En is spontaan in Jwoww van Jersey Shore veranderd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 05:50 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Jwoww, Jersey Shore.
Ellemieke heeft botox, like Kylie.
Dat is ze toch ook?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:47 schreef sherezade het volgende:
Ik wist niet dat je ogen als een katachtige gaan staan wanneer je botox gebruikt?
Ze lijkt wel een vrouw van bijna 50
Is dat Maxima???quote:
Ja, dit is Maxima. Linksboven: http://www.modekoninginmaxima.nl/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is dat Maxima???
Ik moest aan Catherine Keyl denken
Photoshop denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:23 schreef Davientje_ het volgende:
[..]
Maar de reflectie in de auto lijkt dan weer wel te kloppen.
Echt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind haar nog steeds mooi eigenlijk.
Het was nooit iets moois, ik vond haar altijd al zo'n kampershoofd hebben met die lelijke gekleurde extensions in haar jersey tijd...wat heeft ze tussen haar benen overigens?quote:
Gek he, dat ze er tig jaar na die eerste foto uberhaupt nogal anders uit ziet, leg jij ns een jeugdfoto van jezelf naast een recente (afhankelijk van hoe oud je bent...)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:26 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het anders een behoorlijk Barbie-masker wat ze draagt. Ze had ook mooi oud(er) kunnen worden.
Natuurlijk ziet ze er anders uit. Heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Gek he, dat ze er tig jaar na die eerste foto uberhaupt nogal anders uit ziet, leg jij ns een jeugdfoto van jezelf naast een recente (afhankelijk van hoe oud je bent...)
Nee hoor, ze heeft daar gewoon echt gelopen. Tenzij een hele fotoreeks is gephotoshopt, maar dat lijkt me niet.quote:
Kijk RTL Boulevard van vandaag nog ff terugquote:
Ik vind haar walgelijk zoals ze nu is.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
68 (19 januari 1946)
Ter vergelijking:
Patricia Paay is 65 (7 april 1949) en Vanessa Connie Breukhoven Witteman is vrijdag 63 geworden (25 juli 1951).
De dames doen waarschijnlijk niet voor elkaar onder qua plastische chirurgie, gelukkig zijn ze vooralsnog geen van alleen Priscilla Presley (69 - 24 mei 1945) achterna gegaan
Vergeet niet dat Priscilla slachtoffer was geworden van een incompetente arts. Die had iets anders ingespoten dan botox, waardoor haar gezicht verminkt werd. Die "arts" is daar later nog voor veroordeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Leandra het volgende:
63.
Ik had het in het vorige topic opgezocht om te vergelijken met Dolly Parton (die dus 68 is):
[..]
Die lippenquote:Op maandag 1 september 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik vind haar walgelijk zoals ze nu is.
Als ik op die leeftijd ben hoop ik dat de vrouw aan mijn zijde mooi oud is geworden. En dan doel ik niet op een wassenbeeld/chucky. Dan bedoel ik mooie grijze haren en een lief gezichtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |