Ja, ik ga even huilenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, alles wat haar leuk en uniek maakte is gewoon weg
Ja, maar nog niet zoveel dat het er compleet belachelijk uitzagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook al wat laten doen toch?
Nieuw is veel erger, maar oud vind ik ook echt al een overduidelijk verbouwde kop hoor. Je ziet direct dat het niet natuurlijk is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet zoveel dat het er compleet belachelijk uitzag
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nieuw is veel erger, maar oud vind ik ook echt al een overduidelijk verbouwde kop hoor. Je ziet direct dat het niet natuurlijk is.
Ja! Sorry, ik wilde niet zeuren over je post of zo. Ik ken die mensen allemaal niet dus ik weet niet hoe ze er vroeger uitzagen en hoe lang ze al bezig zijn tot catwoman te transformerenquote:
Ik vond haar echt zo leuk om te zien, zo jammer dat ze haar gezicht zo heeft mishandeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde, van leuk koppie naar oude feeks.
Ach je zou gewoon bijna gaan denken dat ze verbouwd geboren is ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja! Sorry, ik wilde niet zeuren over je post of zo. Ik ken die mensen allemaal niet dus ik weet niet hoe ze er vroeger uitzagen en hoe lang ze al bezig zijn tot catwoman te transformeren
Behalve dat die er redelijk normaal uitziet in een recente film als A Most Wanted Manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:30 schreef kvd het volgende:
Ze doet mij steeds denken aan Robin Wright
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-opgevallen.dhtmlquote:Renee Zellweger geeft toe dat ze er tegenwoordig heel anders uitziet. 'Ik ben blij dat het mensen is opgevallen. Ik heb namelijk grote veranderingen doorgevoerd in mijn leven, ik ben nu gelukkiger en ik ben blij dat mensen dat zien', aldus de actrice tegenover People.
Zellweger verscheen maandagavond op de rode loper voor een event in Los Angeles. Het viel de fotografen en de media onmiddellijk op dat Renees gezicht er heel anders uitziet. Zij schreven dan ook dat ze vast aan zich had laten sleutelen. 'Mijn vrienden zeggen dat ik er heel rustig en ontspannen uitzie. Ik leef heel gezond', aldus Renee.
'Ik heb heel lang ongezond geleefd. Ik werkte te hard en zorgde daardoor niet goed voor mijzelf. In plaats van rust nemen, ging ik gewoon door', vervolgt de 45-jarige Bridget Jones-ster. 'Uiteindelijk was ik mij ervan bewust dat dit niet werkte, toen heb ik andere keuzes gemaakt.'
Relatie
Zellweger koos er in de afgelopen jaren bewust voor om tijd te nemen voor zichzelf en haar vriend Doyle Bramhall. Ze kwamen niet veel in de publiciteit. 'Mensen kennen mij dus ook bijna niet als veertigjarige', zegt ze. 'Misschien zie ik er nu heel anders uit. Dat is toch bij iedereen zo als je ouder wordt? Ik ben gelukkig', benadrukt de wereldberoemde actrice.
Als ik er zo bescheten uit ga zien als ik "gezonder" ga leven, dan leef ik liever ongezond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:10 schreef Ericr het volgende:
Een jaar geleden zag ze er nog wel enigszins uit als Renee Zelwegger ook al zie je wel duidelijk de trekken van een botox-kop. Ik denk dat Renee Zelwegger de eerste patient is waarbij een hoofdtransplantatie volledig gelukt is.
Oh ze is er trouwens gelukkig mee dat ze nu iemand anders is:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-opgevallen.dhtml
Ik draai ook even de frituurpan aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:06 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Als ik er zo bescheten uit ga zien als ik "gezonder" ga leven, dan leef ik liever ongezond.
Hier liggende kroketten ook al in het vetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draai ook even de frituurpan aan.
Nou iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef NothingHappened het volgende:
Het is net als in een horrorfilm wanneer je het douchegordijn opzij trekt
[ afbeelding ]
NEE.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er nog onherkenbaarder uit.. Meest recente foto die er is *van gisteren*
Dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef NothingHappened het volgende:
Die ooglift snap ik dus NIET. Dat is exact de feature dat haar zo bijzonder maakte. Ze had een hele zwoele blik. Ze heeft zich echt laten verkutten. Eeuwig zonde. Ze ziet er ook niet echt gelukkig uit.
Ik stikte bijnaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[img]https://pbs.twimg.com/media/B0flKZ7CYAAk3kX.jpg]/img]
En dat allemaal door gezond te levenquote:
Dat is photoshop. Ze hebben de nieuwe helft van haar gezicht tegen de oude helft aangeplakt. Zo kun je goed zien wat er allemaal gedaan is. Ogen, jukbeenderen, mond in ieder geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
huh?? dat is een heel scheef gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |