Benfica en porto hebben debiel brede selecties met +-6 spelers die verhuurd kunnen en willen worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord A1 met 2-0 verloren van Benfica. Heb alleen de tweede helft gezien, had meer ingezeten. Bij Benfica liepen trouwens 2/3 spelers rond die bij Feyenoord zeker niet zouden misstaan in het eerste.
Kan ik ook welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ga solliciteren als scout bij Feyenoord.
dan vind je meer dan die blinde bij ons.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan ik ook wel
*start Football Manager op
En anders mag Cluj niet van Dimano Minsk winnen (heenwedstrijd 1-0 Dinamo Minsk). Cluj speelt ondertussen met 10 man, nog 65 minuten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef Eyoo het volgende:
Liberec en Chornomorets eruit.
Poznan staat nog op 0-0 bij rust als dit zo blijft is feyenoord seeded
Speelde weer met het 'B'-team?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord A1 met 2-0 verloren van Benfica. Heb alleen de tweede helft gezien, had meer ingezeten. Bij Benfica liepen trouwens 2/3 spelers rond die bij Feyenoord zeker niet zouden misstaan in het eerste.
Gunstig, laten we het hopen! Dit is misschien je laatste strohalm naar punten in Europa de komende jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
En anders mag Cluj niet van Dimano Minsk winnen (heenwedstrijd 1-0 Dinamo Minsk). Cluj speelt ondertussen met 10 man, nog 65 minuten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Henrys het volgende:
Guidetti,Ziyech en Drenthe halen #redemption
Had wel graag naar Hull gewild.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
Geen Spurs dusJammer, want dat kaartje had ik nog liggen. Nooit gebruikt dit dat.
Feyenoord speelde inderdaad met een B team, voor zover je daarvan kunt spreken met Van Haaren, De Vos en Hamer.quote:
Die komt er sowieso aan. Vraag is alleen of we geplaatst of ongeplaatst zijn. Wanneer we geplaatst zijn ontlopen we een flink aantal topteams.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap al die ongein niet. Wanneer is nou duidelijk of er nog een vEL aan komt of niet? Dan kom ik tegen die tijd wel weer terug in dit topic.
Over een halfuur misschien al anders over maximaal 3 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik snap al die ongein niet. Wanneer is nou duidelijk of er nog een vEL aan komt of niet? Dan kom ik tegen die tijd wel weer terug in dit topic.
Ooh, kijk aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die komt er sowieso aan. Vraag is alleen of we geplaatst of ongeplaatst zijn. Wanneer we geplaatst zijn ontlopen we een flink aantal topteams.
Nou, dan zal ik af en toe eens komen kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Over een halfuur misschien al anders over maximaal 3 uur
Van die miljoenen mag maar 10 tot 11 miljoen worden geïnvesteerd. Dat wist je hopelijk wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pff. Door dit tyfus beleid zijn we afgegaan in Europa, wil Clasie weg, gaan we de Eredivisie in zonder goede spits en wordt zelfs de EL halen lastig.
Zal wel weer een hoop gezeik krijgen, maar als je 32 miljoen ophaalt, en er dan nog steeds niet in slaagt tijdig een goede spits te vinden dan faal je gewoon hopeloos.
Ik mag toch hopen dat je niet serieus bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Happel het volgende:
Waarschijnlijk geplaatst dus? Minder. Zitten toch minder leuke tegenstanders in. Wel meer kans op plaatsing voor de groepsronde.
Ik denk alleen aan me eigen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet serieus bent.
Als je er straks tegen Tottenham uitvliegt kom je Europa nooit meer terug in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |