Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.quote:
Al was zijn aanname op zijn zachts gezegd natuurlijk niet optimaal. Een beter aanname had kunenn leiden tot meer tijd en een beter schot. Het was gewoon een kans, maar goed, het was geen 100%-jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.
zo voorspelbaar hequote:
Dat Zwolle er uberhaupt mee akkoord gaat, wetende dat Promes 15 miljoen euro heeft opgeleverd? Raar verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zo voorspelbaar he
schiet qua doorverkooppercentage ook niet erg op trouwens...
Pfiff echt waar zeg. Tegen ADO schopt hij er weer 3 in en is hij weer een held.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:06 schreef Intellectueel het volgende:
Gisteravond is in ieder geval weer pijnlijk duidelijk geworden dat Boëtius het meest overschatte talent is dat op de Nederlandse voetbalvelden rondloopt. Fysiek zwak, nauwelijks rendement en bij vlagen wat leuks tegen mindere tegenstanders.
Geruchten dat er een clausule in zijn contract stond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat Zwolle er uberhaupt mee akkoord gaat, wetende dat Promes 15 miljoen euro heeft opgeleverd? Raar verhaal.![]()
PEC Zwolle 2 zo langzamerhand. Hebben het voor elkaar gekregen om in één jaar Zwolle's drie beste spelers aan te trekken (Mokhtar, Lachman en Mokotjo).quote:Maar goed, Feyenoord 2 gaat rustig verder..
Nee, Twente dat voor de 13e keer een ex-Feyenoorder binnenhaalt, dat had ik verwacht.quote:
Immers moet nog warm draaien die gaat ook nog NL elftal halen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.
Zou goed is hij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar toch zeker 3 miljoen.
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou goed is hij nou ook weer niet.
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.quote:
Oke. Waarom gaat hij dan naar een provincieclub zoals Twente?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.
3 mln lijkt me ook reeeler, maar de eredivisie ontstegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie Zwolle is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.
Das wel erg veel, maar ja, Krabby zit er natuurlijk vaak naast de laatste tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:02 schreef Muto het volgende:
Volgens Krabby was het doorverkooppercentage 40%
Twente dat gelijk klaar staat voor de volgende ex-Feyenoorder en daar weer een schijntje voor betaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |