Dan hoop ik voor jou dat we Tottenham loten als we eenmaal gekwalificeerd zijn, even goede vriendenquote:
Trencin is een satellietclub van de joden toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
Trencin voor bij Hull met 0-1. Heen 0-0, Trencin moet doorgaan dan is het goed voor Feyenoord.
Moet wel heel gek lopen als je eind van de avond ongeplaatst bent. Wel triest dat je van ploegen als Petrolul, Plzen en Trencin afhankelijk bent
Klopt is inderdaad een satellietclub van 'ons joden'quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Trencin is een satellietclub van de joden toch?
Dit had ik dan ook weer niet verwacht. Dat je hoopt dat 1 uitslag goed uitvalt maar dat ze dan ook gelijk allemaal goed uitvallenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
Trencin voor bij Hull met 0-1. Heen 0-0, Trencin moet doorgaan dan is het goed voor Feyenoord.
Moet wel heel gek lopen als je eind van de avond ongeplaatst bent. Wel triest dat je van ploegen als Petrolul, Plzen en Trencin afhankelijk bent
ja, das wel triest ja... al zijn we natuurlijk gewoon van heel veel dingen tegelijk afhankelijk en lag de kans om geplaatst te zijn wel wat in ons voordequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Muto het volgende:
Dan hoop ik dat Hull nog 2x scoortquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Klopt is inderdaad een satellietclub van 'ons joden'
Hopelijk scoort Moses Daddy, om zich weer in de kijker te spelen voor ajaxquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Hull nog 2x scoort
1-2 alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef Cara het volgende:
0-2 voor petrolul.
Dit kan haast niet meer fout gaan.
maar 2-2 is ook nog niet genoeg..quote:
1-3 alweer. Ruikt naar matchfixing. Drie goals binnen no-time.quote:
Ik zal Van Duren en Knipping even op onderzoek uitsturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:42 schreef Muto het volgende:
[..]
1-3 alweer. Ruikt naar matchfixing. Drie goals binnen no-time.
Das dus een andere Krasnodar, heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Caland het volgende:
En dan weer Krasnodar loten. Gewoon, omdat het kan.
Dit is FK, en niet Kuban.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Caland het volgende:
En dan weer Krasnodar loten. Gewoon, omdat het kan.
quote:
Dinamo moskou kan zelfs nog geplaatst komen te staan maar dan moeten er nog 4 verrassingen zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Muto het volgende:
Volgens mij zijn we geplaatst. Ploegjes kunnen zijn (onder voorbehoud)
AS Saint-Étienne, Rio Ave, Rosenborg BK, DVSC Debrecen, IF Elfsborg, Omonia Nicosia, Atromitos FC, Grasshoppers Zurich, FK Rostov, FK Krasnodar, Molde FK, NK Rijeka, KSC Lokeren, Apollon Limassol, FK Aktobe, AIK Stockholm, AEL Limassol, Garabag Agdam, HJK Helsinki, Hapoel Kiryat Shmona, Astra Giurgiu, FC Midtjylland, Dinamo Minsk, Shakhtyor Karagandy, Shakhtior Saligorsk, Spartak Trnava, RNK Split, Zimbru Chisinau, Chikhura Sachkhere en Stjarnan FC.
Maar dit lijstje zal wel flink veranderen. Denk dat Etienne ook nog wel geplaatst zal zijn.
Kerel, hoe krijg jij het altijd voor elkaar om zo rationeel te reageren? Telkens als ik het nieuws check lees ik teksten die ik niet wil horen. 'We gaan niet haasten met de nieuwe spits' 'Eind augustus zijn de spitsen goedkoper' etc. Godverdomme, dat wil ik helemaal niet lezen, want dan zitten de EL/Eerste competitiewedstrijden er al weer op ..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Van die miljoenen mag maar 10 tot 11 miljoen worden geïnvesteerd. Dat wist je hopelijk wel?
En ik denk ook niet dat ze falen. Volgens mij overschatten een hoop de naam van de club en de moeite die het kost om een spits los te weken bij een club. Het is algemeen bekend de scouting van Feyenoord waardeloos is, daar moet je dus niet al teveel van verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |