Godverdomme wat grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik zie Manu nog wel naar Man U gaan deze zomer hahaha
Zo werkt het wel. Ploegen willen vaak gewoon geld zien. Die komen niet tegen ons spelen omdat we zo geweldig zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij moeten betalen om tegen bijvoorbeeld een team uit de 2e bundesliga te spelen ja? Ik kan me hier toch weinig bij voorstellen.
Nee, dan zouden wij geld krijgen. Maar ik geloof er niks van dat we diep in de buidel moeten tasten om, ik noem maar wat, eens te oefenen tegen FC Ezgebirge Auequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. Ploegen willen vaak gewoon geld zien. Die komen niet tegen ons spelen omdat we zo geweldig zijn.
Volgens mij hadden we een paar jaar geleden een Port of Rotterdam Tournament. Met best degelijke clubs. En toen zaten we diep in de schulden. Iets soortgelijks zou toch beter zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kan die wedstrijden echt niet afschaffen hoor
Die worden gewoon gebruikt om conditie op te doen en beginnende systemen er (weer) in te slijpen en kan een (nieuwe) trainer zijn spelers aan het werk zien en kijken wie hij het meest geschikt acht voor de basis-elf. Tegen dat soort tegenstanders heb je wat meer ruimte en kun je je systemen dus beter oefenen en fine-tunen (nog even los van de publiciteit/ draagvlak/ afspraken met lokale clubs/ maatschappelijke verantwoording).
Het feit dat we daarnaast ook nog tegen sterkere tegenstanders zouden moeten oefenen klopt wel, maar als je het vergelijkt met andere teams beginnen die ook rond deze tijd in de voorbereiding pas met het ontmoeten van sterkere tegenstanders. Die vCL begint alleen zo achterlijk vroeg dat we daar geen tijd voor hebben...
Ik denk overigens niet dat de uitschakeling daar aan ligt hoor
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Happel het volgende:
Sterkere tegenstanders kosten geld.
[..]
Vertel?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-voor-nelom.htmlquote:
Ik snap Van Geel wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-voor-nelom.html
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221350
Goed bezig die van geel dus.....
Het probleem wat ik heb is eigenlijk meer het feit dat we ook gewoon manu hebben, die niet veel slechter is dan te vrede en we alsnog een spits willen halen, dan zit je dalijk met 3 spitsen..(4 als we achabar daar nog mee rekenen)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap Van Geel wel.
Achter Nelom heb je alleen Woudenberg. Niemand anders. En in de spitspositie is het al helemaal dramatisch.
Hoe treurig ook, Feyenoord kan niet even twee spelers verkopen als er geen directe vervangers voor beschikbaar zijn. Elke positie moet dubbel bezet zijn.
Ik denk dat Rutten liever met een type Pelle speelt, dan met zo'n kleine Achabar voorin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
Zou Achahbar nou echt zo slecht zijn dat Te Vrede de voorkeur krijgt?
Gelukkig hoeven we dan ook niet meer te spelen op dit niveauquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten liever met een type Pelle speelt, dan met zo'n kleine Achabar voorin.
Niet dat je veel aan Te Vrede hebt op dit niveau.
Het opportunisme is weer eens enorm groot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-voor-nelom.html
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221350
Goed bezig die van geel dus.....
Ik ben helaas bang van wel. Jammer, want in de jeugd was het een heel groot talent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
Achahbar zou zelfs in de topklasse niveau te kort komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
http://www.wijzijnvoetbal(...)eel.html#post4261777quote:Ik heb Martin van Geel altijd een beetje een vreemde vogel gevonden. Eigenlijk vanaf het moment dat hij bij Ajax binnen kwam was er een discrepantie tussen de blik in zijn ogen en de woordjes die uit zijn mond kwamen, het klopte niet.
Martin straalde uit enorm angstig te zijn, niet goed te weten waar hij nou aan was begonnen maar sprak uit dat er een heel mooi team op de been zou worden gebracht waarmee om de titel zou worden gestreden.
De verkopen van van Geel zijn altijd erg goed geweest. Martin haalde het onderste uit de kan bij Ryan Babel, Wesley Sneijder maar ook Klaas Jan Huntelaar. In een tijd waarin het geld niet op kon lukte het Martin om de spelers voor een prachtige prijs van de hand te doen, geen kritiek, gewoon prima!
Zijn aankoopbeleid heeft mij echter altijd doen fronsen. Niet alleen nu, nee, ik ben een groot criticus van Martin sinds hij aan het roer stond bij Ajax. Martin had er namelijk een handje van om verschrikkelijke voetballers aan te trekken, het liefst transfervrij, en bekend bij Martin.
Zo haalde Martin bij Ajax Davids, Stam, Luque en Suarez maar ook Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz, Samuel Kuffour, Rasmus Lindgren en Brunoo Silva. Stuk voor stuk mislukkelingen waar wellicht Rommedahl nog de meeste waarde heeft gehad voor Ajax. De rode lijn in dit beleid zijn de termen: Eredivisie, transfervrij, bekend.
Zijn grootste blunder bleek het verkopen van Wesley Sneijder (Graziano Pelle), onze grote man op het middenveld. Een speler die moest worden vervangen door Albert Riera (Zapata). Riera (Zapata) zou koste wat het kost gehaald gaan worden, er werden zelfs biedingen uitgebracht maar het mocht niet baten. Martin sprak in de media over het feit dat er "alles aan was gedaan". Martin kwam op de proppen met niets. Helemaal niets.
Uiteindelijk bleek van Geel een goede oplossing te vinden. De speler die Wesley Sneijder zou gaan vervangen, opvolgen, doen verbleken, bleek.... Kenneth Perez. De man die een half seizoen eerder was verkocht aan PSV en waar eveneens geen vervanger voor was gehaald. Snap je het nog?
Martin van Geel is een topper in het verkopen van spelers, hij weet het onderste uit de kan te halen. Martin weet ook goed om te gaan in een situatie waarin weinig geld beschikbaar is en vooral transfervrije spelers aan te trekken voor de breedte. Martin heeft mij vooralsnog echter nooit bewezen goed om te kunnen gaan in een situatie waarin er veel geld beschikbaar is en de vraag naar kwaliteit en grote talenten aanwezig is. Op Suarez na heeft hij nog nooit een schot in de roos gehad.
Wat Feyenoord nodig heeft op dit moment is kwaliteit. Martin, heel veel succes in de zoektocht naar kwaliteit, helaas ben ik bang dat je niet verder gaat komen dan Guidetti en Ismael Urzaiz, want ook hij is nog steeds transfervrij.
Eens, al zou Guidetti een prima aankoop zijn. Liever vandaag dan morgen nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
http://www.wijzijnvoetbal(...)eel.html#post4261777
Precies. Ik zie al artikelen langskomen over falende directie dit/dat. Zijn mensen nou echt zo kortzichtig?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het opportunisme is weer eens enorm groot.
Voor elke speler die vertrekt, moet een vervanger gehaald worden. Zowel de LB als spitspositie zijn niet ruim bezet (eigenlijk onderbezet). Vrij logisch dat je hen niet laat gaan.
Compleet met je eens, behalve dat laatste, want ook tegen een aanvallende ploeg van het niveau Besiktas (eredivisie top) moet je niet met Lex Immers spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Sejt het volgende:
Na gisteren mag ik toch hopen dat Fred twijfelt over Immers. Lex deed zeer weinig goed, stond vaak verkeerd en in alles zag je dat hij een te lage handelingssnelheid en te slechte balcontrole heeft. Dat in combinatie met het druk zetten van de tegenstander zorgt voor gevaarlijke situaties.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen Immers-hater. Integendeel, ik zie regelmatig de goede dingen van Lex, maar ook dat zag ik niet of nauwelijks gisteren. Alleen jagen lukte, maar dat lukt elke willekeurige persoon met een goede conditie en werklust. Hoef je geen bal voor aan te raken.
Tegen een achteruit hangende ploeg moet je niet met een speler als Lex willen spelen.
Nee. Is in de combinatie sterker dan welke spits dan ook in de eredivisie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Achahbar zou zelfs in de topklasse niveau te kort komen.
Laat me niet lachen. Nog een prachtig voorbeeld van een gehypte Feyenoord-talent dat het nooit heeft waargemaakt en duidelijk niveau te kort komt voor de Eredivisie. Liet het zelfs in de Duitse tweede divisie afweten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Is in de combinatie sterker dan welke spits dan ook in de eredivisie.
Transfer van Clasie maken ze pas vanavond bekend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Het is inmiddels 13:05, maar nog geen transfers. Wat is dit nou.
Clasie gaat niet weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Transfer van Clasie maken ze pas vanavond bekend.
Zijn transfer is van de baan door de komst van Bilal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit Copa Libertadores terug te kijken en die Villalba doet het best redelijk. Potje tegen Nacional. Goede assist. Nu wel gewisseld en hij is niet blij. 70e minuut.
Toch blijven volgen. Altijd wel interessant waar die uiteindelijk terechtkomen. Beetje zoals met Bastos. Was het Bastos?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn transfer is van de baan door de komst van Bilal.
Wie of wat verwacht je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Het is inmiddels 13:05, maar nog geen transfers. Wat is dit nou.
Ik hoop iedere dag op een spitsquote:
Bastos ja. Heeft een paar aardige seizoenen gehad. Waar speelt ie nou? Ergens in de woestijn toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toch blijven volgen. Altijd wel interessant waar die uiteindelijk terechtkomen. Beetje zoals met Bastos. Was het Bastos?
Niks opportunistisch aan, nelom speelde gister idd als een krant, maar dat deed die vorig jaar ook al langquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het opportunisme is weer eens enorm groot.
Voor elke speler die vertrekt, moet een vervanger gehaald worden. Zowel de LB als spitspositie zijn niet ruim bezet (eigenlijk onderbezet). Vrij logisch dat je hen niet laat gaan.
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel. Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens, al zou Guidetti een prima aankoop zijn. Liever vandaag dan morgen nog.
Van Geel heeft geen netwerk van bevriende makelaars volgens mij.. zonder netwerk ben je nergens tegenwoordigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen in de zin dat ik niet verwacht dat hij zijn 1e optreden in ons shirt kan overtreffen. Ik denk alleen wel dat als hij indien hij zwakker presteert dan in zijn 1e periode had, dat hij gemakkelijk mee kan in de top van de eredivisie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel.
En dit inderdaad. Hij kan het team wel goed op sleeptouw nemen, mentaal en fysiek en op een geloofwaardige manier.quote:Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven.Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.
Niemand in dit elftal kan de leider zijn. Clasie misschien, maar dat vind ik niet echt een leider. Eerder een perfecte dienende speler. Kongolo, Boetius en Vilhena zijn nog te jong, en van Beek komt net kijken. De rest is eigenlijk Feyenoord-basis-onwaardig(op de aankopen na). Guidetti kan deze rol perfect op zich nemen. Daar komt bij dat Guidetti ongekend populair is. Enige twijfel is zijn fitheid.
Is fit, speelt alweer een tijdje mee bij City.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik had me bedenkingen bij Guidetti. Eigenlijk nog steeds wel. Maar zijn uitstraling is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft. Mathijssen en Immers moeten de jonge jongens nu vertrouwen geven.Dat is natuurlijk zo ongeloofwaardig als Sinterklaas en Witte Piet.
Niemand in dit elftal kan de leider zijn. Clasie misschien, maar dat vind ik niet echt een leider. Eerder een perfecte dienende speler. Kongolo, Boetius en Vilhena zijn nog te jong, en van Beek komt net kijken. De rest is eigenlijk Feyenoord-basis-onwaardig(op de aankopen na). Guidetti kan deze rol perfect op zich nemen. Daar komt bij dat Guidetti ongekend populair is. Enige twijfel is zijn fitheid.
Het was Twente of Ajax. Mag jij kiezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, Twente dat voor de 13e keer een ex-Feyenoorder binnenhaalt, dat had ik verwacht.
Goed stukje, vooral dit:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die man helemaal geen netwerk heeft. Misschien moet hij eens Football Manager gaan spelen om zijn spelerskennis wat op te poetsen.quote:Zijn aankoopbeleid heeft mij echter altijd doen fronsen. Niet alleen nu, nee, ik ben een groot criticus van Martin sinds hij aan het roer stond bij Ajax. Martin had er namelijk een handje van om verschrikkelijke voetballers aan te trekken, het liefst transfervrij, en bekend bij Martin.
Zo haalde Martin bij Ajax Davids, Stam, Luque en Suarez maar ook Jürgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz, Samuel Kuffour, Rasmus Lindgren en Brunoo Silva. Stuk voor stuk mislukkelingen waar wellicht Rommedahl nog de meeste waarde heeft gehad voor Ajax. De rode lijn in dit beleid zijn de termen: Eredivisie, transfervrij, bekend.
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Clasie wil weg. En hij is een beetje boos. Kwestie van tijd.
Een TD die zonder budget (in een kleine vijver vissend) geschikte spelers naar de club kan verleiden, die bij uitgaande transfers het onderste uit de kan haalt en zodra hij voor binnenkomende transfers moet gaan betalen (en de vijver vergoot) wat minder presteert. Misschien zijn de scouts ook wel gewoon ongeschikt. Ik geloof niet zo heel erg in die netwerken van spelermakelaars. Die bieden hun spelers toch aan bij iedere gek die naar ze wil luisteren...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Goed stukje, vooral dit:
[..]
Het lijkt wel of die man helemaal geen netwerk heeft. Misschien moet hij eens Football Manager gaan spelen om zijn spelerskennis wat op te poetsen.
Ik zet mijn geld (50 cent) op een vertrek. Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft, dus dat gun ik jullie. Maar ik ben er bang voor. Clasie heeft toch wel een beetje indruk gemaakt op het WK en tien miljoen is zo geboden door een club als Fiorentina of Sevilla.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat 10 miljoen niet genoeg gaat zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld (50 cent) op een vertrek. Voor Feyenoord is het natuurlijk beter dat hij blijft, dus dat gun ik jullie. Maar ik ben er bang voor. Clasie heeft toch wel een beetje indruk gemaakt op het WK en tien miljoen is zo geboden door een club als Fiorentina of Sevilla.
Durf er best een weddenschap op af te sluiten dat Clasie vertrekt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Clasie's zaakwaarnemer wil dat Clasie weg wil. Die boosheid valt reuze mee hoor.
Daar begin ik niet aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Durf er best een weddenschap op af te sluiten dat Clasie vertrekt.
De 3,5 miljoen voor (moeilijke naam) van Heerenveen vind ik nauwelijks te rijmen met het transfervrij aantrekken van bejaarden als Boulahrouz en Wilkshire. Er zit geen lijn in. Er is geen geld, maar er is dus wel geld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een TD die zonder budget (in een kleine vijver vissend) geschikte spelers naar de club kan verleiden, die bij uitgaande transfers het onderste uit de kan haalt en zodra hij voor binnenkomende transfers moet gaan betalen (en de vijver vergoot) wat minder presteert. Misschien zijn de scouts ook wel gewoon ongeschikt. Ik geloof niet zo heel erg in die netwerken van spelermakelaars. Die bieden hun spelers toch aan bij iedere gek die naar ze wil luisteren...
Dat denk ik ook, en ik vraag me af of er dan nog clubs geinteresseerd blijven. Mijn gok is daarom dan ook dat hij blijft. En ook ik wil er niet om weddenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat 10 miljoen niet genoeg gaat zijn.
Twente heeft veel meer eigen vermogen, die kunnen direct reageren. Jopie betaalt dan ook altijd de hoofdprijs voor een speler. Feyenoord is afhankelijk van de transfersom. Nadeel de laatste jaren bij grote transfers, is het feit dat de bedragen verspreid over een aantal jaren wordt betaald. Grote kans dat Feyenoord feitelijk nog geen 15 miljoen heeft binnengekregen van alle transfers. Allereerst moesten investeerders (talentpools) worden terugbetaald, wat andere gaatjes gedicht worden en daarna kon er pas geld voor spelers worden uitgegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De 3,5 miljoen voor (moeilijke naam) van Heerenveen vind ik nauwelijks te rijmen met het transfervrij aantrekken van bejaarden als Boulahrouz en Wilkshire. Er zit geen lijn in. Er is geen geld, maar er is dus wel geld?
Niet om vervelend te doen - misschien een heel klein beetje - maar wanneer een speler van Twente vertrekt, dan weten we dat er binnen een week (en vaak binnen een paar dagen) een vervanger staat. Zoiets mag je juist van clubs als Feyenoord en Ajax ook verwachten, maar die lijken eerlijk gezegd de laatste tijd maar 'gewoon iets te doen'.
Elan interesse? Ik zeg dat Clasie nog vertrekt, voor een bedrag onder de 10 miljoen euro. #gokverslaafdquote:
Wij hebben ook nog zoiets als eigen opleiding, die is nogal belangrijk, want we moeten daarmee naast ons eigen team ook Twente van een selectie voorzien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De 3,5 miljoen voor (moeilijke naam) van Heerenveen vind ik nauwelijks te rijmen met het transfervrij aantrekken van bejaarden als Boulahrouz en Wilkshire. Er zit geen lijn in. Er is geen geld, maar er is dus wel geld?
Niet om vervelend te doen - misschien een heel klein beetje - maar wanneer een speler van Twente vertrekt, dan weten we dat er binnen een week (en vaak binnen een paar dagen) een vervanger staat. Zoiets mag je juist van clubs als Feyenoord en Ajax ook verwachten, maar die lijken eerlijk gezegd de laatste tijd maar 'gewoon iets te doen'.
Heeft ook te maken met verwachtingen. Mokotjo is met alle respect een afdankertje van Feyenoord. Twente zal zich niet zo snel een buil vallen aan aankopen, omdat ze niet te hoog mikken. Ze mikken op een huidig niveau.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente zit in categorie 1 en kan dus allesbehalve gelijk reageren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twente heeft veel meer eigen vermogen, die kunnen direct reageren. Jopie betaalt dan ook altijd de hoofdprijs voor een speler. Feyenoord is afhankelijk van de transfersom. Nadeel de laatste jaren bij grote transfers, is het feit dat de bedragen verspreid over een aantal jaren wordt betaald. Grote kans dat Feyenoord feitelijk nog geen 15 miljoen heeft binnengekregen van alle transfers. Allereerst moesten investeerders (talentpools) worden terugbetaald, wat andere gaatjes gedicht worden en daarna kon er pas geld voor spelers worden uitgegeven.
Nu wel ja. Ik praat eigenlijk meer over voorgaande jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twente zit in categorie 1 en kan dus allesbehalve gelijk reageren.
1,5 miljoen voor Mokotjo is een koopje en Twente zit in categorie 1, dus moeten ze elk bedrag boven 50.000 euro overleggen met de KNVB. Zelfs met die molensteen om de nek handelt Twente beter dan Feyenoord - in mijn bescheiden optiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twente heeft veel meer eigen vermogen, die kunnen direct reageren. Jopie betaalt dan ook altijd de hoofdprijs voor een speler. Feyenoord is afhankelijk van de transfersom. Nadeel de laatste jaren bij grote transfers, is het feit dat de bedragen verspreid over een aantal jaren wordt betaald. Grote kans dat Feyenoord feitelijk nog geen 15 miljoen heeft binnengekregen van alle transfers. Allereerst moesten investeerders (talentpools) worden terugbetaald, wat andere gaatjes gedicht worden en daarna kon er pas geld voor spelers worden uitgegeven.
Komt die 1,5 miljoen van die schimmige constructie met investeerders?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
1,5 miljoen voor Mokotjo is een koopje en Twente zit in categorie 1, dus moeten ze elk bedrag boven 50.000 euro overleggen met de KNVB. Zelfs met die molensteen om de nek handelt Twente beter dan Feyenoord - in mijn bescheiden optiek.
Dat Feyenoord Mokotjo niet terughaalt, begrijp ik wel. En de jeugdopleiding van Feyenoord is geweldig - laat daar geen misverstand over bestaan. Twente is hard bezig en er komen spelers door zoals Ould-Chikh, maar er is nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met verwachtingen. Mokotjo is met alle respect een afdankertje van Feyenoord. Twente zal zich niet zo snel een buil vallen aan aankopen, omdat ze niet te hoog mikken. Ze mikken op een huidig niveau.
Ajax en Feyenoord moeten ook naar de jeugdopleiding toe geloofwaardig blijven. Dat is wat ze tot de afgelopen twee lichtingen verzaakt hebben. En daardoor wisten andere clubs aan te sluiten. In principe spelen de voetballers met de meeste potentie al in de jeugdopleidingen van de grote drie. Als je die niet door laat groeien is het weggegooid talent.
Ja. 7 ton is bij elkaar gepimpt door Rooie Eddie en zijn meiden. De andere 8 ton is gestolen bij woningovervallen en ING-hacks. Oftewel: Joop-style.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt die 1,5 miljoen van die schimmige constructie met investeerders?
Ja, dat is dus selectiebeleid. Je kunt niet iedereen behouden. Als jullie over 2 jaar Mokotjo voor 10 mln verkopen sta ik ook niet zo vreemd te kijken. Het kan echter ook nog blijken dat hij tekort blijft komen voor een stap hogerop.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat Feyenoord Mokotjo niet terughaalt, begrijp ik wel. En de jeugdopleiding van Feyenoord is geweldig - laat daar geen misverstand over bestaan. Twente is hard bezig en er komen spelers door zoals Ould-Chikh, maar er is nog een lange weg te gaan.
Toch hebben grotere of succesvollere jeugdopleidingen ook nadelen. Bij Ajax vallen velen buiten de boot. Één daarvan was Promes, die Twente - en niet Ajax - nu 15 miljoen oplevert. Van dat effect zal Twente - voorlopig - weinig last hebben.
quote:Helemaal zeker is die ongeplaatste status overigens nog niet. Feyenoord is hiervoor afhankelijk van de resultaten van andere clubs. Zo zal veel afhangen van clubs uit het rijtje CRF Cluj, Lech Poznan, Slovan Liberec en Chernomorets Odessa. Indien twee van deze vier ploegen de volgende ronde halen, zal Feyenoord zakken naar de lijst met ongeplaatste clubs.
Als Feyenoord geen geplaatste status meer heeft, kan de ploeg van Fred Rutten een tegenstander treffen van het formaat Internazionale, Tottenham Hotspur, PAOK Thessaloniki, Club Brugge, Real Sociedad, Lokomotiv Moskou, Partizan Belgrado en Torino.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz39iAiweum
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Max23 het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)m_campaign=feyenoord
[..]
Je mist de eerste alineaquote:'Feyenoord krijgt zware tegenstander door ongeplaatste status EL'
07 Augustus 2014 om 14:43 -
Feyenoord kan vrijdag vrijwel zeker een lastige tegenstander verwachten bij de loting voor de play-offronde van de Europa League. De Rotterdammers werden woensdagavond uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League door Besiktas en zijn door de huidige positie op de Europese Coëfficiëntenlijst ongeplaatst bij de loting.
Die vier genoemde clubs hebben allemaal hun eerste wedstrijd verloren. Maar als er bij een aantal andere wedstrijden een verrassing komt stijgt Feyenoord weer een plaatsjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Je mist de eerste alinea
Verder is deze info misleidend, onvolledig en reeds bekend
Ja, dit was hier al eerder gepost. Van die 13 wedstrijden moeten er 3 in ons voordeel uitvallen, waarvan er 2 sowieso al een redelijke kans maken gunstig voor ons uit te vallen, (3-0 en 2-0 achterstand van Slovan en Odesa). Van die overige 11 wedstrijden, zijn er wel een aantal kanshebbers om in ons voordeel uit te pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vier genoemde clubs hebben allemaal hun eerste wedstrijd verloren. Maar als er bij een aantal andere wedstrijden een verrassing komt stijgt Feyenoord weer een plaatsje
[ afbeelding ]
Eens jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dit was hier al eerder gepost. Van die 13 wedstrijden moeten er 3 in ons voordeel uitvallen, waarvan er 2 sowieso al een redelijke kans maken gunstig voor ons uit te vallen, (3-0 en 2-0 achterstand van Slovan en Odesa). Van die overige 11 wedstrijden, zijn er wel een aantal kanshebbers om in ons voordeel uit te pakken.
En dus vind ik 'Feyenoord krijgt zware tegenstander door ongeplaatste status EL' een misleidende titel voor dat stuk, en het feit dat ze zeggen dat het van 4 teams afhangt is gewoon onjuist
Mwoa, spits erbij, geplaatste status, dan zie ik ons de poulefase welhalen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef Henrys het volgende:
Wat maakt het uit, we gaan toch weer kansloos ten onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |