Hebben we nog 4 dagen de tijd voor geloof ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef ace_eleven het volgende:
Ik den ik dat we wel een spits willen hebben bij de vEL hoor
Gebruik aan empathie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om zo rationeel te reageren? Telkens als ik het nieuws check lees ik teksten die ik niet wil horen. 'We gaan niet haasten met de nieuwe spits' 'Eind augustus zijn de spitsen goedkoper' etc. Godverdomme, dat wil ik helemaal niet lezen, want dan zitten de EL/Eerste competitiewedstrijden er al weer op ..
24 uur voor de 1e wedstrijd mag je nog 1 persoon toevoegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben we nog 4 dagen de tijd voor geloof ik
Lamprou daargelaten natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik aan empathie.
Maar nee, ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken om het spelersbeleid.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef Maver24 het volgende:
zijn we nu geplaatst voor de loting ??
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 20:46:12Te grappig om waar te zijn: Feyenoord Business Club bekogeld tijdens en na de wedstrijd... vanwege uitdagen... #asocialevrienden reageer retweet
Heb me dat ook voorgenomem, wil alleen niet lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik aan empathie.
Maar nee, ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken om het spelersbeleid.
ja? Scheelt dat nog wat in wat je kunt loten? Of gewoon omdat de overblijvers netto zwakker worden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
Minsk ook op 0-1 tegen Cluj. Hoe meer ploegen omhoog, hoe beter.
Gewoon simpelweg dat de hoogst gerankte tegenstander ook verdwijnt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja? Scheelt dat nog wat in wat je kunt loten? Of gewoon omdat de overblijvers netto zwakker worden?
Oja logischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Gewoon simpelweg dat de hoogst gerankte tegenstander ook verdwijnt.
Je vergeet uit de Champions League toe te voegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat jullie het halen.
Groetjes
Mainz verliest uit met 3-1 van Asteras (Thuis 1-0 Mainz). Dus Mainz die ook hoger stonden er ook uit. De beslissende 3-1 viel in de 86e minuutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
Minsk ook op 0-1 tegen Cluj. Hoe meer ploegen omhoog, hoe beter.
Zegt hij eigenlijk niet heel veel verkeerd. Maar, als er echt pas laat in Augustus een spits word gehaald, en tot die tijd word er niets gewonnen, gaan ze die strijd echt niet meer winnen, dan krijgen ze echt heel veel gezeik over zich heen. Gaat het tot die tijd redelijk (CL is al verkeken helaas) en ga je door in de EL en pak je 9 punten de eerste 3 wedstrijden, hebben ze groot gelijk gehad.quote:Algemeen directeur Eric Gudde zinspeelt er in gesprek met De Telegraaf op dat een spits nog wel even op zich zal laten wachten. 'Het aantrekken van een spits is een kwestie van toeslaan op het goede moment. Je weet dat de prijzen begin augustus het hoogst zijn. Ik herinner eraan dat John Guidetti en Graziano Pelle ook laat gehaald werden. Ik snap het verzoek om snelheid, maar het gaat echt om zorgvuldigheid.'
Volgens Gudde zoekt Feyenoord niet naar het koopje van de maand. 'Dat slaat nergens op. We kunnen budgetten vrijmaken, alleen moet je het met een goed koopmanschap doen. Het is niet dat we iets gaat doen om iets te doen. Dat zou niks met beleid te maken hebben.'
quote:PSV en FC Twente zijn in elk geval zeker van een beschermde status bij de loting, PEC Zwolle treft één van de geplaatste clubs. Feyenoord grijpt net als PEC waarschijnlijk naast een beschermde status, die is gebaseerd op de coëfficiëntenlijst van de UEFA.
huh wtf? wie zit er nou naast ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Max23 het volgende:
AD snapt er weer niks van met hun artikel van 22:00
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Feyenoord-niet.dhtml
[..]
Misleidende kop. Alweer.quote:Feyenoord grijpt net als PEC waarschijnlijk naast een beschermde status
AD uiteraard.quote:
Slechte journalistiek. De nummers 1 t/m 31 zijn geplaatst. Feyenoord stond voor vandaag virtueel 30e en kon door 4 ploegen worden ingehaald. Die 4 ploegen hebben allemaal verloren, dus blijft Feyenoord sowieso 30e. Aangezien Mainz ook nog eens heeft verloren, stijgt Feyenoord zelfs naar de 29e plaats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe komt AD dan aan dit nieuws als het niet waar is.
Hij was 30. Als hij 24 was, had hij het dubbele opgebracht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat alle spelers allemaal zo nodig tegelijk verkocht moesten worden. Volgens mij is Van Geel best een makkelijke onderhandelingspartner. Pelle had een contract tot medio 2017 die had je makkelijk later voor een dergelijk bedrag kunnen verkopen
29 en hij is een laatbloeier. Misschien had hij wel meer opgeleverd door zijn sportieve prestaties als we hem aan zijn contract hadden gehouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij was 30. Als hij 24 was, had hij het dubbele opgebracht.
Het AD is pure bagger. Riooljournalistiek bedrijven is het enige waar ze goed in zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe komt AD dan aan dit nieuws als het niet waar is.
voetbalprimeur kopieert gewoon de tekst van het ad en pleurt het op zijn website
Terwijl het vroeger toch een goede krant geweest isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Het AD is pure bagger. Riooljournalistiek bedrijven is het enige waar ze goed in zijn.
Uiteraard, weinigen zijn zo opportunistisch als voetbalsupporters...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af als we van ADO verliezen of er dan ook al aan de stoelpoten van Rutten wordt gezaagd
Ja, weinig meer van over, ze hebben ook echt een tabloid-layout gekozen, en zeker sinds die tijd is het qua inhoud daar ook niet meer van te onderscheidenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terwijl het vroeger toch een goede krant geweest is
Iets West-Europees aubquote:
Het ergste nog: de site loopt beter dan ooit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, weinig meer van over, ze hebben ook echt een tabloid-layout gekozen, en zeker sinds die tijd is het qua inhoud daar ook niet meer van te onderscheiden
Als we ongeplaatst waren hadden we ploegen kunnen loten als Tottenham/Inter/Lyonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat wel/niet geplaatst nou eigenlijk betekent? Snap er de ballen van
[..]
Terwijl het vroeger toch een goede krant geweest is
[..]
Uiteraard, weinigen zijn zo opportunistisch als voetbalsupporters...
Serieus? Zo simpel? Een "beschermde" status?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als we ongeplaatst waren hadden we ploegen kunnen loten als Tottenham en Inter
Nu we geplaatst zijn loten we een makkelijkere tegenstander.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Serieus? Zo simpel? Een "beschermde" status?
Tja, ze zetten gewoon alle clubs die meedoen in een rij volgens de Uefa-ranking (Net zoiets als de Fifa Ranking bij landen) en hakken dan de rij clubs door de helft. De best genoteerde clubs zijn geplaatst, de andere helft is ongeplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..], waarom dan niet gewoon die term gebruiken?
Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, ze zetten gewoon alle clubs die meedoen in een rij volgens de Uefa-ranking (Net zoiets als de Fifa Ranking bij landen) en hakken dan de rij clubs door de helft. De best genoteerde clubs zijn geplaatst, de andere helft is ongeplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |