Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.quote:
Al was zijn aanname op zijn zachts gezegd natuurlijk niet optimaal. Een beter aanname had kunenn leiden tot meer tijd en een beter schot. Het was gewoon een kans, maar goed, het was geen 100%-jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.
zo voorspelbaar hequote:
Dat Zwolle er uberhaupt mee akkoord gaat, wetende dat Promes 15 miljoen euro heeft opgeleverd? Raar verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zo voorspelbaar he
schiet qua doorverkooppercentage ook niet erg op trouwens...
Pfiff echt waar zeg. Tegen ADO schopt hij er weer 3 in en is hij weer een held.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:06 schreef Intellectueel het volgende:
Gisteravond is in ieder geval weer pijnlijk duidelijk geworden dat Boëtius het meest overschatte talent is dat op de Nederlandse voetbalvelden rondloopt. Fysiek zwak, nauwelijks rendement en bij vlagen wat leuks tegen mindere tegenstanders.
Geruchten dat er een clausule in zijn contract stond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat Zwolle er uberhaupt mee akkoord gaat, wetende dat Promes 15 miljoen euro heeft opgeleverd? Raar verhaal.![]()
PEC Zwolle 2 zo langzamerhand. Hebben het voor elkaar gekregen om in één jaar Zwolle's drie beste spelers aan te trekken (Mokhtar, Lachman en Mokotjo).quote:Maar goed, Feyenoord 2 gaat rustig verder..
Nee, Twente dat voor de 13e keer een ex-Feyenoorder binnenhaalt, dat had ik verwacht.quote:
Immers moet nog warm draaien die gaat ook nog NL elftal halen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.
Zou goed is hij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar toch zeker 3 miljoen.
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou goed is hij nou ook weer niet.
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.quote:
Oke. Waarom gaat hij dan naar een provincieclub zoals Twente?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.
3 mln lijkt me ook reeeler, maar de eredivisie ontstegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie Zwolle is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.
Das wel erg veel, maar ja, Krabby zit er natuurlijk vaak naast de laatste tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:02 schreef Muto het volgende:
Volgens Krabby was het doorverkooppercentage 40%
Twente dat gelijk klaar staat voor de volgende ex-Feyenoorder en daar weer een schijntje voor betaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.
Gelijk, gelijk, mwoa.... Eerst een tussenjaar, en waren toch niet de eerste die deze periode interesse toonden. Het schijntje en het feit dat ze er weer een binnenhengelen is wel opvallend jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Twente dat gelijk klaar staat voor de volgende ex-Feyenoorder en daar weer een schijntje voor betaald.
Contract bijna afgelopen geen basisplaats en dan verhuis je naar PEC.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.
Of twente dus....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Contract bijna afgelopen geen basisplaats en dan verhuis je naar PEC.
Prima voetbal? Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken? Eerste helft was zo dramatisch dat ik niet eens aan de tweede begonnen ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:00 schreef Thunder0x het volgende:
Bij vlagen prima voetbal tot aan de 16. Geen afmaker helaas.
Wat een onzinquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Prima voetbal? Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken? Eerste helft was zo dramatisch dat ik niet eens aan de tweede begonnen ben.
Zelfs rond tikken kostte sommige spelers moeite. Ik vind dat je het nogal overdrijft dat we het goed deden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat een onzinTot aan de eerste goal was Feyenoord gewoon beter vrijwel al het balbezit en er werd prima rondgetikt. Shitload aan corners, alleen de voorzetten waren gewoon drama.
Je kan ook overdrijven. Met dit vertoonde spel win je gewoon van een Ado of Heerenveen.
Dat is toch niet zo heel gek als 11 man van Besiktas op eigen helft staat, wachtende op de fouten van Feyenoord spelers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Tot aan de eerste goal was Feyenoord gewoon beter vrijwel al het balbezit en er werd prima rondgetikt.
In de thuiswedstrijd was het precies hetzelfde spelbeeld en toen speelde ze gewoon dramatisch... Vond het vandaag beter gaan en zoals ik al zei werd er ook prima rondgetikt. Bij de 16 hield het alleen op helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel gek als 11 man van Besiktas op eigen helft staat, wachtend op de fout van Feyenoord spelers?
Zie maar 2 of 3 namen waarvan ik denk dat ze een moeilijk verhaal worden, zul je zien ...quote:AS Saint-Étienne, Rio Ave, Rosenborg BK, DVSC Debrecen, IF Elfsborg, Omonia Nicosia, Atromitos FC, Grasshoppers Zurich, FK Rostov, FK Krasnodar, Molde FK, NK Rijeka, KSC Lokeren, Apollon Limassol, FK Aktobe, AIK Stockholm, AEL Limassol, Garabag Agdam, HJK Helsinki, Hapoel Kiryat Shmona, Astra Giurgiu, FC Midtjylland, Dinamo Minsk, Shakhtyor Karagandy, Shakhtior Saligorsk, Spartak Trnava, RNK Split, Zimbru Chisinau, Chikhura Sachkhere en Stjarnan FC.
We zijn sowieso niet geplaatst vanwege de instromingen toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:55 schreef Lastpost het volgende:
Mochten we geplaatst blijven zou dit het lijstje zijn met mogelijke tegenstanders:
[..]
Zie maar 2 of 3 namen waarvan ik denk dat ze een moeilijk verhaal worden, zul je zien ...
Hull City maar dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden. En dan zullen wij waarschijnlijk de top 10 van het linkerrijtje kunnen loten.
Zitten misschien 2 of 3 teams tussen die linkerrij waar wij van kunnen winnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden. En dan zullen wij waarschijnlijk de top 10 van het linkerrijtje kunnen loten.
Gladbach, Tottenham, Inter, Lyon, Sociedad, Villareal, allemaal zwaardere tegenstanders dan Besiktasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dit moment zijn we virtueel geplaatst en mogen we nog slechts een plaats zakken om geplaatst te kunnen blijven. Op basis van de heenwedstrijden van vorige week staan CRF Cluj, Lech Poznan, Slovan Liberec en Chernomorets Odessa op achterstand. Als twee van deze ploegen alsnog door gaan, is Feyenoord gezien voor de geplaatste status.
Op basis van dit plaatje zit het wel snor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Dat lag toch iets anders dan bovenstaande afbeelding?
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad goed uit. Al zie ik Poznam nog wel winnen van Stjarnan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Op basis van dit plaatje zit het wel snor.
Dit ziet er wel een stuk beter uit, wat is je bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Dat lag toch iets anders dan bovenstaande afbeelding?
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt dat er van die 4 potjes 2 zekerheidjes zijn dat de juiste ploeg wint, en 2 twijfelgevalletjes, met die 1-0 marge. Als van die 2 er maar 1 verrast zijn we dus gewoon geplaatst als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Op basis van dit plaatje zit het wel snor.
Kwam voorbij bij Lunatic News op Twitter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit ziet er wel een stuk beter uit, wat is je bron?
Ja joh, ff tickets zoeken voor het uitvak van Hull.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt dat er van die 4 potjes 2 zekerheidjes zijn dat de juiste ploeg wint, en 2 twijfelgevalletjes, met die 1-0 marge. Als van die 2 er maar 1 verrast zijn we dus gewoon geplaatst als ik het goed begrijp?
En dan kan ook nog 1 van die 9 bovenstaande potjes in ons voordeel uitvallen, zoals een hull-trencin of een Plzen- petrolul oid
Ik heb op basis van dit overzicht wel vertrouwen in een geplaatste status
Daar staat ook dat als Cluj en Poznan vanavond winnen, we sowieso ongeplaatst zijn. Snap er even niets meer van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kwam voorbij bij Lunatic News op Twitter.
Het valt me trouwens vast niet als enige op dat Kuban Krasnodar hier bij de ongeplaatsten staatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Kuban is niet FK Krasnodarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Het valt me trouwens vast niet als enige op dat Kuban Krasnodar hier bij de ongeplaatsten staat
Er zijn twee K. Krasnodar?quote:
+ Torino toch (al hebben die wel al 3-0 gewonnen) ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef Happel het volgende:
Lyon, PSV, Viktoria Plzen, Club Brugge, Cluj, Real Sociedad, Young Boys, FSV Mainz, Lech Poznan, Hull City, Slovan Liberec, Chernomorets Odessa.
Poznan heeft dan wel met 1-0 verloren van Stjarnan (IJsland), maar dat schijnt zwaar tegen de verhouding in te zijn geweest. Poznan gaat nu thuis en heeft daar 14 van zijn 15 europese wedstrijden gewonnen. Imho gaat het dus van Cluj afhangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef Happel het volgende:
Van de volgende 12 ploegen moeten er vanavond 3 uitgeschakeld worden, dan ben je geplaatst:
Lyon, PSV, Viktoria Plzen, Club Brugge, Cluj, Real Sociedad, Young Boys, FSV Mainz, Lech Poznan, Hull City, Slovan Liberec, Chernomorets Odessa.
Alle ploegen met een voorsprong spelen een uitwedstrijd en alle ploegen met een achterstand mogen thuis aan de bak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef Happel het volgende:
Van de volgende 12 ploegen moeten er vanavond 3 uitgeschakeld worden, dan ben je geplaatst:
Je kan die wedstrijden echt niet afschaffen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:24 schreef Thunder0x het volgende:
Wat mij betreft mag Feyenoord ook wel stoppen met het spelen van oefenduels tegen die amateurclubs in de voorbereiding.
Je schiet er totaal niets mee op. 1 a 2 clubs kan nog wel, oefen daarna gewoon tegen 3 sterke tegenstanders, vooral als je voorronde CL speelt. Dan weet je tenminste hoe je ervoor staat. Nu merk je dat pas tegen een Sociedad of Besiktas.
Gaat al jaren zo, best wel jammer.
Vertel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou als Feyenoord afwijzen om te vrede en nelom aan herenveen te verkopen....
Ik denk dat er gewoon nog een spits bij komt en dat Bilal en Boetius op de flanken geposteerd wordne, en dat Manutelli de bank warm mag houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:50 schreef Bonkers. het volgende:
Dit wordt het jaar van Manutelli.
Je moet toch ergens hoop uit putten.
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou als Feyenoord afwijzen om te vrede en nelom aan herenveen te verkopen....
Ach, United slijpt die systemen erin tegen achtervolgens LA Galaxy, AS Roma, Liverpool en Real Madrid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kan die wedstrijden echt niet afschaffen hoor
Die worden gewoon gebruikt om conditie op te doen en beginnende systemen er (weer) in te slijpen en kan een (nieuwe) trainer zijn spelers aan het werk zien en kijken wie hij het meest geschikt acht voor de basis-elf. Tegen dat soort tegenstanders heb je wat meer ruimte en kun je je systemen dus beter oefenen en fine-tunen (nog even los van de publiciteit/ draagvlak/ afspraken met lokale clubs/ maatschappelijke verantwoording).
Het feit dat we daarnaast ook nog tegen sterkere tegenstanders zouden moeten oefenen klopt wel, maar als je het vergelijkt met andere teams beginnen die ook rond deze tijd in de voorbereiding pas met het ontmoeten van sterkere tegenstanders. Die vCL begint alleen zo achterlijk vroeg dat we daar geen tijd voor hebben...
Ik denk overigens niet dat de uitschakeling daar aan ligt hoor
Sterkere tegenstanders kosten geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, United slijpt die systemen erin tegen achtervolgens LA Galaxy, AS Roma, Liverpool en Real Madrid.
Nu weet ik best dat wij geen United zijn, maar je zou eens kunnen beginnen met wedstrijden tegen op zn minst profclubs uit de 1e divisie of bijvoorbeeld 2e bundesliga. Ik ben het er wel mee eens dat tegen het reserveelftal van fc kuttebroek oefenen geen zoden aan de dijk zet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Happel het volgende:
Sterkere tegenstanders kosten geld.
[..]
Vertel?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221350quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel?
Logisch wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221350
Wij moeten betalen om tegen bijvoorbeeld een team uit de 2e bundesliga te spelen ja? Ik kan me hier toch weinig bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Happel het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen die amateurclubs hebben inderdaad nog een functie, maar dan daarna tegen Emmen, Fortuna Sittard en Real Sociedad op halve kracht.. Daar schiet je niets mee op in de voorbereiding. Ik snap de kritiek wel daarop.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die worden gewoon gebruikt om conditie op te doen en beginnende systemen er (weer) in te slijpen en kan een (nieuwe) trainer zijn spelers aan het werk zien en kijken wie hij het meest geschikt acht voor de basis-elf. Tegen dat soort tegenstanders heb je wat meer ruimte en kun je je systemen dus beter oefenen en fine-tunen (nog even los van de publiciteit/ draagvlak/ afspraken met lokale clubs/ maatschappelijke verantwoording).
Het feit dat we daarnaast ook nog tegen sterkere tegenstanders zouden moeten oefenen klopt wel, maar als je het vergelijkt met andere teams beginnen die ook rond deze tijd in de voorbereiding pas met het ontmoeten van sterkere tegenstanders. Die vCL begint alleen zo achterlijk vroeg dat we daar geen tijd voor hebben...
Godverdomme wat grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik zie Manu nog wel naar Man U gaan deze zomer hahaha
Zo werkt het wel. Ploegen willen vaak gewoon geld zien. Die komen niet tegen ons spelen omdat we zo geweldig zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij moeten betalen om tegen bijvoorbeeld een team uit de 2e bundesliga te spelen ja? Ik kan me hier toch weinig bij voorstellen.
Nee, dan zouden wij geld krijgen. Maar ik geloof er niks van dat we diep in de buidel moeten tasten om, ik noem maar wat, eens te oefenen tegen FC Ezgebirge Auequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. Ploegen willen vaak gewoon geld zien. Die komen niet tegen ons spelen omdat we zo geweldig zijn.
Volgens mij hadden we een paar jaar geleden een Port of Rotterdam Tournament. Met best degelijke clubs. En toen zaten we diep in de schulden. Iets soortgelijks zou toch beter zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-voor-nelom.htmlquote:
Ik snap Van Geel wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-voor-nelom.html
Goed bezig die van geel dus.....
Het probleem wat ik heb is eigenlijk meer het feit dat we ook gewoon manu hebben, die niet veel slechter is dan te vrede en we alsnog een spits willen halen, dan zit je dalijk met 3 spitsen..(4 als we achabar daar nog mee rekenen)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap Van Geel wel.
Achter Nelom heb je alleen Woudenberg. Niemand anders. En in de spitspositie is het al helemaal dramatisch.
Hoe treurig ook, Feyenoord kan niet even twee spelers verkopen als er geen directe vervangers voor beschikbaar zijn. Elke positie moet dubbel bezet zijn.
Ik denk dat Rutten liever met een type Pelle speelt, dan met zo'n kleine Achabar voorin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
Zou Achahbar nou echt zo slecht zijn dat Te Vrede de voorkeur krijgt?
Gelukkig hoeven we dan ook niet meer te spelen op dit niveauquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten liever met een type Pelle speelt, dan met zo'n kleine Achabar voorin.
Niet dat je veel aan Te Vrede hebt op dit niveau.
Het opportunisme is weer eens enorm groot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-voor-nelom.html
Goed bezig die van geel dus.....
Ik ben helaas bang van wel. Jammer, want in de jeugd was het een heel groot talent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
Achahbar zou zelfs in de topklasse niveau te kort komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
http://www.wijzijnvoetbal(...)eel.html#post4261777quote:Ik heb Martin van Geel altijd een beetje een vreemde vogel gevonden. Eigenlijk vanaf het moment dat hij bij Ajax binnen kwam was er een discrepantie tussen de blik in zijn ogen en de woordjes die uit zijn mond kwamen, het klopte niet.
Martin straalde uit enorm angstig te zijn, niet goed te weten waar hij nou aan was begonnen maar sprak uit dat er een heel mooi team op de been zou worden gebracht waarmee om de titel zou worden gestreden.
De verkopen van van Geel zijn altijd erg goed geweest. Martin haalde het onderste uit de kan bij Ryan Babel, Wesley Sneijder maar ook Klaas Jan Huntelaar. In een tijd waarin het geld niet op kon lukte het Martin om de spelers voor een prachtige prijs van de hand te doen, geen kritiek, gewoon prima!
Zijn aankoopbeleid heeft mij echter altijd doen fronsen. Niet alleen nu, nee, ik ben een groot criticus van Martin sinds hij aan het roer stond bij Ajax. Martin had er namelijk een handje van om verschrikkelijke voetballers aan te trekken, het liefst transfervrij, en bekend bij Martin.
Zo haalde Martin bij Ajax Davids, Stam, Luque en Suarez maar ook Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz, Samuel Kuffour, Rasmus Lindgren en Brunoo Silva. Stuk voor stuk mislukkelingen waar wellicht Rommedahl nog de meeste waarde heeft gehad voor Ajax. De rode lijn in dit beleid zijn de termen: Eredivisie, transfervrij, bekend.
Zijn grootste blunder bleek het verkopen van Wesley Sneijder (Graziano Pelle), onze grote man op het middenveld. Een speler die moest worden vervangen door Albert Riera (Zapata). Riera (Zapata) zou koste wat het kost gehaald gaan worden, er werden zelfs biedingen uitgebracht maar het mocht niet baten. Martin sprak in de media over het feit dat er "alles aan was gedaan". Martin kwam op de proppen met niets. Helemaal niets.
Uiteindelijk bleek van Geel een goede oplossing te vinden. De speler die Wesley Sneijder zou gaan vervangen, opvolgen, doen verbleken, bleek.... Kenneth Perez. De man die een half seizoen eerder was verkocht aan PSV en waar eveneens geen vervanger voor was gehaald. Snap je het nog?
Martin van Geel is een topper in het verkopen van spelers, hij weet het onderste uit de kan te halen. Martin weet ook goed om te gaan in een situatie waarin weinig geld beschikbaar is en vooral transfervrije spelers aan te trekken voor de breedte. Martin heeft mij vooralsnog echter nooit bewezen goed om te kunnen gaan in een situatie waarin er veel geld beschikbaar is en de vraag naar kwaliteit en grote talenten aanwezig is. Op Suarez na heeft hij nog nooit een schot in de roos gehad.
Wat Feyenoord nodig heeft op dit moment is kwaliteit. Martin, heel veel succes in de zoektocht naar kwaliteit, helaas ben ik bang dat je niet verder gaat komen dan Guidetti en Ismael Urzaiz, want ook hij is nog steeds transfervrij.
Eens, al zou Guidetti een prima aankoop zijn. Liever vandaag dan morgen nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
http://www.wijzijnvoetbal(...)eel.html#post4261777
Precies. Ik zie al artikelen langskomen over falende directie dit/dat. Zijn mensen nou echt zo kortzichtig?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het opportunisme is weer eens enorm groot.
Voor elke speler die vertrekt, moet een vervanger gehaald worden. Zowel de LB als spitspositie zijn niet ruim bezet (eigenlijk onderbezet). Vrij logisch dat je hen niet laat gaan.
Compleet met je eens, behalve dat laatste, want ook tegen een aanvallende ploeg van het niveau Besiktas (eredivisie top) moet je niet met Lex Immers spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Sejt het volgende:
Na gisteren mag ik toch hopen dat Fred twijfelt over Immers. Lex deed zeer weinig goed, stond vaak verkeerd en in alles zag je dat hij een te lage handelingssnelheid en te slechte balcontrole heeft. Dat in combinatie met het druk zetten van de tegenstander zorgt voor gevaarlijke situaties.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen Immers-hater. Integendeel, ik zie regelmatig de goede dingen van Lex, maar ook dat zag ik niet of nauwelijks gisteren. Alleen jagen lukte, maar dat lukt elke willekeurige persoon met een goede conditie en werklust. Hoef je geen bal voor aan te raken.
Tegen een achteruit hangende ploeg moet je niet met een speler als Lex willen spelen.
Nee. Is in de combinatie sterker dan welke spits dan ook in de eredivisie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Achahbar zou zelfs in de topklasse niveau te kort komen.
Laat me niet lachen. Nog een prachtig voorbeeld van een gehypte Feyenoord-talent dat het nooit heeft waargemaakt en duidelijk niveau te kort komt voor de Eredivisie. Liet het zelfs in de Duitse tweede divisie afweten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Is in de combinatie sterker dan welke spits dan ook in de eredivisie.
Transfer van Clasie maken ze pas vanavond bekend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Het is inmiddels 13:05, maar nog geen transfers. Wat is dit nou.
Clasie gaat niet weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Transfer van Clasie maken ze pas vanavond bekend.
Zijn transfer is van de baan door de komst van Bilal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit Copa Libertadores terug te kijken en die Villalba doet het best redelijk. Potje tegen Nacional. Goede assist. Nu wel gewisseld en hij is niet blij. 70e minuut.
Toch blijven volgen. Altijd wel interessant waar die uiteindelijk terechtkomen. Beetje zoals met Bastos. Was het Bastos?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn transfer is van de baan door de komst van Bilal.
Wie of wat verwacht je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Het is inmiddels 13:05, maar nog geen transfers. Wat is dit nou.
Ik hoop iedere dag op een spitsquote:
Bastos ja. Heeft een paar aardige seizoenen gehad. Waar speelt ie nou? Ergens in de woestijn toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toch blijven volgen. Altijd wel interessant waar die uiteindelijk terechtkomen. Beetje zoals met Bastos. Was het Bastos?
Niks opportunistisch aan, nelom speelde gister idd als een krant, maar dat deed die vorig jaar ook al langquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het opportunisme is weer eens enorm groot.
Voor elke speler die vertrekt, moet een vervanger gehaald worden. Zowel de LB als spitspositie zijn niet ruim bezet (eigenlijk onderbezet). Vrij logisch dat je hen niet laat gaan.
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel. Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens, al zou Guidetti een prima aankoop zijn. Liever vandaag dan morgen nog.
Van Geel heeft geen netwerk van bevriende makelaars volgens mij.. zonder netwerk ben je nergens tegenwoordigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen in de zin dat ik niet verwacht dat hij zijn 1e optreden in ons shirt kan overtreffen. Ik denk alleen wel dat als hij indien hij zwakker presteert dan in zijn 1e periode had, dat hij gemakkelijk mee kan in de top van de eredivisie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel.
En dit inderdaad. Hij kan het team wel goed op sleeptouw nemen, mentaal en fysiek en op een geloofwaardige manier.quote:Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven.Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.
Niemand in dit elftal kan de leider zijn. Clasie misschien, maar dat vind ik niet echt een leider. Eerder een perfecte dienende speler. Kongolo, Boetius en Vilhena zijn nog te jong, en van Beek komt net kijken. De rest is eigenlijk Feyenoord-basis-onwaardig(op de aankopen na). Guidetti kan deze rol perfect op zich nemen. Daar komt bij dat Guidetti ongekend populair is. Enige twijfel is zijn fitheid.
Is fit, speelt alweer een tijdje mee bij City.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel. Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven.Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.
Niemand in dit elftal kan de leider zijn. Clasie misschien, maar dat vind ik niet echt een leider. Eerder een perfecte dienende speler. Kongolo, Boetius en Vilhena zijn nog te jong, en van Beek komt net kijken. De rest is eigenlijk Feyenoord-basis-onwaardig(op de aankopen na). Guidetti kan deze rol perfect op zich nemen. Daar komt bij dat Guidetti ongekend populair is. Enige twijfel is zijn fitheid.
Het was Twente of Ajax. Mag jij kiezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, Twente dat voor de 13e keer een ex-Feyenoorder binnenhaalt, dat had ik verwacht.
Goed stukje, vooral dit:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die man helemaal geen netwerk heeft. Misschien moet hij eens Football Manager gaan spelen om zijn spelerskennis wat op te poetsen.quote:Zijn aankoopbeleid heeft mij echter altijd doen fronsen. Niet alleen nu, nee, ik ben een groot criticus van Martin sinds hij aan het roer stond bij Ajax. Martin had er namelijk een handje van om verschrikkelijke voetballers aan te trekken, het liefst transfervrij, en bekend bij Martin.
Zo haalde Martin bij Ajax Davids, Stam, Luque en Suarez maar ook Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz, Samuel Kuffour, Rasmus Lindgren en Brunoo Silva. Stuk voor stuk mislukkelingen waar wellicht Rommedahl nog de meeste waarde heeft gehad voor Ajax. De rode lijn in dit beleid zijn de termen: Eredivisie, transfervrij, bekend.
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Clasie wil weg. En hij is een beetje boos. Kwestie van tijd.
Een TD die zonder budget (in een kleine vijver vissend) geschikte spelers naar de club kan verleiden, die bij uitgaande transfers het onderste uit de kan haalt en zodra hij voor binnenkomende transfers moet gaan betalen (en de vijver vergoot) wat minder presteert. Misschien zijn de scouts ook wel gewoon ongeschikt. Ik geloof niet zo heel erg in die netwerken van spelermakelaars. Die bieden hun spelers toch aan bij iedere gek die naar ze wil luisteren...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Goed stukje, vooral dit:
[..]
