Hebben we nog 4 dagen de tijd voor geloof ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef ace_eleven het volgende:
Ik den ik dat we wel een spits willen hebben bij de vEL hoor
Gebruik aan empathie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om zo rationeel te reageren? Telkens als ik het nieuws check lees ik teksten die ik niet wil horen. 'We gaan niet haasten met de nieuwe spits' 'Eind augustus zijn de spitsen goedkoper' etc. Godverdomme, dat wil ik helemaal niet lezen, want dan zitten de EL/Eerste competitiewedstrijden er al weer op ..
24 uur voor de 1e wedstrijd mag je nog 1 persoon toevoegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben we nog 4 dagen de tijd voor geloof ik
Lamprou daargelaten natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik aan empathie.
Maar nee, ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken om het spelersbeleid.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef Maver24 het volgende:
zijn we nu geplaatst voor de loting ??
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 20:46:12Te grappig om waar te zijn: Feyenoord Business Club bekogeld tijdens en na de wedstrijd... vanwege uitdagen... #asocialevrienden reageer retweet
Heb me dat ook voorgenomem, wil alleen niet lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruik aan empathie.
Maar nee, ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken om het spelersbeleid.
ja? Scheelt dat nog wat in wat je kunt loten? Of gewoon omdat de overblijvers netto zwakker worden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
Minsk ook op 0-1 tegen Cluj. Hoe meer ploegen omhoog, hoe beter.
Gewoon simpelweg dat de hoogst gerankte tegenstander ook verdwijnt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja? Scheelt dat nog wat in wat je kunt loten? Of gewoon omdat de overblijvers netto zwakker worden?
Oja logischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Gewoon simpelweg dat de hoogst gerankte tegenstander ook verdwijnt.
Je vergeet uit de Champions League toe te voegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat jullie het halen.
Groetjes
Mainz verliest uit met 3-1 van Asteras (Thuis 1-0 Mainz). Dus Mainz die ook hoger stonden er ook uit. De beslissende 3-1 viel in de 86e minuutquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:10 schreef Cara het volgende:
Minsk ook op 0-1 tegen Cluj. Hoe meer ploegen omhoog, hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |