Jaquote:
Ja, ik moest daar wel aan denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Bij nieuwsbericht waar ik de foto's weg heb stond bij dat ze steeds meer en meer op Cameron Diaz gaat lijken. Ik zie het niet zo.. Jullie?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:00 schreef tong80 het volgende:
Actrice Renee Zellweger (45) veroverde de harten van vele miljoenen met haar rol als de ietwat klungelige Bridget Jones in de gelijknamige films. Maar van haar uiterlijk uit de tijd (2001) dat de kaskraker Bridget Jones's Diary in première ging is weinig meer over. Renee heeft, zo verzekeren experts op het gebied van plastische chirurgie in de VS, wel heel veel aan haar gezicht laten sleutelen. 'Ze is onherkenbaar geworden', stelt de een. 'Doodzonde', meent de ander.
De actrice verscheen eerder deze week op de jaarlijkse Women In Hollywood Award in Californië, georganiseerd door damesglossy Elle. Daar reageerde menigeen geschokt op de nieuwe look van Renee. Niet alleen haar kaspel zat totaal anders, ook haar gezicht lijkt onder handen te zijn genomen.
De foto's van de getransformeerde ster gingen vandaag de hele wereld over. En plastische chirurgen verdrongen zich om een ongezouten mening te geven over de nieuwe Renee.
Zoals ene dokter Alex Kardisis in de Daily Mail. 'Renee heeft vrijwel zeker haar bovenste oogleden laten liften, want de afstand tussen haar ogen en wenkbrauwen is opeens een stuk kleiner.'
De man vermoedt ook een flinke dosis botox in haar voorhoofd. 'Daar zitten totaal geen expressierimpels meer in. Er is overigens ook iets aan haar jukbeenderen gedaan. Die zijn namelijk prominenter aanwezig dan eerst.'
Verder stelt de Londense arts dat het uiterlijk van Zellweger niet alleen een gevolg is van ettelijke schoonheidsoperaties. 'Er zijn ongetwijfeld ook dode huidcellen verwijderd met een bepaalde therapie. Haar gezicht is veel te glad en gevuld voor een vrouw van haar leeftijd.' Hij vraagt zich terloops af waarom de actrice dit zichzelf allemaal aandoet. 'Misscihen is ze, net als Bridget Jones, een beetje gefrustreerd over haar uiterlijk.'
Renee Zellweger ontkende onlangs vrij stellig dat ze schoonheidsoperaties onderging. 'Ik leef extreem gezond en sport veel,' aldus de Hollywood-actrice die in twee Bridget Jones-films straalde. Ze denkt nog na over deel drie.
Nou, dan stop ik met sportenquote:
Gênant wat voor excuses ze eraan plakt. Wees dan inderdaad eerlijk, ook als iedereen je erop aanvalt. Misschien is ze zelf wel heel tevreden.quote:
Man man man. Hoe erg kan je je eigen gezicht verkrachten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht aan Glenn Closequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Bij nieuwsbericht waar ik de foto's weg heb stond bij dat ze steeds meer en meer op Cameron Diaz gaat lijken. Ik zie het niet zo.. Jullie?
Maar dat had ze van tevoren kunnen weten; Renee Zellweger had vroeger van die typische ogen met weinig ooglid, beetje Aziatisch en daarom heel kenmerkend voor haar gezicht. Als je dat stuk (en ook het stuk tussen ooglid en wenkbrauw - hoe heet dat ook alweer?) oprekt, krijg je vanzelfsprekend een compleet andere oogopslag en nieuwe gezichtsverhoudingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:18 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een sportoefeningen moet je doen om je ogen dusdanig te veranderen? Denkt ze dat de hele wereld gek is?
Een eyelift blijft een eyelift.
Ik vind haar nog steeds wel mooi eerlijk gezegd! Wel een heel ander persoon lijkt zequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Renee Zellweger
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Botox zet de boel strakker maar zorgt niet dat heel je oogopslag anders is. Linda de Mol is wellicht gekunsteld maar het is nog duidelijk Linda.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk gewoon botox, ze heeft dezelfde bevroren look als Linda de Mol.
Wut?! Eerlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Botox zet de boel strakker maar zorgt niet dat heel je oogopslag anders is. Linda de Mol is wellicht gekunsteld maar het is nog duidelijk Linda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |