abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:55:53 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143167164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mwoa, spits erbij, geplaatste status, dan zie ik ons de poulefase welhalen hoor :)
Welke spits? :D

Over 2 weken is de volgende ronde alweer, hè. En ik weet ook niet of Feyenoord nog iemand mag registreren voor deze fase.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143167207
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Over 2 weken is de volgende ronde alweer, hè. En ik weet ook niet of Feyenoord nog iemand mag registreren voor deze fase.
Tot 11 augustus meen ik. Daarom had ik vandaag, en anders morgen echt wel een spitsje verwacht.
pi_143167211
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:

[..]

En ik weet ook niet of Feyenoord nog iemand mag registreren voor deze fase.
Dat mag. Weet alleen niet wanneer de deadline is. Zal wel een week voor de eerste wedstrijd zijn ofzo.
Vrij rustig gebleven in Istanbul?
pi_143167238
quote:
18.13 List A has to be submitted by the following fixed deadlines:
[...]
d) 11 August 2014 (24.00 CET) for all matches in the play-offs;

18.14 For the three qualifying rounds and the play-offs, a club may register a maximum of one new eligible player on List A after the above-mentioned deadlines, provided the quota of locally trained players is respected. Such registration must be completed by 24.00 CET on the day before the relevant first-leg match and the clubs association must confirm in writing that the new player is eligible to play at domestic level at this time.

18.15 If the registration of such a new player causes the number of players on List A to exceed 25, the club must remove a currently registered player to reduce the squad to 25 players again.
(CL-regulations, pdf-download voor de geinteresseerden)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:59:59 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143167305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat mag. Weet alleen niet wanneer de deadline is. Zal wel een week voor de eerste wedstrijd zijn ofzo.
Vrij rustig gebleven in Istanbul?
Niet gegaan, maar begreep dat er een altercatie was op dinsdag. Verder weinig gebeurd.
Elite
Tegen TTIP
pi_143167351
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet gegaan, maar begreep dat er een altercatie was op dinsdag. Verder weinig gebeurd.
Altercatie?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:02:57 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143167396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:01 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Altercatie?
Nieuw woord voor je? :D

Onenigheid. Vechtpartijtje. Vrij eenzijdig volgens mij. Veel Turken op paar Feyenoorders.
Elite
Tegen TTIP
pi_143167586
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Onenigheid. Vechtpartijtje. Vrij eenzijdig volgens mij. Veel Turken op paar Feyenoorders.
En ik maar denken dat ik best een redelijke uitgebreide vocabulaire had ;)
Was te verwachten. Turkse politie regelt het allemaal wel.
pi_143167694
Rampseizoen gaat wat ver. In de Eredivisie kun je met deze selectie wel in de marge kutten. Plek 3-5 ofzo. Wel weer een jaar van je leven door de plee.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:17:49 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143167868
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rampseizoen gaat wat ver. In de Eredivisie kun je met deze selectie wel in de marge kutten. Plek 3-5 ofzo. Wel weer een jaar van je leven door de plee.
Rampseizoen gaat heel ver als je ziet waar we vandaan komen. Ik verwacht dat het alleen maar beter zal worden. Kost alleen bijzonder veel tijd om alles af te breken en weer op te bouwen.
Elite
Tegen TTIP
pi_143167917
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Rampseizoen gaat heel ver als je ziet waar we vandaan komen. Ik verwacht dat het alleen maar beter zal worden. Kost alleen bijzonder veel tijd om alles af te breken en weer op te bouwen.
Niet zo gek ook natuurlijk als je kijkt wat er weg gegaan is. Het gaat niet zo goed en gelijk moet er weer een half team gekocht worden.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:26:33 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143168161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Niet zo gek ook natuurlijk als je kijkt wat er weg gegaan is. Het gaat niet zo goed en gelijk moet er weer een half team gekocht worden.
Waan van de dag leeft bij de meeste mensen.
Elite
Tegen TTIP
pi_143168452
Ik zit dit team in de eredivisie ook geen potten breken. Creativiteit en scorend vermogen is 0. Daarnaast verdedigend uitermate zwak.
pi_143168545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit dit team in de eredivisie ook geen potten breken. Creativiteit en scorend vermogen is 0. Daarnaast verdedigend uitermate zwak.
Dit team gaat zo weer 3/4/5 goals tegen krijgen als ploegjes zoals groningen zich ingraven en in de omschakeling bal achter onze verdediging gooien.
pi_143168640
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit inderdaad, gewoon de naweeën van alle financiële sores, af en toe zal het nog even pijn doen en niet gaan zoals we het het liefst zouden zien gaan. Maar daar moeten we maar ff doorheen bijten.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:46:44 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143168708
quote:
19s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef huffderobot het volgende:

[..]

1,5 miljoen voor Mokotjo is een koopje en Twente zit in categorie 1, dus moeten ze elk bedrag boven 50.000 euro overleggen met de KNVB. Zelfs met die molensteen om de nek handelt Twente beter dan Feyenoord - in mijn bescheiden optiek.
Dat heb ik de laatste jaren vaker van je gehoord. Wat was het ook alweer, een paar keer zesde en vorig jaar vierde?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143168713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dit inderdaad, gewoon de naweeën van alle financiële sores, af en toe zal het nog even pijn doen en niet gaan zoals we het het liefst zouden zien gaan. Maar daar moeten we maar ff doorheen bijten.
Is ook wel zo. Maar het zeiken op alles en iedereen hoort er ook bij.
pi_143168997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Is ook wel zo. Maar het zeiken op alles en iedereen hoort er ook bij.
Zonder gezeik geen Feyenoord toch, anders is het ook maar saai....

Hoorde laatst wel een mooie quote in Boston Legal, ging over de Boston Red Sox dat die na jaren eindelijk een keer de World Series wonnen, ja zei hij we hebben hier jaren na uitgekeken, gezeken omdat het niet lukte, maar wat nu? Voel me leeg niets meer om naar uit te kijken wat moet het kut zijn om een Yankee (lees Ajax) fan te zijn..... ;)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_143169143
Via via van een Feyenoord-medewerker begrepen dat men behoorlijk geschrokken is van Hahn.
Is intern beoordeeld en wordt alleen positief beoordeeld op aanwezigheid/coaching op de doellijn, maar op verder elk ander punt (!) wordt hij zwakker beoordeeld dan Mulder. Blijkt er verder niet heel veel van te kunnen.
van Geel wordt er behoorlijk op aangekeken en de verwachting is dat Hahn niet snel aan de bak gaat komen. :{
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 17:01:55 #170
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143169230
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Had je dan meer verwacht van ze ? :')

Doen ze in nederland ook alleen maar in groepjes.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143169392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef Cara het volgende:
Via via van een Feyenoord-medewerker begrepen dat men behoorlijk geschrokken is van Hahn.
Is intern beoordeeld en wordt alleen positief beoordeeld op aanwezigheid/coaching op de doellijn, maar op verder elk ander punt (!) wordt hij zwakker beoordeeld dan Mulder. Blijkt er verder niet heel veel van te kunnen.
van Geel wordt er behoorlijk op aangekeken en de verwachting is dat Hahn niet snel aan de bak gaat komen. :{
Ik ga ongetwijfeld een sloot bagger over me heen krijgen, maar zó slecht is Mulder ook weer niet hoor, dus zo gek is het niet dat de ex-keeper van Dordrecht slechter is.
pi_143169393
quote:
Miazek dan maar?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143169478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:54 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Zonder gezeik geen Feyenoord toch, anders is het ook maar saai....

Hoorde laatst wel een mooie quote in Boston Legal, ging over de Boston Red Sox dat die na jaren eindelijk een keer de World Series wonnen, ja zei hij we hebben hier jaren na uitgekeken, gezeken omdat het niet lukte, maar wat nu? Voel me leeg niets meer om naar uit te kijken wat moet het kut zijn om een Yankee (lees Ajax) fan te zijn..... ;)
Heb je helemaal gelijk in. Maar het wordt wel weer eens tijd voor een echte prijs. Maar mocht het een keer gebeuren dan zal het episch worden _O_
pi_143169528
quote:
Lijkt mij sterk. Ze hebben hem toch bekeken tijdens wedstrijden en trainingen neem ik aan? Dan weet je toch ongeveer wel wat je in huis haalt?!
pi_143169600
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik ga ongetwijfeld een sloot bagger over me heen krijgen, maar zó slecht is Mulder ook weer niet hoor, dus zo gek is het niet dat de ex-keeper van Dordrecht slechter is.
Mulder komt gewoon tekort. Pakt 1 of 2 wedstrijden per seizoen punten en de rest van de wedstrijden doet hij meer fout dan goed. Als hij uit moet komen, net als gister, dan houd ik echt mijn hart vast.
pi_143169673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Mulder komt gewoon tekort. Pakt 1 of 2 wedstrijden per seizoen punten en de rest van de wedstrijden doet hij meer fout dan goed. Als hij uit moet komen, net als gister, dan houd ik echt mijn hart vast.
Ik zeg ook niet dat hij geweldig is en dat we zijn niveau moeten nastreven, maar het is ook weer geen Grandel ofzo hoor
  donderdag 7 augustus 2014 @ 17:22:18 #177
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143169997
Hoe laat speelt Feyenoord Onder 19?
pi_143170023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk. Ze hebben hem toch bekeken tijdens wedstrijden en trainingen neem ik aan? Dan weet je toch ongeveer wel wat je in huis haalt?!
Ik wil niet populair doen, maar van wie ik het heb is 100% geloofwaardig.
Persoonlijk verbaast het me niet zo veel, een nieuwe keeper was nodig, hij is te snel gehaald.
pi_143170264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Persoonlijk verbaast het me niet zo veel, een nieuwe keeper was nodig, hij is te snel gehaald.
Zo'n ramp is het ook weer niet hè? Hij is nog jong, transfervrij gehaald, en is in principe gewoon de reservekeeper. Hij zal niet slechter zijn dan onze Griekse vriend. Als hij zich goed ontwikkelt is het mooi meegenomen, anders kun je hem altijd weer laten gaan. Een keeper kopen die beter is dan Mulder kost geld, en dat hebben we niet, dus dat was sowieso geen optie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143170503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik geloof je wel hoor, daar niet van. Maar lijkt me apart dat als 'wij' hem op alle gebieden nu ineens minder vinden dan Mulder, terwijl hij ook gewoon keeper van Jong Oranje is/was. Tenzij er gewoon geen 1 keeper beter is dan Hahn in die leeftijds categorie. Als dat zo is, mogen we ons wel zorgen maken als Nederland zijnde qua keepers.
pi_143170761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:22 schreef elCholo het volgende:
Hoe laat speelt Feyenoord Onder 19?
Kwart over 5 begonnen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 17:55:04 #182
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143170922
quote:
19s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft.
Denk ik niet, die 10 miljoen (even suggestief doen) hebben we harder nodig op andere posities dan het behouden van Clasie. Kunnen we met Vormer zelfs intern oplossen.
pi_143171978
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Denk ik niet, die 10 miljoen (even suggestief doen) hebben we harder nodig op andere posities dan het behouden van Clasie. Kunnen we met Vormer zelfs intern oplossen.
Karsdorp! vind ik beter dan Vormer. Die kerel speelde gisteren ook echt niet slecht. Ik zie dat nog wel een grote worden.
pi_143172176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geloof je wel hoor, daar niet van. Maar lijkt me apart dat als 'wij' hem op alle gebieden nu ineens minder vinden dan Mulder, terwijl hij ook gewoon keeper van Jong Oranje is/was. Tenzij er gewoon geen 1 keeper beter is dan Hahn in die leeftijds categorie. Als dat zo is, mogen we ons wel zorgen maken als Nederland zijnde qua keepers.
Met 'wij' heb ik het dan vooral over de coaches.
Er is een seizoensoverleg geweest waaruit naar voren kwam dat niemand eigenlijk begreep waarom hij was gehaald. Bij Oranje loopt op dit moment niet veel soeps, maar er staat er vast wel weer eentje op. ^O^
pi_143172297
Ter herinnering, inmiddels zijn van start:

Split - Odesa en Liberec - Astra
staan beiden na 35+ minuten nog 0-0, gunstig.

Young Boys heeft met 0-2 gewonnen van Ermis en valt voor ons af.

Over een half uur gaat Lech Poznan van start en om half 8 begint Cluj tegen Minsk.
Dat zijn echt veruit de meest belangrijke.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:41:16 #186
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143172381
quote:
Feyenoord wist gisteravond niet de volgende ronde om een ticket in de groepsfase van de Champions League te halen. De club uit Rotterdam heeft nog altijd geen opvolger van Graziano Pelle aangetrokken, die deze zomer nar Southampton vertrok. Supporters van de Rotterdammers hopen dat de club zo snel mogelijk een spits gaat aantrekken, maar die kans is klein. 'Het gaat om zorgvuldigheid', zegt Eric Gudde, algemeen directeur van de Rotterdamse club, tegenover Telesport Vandaag.
'Het aantrekken van een spits is een kwestie van toeslaan op het goede moment', zegt hij. 'Je weet dat de prijzen begin augustus het hoogst zijn. Ik herinner eraan dat John Guidetti en Graziano Pelle ook laat gehaald werden. Ik snap het verzoek om snelheid, maar het gaat echt om zorgvuldigheid.'
De club is niet van plan om zo veel mogelijk geld op zak te houden op zoek naar mogelijke versterkingen. 'Dat slaat nergens op’, vervolgt Gudde. ‚We kunnen budgetten vrijmaken, alleen moet je het met een goed koopmanschap doen. Het is niet dat we iets gaat doen om iets te doen. Dat zou niks met beleid te maken hebben.'
Marcel van der Kraan, verslaggever van Telesport, is het eens met de algemeen directeur van Feyenoord. 'De beste deals komen meestal in de laatste week van de transferperiode. Feyenoord gokt daar op. Of het nou Guidetti is, waarvan je niet weet of hij volledig fit is. Als dat wel zo was, had Feyenoord hem al lang gehaald', zegt de journalist. 'De club kan zich ook richten op een speler van een ander kaliber, zoals Zapata van Napoli. De club zal zich op alle fronten oriënteren', besluit hij.
Pff. Door dit tyfus beleid zijn we afgegaan in Europa, wil Clasie weg, gaan we de Eredivisie in zonder goede spits en wordt zelfs de EL halen lastig.

Zal wel weer een hoop gezeik krijgen, maar als je 32 miljoen ophaalt, en er dan nog steeds niet in slaagt tijdig een goede spits te vinden dan faal je gewoon hopeloos.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143172458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef PIETR het volgende:

[..]

Pff. Door dit tyfus beleid zijn we afgegaan in Europa, wil Clasie weg, gaan we de Eredivisie in zonder goede spits en wordt zelfs de EL halen lastig.

Zal wel weer een hoop gezeik krijgen, maar als je 32 miljoen ophaalt, en er dan nog steeds niet in slaagt tijdig een goede spits te vinden dan faal je gewoon hopeloos.
Ik denk dat ze nu vooral erg voorzichtig zijn door fouten uit het verleden nu er eindelijk weer eens wat geld is. Eigenlijk iets te voorzichtig want op deze manier loop je ook weer geld mis door je niet te kwalificeren.
pi_143172465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Cara het volgende:
Ter herinnering, inmiddels zijn van start:

[ afbeelding ]

Split - Odesa en Liberec - Astra
staan beiden na 35+ minuten nog 0-0, gunstig.

Young Boys heeft met 0-2 gewonnen van Ermis en valt voor ons af.

Over een half uur gaat Lech Poznan van start en om half 8 begint Cluj tegen Minsk.
Dat zijn echt veruit de meest belangrijke.
Liberec - Astra staat nu 0-1 dus Liberec staat nu 0-4 achter en moet er 5 scoren in de tweede helft. Dus in ieder geval al 1 van die 13 ploegen gaat niet door.
Odessa - Split 0-0 eerst helft bijna klaar, Odessa moet er minimaal 2 scoren om nog door te gaan.

Edit: Liberec - Astra 1-1, nog 4 goals te gaan voor Liberec

Edit: Liberec - Astra 2-1
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:49:38 #189
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143172609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nu vooral erg voorzichtig zijn door fouten uit het verleden nu er eindelijk weer eens wat geld is. Eigenlijk iets te voorzichtig want op deze manier loop je ook weer geld mis door je niet te kwalificeren.
Gewoon waardeloos dit. Wachten tot eind augustus omdat je dan misschien een miljoentje minder betaalt. En ondertussen lig je weer uit Europa. Nou fucking fantastisch.

Hoe lang is Pelle nou weg? Alweer bijna een maand toch? En waar blijft die nieuwe spits? Sta je dan, met je schaduwlijst ..
pi_143172831
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef PIETR het volgende:

[..]

Gewoon waardeloos dit. Wachten tot eind augustus omdat je dan misschien een miljoentje minder betaalt. En ondertussen lig je weer uit Europa. Nou fucking fantastisch.

Hoe lang is Pelle nou weg? Alweer bijna een maand toch? En waar blijft die nieuwe spits? Sta je dan, met je schaduwlijst ..
Wat wil je dan? Lekker paniekaankopen doen en over twee jaar weer diep in de shit zitten? Herstel heeft gewoon tijd nodig.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:00:53 #191
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143172957
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Lekker paniekaankopen doen en over twee jaar weer diep in de shit zitten? Herstel heeft gewoon tijd nodig.
Hoezo paniekaankopen? Er is geld en tijd (verstreken). Had allang een spits kunnen zijn.
pi_143173023
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoezo paniekaankopen? Er is geld en tijd (verstreken). Had allang een spits kunnen zijn.
Blijkbaar niet. Wolfsburg wil Dost (nog) niet kwijt, Napoli wil Zapata (nog) niet kwijt en over Guidetti zijn veel te veel twijfels. Om de drie kandidaten maar even af te gaan.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:11:02 #193
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143173214
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Wolfsburg wil Dost (nog) niet kwijt, Napoli wil Zapata (nog) niet kwijt en over Guidetti zijn veel te veel twijfels. Om de drie kandidaten maar even af te gaan.
Als dit werkelijk de enige spitsen zijn die op het lijstje staan dan is dat toch gewoon zwaar triest?

Een oud Feyenoorder, een ex Eredivisiespeler en dan één(!) speler die wellicht is voorgedragen door de scouting :'(
pi_143173393
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Als dit werkelijk de enige spitsen zijn die op het lijstje staan dan is dat toch gewoon zwaar triest?

Een oud Feyenoorder, een ex Eredivisiespeler en dan één(!) speler die wellicht is voorgedragen door de scouting :'(
Spitsen zijn gewoon belachelijk duur.
pi_143173400
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ja.
Zitten allemaal van die ouwe kak opa's in die scouting waarschijnlijk.
pi_143173422
Misschien moet Van Geel eens met Arie Haan bellen, die trekt zo een blik Spaans sprekende zuid-amerikanen open
pi_143173457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
Misschien moet Van Geel eens met Arie Haan bellen, die trekt zo een blik Spaans sprekende zuid-amerikanen open
Maar in Brazilie wordt geen Spaans gesproken toch???
pi_143173537
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:19 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maar in Brazilie wordt geen Spaans gesproken toch???
Portugees.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:22:47 #199
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143173552
Feyenoord A1 met 2-0 verloren van Benfica. Heb alleen de tweede helft gezien, had meer ingezeten. Bij Benfica liepen trouwens 2/3 spelers rond die bij Feyenoord zeker niet zouden misstaan in het eerste.
pi_143173641
Hopen dat jullie Torino loten. Dan ga ik even kaarten kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')