Het lijkt wel of die man helemaal geen netwerk heeft. Misschien moet hij eens Football Manager gaan spelen om zijn spelerskennis wat op te poetsen.
Ik zet mijn geld (50 cent) op een vertrek. Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft, dus dat gun ik jullie. Maar ik ben er bang voor. Clasie heeft toch wel een beetje indruk gemaakt op het WK en tien miljoen is zo geboden door een club als Fiorentina of Sevilla.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat 10 miljoen niet genoeg gaat zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld (50 cent) op een vertrek. Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft, dus dat gun ik jullie. Maar ik ben er bang voor. Clasie heeft toch wel een beetje indruk gemaakt op het WK en tien miljoen is zo geboden door een club als Fiorentina of Sevilla.
Durf er best een weddenschap op af te sluiten dat Clasie vertrekt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.
Daar begin ik niet aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Durf er best een weddenschap op af te sluiten dat Clasie vertrekt.
De 3,5 miljoen voor (moeilijke naam) van Heerenveen vind ik nauwelijks te rijmen met het transfervrij aantrekken van bejaarden als Boulahrouz en Wilkshire. Er zit geen lijn in. Er is geen geld, maar er is dus wel geld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een TD die zonder budget (in een kleine vijver vissend) geschikte spelers naar de club kan verleiden, die bij uitgaande transfers het onderste uit de kan haalt en zodra hij voor binnenkomende transfers moet gaan betalen (en de vijver vergoot) wat minder presteert. Misschien zijn de scouts ook wel gewoon ongeschikt. Ik geloof niet zo heel erg in die netwerken van spelermakelaars. Die bieden hun spelers toch aan bij iedere gek die naar ze wil luisteren...
Dat denk ik ook, en ik vraag me af of er dan nog clubs geinteresseerd blijven. Mijn gok is daarom dan ook dat hij blijft. En ook ik wil er niet om weddenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat 10 miljoen niet genoeg gaat zijn.
Twente heeft veel meer eigen vermogen, die kunnen direct reageren. Jopie betaalt dan ook altijd de hoofdprijs voor een speler. Feyenoord is afhankelijk van de transfersom. Nadeel de laatste jaren bij grote transfers, is het feit dat de bedragen verspreid over een aantal jaren wordt betaald. Grote kans dat Feyenoord feitelijk nog geen 15 miljoen heeft binnengekregen van alle transfers. Allereerst moesten investeerders (talentpools) worden terugbetaald, wat andere gaatjes gedicht worden en daarna kon er pas geld voor spelers worden uitgegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De 3,5 miljoen voor (moeilijke naam) van Heerenveen vind ik nauwelijks te rijmen met het transfervrij aantrekken van bejaarden als Boulahrouz en Wilkshire. Er zit geen lijn in. Er is geen geld, maar er is dus wel geld?
Niet om vervelend te doen - misschien een heel klein beetje - maar wanneer een speler van Twente vertrekt, dan weten we dat er binnen een week (en vaak binnen een paar dagen) een vervanger staat. Zoiets mag je juist van clubs als Feyenoord en Ajax ook verwachten, maar die lijken eerlijk gezegd de laatste tijd maar 'gewoon iets te doen'.
Elan interesse? Ik zeg dat Clasie nog vertrekt, voor een bedrag onder de 10 miljoen euro. #gokverslaafdquote:
Wij hebben ook nog zoiets als eigen opleiding, die is nogal belangrijk, want we moeten daarmee naast ons eigen team ook Twente van een selectie voorzien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De 3,5 miljoen voor (moeilijke naam) van Heerenveen vind ik nauwelijks te rijmen met het transfervrij aantrekken van bejaarden als Boulahrouz en Wilkshire. Er zit geen lijn in. Er is geen geld, maar er is dus wel geld?
Niet om vervelend te doen - misschien een heel klein beetje - maar wanneer een speler van Twente vertrekt, dan weten we dat er binnen een week (en vaak binnen een paar dagen) een vervanger staat. Zoiets mag je juist van clubs als Feyenoord en Ajax ook verwachten, maar die lijken eerlijk gezegd de laatste tijd maar 'gewoon iets te doen'.
Heeft ook te maken met verwachtingen. Mokotjo is met alle respect een afdankertje van Feyenoord. Twente zal zich niet zo snel een buil vallen aan aankopen, omdat ze niet te hoog mikken. Ze mikken op een huidig niveau.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente zit in categorie 1 en kan dus allesbehalve gelijk reageren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twente heeft veel meer eigen vermogen, die kunnen direct reageren. Jopie betaalt dan ook altijd de hoofdprijs voor een speler. Feyenoord is afhankelijk van de transfersom. Nadeel de laatste jaren bij grote transfers, is het feit dat de bedragen verspreid over een aantal jaren wordt betaald. Grote kans dat Feyenoord feitelijk nog geen 15 miljoen heeft binnengekregen van alle transfers. Allereerst moesten investeerders (talentpools) worden terugbetaald, wat andere gaatjes gedicht worden en daarna kon er pas geld voor spelers worden uitgegeven.
Nu wel ja. Ik praat eigenlijk meer over voorgaande jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twente zit in categorie 1 en kan dus allesbehalve gelijk reageren.
1,5 miljoen voor Mokotjo is een koopje en Twente zit in categorie 1, dus moeten ze elk bedrag boven 50.000 euro overleggen met de KNVB. Zelfs met die molensteen om de nek handelt Twente beter dan Feyenoord - in mijn bescheiden optiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twente heeft veel meer eigen vermogen, die kunnen direct reageren. Jopie betaalt dan ook altijd de hoofdprijs voor een speler. Feyenoord is afhankelijk van de transfersom. Nadeel de laatste jaren bij grote transfers, is het feit dat de bedragen verspreid over een aantal jaren wordt betaald. Grote kans dat Feyenoord feitelijk nog geen 15 miljoen heeft binnengekregen van alle transfers. Allereerst moesten investeerders (talentpools) worden terugbetaald, wat andere gaatjes gedicht worden en daarna kon er pas geld voor spelers worden uitgegeven.
Komt die 1,5 miljoen van die schimmige constructie met investeerders?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
1,5 miljoen voor Mokotjo is een koopje en Twente zit in categorie 1, dus moeten ze elk bedrag boven 50.000 euro overleggen met de KNVB. Zelfs met die molensteen om de nek handelt Twente beter dan Feyenoord - in mijn bescheiden optiek.
Dat Feyenoord Mokotjo niet terughaalt, begrijp ik wel. En de jeugdopleiding van Feyenoord is geweldig - laat daar geen misverstand over bestaan. Twente is hard bezig en er komen spelers door zoals Ould-Chikh, maar er is nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met verwachtingen. Mokotjo is met alle respect een afdankertje van Feyenoord. Twente zal zich niet zo snel een buil vallen aan aankopen, omdat ze niet te hoog mikken. Ze mikken op een huidig niveau.
Ajax en Feyenoord moeten ook naar de jeugdopleiding toe geloofwaardig blijven. Dat is wat ze tot de afgelopen twee lichtingen verzaakt hebben. En daardoor wisten andere clubs aan te sluiten. In principe spelen de voetballers met de meeste potentie al in de jeugdopleidingen van de grote drie. Als je die niet door laat groeien is het weggegooid talent.
Ja. 7 ton is bij elkaar gepimpt door Rooie Eddie en zijn meiden. De andere 8 ton is gestolen bij woningovervallen en ING-hacks. Oftewel: Joop-style.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt die 1,5 miljoen van die schimmige constructie met investeerders?
Ja, dat is dus selectiebeleid. Je kunt niet iedereen behouden. Als jullie over 2 jaar Mokotjo voor 10 mln verkopen sta ik ook niet zo vreemd te kijken. Het kan echter ook nog blijken dat hij tekort blijft komen voor een stap hogerop.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat Feyenoord Mokotjo niet terughaalt, begrijp ik wel. En de jeugdopleiding van Feyenoord is geweldig - laat daar geen misverstand over bestaan. Twente is hard bezig en er komen spelers door zoals Ould-Chikh, maar er is nog een lange weg te gaan.
Toch hebben grotere of succesvollere jeugdopleidingen ook nadelen. Bij Ajax vallen velen buiten de boot. Één daarvan was Promes, die Twente - en niet Ajax - nu 15 miljoen oplevert. Van dat effect zal Twente - voorlopig - weinig last hebben.
quote:Helemaal zeker is die ongeplaatste status overigens nog niet. Feyenoord is hiervoor afhankelijk van de resultaten van andere clubs. Zo zal veel afhangen van clubs uit het rijtje CRF Cluj, Lech Poznan, Slovan Liberec en Chernomorets Odessa. Indien twee van deze vier ploegen de volgende ronde halen, zal Feyenoord zakken naar de lijst met ongeplaatste clubs.
Als Feyenoord geen geplaatste status meer heeft, kan de ploeg van Fred Rutten een tegenstander treffen van het formaat Internazionale, Tottenham Hotspur, PAOK Thessaloniki, Club Brugge, Real Sociedad, Lokomotiv Moskou, Partizan Belgrado en Torino.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz39iAiweum
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Max23 het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)m_campaign=feyenoord
[..]
Je mist de eerste alineaquote:'Feyenoord krijgt zware tegenstander door ongeplaatste status EL'
07 Augustus 2014 om 14:43 -
Feyenoord kan vrijdag vrijwel zeker een lastige tegenstander verwachten bij de loting voor de play-offronde van de Europa League. De Rotterdammers werden woensdagavond uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League door Besiktas en zijn door de huidige positie op de Europese Coëfficiëntenlijst ongeplaatst bij de loting.
Die vier genoemde clubs hebben allemaal hun eerste wedstrijd verloren. Maar als er bij een aantal andere wedstrijden een verrassing komt stijgt Feyenoord weer een plaatsjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Je mist de eerste alinea
Verder is deze info misleidend, onvolledig en reeds bekend
Ja, dit was hier al eerder gepost. Van die 13 wedstrijden moeten er 3 in ons voordeel uitvallen, waarvan er 2 sowieso al een redelijke kans maken gunstig voor ons uit te vallen, (3-0 en 2-0 achterstand van Slovan en Odesa). Van die overige 11 wedstrijden, zijn er wel een aantal kanshebbers om in ons voordeel uit te pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vier genoemde clubs hebben allemaal hun eerste wedstrijd verloren. Maar als er bij een aantal andere wedstrijden een verrassing komt stijgt Feyenoord weer een plaatsje
[ afbeelding ]
Eens jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dit was hier al eerder gepost. Van die 13 wedstrijden moeten er 3 in ons voordeel uitvallen, waarvan er 2 sowieso al een redelijke kans maken gunstig voor ons uit te vallen, (3-0 en 2-0 achterstand van Slovan en Odesa). Van die overige 11 wedstrijden, zijn er wel een aantal kanshebbers om in ons voordeel uit te pakken.
En dus vind ik 'Feyenoord krijgt zware tegenstander door ongeplaatste status EL' een misleidende titel voor dat stuk, en het feit dat ze zeggen dat het van 4 teams afhangt is gewoon onjuist
Mwoa, spits erbij, geplaatste status, dan zie ik ons de poulefase welhalen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef Henrys het volgende:
Wat maakt het uit, we gaan toch weer kansloos ten onder
Welke spits?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, spits erbij, geplaatste status, dan zie ik ons de poulefase welhalen hoor
Tot 11 augustus meen ik. Daarom had ik vandaag, en anders morgen echt wel een spitsje verwacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke spits?
Over 2 weken is de volgende ronde alweer, hè. En ik weet ook niet of Feyenoord nog iemand mag registreren voor deze fase.
Dat mag. Weet alleen niet wanneer de deadline is. Zal wel een week voor de eerste wedstrijd zijn ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke spits?
En ik weet ook niet of Feyenoord nog iemand mag registreren voor deze fase.
(CL-regulations, pdf-download voor de geinteresseerden)quote:18.13 List A has to be submitted by the following fixed deadlines:
[...]
d) 11 August 2014 (24.00 CET) for all matches in the play-offs;
18.14 For the three qualifying rounds and the play-offs, a club may register a maximum of one new eligible player on List A after the above-mentioned deadlines, provided the quota of locally trained players is respected. Such registration must be completed by 24.00 CET on the day before the relevant first-leg match and the clubs association must confirm in writing that the new player is eligible to play at domestic level at this time.
18.15 If the registration of such a new player causes the number of players on List A to exceed 25, the club must remove a currently registered player to reduce the squad to 25 players again.
Niet gegaan, maar begreep dat er een altercatie was op dinsdag. Verder weinig gebeurd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat mag. Weet alleen niet wanneer de deadline is. Zal wel een week voor de eerste wedstrijd zijn ofzo.
Vrij rustig gebleven in Istanbul?
Altercatie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet gegaan, maar begreep dat er een altercatie was op dinsdag. Verder weinig gebeurd.
Nieuw woord voor je?quote:
En ik maar denken dat ik best een redelijke uitgebreide vocabulaire hadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Nieuw woord voor je?
Onenigheid. Vechtpartijtje. Vrij eenzijdig volgens mij. Veel Turken op paar Feyenoorders.
Rampseizoen gaat heel ver als je ziet waar we vandaan komen. Ik verwacht dat het alleen maar beter zal worden. Kost alleen bijzonder veel tijd om alles af te breken en weer op te bouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rampseizoen gaat wat ver. In de Eredivisie kun je met deze selectie wel in de marge kutten. Plek 3-5 ofzo. Wel weer een jaar van je leven door de plee.
Niet zo gek ook natuurlijk als je kijkt wat er weg gegaan is. Het gaat niet zo goed en gelijk moet er weer een half team gekocht worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Rampseizoen gaat heel ver als je ziet waar we vandaan komen. Ik verwacht dat het alleen maar beter zal worden. Kost alleen bijzonder veel tijd om alles af te breken en weer op te bouwen.
Waan van de dag leeft bij de meeste mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet zo gek ook natuurlijk als je kijkt wat er weg gegaan is. Het gaat niet zo goed en gelijk moet er weer een half team gekocht worden.
Dit team gaat zo weer 3/4/5 goals tegen krijgen als ploegjes zoals groningen zich ingraven en in de omschakeling bal achter onze verdediging gooien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit dit team in de eredivisie ook geen potten breken. Creativiteit en scorend vermogen is 0. Daarnaast verdedigend uitermate zwak.
Dit inderdaad, gewoon de naweeën van alle financiële sores, af en toe zal het nog even pijn doen en niet gaan zoals we het het liefst zouden zien gaan. Maar daar moeten we maar ff doorheen bijten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Rampseizoen gaat heel ver als je ziet waar we vandaan komen. Ik verwacht dat het alleen maar beter zal worden. Kost alleen bijzonder veel tijd om alles af te breken en weer op te bouwen.
Dat heb ik de laatste jaren vaker van je gehoord. Wat was het ook alweer, een paar keer zesde en vorig jaar vierde?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
1,5 miljoen voor Mokotjo is een koopje en Twente zit in categorie 1, dus moeten ze elk bedrag boven 50.000 euro overleggen met de KNVB. Zelfs met die molensteen om de nek handelt Twente beter dan Feyenoord - in mijn bescheiden optiek.
Is ook wel zo. Maar het zeiken op alles en iedereen hoort er ook bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gewoon de naweeën van alle financiële sores, af en toe zal het nog even pijn doen en niet gaan zoals we het het liefst zouden zien gaan. Maar daar moeten we maar ff doorheen bijten.
Zonder gezeik geen Feyenoord toch, anders is het ook maar saai....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Maar het zeiken op alles en iedereen hoort er ook bij.
Had je dan meer verwacht van ze ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Nieuw woord voor je?
Onenigheid. Vechtpartijtje. Vrij eenzijdig volgens mij. Veel Turken op paar Feyenoorders.
Ik ga ongetwijfeld een sloot bagger over me heen krijgen, maar zó slecht is Mulder ook weer niet hoor, dus zo gek is het niet dat de ex-keeper van Dordrecht slechter is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef Cara het volgende:
Via via van een Feyenoord-medewerker begrepen dat men behoorlijk geschrokken is van Hahn.
Is intern beoordeeld en wordt alleen positief beoordeeld op aanwezigheid/coaching op de doellijn, maar op verder elk ander punt (!) wordt hij zwakker beoordeeld dan Mulder. Blijkt er verder niet heel veel van te kunnen.
van Geel wordt er behoorlijk op aangekeken en de verwachting is dat Hahn niet snel aan de bak gaat komen.
Miazek dan maar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef Cara het volgende:
Via via van een Feyenoord-medewerker begrepen dat men behoorlijk geschrokken is van Hahn.
Is intern beoordeeld en wordt alleen positief beoordeeld op aanwezigheid/coaching op de doellijn, maar op verder elk ander punt (!) wordt hij zwakker beoordeeld dan Mulder. Blijkt er verder niet heel veel van te kunnen.
van Geel wordt er behoorlijk op aangekeken en de verwachting is dat Hahn niet snel aan de bak gaat komen.
Heb je helemaal gelijk in. Maar het wordt wel weer eens tijd voor een echte prijs. Maar mocht het een keer gebeuren dan zal het episch wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:54 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zonder gezeik geen Feyenoord toch, anders is het ook maar saai....
Hoorde laatst wel een mooie quote in Boston Legal, ging over de Boston Red Sox dat die na jaren eindelijk een keer de World Series wonnen, ja zei hij we hebben hier jaren na uitgekeken, gezeken omdat het niet lukte, maar wat nu? Voel me leeg niets meer om naar uit te kijken wat moet het kut zijn om een Yankee (lees Ajax) fan te zijn.....
Lijkt mij sterk. Ze hebben hem toch bekeken tijdens wedstrijden en trainingen neem ik aan? Dan weet je toch ongeveer wel wat je in huis haalt?!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef Cara het volgende:
Mulder komt gewoon tekort. Pakt 1 of 2 wedstrijden per seizoen punten en de rest van de wedstrijden doet hij meer fout dan goed. Als hij uit moet komen, net als gister, dan houd ik echt mijn hart vast.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ga ongetwijfeld een sloot bagger over me heen krijgen, maar zó slecht is Mulder ook weer niet hoor, dus zo gek is het niet dat de ex-keeper van Dordrecht slechter is.
Ik zeg ook niet dat hij geweldig is en dat we zijn niveau moeten nastreven, maar het is ook weer geen Grandel ofzo hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mulder komt gewoon tekort. Pakt 1 of 2 wedstrijden per seizoen punten en de rest van de wedstrijden doet hij meer fout dan goed. Als hij uit moet komen, net als gister, dan houd ik echt mijn hart vast.
Ik wil niet populair doen, maar van wie ik het heb is 100% geloofwaardig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ze hebben hem toch bekeken tijdens wedstrijden en trainingen neem ik aan? Dan weet je toch ongeveer wel wat je in huis haalt?!
Zo'n ramp is het ook weer niet hè? Hij is nog jong, transfervrij gehaald, en is in principe gewoon de reservekeeper. Hij zal niet slechter zijn dan onze Griekse vriend. Als hij zich goed ontwikkelt is het mooi meegenomen, anders kun je hem altijd weer laten gaan. Een keeper kopen die beter is dan Mulder kost geld, en dat hebben we niet, dus dat was sowieso geen optie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik wil niet populair doen, maar van wie ik het heb is 100% geloofwaardig.
Persoonlijk verbaast het me niet zo veel, een nieuwe keeper was nodig, hij is te snel gehaald.
Ik geloof je wel hoor, daar niet van. Maar lijkt me apart dat als 'wij' hem op alle gebieden nu ineens minder vinden dan Mulder, terwijl hij ook gewoon keeper van Jong Oranje is/was. Tenzij er gewoon geen 1 keeper beter is dan Hahn in die leeftijds categorie. Als dat zo is, mogen we ons wel zorgen maken als Nederland zijnde qua keepers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik wil niet populair doen, maar van wie ik het heb is 100% geloofwaardig.
Persoonlijk verbaast het me niet zo veel, een nieuwe keeper was nodig, hij is te snel gehaald.
Denk ik niet, die 10 miljoen (even suggestief doen) hebben we harder nodig op andere posities dan het behouden van Clasie. Kunnen we met Vormer zelfs intern oplossen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft.
Karsdorp! vind ik beter dan Vormer. Die kerel speelde gisteren ook echt niet slecht. Ik zie dat nog wel een grote worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk ik niet, die 10 miljoen (even suggestief doen) hebben we harder nodig op andere posities dan het behouden van Clasie. Kunnen we met Vormer zelfs intern oplossen.
Met 'wij' heb ik het dan vooral over de coaches.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, daar niet van. Maar lijkt me apart dat als 'wij' hem op alle gebieden nu ineens minder vinden dan Mulder, terwijl hij ook gewoon keeper van Jong Oranje is/was. Tenzij er gewoon geen 1 keeper beter is dan Hahn in die leeftijds categorie. Als dat zo is, mogen we ons wel zorgen maken als Nederland zijnde qua keepers.
Pff. Door dit tyfus beleid zijn we afgegaan in Europa, wil Clasie weg, gaan we de Eredivisie in zonder goede spits en wordt zelfs de EL halen lastig.quote:Feyenoord wist gisteravond niet de volgende ronde om een ticket in de groepsfase van de Champions League te halen. De club uit Rotterdam heeft nog altijd geen opvolger van Graziano Pelle aangetrokken, die deze zomer nar Southampton vertrok. Supporters van de Rotterdammers hopen dat de club zo snel mogelijk een spits gaat aantrekken, maar die kans is klein. 'Het gaat om zorgvuldigheid', zegt Eric Gudde, algemeen directeur van de Rotterdamse club, tegenover Telesport Vandaag.
'Het aantrekken van een spits is een kwestie van toeslaan op het goede moment', zegt hij. 'Je weet dat de prijzen begin augustus het hoogst zijn. Ik herinner eraan dat John Guidetti en Graziano Pelle ook laat gehaald werden. Ik snap het verzoek om snelheid, maar het gaat echt om zorgvuldigheid.'
De club is niet van plan om zo veel mogelijk geld op zak te houden op zoek naar mogelijke versterkingen. 'Dat slaat nergens op’, vervolgt Gudde. ‚We kunnen budgetten vrijmaken, alleen moet je het met een goed koopmanschap doen. Het is niet dat we iets gaat doen om iets te doen. Dat zou niks met beleid te maken hebben.'
Marcel van der Kraan, verslaggever van Telesport, is het eens met de algemeen directeur van Feyenoord. 'De beste deals komen meestal in de laatste week van de transferperiode. Feyenoord gokt daar op. Of het nou Guidetti is, waarvan je niet weet of hij volledig fit is. Als dat wel zo was, had Feyenoord hem al lang gehaald', zegt de journalist. 'De club kan zich ook richten op een speler van een ander kaliber, zoals Zapata van Napoli. De club zal zich op alle fronten oriënteren', besluit hij.
Ik denk dat ze nu vooral erg voorzichtig zijn door fouten uit het verleden nu er eindelijk weer eens wat geld is. Eigenlijk iets te voorzichtig want op deze manier loop je ook weer geld mis door je niet te kwalificeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pff. Door dit tyfus beleid zijn we afgegaan in Europa, wil Clasie weg, gaan we de Eredivisie in zonder goede spits en wordt zelfs de EL halen lastig.
Zal wel weer een hoop gezeik krijgen, maar als je 32 miljoen ophaalt, en er dan nog steeds niet in slaagt tijdig een goede spits te vinden dan faal je gewoon hopeloos.
Liberec - Astra staat nu 0-1 dus Liberec staat nu 0-4 achter en moet er 5 scoren in de tweede helft. Dus in ieder geval al 1 van die 13 ploegen gaat niet door.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Cara het volgende:
Ter herinnering, inmiddels zijn van start:
[ afbeelding ]
Split - Odesa en Liberec - Astra
staan beiden na 35+ minuten nog 0-0, gunstig.
Young Boys heeft met 0-2 gewonnen van Ermis en valt voor ons af.
Over een half uur gaat Lech Poznan van start en om half 8 begint Cluj tegen Minsk.
Dat zijn echt veruit de meest belangrijke.
Gewoon waardeloos dit. Wachten tot eind augustus omdat je dan misschien een miljoentje minder betaalt. En ondertussen lig je weer uit Europa. Nou fucking fantastisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu vooral erg voorzichtig zijn door fouten uit het verleden nu er eindelijk weer eens wat geld is. Eigenlijk iets te voorzichtig want op deze manier loop je ook weer geld mis door je niet te kwalificeren.
Wat wil je dan? Lekker paniekaankopen doen en over twee jaar weer diep in de shit zitten? Herstel heeft gewoon tijd nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon waardeloos dit. Wachten tot eind augustus omdat je dan misschien een miljoentje minder betaalt. En ondertussen lig je weer uit Europa. Nou fucking fantastisch.
Hoe lang is Pelle nou weg? Alweer bijna een maand toch? En waar blijft die nieuwe spits? Sta je dan, met je schaduwlijst ..
Hoezo paniekaankopen? Er is geld en tijd (verstreken). Had allang een spits kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Lekker paniekaankopen doen en over twee jaar weer diep in de shit zitten? Herstel heeft gewoon tijd nodig.
Blijkbaar niet. Wolfsburg wil Dost (nog) niet kwijt, Napoli wil Zapata (nog) niet kwijt en over Guidetti zijn veel te veel twijfels. Om de drie kandidaten maar even af te gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoezo paniekaankopen? Er is geld en tijd (verstreken). Had allang een spits kunnen zijn.
Als dit werkelijk de enige spitsen zijn die op het lijstje staan dan is dat toch gewoon zwaar triest?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Wolfsburg wil Dost (nog) niet kwijt, Napoli wil Zapata (nog) niet kwijt en over Guidetti zijn veel te veel twijfels. Om de drie kandidaten maar even af te gaan.
Spitsen zijn gewoon belachelijk duur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als dit werkelijk de enige spitsen zijn die op het lijstje staan dan is dat toch gewoon zwaar triest?
Een oud Feyenoorder, een ex Eredivisiespeler en dan één(!) speler die wellicht is voorgedragen door de scouting
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als dit werkelijk de enige spitsen zijn die op het lijstje staan dan is dat toch gewoon zwaar triest?
Een oud Feyenoorder, een ex Eredivisiespeler en dan één(!) speler die wellicht is voorgedragen door de scouting
Maar in Brazilie wordt geen Spaans gesproken toch???quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
Misschien moet Van Geel eens met Arie Haan bellen, die trekt zo een blik Spaans sprekende zuid-amerikanen open
Portugees.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar in Brazilie wordt geen Spaans gesproken toch???
Benfica en porto hebben debiel brede selecties met +-6 spelers die verhuurd kunnen en willen worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord A1 met 2-0 verloren van Benfica. Heb alleen de tweede helft gezien, had meer ingezeten. Bij Benfica liepen trouwens 2/3 spelers rond die bij Feyenoord zeker niet zouden misstaan in het eerste.
Kan ik ook welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ga solliciteren als scout bij Feyenoord.
dan vind je meer dan die blinde bij ons.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan ik ook wel
*start Football Manager op
En anders mag Cluj niet van Dimano Minsk winnen (heenwedstrijd 1-0 Dinamo Minsk). Cluj speelt ondertussen met 10 man, nog 65 minuten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef Eyoo het volgende:
Liberec en Chornomorets eruit.
Poznan staat nog op 0-0 bij rust als dit zo blijft is feyenoord seeded
Speelde weer met het 'B'-team?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord A1 met 2-0 verloren van Benfica. Heb alleen de tweede helft gezien, had meer ingezeten. Bij Benfica liepen trouwens 2/3 spelers rond die bij Feyenoord zeker niet zouden misstaan in het eerste.
Gunstig, laten we het hopen! Dit is misschien je laatste strohalm naar punten in Europa de komende jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
En anders mag Cluj niet van Dimano Minsk winnen (heenwedstrijd 1-0 Dinamo Minsk). Cluj speelt ondertussen met 10 man, nog 65 minuten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Henrys het volgende:
Guidetti,Ziyech en Drenthe halen #redemption
Had wel graag naar Hull gewild.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
Geen Spurs dusJammer, want dat kaartje had ik nog liggen. Nooit gebruikt dit dat.
Feyenoord speelde inderdaad met een B team, voor zover je daarvan kunt spreken met Van Haaren, De Vos en Hamer.quote:
Die komt er sowieso aan. Vraag is alleen of we geplaatst of ongeplaatst zijn. Wanneer we geplaatst zijn ontlopen we een flink aantal topteams.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap al die ongein niet. Wanneer is nou duidelijk of er nog een vEL aan komt of niet? Dan kom ik tegen die tijd wel weer terug in dit topic.
Over een halfuur misschien al anders over maximaal 3 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap al die ongein niet. Wanneer is nou duidelijk of er nog een vEL aan komt of niet? Dan kom ik tegen die tijd wel weer terug in dit topic.
Ooh, kijk aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die komt er sowieso aan. Vraag is alleen of we geplaatst of ongeplaatst zijn. Wanneer we geplaatst zijn ontlopen we een flink aantal topteams.
Nou, dan zal ik af en toe eens komen kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Over een halfuur misschien al anders over maximaal 3 uur
Van die miljoenen mag maar 10 tot 11 miljoen worden geïnvesteerd. Dat wist je hopelijk wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pff. Door dit tyfus beleid zijn we afgegaan in Europa, wil Clasie weg, gaan we de Eredivisie in zonder goede spits en wordt zelfs de EL halen lastig.
Zal wel weer een hoop gezeik krijgen, maar als je 32 miljoen ophaalt, en er dan nog steeds niet in slaagt tijdig een goede spits te vinden dan faal je gewoon hopeloos.
Ik mag toch hopen dat je niet serieus bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Happel het volgende:
Waarschijnlijk geplaatst dus? Minder. Zitten toch minder leuke tegenstanders in. Wel meer kans op plaatsing voor de groepsronde.
Ik denk alleen aan me eigen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet serieus bent.
Als je er straks tegen Tottenham uitvliegt kom je Europa nooit meer terug in.
Dan hoop ik voor jou dat we Tottenham loten als we eenmaal gekwalificeerd zijn, even goede vriendenquote:
Trencin is een satellietclub van de joden toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
Trencin voor bij Hull met 0-1. Heen 0-0, Trencin moet doorgaan dan is het goed voor Feyenoord.
Moet wel heel gek lopen als je eind van de avond ongeplaatst bent. Wel triest dat je van ploegen als Petrolul, Plzen en Trencin afhankelijk bent
Klopt is inderdaad een satellietclub van 'ons joden'quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Trencin is een satellietclub van de joden toch?
Dit had ik dan ook weer niet verwacht. Dat je hoopt dat 1 uitslag goed uitvalt maar dat ze dan ook gelijk allemaal goed uitvallenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
Trencin voor bij Hull met 0-1. Heen 0-0, Trencin moet doorgaan dan is het goed voor Feyenoord.
Moet wel heel gek lopen als je eind van de avond ongeplaatst bent. Wel triest dat je van ploegen als Petrolul, Plzen en Trencin afhankelijk bent
ja, das wel triest ja... al zijn we natuurlijk gewoon van heel veel dingen tegelijk afhankelijk en lag de kans om geplaatst te zijn wel wat in ons voordequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
Dan hoop ik dat Hull nog 2x scoortquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Klopt is inderdaad een satellietclub van 'ons joden'
Hopelijk scoort Moses Daddy, om zich weer in de kijker te spelen voor ajaxquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Hull nog 2x scoort
1-2 alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef Cara het volgende:
0-2 voor petrolul.
Dit kan haast niet meer fout gaan.
maar 2-2 is ook nog niet genoeg..quote:
1-3 alweer. Ruikt naar matchfixing. Drie goals binnen no-time.quote:
Ik zal Van Duren en Knipping even op onderzoek uitsturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:42 schreef Muto het volgende:
[..]
1-3 alweer. Ruikt naar matchfixing. Drie goals binnen no-time.
Das dus een andere Krasnodar, heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Caland het volgende:
En dan weer Krasnodar loten. Gewoon, omdat het kan.
Dit is FK, en niet Kuban.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Caland het volgende:
En dan weer Krasnodar loten. Gewoon, omdat het kan.
quote:
Dinamo moskou kan zelfs nog geplaatst komen te staan maar dan moeten er nog 4 verrassingen zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Muto het volgende:
Volgens mij zijn we geplaatst. Ploegjes kunnen zijn (onder voorbehoud)
AS Saint-Étienne, Rio Ave, Rosenborg BK, DVSC Debrecen, IF Elfsborg, Omonia Nicosia, Atromitos FC, Grasshoppers Zurich, FK Rostov, FK Krasnodar, Molde FK, NK Rijeka, KSC Lokeren, Apollon Limassol, FK Aktobe, AIK Stockholm, AEL Limassol, Garabag Agdam, HJK Helsinki, Hapoel Kiryat Shmona, Astra Giurgiu, FC Midtjylland, Dinamo Minsk, Shakhtyor Karagandy, Shakhtior Saligorsk, Spartak Trnava, RNK Split, Zimbru Chisinau, Chikhura Sachkhere en Stjarnan FC.
Maar dit lijstje zal wel flink veranderen. Denk dat Etienne ook nog wel geplaatst zal zijn.
Kerel, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om zo rationeel te reageren? Telkens als ik het nieuws check lees ik teksten die ik niet wil horen. 'We gaan niet haasten met de nieuwe spits' 'Eind augustus zijn de spitsen goedkoper' etc. Godverdomme, dat wil ik helemaal niet lezen, want dan zitten de EL/Eerste competitiewedstrijden er al weer op ..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Van die miljoenen mag maar 10 tot 11 miljoen worden geïnvesteerd. Dat wist je hopelijk wel?
En ik denk ook niet dat ze falen. Volgens mij overschatten een hoop de naam van de club en de moeite die het kost om een spits los te weken bij een club. Het is algemeen bekend de scouting van Feyenoord waardeloos is, daar moet je dus niet al teveel van verwachten.
Hebben we nog 4 dagen de tijd voor geloof ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef ace_eleven het volgende:
Ik den ik dat we wel een spits willen hebben bij de vEL hoor
Gebruik aan empathie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om zo rationeel te reageren? Telkens als ik het nieuws check lees ik teksten die ik niet wil horen. 'We gaan niet haasten met de nieuwe spits' 'Eind augustus zijn de spitsen goedkoper' etc. Godverdomme, dat wil ik helemaal niet lezen, want dan zitten de EL/Eerste competitiewedstrijden er al weer op ..
24 uur voor de 1e wedstrijd mag je nog 1 persoon toevoegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben we nog 4 dagen de tijd voor geloof ik
Lamprou daargelaten natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik aan empathie.
Maar nee, ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken om het spelersbeleid.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef Maver24 het volgende:
zijn we nu geplaatst voor de loting ??
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 20:46:12Te grappig om waar te zijn: Feyenoord Business Club bekogeld tijdens en na de wedstrijd... vanwege uitdagen... #asocialevrienden reageer retweet
Heb me dat ook voorgenomem, wil alleen niet lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik aan empathie.
Maar nee, ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken om het spelersbeleid.
ja? Scheelt dat nog wat in wat je kunt loten? Of gewoon omdat de overblijvers netto zwakker worden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
Minsk ook op 0-1 tegen Cluj. Hoe meer ploegen omhoog, hoe beter.
Gewoon simpelweg dat de hoogst gerankte tegenstander ook verdwijnt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja? Scheelt dat nog wat in wat je kunt loten? Of gewoon omdat de overblijvers netto zwakker worden?
Oja logischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Gewoon simpelweg dat de hoogst gerankte tegenstander ook verdwijnt.
Je vergeet uit de Champions League toe te voegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat jullie het halen.
Groetjes
Mainz verliest uit met 3-1 van Asteras (Thuis 1-0 Mainz). Dus Mainz die ook hoger stonden er ook uit. De beslissende 3-1 viel in de 86e minuutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
Minsk ook op 0-1 tegen Cluj. Hoe meer ploegen omhoog, hoe beter.
Zegt hij eigenlijk niet heel veel verkeerd. Maar, als er echt pas laat in Augustus een spits word gehaald, en tot die tijd word er niets gewonnen, gaan ze die strijd echt niet meer winnen, dan krijgen ze echt heel veel gezeik over zich heen. Gaat het tot die tijd redelijk (CL is al verkeken helaas) en ga je door in de EL en pak je 9 punten de eerste 3 wedstrijden, hebben ze groot gelijk gehad.quote:Algemeen directeur Eric Gudde zinspeelt er in gesprek met De Telegraaf op dat een spits nog wel even op zich zal laten wachten. 'Het aantrekken van een spits is een kwestie van toeslaan op het goede moment. Je weet dat de prijzen begin augustus het hoogst zijn. Ik herinner eraan dat John Guidetti en Graziano Pelle ook laat gehaald werden. Ik snap het verzoek om snelheid, maar het gaat echt om zorgvuldigheid.'
Volgens Gudde zoekt Feyenoord niet naar het koopje van de maand. 'Dat slaat nergens op. We kunnen budgetten vrijmaken, alleen moet je het met een goed koopmanschap doen. Het is niet dat we iets gaat doen om iets te doen. Dat zou niks met beleid te maken hebben.'
quote:PSV en FC Twente zijn in elk geval zeker van een beschermde status bij de loting, PEC Zwolle treft één van de geplaatste clubs. Feyenoord grijpt net als PEC waarschijnlijk naast een beschermde status, die is gebaseerd op de coëfficiëntenlijst van de UEFA.
huh wtf? wie zit er nou naast ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Max23 het volgende:
AD snapt er weer niks van met hun artikel van 22:00
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Feyenoord-niet.dhtml
[..]
Misleidende kop. Alweer.quote:Feyenoord grijpt net als PEC waarschijnlijk naast een beschermde status
AD uiteraard.quote:
Slechte journalistiek. De nummers 1 t/m 31 zijn geplaatst. Feyenoord stond voor vandaag virtueel 30e en kon door 4 ploegen worden ingehaald. Die 4 ploegen hebben allemaal verloren, dus blijft Feyenoord sowieso 30e. Aangezien Mainz ook nog eens heeft verloren, stijgt Feyenoord zelfs naar de 29e plaats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe komt AD dan aan dit nieuws als het niet waar is.
Hij was 30. Als hij 24 was, had hij het dubbele opgebracht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat alle spelers allemaal zo nodig tegelijk verkocht moesten worden. Volgens mij is Van Geel best een makkelijke onderhandelingspartner. Pelle had een contract tot medio 2017 die had je makkelijk later voor een dergelijk bedrag kunnen verkopen
29 en hij is een laatbloeier. Misschien had hij wel meer opgeleverd door zijn sportieve prestaties als we hem aan zijn contract hadden gehouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij was 30. Als hij 24 was, had hij het dubbele opgebracht.
Het AD is pure bagger. Riooljournalistiek bedrijven is het enige waar ze goed in zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe komt AD dan aan dit nieuws als het niet waar is.
voetbalprimeur kopieert gewoon de tekst van het ad en pleurt het op zijn website
Terwijl het vroeger toch een goede krant geweest isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Het AD is pure bagger. Riooljournalistiek bedrijven is het enige waar ze goed in zijn.
Uiteraard, weinigen zijn zo opportunistisch als voetbalsupporters...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af als we van ADO verliezen of er dan ook al aan de stoelpoten van Rutten wordt gezaagd
Ja, weinig meer van over, ze hebben ook echt een tabloid-layout gekozen, en zeker sinds die tijd is het qua inhoud daar ook niet meer van te onderscheidenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terwijl het vroeger toch een goede krant geweest is
Iets West-Europees aubquote:
Het ergste nog: de site loopt beter dan ooit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, weinig meer van over, ze hebben ook echt een tabloid-layout gekozen, en zeker sinds die tijd is het qua inhoud daar ook niet meer van te onderscheiden
Als we ongeplaatst waren hadden we ploegen kunnen loten als Tottenham/Inter/Lyonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat wel/niet geplaatst nou eigenlijk betekent? Snap er de ballen van
[..]
Terwijl het vroeger toch een goede krant geweest is
[..]
Uiteraard, weinigen zijn zo opportunistisch als voetbalsupporters...
Serieus? Zo simpel? Een "beschermde" status?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als we ongeplaatst waren hadden we ploegen kunnen loten als Tottenham en Inter
Nu we geplaatst zijn loten we een makkelijkere tegenstander.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Serieus? Zo simpel? Een "beschermde" status?
Tja, ze zetten gewoon alle clubs die meedoen in een rij volgens de Uefa-ranking (Net zoiets als de Fifa Ranking bij landen) en hakken dan de rij clubs door de helft. De best genoteerde clubs zijn geplaatst, de andere helft is ongeplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..], waarom dan niet gewoon die term gebruiken?
Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, ze zetten gewoon alle clubs die meedoen in een rij volgens de Uefa-ranking (Net zoiets als de Fifa Ranking bij landen) en hakken dan de rij clubs door de helft. De best genoteerde clubs zijn geplaatst, de andere helft is ongeplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |