En ze was zo mooi..quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe ziet er echt verschrikkelijk uit....haar gezicht is gewoon compleet bevroren als ze lacht, praat, alles.
(heb maar ff foto van mn tv gemaakt lol
)
Nee daarom juist, dit is immers ook het verspookt topicquote:Op maandag 1 september 2014 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Priscilla slachtoffer was geworden van een incompetente arts. Die had iets anders ingespoten dan botox, waardoor haar gezicht verminkt werd. Die "arts" is daar later nog voor veroordeeld.
ziet er uit als een man, of ligt dat aan mijquote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe ziet er echt verschrikkelijk uit....haar gezicht is gewoon compleet bevroren als ze lacht, praat, alles.
)
ja die is me een partij lelijk geworden met die slagtandenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
)
Ja precies...wás...quote:
Nee ligt niet aan jou, ik vond het zelf ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
ziet er uit als een man, of ligt dat aan mij
Jep..totaal verspooktquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja die is me een partij lelijk geworden met die slagtanden
En dat aftandse geblondeerde touw....waaromquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja die is me een partij lelijk geworden met die slagtanden
Ze is zelf gewoon bevroren.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
)
Het lijkt alsof haar lip meer omhoog staat waardoor je zoveel tandvlees zietquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:30 schreef vencodark het volgende:
Mooiste is nog dat Connie met een stalen gezicht blijft beweren dat ze écht niets heeft laten doen.
Door die rare lippen heeft haar hoofd een compleet andere vorm gekregne. Tis echt geen gezichtquote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Yiwei het volgende:
16-jarige Kylie Jenner
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Ze lijkt zelfs wat te loensen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Door die rare lippen heeft haar hoofd een compleet andere vorm gekregne. Tis echt geen gezicht
Wat? Dit is gewoon een schele.quote:
Brandje geweest bij Madamme Tussauds?quote:Op zondag 28 september 2014 09:55 schreef JaneDoe het volgende:
toch ook maar even hier:
[ afbeelding ]
jermaine jackson
Huuuuuuuuuquote:Op zondag 28 september 2014 09:55 schreef JaneDoe het volgende:
toch ook maar even hier:
[ afbeelding ]
jermaine jackson
Ik kon er laatst al niet mijn vinger op leggen, waarom ze er ineens goed of beter uitzag.quote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Yiwei het volgende:
16-jarige Kylie Jenner
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Die heeft net nieuwe botox in zijn voorhoofd. Dan glanst het als een Topper bij het ESF.quote:
ik vond het idd altijd wel een lekker ding.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:29 schreef vencodark het volgende:
Mari van der Ven zag er tot een paar jaar terug helemaal niet zo slecht/vreemd uit.
Zonde hoor.
Ik heb het idee dat haar originele neus een knikje had, die lijkt eruit gehaald.quote:Op maandag 8 september 2014 00:41 schreef Yiwei het volgende:
Jij ziet echt aparte dingenMaar de rechter is dus haar zus Kendall die bezig is met een modellen carrière. Waar Kylie dus stiekem jaloers op is ofzo. Speciaal voor jou dan ->
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Dit. Ik vind hem er echt vreselijk eng uitzien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het idd altijd wel een lekker ding.
maar de laatste jaren vond ik m eng worden
Ik snap dit niet. Was ze dan zo ontevreden met zichzelf? Bij mijn vriend, werkt in Amerika, gaat in de roddelpers al tijden het verhaal dat kim haar zusje zou hebben geadviseerd om zo vroeg mogelijk met plastisch chirurgie te beginnen want hoe later je het doet, hoe meer kans dat er tot aan je dood foto's van jezelf circuleren in de media waarop je nog je oude leuke zelf bentquote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef Yiwei het volgende:
16-jarige Kylie Jenner
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Ik neem de roddel met een korreltje zout maar wat een afgrijselijk advies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Was ze dan zo ontevreden met zichzelf? Bij mijn vriend, werkt in Amerika, gaat in de roddelpers al tijden het verhaal dat kim haar zusje zou hebben geadviseerd om zo vroeg mogelijk met plastisch chirurgie te beginnen want hoe later je het doet, hoe meer kans dat er tot aan je dood foto's van jezelf circuleren in de media waarop je nog je oude leuke zelf bent
Hij heeft net zo een vies bezweet koppie als Ellemieke uit de OP. Of een oude OP.quote:
Ze had , net als haar moeder al zo een dunne neus, is het écht veranderd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Estelle heeft een nieuwe neus:
[ afbeelding ]
Ja ik zie ook niks anders.quote:
Op elke foto heeft zij gewone volle lippen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Aan haar onderlip te zien was ze toen ook al niet vies van een beetje botox
Ietsje te vol op die foto, zie de schaduw die helemaal tot haar mondhoek doorlooptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op elke foto heeft zij gewone volle lippen?
Die baard van hem lijkt er wel opgeplakt te zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dit. Ik vind hem er echt vreselijk eng uitzien.
Alleen jammer dat alles net een beetje teveel aan is gepast, iets iets minder was mooier geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind haar nog steeds mooi eigenlijk.
Is dat niet gewoon te donker lippotlood?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:55 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ietsje te vol op die foto, zie de schaduw die helemaal tot haar mondhoek doorlooptmaar kan best zijn dat ze daar gewoon een beetje pruilt of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |