abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143161621
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee. Is in de combinatie sterker dan welke spits dan ook in de eredivisie.
Laat me niet lachen. Nog een prachtig voorbeeld van een gehypte Feyenoord-talent dat het nooit heeft waargemaakt en duidelijk niveau te kort komt voor de Eredivisie. Liet het zelfs in de Duitse tweede divisie afweten.
pi_143161668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Het is inmiddels 13:05, maar nog geen transfers. Wat is dit nou.
Transfer van Clasie maken ze pas vanavond bekend.
pi_143161786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Transfer van Clasie maken ze pas vanavond bekend.
Clasie gaat niet weg.
pi_143161833
Zit Copa Libertadores terug te kijken en die Villalba doet het best redelijk. Potje tegen Nacional. Goede assist. Nu wel gewisseld en hij is niet blij. 70e minuut.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:24:56 #105
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143161917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit Copa Libertadores terug te kijken en die Villalba doet het best redelijk. Potje tegen Nacional. Goede assist. Nu wel gewisseld en hij is niet blij. 70e minuut.
Zijn transfer is van de baan door de komst van Bilal.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143162125
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Zijn transfer is van de baan door de komst van Bilal.
Toch blijven volgen. Altijd wel interessant waar die uiteindelijk terechtkomen. Beetje zoals met Bastos. Was het Bastos?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:31:21 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143162148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Het is inmiddels 13:05, maar nog geen transfers. Wat is dit nou.
Wie of wat verwacht je?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143162167
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie of wat verwacht je?
Ik hoop iedere dag op een spits :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143162279
Copa Libertadores stelt echt geen reet voor trouwens. Jupiler League niveau met hier en daar een talent. Net ook echt een treurig slechte schwalbe van Nacional. Moest er gewoon hardop om lachen. En dan loopt die speler ook nog hoofdschuddend weg. :')
pi_143162321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
met hier en daar een talent
Maakt het wel leuk.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:36:30 #111
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143162332
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Toch blijven volgen. Altijd wel interessant waar die uiteindelijk terechtkomen. Beetje zoals met Bastos. Was het Bastos?
Bastos ja. Heeft een paar aardige seizoenen gehad. Waar speelt ie nou? Ergens in de woestijn toch?
pi_143162354
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef PIETR het volgende:
Bastos
was verhuurd aan roma
pi_143162635
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het opportunisme is weer eens enorm groot.

Voor elke speler die vertrekt, moet een vervanger gehaald worden. Zowel de LB als spitspositie zijn niet ruim bezet (eigenlijk onderbezet). Vrij logisch dat je hen niet laat gaan.
Niks opportunistisch aan, nelom speelde gister idd als een krant, maar dat deed die vorig jaar ook al lang
PSN: Metal_Akilla
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:02:00 #114
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143163241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Eens, al zou Guidetti een prima aankoop zijn. Liever vandaag dan morgen nog.
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel. Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven. :') Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.

Niemand in dit elftal kan de leider zijn. Clasie misschien, maar dat vind ik niet echt een leider. Eerder een perfecte dienende speler. Kongolo, Boetius en Vilhena zijn nog te jong, en van Beek komt net kijken. De rest is eigenlijk Feyenoord-basis-onwaardig(op de aankopen na). Guidetti kan deze rol perfect op zich nemen. Daar komt bij dat Guidetti ongekend populair is. Enige twijfel is zijn fitheid.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143163464
quote:
Van Geel heeft geen netwerk van bevriende makelaars volgens mij.. zonder netwerk ben je nergens tegenwoordig
pi_143163741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel.
Ik heb mijn bedenkingen in de zin dat ik niet verwacht dat hij zijn 1e optreden in ons shirt kan overtreffen. Ik denk alleen wel dat als hij indien hij zwakker presteert dan in zijn 1e periode had, dat hij gemakkelijk mee kan in de top van de eredivisie.

quote:
Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven. :') Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.

Niemand in dit elftal kan de leider zijn. Clasie misschien, maar dat vind ik niet echt een leider. Eerder een perfecte dienende speler. Kongolo, Boetius en Vilhena zijn nog te jong, en van Beek komt net kijken. De rest is eigenlijk Feyenoord-basis-onwaardig(op de aankopen na). Guidetti kan deze rol perfect op zich nemen. Daar komt bij dat Guidetti ongekend populair is. Enige twijfel is zijn fitheid.
En dit inderdaad. Hij kan het team wel goed op sleeptouw nemen, mentaal en fysiek en op een geloofwaardige manier.

Van mij mag hij komen, ik verwacht dan geen wonderen, maar wel gewoon 20+ goals, en ik denk dat ie dat wel kan waarmaken :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:16:34 #117
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143163770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel. Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven. :') Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.

Is fit, speelt alweer een tijdje mee bij City.
pi_143163783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee, Twente dat voor de 13e keer een ex-Feyenoorder binnenhaalt, dat had ik verwacht. :6
Het was Twente of Ajax. Mag jij kiezen. :Y
pi_143164007
quote:
Goed stukje, vooral dit:

quote:
Zijn aankoopbeleid heeft mij echter altijd doen fronsen. Niet alleen nu, nee, ik ben een groot criticus van Martin sinds hij aan het roer stond bij Ajax. Martin had er namelijk een handje van om verschrikkelijke voetballers aan te trekken, het liefst transfervrij, en bekend bij Martin.

Zo haalde Martin bij Ajax Davids, Stam, Luque en Suarez maar ook Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz, Samuel Kuffour, Rasmus Lindgren en Brunoo Silva. Stuk voor stuk mislukkelingen waar wellicht Rommedahl nog de meeste waarde heeft gehad voor Ajax. De rode lijn in dit beleid zijn de termen: Eredivisie, transfervrij, bekend.
Het lijkt wel of die man helemaal geen netwerk heeft. Misschien moet hij eens Football Manager gaan spelen om zijn spelerskennis wat op te poetsen.
pi_143164049
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie of wat verwacht je?
Het is meer hoop ;). Spitsje. Geen Dost, Zapata Guidetti of iets anders.
pi_143164079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Clasie gaat niet weg.
Clasie wil weg. En hij is een beetje boos. Kwestie van tijd.
pi_143164098
quote:
19s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Clasie wil weg. En hij is een beetje boos. Kwestie van tijd.
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.
pi_143164126
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Goed stukje, vooral dit:

[..]

Het lijkt wel of die man helemaal geen netwerk heeft. Misschien moet hij eens Football Manager gaan spelen om zijn spelerskennis wat op te poetsen.
Een TD die zonder budget (in een kleine vijver vissend) geschikte spelers naar de club kan verleiden, die bij uitgaande transfers het onderste uit de kan haalt en zodra hij voor binnenkomende transfers moet gaan betalen (en de vijver vergoot) wat minder presteert. Misschien zijn de scouts ook wel gewoon ongeschikt. Ik geloof niet zo heel erg in die netwerken van spelermakelaars. Die bieden hun spelers toch aan bij iedere gek die naar ze wil luisteren...
pi_143164145
Van Geel is gewoon een beetje een angsthaas qua aankopen. Is verder niet erg. Liever een beetje hand op de knip dan een passant die ons bijna een faillissement aansmeert.
pi_143164168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.
Ik zet mijn geld (50 cent) op een vertrek. Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft, dus dat gun ik jullie. Maar ik ben er bang voor. Clasie heeft toch wel een beetje indruk gemaakt op het WK en tien miljoen is zo geboden door een club als Fiorentina of Sevilla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')