennen (als Renee Zelwegger) en niet meer herkenbaar (als een opvallend en onderscheidend gezicht). Zonde. :{
pi_145831564
Ik vond haar juist zo lekker omdat het een beetje een 'woman next door' was. Niet te dun. Niet te perfect. Maar ze had iets moois. Naturel. Nu niet meer.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:03:56 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145834291
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Is dat niet door het optrekken van de hele handel? Dat je een 'kleiner' voorhoofd krijgt? Dat dacht ik namelijk al te zien in vorige foto's.
Die oogkas kan toch moeilijk omhoog geplaatst zijn?
The love you take is equal to the love you make.
  roze donderdag 23 oktober 2014 @ 00:10:42 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145839527
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Als ik zo de foto's van voor en na vergelijk dan klopt dit wel aardig goed hoor
Your beauty never ever scared me.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 oktober 2014 @ 08:25:05 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_145842891
'Ben jij het, Renee Zellweger?' (CNN) 'Stop met wat je nu aan het doen bent, Renee Zellweger heeft een nieuw gezicht' (Metro). De media buitelden over elkaar heen om het nieuwe uiterlijk van actrice Renee Zellweger te becommentariëren. De 45-jarige actrice liet zich voor het eerst sinds lange tijd op de rode loper zien tijdens de 2014 Elle Women in Hollywood Awards. Haar gezicht was niet meer zoals we het kenden, maar getransformeerd door, zo wordt aangenomen, plastische chirurgie. Wat zegt dit over Hollywood? Of over onze eigen kritische houding? De scherpste opinies uit internationale media op een rij.

Door Mary Elizabeth Williams.
Gepubliceerd op 21 oktober, Salon.

Het nieuwe uiterlijk van Renee Zellweger stelt mensen die op een respectvolle manier over beroemdheden willen praten ('Hollywoodsterren worden ook ouder') voor een uitdaging, schrijft Williams. 'Reageren op de dramatische verandering lijkt wreed, maar geen commentaar geven zou een daad van absurde ontkenning zijn.'

'Ik ben ontdaan dat we in een cultuur leven die zo enorm geobsedeerd is door bikinilichamen en een glad gelaat waardoor deze mensen het gevoel hebben te moeten vasthouden aan wie ze ooit waren. Ze eindigen als iemand die ze nooit zijn geweest.'

Williams stelt dat als Zellweger was komen opdagen als zichzelf, zonder cosmetische ingrepen, er ook kritiek was geweest, in dat geval op haar zichtbare veroudering.

Williams citeert de Amerikaanse actrice Frances McDormand uit The New York Times: 'Er is tegenwoordig geen enkele behoefte om een volwassene te zijn. Volwassenheid is geen doel. Het wordt niet gezien als een geschenk. Er is iets gebeurd met ons, in cultureel opzicht: niemand wordt verondersteld om ouder dan 45 jaar te worden. Iedereen kleedt zich als een tiener. Iedereen verft de haren. Iedereen is bezorgd over een glad gezicht.'

'En wanneer je dan wel een glad gezicht hebt, krijg je toch die schreeuwende krantenkoppen. Wat is er gebeurd?'

Er is niets mis met het gezicht van Renee Zellweger, er is iets mis met ons

Door Jennifer Gerson Uffalussy.
Gepubliceerd op 21 oktober 2014 in The Guardian.

Door onze almaar groeiende obsessie met bekende mensen is er een vreemd fenomeen ontstaan, schrijft The Guardian. 'De lichamen van vreemden worden beschouwd als collectieve openbare eigendommen die terloops beoordeeld, bekritiseerd en weggegooid mogen worden.'

Hypocriet is de heisa rondom het nieuwe uiterlijk van de actrice. 'Hetzelfde publiek dat blijkbaar stellig gelooft dat Renee Zellweger iets stoms heeft gedaan door haar grootste troef weg te gooien (kennelijk niet haar acteertalent), veroordeelt even hard vrouwen die zich durven te vertonen met rimpels, een glimp van cellulitis of een dapper ongespierde buik.'

Oudere vrouwen in Hollywood hebben het moeilijk. De sterren die überhaupt durven te verouderen (hier wordt steevast actrice Meryl Streep genoemd) - en mooi ook - worden 'verheerlijkt alsof ze een talent bezitten dat zo zeldzaam is, zo perfect, dat ze in staat zijn hun eigen rottende zelf te ontstijgen'.

Het stuk eindigt als volgt: 'Heb medelijden met die arme Renee Zellweger, zeggen we, want ze zou moeten weten wanneer een vrouwelijke filmster niet langer voldoet aan onze normen van onbereikbare en moeiteloze schoonheid. Spaar ons de aanblik, eisen wij, van wat onze hypocrisie aanricht bij onze al-te-menselijke idolen.'

Ter verdediging van Renee Zellweger: Hollywood-vrouwen doen het nooit goed
Misschien hebben we een probleem met mensen die betrapt worden met plastische chirurgie

Door Amy Argetsinger and Emily Yahr
Gepubliceerd op 21 oktober, Washington Post.

The Washington Post zet een aantal opvallende zaken op een rijtje. Ten eerste lijkt de ophef rond Zellweger te suggereren dat het publiek grote problemen heeft met plastische chirurgie. De cijfers geven echter een ander beeld: in 2013 ondergingen Amerikanen 11 miljoen cosmetische ingrepen, twaalf procent meer dan in 2012. 'Dus misschien hebben we geen probleem met mensen die cosmetische chirurgie hebben laten doen. Misschien hebben we een probleem met mensen die ermee betrapt worden.'

De realiteit is: vrouwelijke Hollywood-sterren zijn gedoemd als ze werk aan hun gezicht laten doen en ze zijn gedoemd als ze het niet doen. Over een high-profile vrouw van wie je de leeftijd kunt raden, wordt gezegd dat ze 'zichzelf heeft laten gaan', iemand die met wat hulp enkele jaren heeft gewist is 'ijdel en wanhopig'.

Ook hier duikt het voorbeeld van Jennifer Grey op, de actrice uit de film Dirty Dancing die haar neus liet verbouwen. Zij zei ooit eens spijt te hebben: 'Ik ging de operatiekamer in als een beroemdheid en kwam er uit als anoniem persoon.'

Laat Zellwegers gezicht met rust
Door Brian Moylan.
Gepubliceerd op 21 oktober, Time Magazine.

Waarom heeft Renee Zellweger aan haar gezicht laten sleutelen terwijl dat gezicht juist haar handelsmerk is waar ze haar brood mee verdient? Geen handige beslissing, zo oordeelt Brain Moylan in Time Magazine. Toch is er een goede reden te bedenken, meent hij, voor deze drastische metamorfose. 'We zijn allemaal verschrikkelijk gemeen geweest over haar oude uiterlijk.' Er werden vaak grappen gemaakt over Zellwegers toegeknepen ogen en bolle wangen ('Het lijkt alsof ze een allergische reactie vertoont').

Conclusie: het is dus ook nooit goed. De enige oplossing is om compleet te verdwijnen uit de publieke ruimte, aldus Time. 'Harde kritiek is de prijs die je betaalt voor een carrière als publiek figuur, we halen onze schouders op en zeggen dat het erbij hoort. Maar valt er over die clausule in het onuitgesproken celebrity-contract echt niet te onderhandelen?'

Voor Mickey Rourke werkte het, voor Zellweger ook?

Nog belangrijker, net als bij Rourke, is dat ze altijd meer dan een mooi gezicht was
Door Steve Rose.
Gepubliceerd op 22 oktokber, The Guardian.

Het mannelijke equivalent van Zellweger is Mickey Rourke, schrijft The Guardian. 'Na een lange periode van afwezigheid keerde hij terug met een nieuw uiterlijk, zijn gezicht getransformeerd door bokspartijen, alcohol-en drugsmisbruik en slechte cosmetische chirurgie. De 'OMG, is dat hem echt?' reacties waren overal hetzelfde. Het pakte positief voor hem uit. Het was als de lancering van Rourke 2.0 met een uitgebreide upgrade en veel nieuwe functies. Een paar jaar later speelde hij zijn beste rol ooit in The Wrestler.'

Kan Zellweger hetzelfde kunstje flikken? 'Natuurlijk. Haar gezichtsverandering valt in het niet bij die van Rourke. Ze is pas 45 en slechts vijf jaar uit de schijnwerpers verdwenen. Maar nog belangrijker, net als bij Rourke, is dat ze altijd meer dan een mooi gezicht was. Ze is een bekwame actrice. Dat is waarschijnlijk niet veranderd. Alles wat ze nu nodig heeft, is een fatsoenlijke doorstart, maar iets zegt me dat Bridget Jones 3 het niet gaat worden.'

http://www.volkskrant.nl/(...)hypocrisie~a3773743/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145843212
Rourke heeft tenminste nog een (lelijke) karakteristieke kop. Zelwegger heeft nu net zo'n anoniem hoofd als Jennifer Grey zich ooit liet aanmeten.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 08:55:50 #238
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145843226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 08:54 schreef Ericr het volgende:
Rourke heeft tenminste nog een (lelijke) karakteristieke kop. Zelwegger heeft nu net zo'n anoniem hoofd als Jennifer Grey zich ooit liet aanmeten.
Rourke is zo lelijk als de nacht. Karakteristiek :X Renée is gewoon onherkenbaar.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 oktober 2014 @ 09:15:04 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_145843441
Cosmetisch arts Robert Schoemacher schrok toen hij een foto van de veranderde actrice Renee Zellweger (45) onder ogen kreeg. De actrice zocht maandagavond na jaren radiostilte de spotlights van Hollywood weer op en is sindsdien het gesprek van de dag. Wat is er met het verfijnde gezichtje van 'Bridget Jones' gebeurd? 'Zonde', vindt Schumacher. Marijke Helwegen, de koningin van de plastische chirurgie, ziet het anders. 'Ik snap de paniek niet. De Nederlandse sterren doen dit ook.'

De paparazzi wisten niet waar ze het moesten zoeken toen Renee samen met haar vriend Doyle Bramhall op de rode loper van een event van glossy Elle in Los Angeles verscheen. Ze knipperden met hun ogen, want qua uiterlijk lijkt de actrice totaal niet meer op haar karakter Bridget in de populaire films Bridget Jones's Diary.

'Mijn vrienden zeggen dat ik er heel rustig en ontspannen uitzie. Ik leef heel gezond', reageerde de blondine na alle media-aandacht.

Schoemacher kreeg gisteren een foto van Renee onder ogen. 'Dat is ze niet', is het eerste wat hij dacht. De arts meent dat de cosmetisch artsen compleet zijn doorgeslagen in hun missie de actrice een fris uiterlijk te geven.

'Ik denk dat zelfs Renees moeder haar dochter niet herkent', vertelt Schoemacher aan het AD. Hij benadrukt dat zijn kliniek Perfect Age Center altijd streeft naar een naturel uitstraling. 'Iets dat past bij het karakter van de cliënt.'

Helwegen (65), die zelf jarenlang woordvoerder van Schoemachers kliniek was, deelt die mening niet. 'Renee is ouder geworden en ja, dan verander je. Ik snap de paniek niet, in Nederland doen sterren ook aan plastische chirurgie.' De mediapersoonlijkheid vindt dat Renee er voor haar leeftijd goed uitziet en dat de mensen die kritiek leveren een oppervlakkige visie hebben. 'Ze vergeten te bedenken hoe Renee er werkelijk zou uitzien op latere leeftijd.'

Volgens Helwegen heeft de wereldster geen facelift laten doen. 'Ze heeft nog plooien in haar wangen en er lopen lijnen naar de kin. Dat zou je niet zien met een facelift of smas - een facelift waarbij de dieper gelegen weefsellagen worden strak getrokken, red.' De transformatie analyserende komt Helwegen tot de volgende slotsom: een correctie van de huid rondom de ogen, boven en onder, botox in het gehele gezicht en een mogelijke haartransplantatie.'

Helwegen was 46 jaar toen ze begon met plastische chirurgie, een jaar ouder dan dat Zellweger nu is. Het begon met een ooglidcorrectie en ze liet zich behandelen tot haar 50ste levensjaar. 'Sindsdien doe ik niets meer. Afgezien dan van een spuitje botox twee keer per jaar, bij dr. Hortoglu in Amstelveen.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145843767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Disorder het volgende:
Ik vond haar juist zo lekker omdat het een beetje een 'woman next door' was. Niet te dun. Niet te perfect. Maar ze had iets moois. Naturel. Nu niet meer.
ze was/is superdun hoor. Kwam alleen voor de rol van Bridget Jones enorm aan.
pi_145843795
quote:
'Ik snap de paniek niet. De Nederlandse sterren doen dit ook.'
Daar heeft Marijke wel een punt.
Alleen valt het op omdat Renee oogleden tot haar kin had hangen. Ik vond het nooit mooi, daar ben ik de enige in geloof ik :+
Ik snap ergens wel dat ze het zo heeft laten liften, alleen is ze bijna onherkenbaar..
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:41:11 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145843828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef Pisces29 het volgende:

Alleen valt het op omdat Renee oogleden tot haar kin had hangen. Ik vond het nooit mooi, daar ben ik de enige in geloof ik :+
Ik snap ergens wel dat ze het zo heeft laten liften, alleen is ze bijna onherkenbaar..
Ik blijf het vooral bizar vinden dat ze ontkent, terwijl het zo obvious is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145843880
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is ook gek, ja. Met borstvergrotingen komen sterren soms weg met het verhaal dat ze veel aangekomen zijn. Maar deze ogen gaan niet vanzelf omhoog :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:48:13 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145843984
quote:

[..]

Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145845248
quote:

[..]

Misschien heeft ze inderdaad geen facelift gehad. Als je goed naar de foto's kijkt vallen drie dingen op:

1. Ze is flink afgevallen.
2. Ze is ouder geworden.
3. Haar wenkbrauwen zijn volslagen anders. Hier heeft een krant wat photoshop toegepast om het verschil te laten zien:

Are Renee Zellweger's unkempt 'anti-Cara' eyebrows the reason she looks so different?

[ Bericht 7% gewijzigd door trucker3 op 23-10-2014 10:46:44 ]
pi_145848110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:41 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Misschien heeft ze inderdaad geen facelift gehad. Als je goed naar de foto's kijkt vallen drie dingen op:

1. Ze is flink afgevallen.
2. Ze is ouder geworden.
3. Haar wenkbrauwen zijn volslagen anders. Hier heeft een krant wat photoshop toegepast om het verschil te laten zien:

Are Renee Zellweger's unkempt 'anti-Cara' eyebrows the reason she looks so different?

[ afbeelding ]
Eh....nee dat denk ik niet

Op deze vergelijking zie je dat de wenkbrauwen nagenoeg hetzelfde zijn, alleen minder sterk gekleurd. Haar ogen echter zijn totaal radicaal veranderd. Gaan we nu zelf ook in de ontkenning :D

pi_145848613
quote:

[..]

Ik snap het ook wel, misschien had ze er ook echt last van, nu ze ouder is en het waarschijnlijk alleen maar toenam. Mensen bij wie de oogleden zo hangen klagen vaak van snel vermoeide ogen en verminderd zicht.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145851991
quote:

[..]

Het was ook niet super mooi en het was - denk ik - ook wel één van de redenen dat ze het aan heeft laten passen.

Er is echter wel een verschil tussen (1) het weghalen van het overhangende weefsel en (2) het liften van het oog plus het weghalen van het overhangende weefsel. Ik denk dat ze er meer als zichzelf uit had gezien als ze voor optie 1 had gekozen.

Wat het meest belangrijk is, is echter dat zij er tevreden mee is. En daar lijkt het wel op. Dat wij het niet mooi vinden... too bad for us. Kunnen we er wel nog een mening over hebben. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_145857245
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:34 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

En dat allemaal door gezond te leven :') Ik moet toch eens wat aan mezelf gaan doen. Ik leef té gezond ben ik bang.
Ja, net alsof wij achterlijk zijn, puh-lease :') prima hoor als je je hoofd wilt verbouwen, 3 tieten wilt hebben of wat dan ook. Maar ga ons nou niet opzadelen met een of ander kut excuus, we zijn niet dom.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_145857724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, misschien had ze er ook echt last van, nu ze ouder is en het waarschijnlijk alleen maar toenam. Mensen bij wie de oogleden zo hangen klagen vaak van snel vermoeide ogen en verminderd zicht.
Ja, en dan was er ook geen ophef geweest. Maar nu zegt ze dat ze niets heeft laten doen :D
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')