Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.quote:
Al was zijn aanname op zijn zachts gezegd natuurlijk niet optimaal. Een beter aanname had kunenn leiden tot meer tijd en een beter schot. Het was gewoon een kans, maar goed, het was geen 100%-jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.
zo voorspelbaar hequote:
Dat Zwolle er uberhaupt mee akkoord gaat, wetende dat Promes 15 miljoen euro heeft opgeleverd? Raar verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zo voorspelbaar he
schiet qua doorverkooppercentage ook niet erg op trouwens...
Pfiff echt waar zeg. Tegen ADO schopt hij er weer 3 in en is hij weer een held.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:06 schreef Intellectueel het volgende:
Gisteravond is in ieder geval weer pijnlijk duidelijk geworden dat Boëtius het meest overschatte talent is dat op de Nederlandse voetbalvelden rondloopt. Fysiek zwak, nauwelijks rendement en bij vlagen wat leuks tegen mindere tegenstanders.
Geruchten dat er een clausule in zijn contract stond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat Zwolle er uberhaupt mee akkoord gaat, wetende dat Promes 15 miljoen euro heeft opgeleverd? Raar verhaal.![]()
PEC Zwolle 2 zo langzamerhand. Hebben het voor elkaar gekregen om in één jaar Zwolle's drie beste spelers aan te trekken (Mokhtar, Lachman en Mokotjo).quote:Maar goed, Feyenoord 2 gaat rustig verder..
Nee, Twente dat voor de 13e keer een ex-Feyenoorder binnenhaalt, dat had ik verwacht.quote:
Immers moet nog warm draaien die gaat ook nog NL elftal halen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Immers had heel weinig tijd en kon amper z'n voet er tegenaan krijgen.
Zou goed is hij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar toch zeker 3 miljoen.
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou goed is hij nou ook weer niet.
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.quote:
Oke. Waarom gaat hij dan naar een provincieclub zoals Twente?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.
3 mln lijkt me ook reeeler, maar de eredivisie ontstegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt hem het hele jaar helemaal niet zien spelen; ik wel. Het is een geweldenaar dat qua niveau allang de Eredivisie Zwolle is ontstegen. 1.5 miljoen is een grap.
Das wel erg veel, maar ja, Krabby zit er natuurlijk vaak naast de laatste tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:02 schreef Muto het volgende:
Volgens Krabby was het doorverkooppercentage 40%
Twente dat gelijk klaar staat voor de volgende ex-Feyenoorder en daar weer een schijntje voor betaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.
Gelijk, gelijk, mwoa.... Eerst een tussenjaar, en waren toch niet de eerste die deze periode interesse toonden. Het schijntje en het feit dat ze er weer een binnenhengelen is wel opvallend jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Twente dat gelijk klaar staat voor de volgende ex-Feyenoorder en daar weer een schijntje voor betaald.
Contract bijna afgelopen geen basisplaats en dan verhuis je naar PEC.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies? Mokotjo had meerdere spelers voor zich bij Feyenoord, logisch dat hij dan niet meer in het plaatje past.
Of twente dus....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Contract bijna afgelopen geen basisplaats en dan verhuis je naar PEC.
Prima voetbal? Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken? Eerste helft was zo dramatisch dat ik niet eens aan de tweede begonnen ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:00 schreef Thunder0x het volgende:
Bij vlagen prima voetbal tot aan de 16. Geen afmaker helaas.
Wat een onzinquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Prima voetbal? Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken? Eerste helft was zo dramatisch dat ik niet eens aan de tweede begonnen ben.
Zelfs rond tikken kostte sommige spelers moeite. Ik vind dat je het nogal overdrijft dat we het goed deden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat een onzinTot aan de eerste goal was Feyenoord gewoon beter vrijwel al het balbezit en er werd prima rondgetikt. Shitload aan corners, alleen de voorzetten waren gewoon drama.
Je kan ook overdrijven. Met dit vertoonde spel win je gewoon van een Ado of Heerenveen.
Dat is toch niet zo heel gek als 11 man van Besiktas op eigen helft staat, wachtende op de fouten van Feyenoord spelers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:37 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Tot aan de eerste goal was Feyenoord gewoon beter vrijwel al het balbezit en er werd prima rondgetikt.
In de thuiswedstrijd was het precies hetzelfde spelbeeld en toen speelde ze gewoon dramatisch... Vond het vandaag beter gaan en zoals ik al zei werd er ook prima rondgetikt. Bij de 16 hield het alleen op helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel gek als 11 man van Besiktas op eigen helft staat, wachtend op de fout van Feyenoord spelers?
Zie maar 2 of 3 namen waarvan ik denk dat ze een moeilijk verhaal worden, zul je zien ...quote:AS Saint-Étienne, Rio Ave, Rosenborg BK, DVSC Debrecen, IF Elfsborg, Omonia Nicosia, Atromitos FC, Grasshoppers Zurich, FK Rostov, FK Krasnodar, Molde FK, NK Rijeka, KSC Lokeren, Apollon Limassol, FK Aktobe, AIK Stockholm, AEL Limassol, Garabag Agdam, HJK Helsinki, Hapoel Kiryat Shmona, Astra Giurgiu, FC Midtjylland, Dinamo Minsk, Shakhtyor Karagandy, Shakhtior Saligorsk, Spartak Trnava, RNK Split, Zimbru Chisinau, Chikhura Sachkhere en Stjarnan FC.
We zijn sowieso niet geplaatst vanwege de instromingen toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:55 schreef Lastpost het volgende:
Mochten we geplaatst blijven zou dit het lijstje zijn met mogelijke tegenstanders:
[..]
Zie maar 2 of 3 namen waarvan ik denk dat ze een moeilijk verhaal worden, zul je zien ...
Hull City maar dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden. En dan zullen wij waarschijnlijk de top 10 van het linkerrijtje kunnen loten.
Zitten misschien 2 of 3 teams tussen die linkerrij waar wij van kunnen winnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden. En dan zullen wij waarschijnlijk de top 10 van het linkerrijtje kunnen loten.
Gladbach, Tottenham, Inter, Lyon, Sociedad, Villareal, allemaal zwaardere tegenstanders dan Besiktasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dit moment zijn we virtueel geplaatst en mogen we nog slechts een plaats zakken om geplaatst te kunnen blijven. Op basis van de heenwedstrijden van vorige week staan CRF Cluj, Lech Poznan, Slovan Liberec en Chernomorets Odessa op achterstand. Als twee van deze ploegen alsnog door gaan, is Feyenoord gezien voor de geplaatste status.
Op basis van dit plaatje zit het wel snor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Dat lag toch iets anders dan bovenstaande afbeelding?
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad goed uit. Al zie ik Poznam nog wel winnen van Stjarnan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Op basis van dit plaatje zit het wel snor.
Dit ziet er wel een stuk beter uit, wat is je bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Dat lag toch iets anders dan bovenstaande afbeelding?
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt dat er van die 4 potjes 2 zekerheidjes zijn dat de juiste ploeg wint, en 2 twijfelgevalletjes, met die 1-0 marge. Als van die 2 er maar 1 verrast zijn we dus gewoon geplaatst als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Op basis van dit plaatje zit het wel snor.
Kwam voorbij bij Lunatic News op Twitter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit ziet er wel een stuk beter uit, wat is je bron?
Ja joh, ff tickets zoeken voor het uitvak van Hull.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt dat er van die 4 potjes 2 zekerheidjes zijn dat de juiste ploeg wint, en 2 twijfelgevalletjes, met die 1-0 marge. Als van die 2 er maar 1 verrast zijn we dus gewoon geplaatst als ik het goed begrijp?
En dan kan ook nog 1 van die 9 bovenstaande potjes in ons voordeel uitvallen, zoals een hull-trencin of een Plzen- petrolul oid
Ik heb op basis van dit overzicht wel vertrouwen in een geplaatste status
Daar staat ook dat als Cluj en Poznan vanavond winnen, we sowieso ongeplaatst zijn. Snap er even niets meer van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kwam voorbij bij Lunatic News op Twitter.
Het valt me trouwens vast niet als enige op dat Kuban Krasnodar hier bij de ongeplaatsten staatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Kuban is niet FK Krasnodarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Het valt me trouwens vast niet als enige op dat Kuban Krasnodar hier bij de ongeplaatsten staat
Er zijn twee K. Krasnodar?quote:
+ Torino toch (al hebben die wel al 3-0 gewonnen) ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef Happel het volgende:
Lyon, PSV, Viktoria Plzen, Club Brugge, Cluj, Real Sociedad, Young Boys, FSV Mainz, Lech Poznan, Hull City, Slovan Liberec, Chernomorets Odessa.
Poznan heeft dan wel met 1-0 verloren van Stjarnan (IJsland), maar dat schijnt zwaar tegen de verhouding in te zijn geweest. Poznan gaat nu thuis en heeft daar 14 van zijn 15 europese wedstrijden gewonnen. Imho gaat het dus van Cluj afhangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef Happel het volgende:
Van de volgende 12 ploegen moeten er vanavond 3 uitgeschakeld worden, dan ben je geplaatst:
Lyon, PSV, Viktoria Plzen, Club Brugge, Cluj, Real Sociedad, Young Boys, FSV Mainz, Lech Poznan, Hull City, Slovan Liberec, Chernomorets Odessa.
Alle ploegen met een voorsprong spelen een uitwedstrijd en alle ploegen met een achterstand mogen thuis aan de bak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef Happel het volgende:
Van de volgende 12 ploegen moeten er vanavond 3 uitgeschakeld worden, dan ben je geplaatst:
Je kan die wedstrijden echt niet afschaffen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:24 schreef Thunder0x het volgende:
Wat mij betreft mag Feyenoord ook wel stoppen met het spelen van oefenduels tegen die amateurclubs in de voorbereiding.
Je schiet er totaal niets mee op. 1 a 2 clubs kan nog wel, oefen daarna gewoon tegen 3 sterke tegenstanders, vooral als je voorronde CL speelt. Dan weet je tenminste hoe je ervoor staat. Nu merk je dat pas tegen een Sociedad of Besiktas.
Gaat al jaren zo, best wel jammer.
Vertel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou als Feyenoord afwijzen om te vrede en nelom aan herenveen te verkopen....
Ik denk dat er gewoon nog een spits bij komt en dat Bilal en Boetius op de flanken geposteerd wordne, en dat Manutelli de bank warm mag houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:50 schreef Bonkers. het volgende:
Dit wordt het jaar van Manutelli.
Je moet toch ergens hoop uit putten.
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Akilla het volgende:
Hoe kan je nou als Feyenoord afwijzen om te vrede en nelom aan herenveen te verkopen....
Ach, United slijpt die systemen erin tegen achtervolgens LA Galaxy, AS Roma, Liverpool en Real Madrid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kan die wedstrijden echt niet afschaffen hoor
Die worden gewoon gebruikt om conditie op te doen en beginnende systemen er (weer) in te slijpen en kan een (nieuwe) trainer zijn spelers aan het werk zien en kijken wie hij het meest geschikt acht voor de basis-elf. Tegen dat soort tegenstanders heb je wat meer ruimte en kun je je systemen dus beter oefenen en fine-tunen (nog even los van de publiciteit/ draagvlak/ afspraken met lokale clubs/ maatschappelijke verantwoording).
Het feit dat we daarnaast ook nog tegen sterkere tegenstanders zouden moeten oefenen klopt wel, maar als je het vergelijkt met andere teams beginnen die ook rond deze tijd in de voorbereiding pas met het ontmoeten van sterkere tegenstanders. Die vCL begint alleen zo achterlijk vroeg dat we daar geen tijd voor hebben...
Ik denk overigens niet dat de uitschakeling daar aan ligt hoor
Sterkere tegenstanders kosten geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, United slijpt die systemen erin tegen achtervolgens LA Galaxy, AS Roma, Liverpool en Real Madrid.
Nu weet ik best dat wij geen United zijn, maar je zou eens kunnen beginnen met wedstrijden tegen op zn minst profclubs uit de 1e divisie of bijvoorbeeld 2e bundesliga. Ik ben het er wel mee eens dat tegen het reserveelftal van fc kuttebroek oefenen geen zoden aan de dijk zet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Happel het volgende:
Sterkere tegenstanders kosten geld.
[..]
Vertel?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221350quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel?
Logisch wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221350
Wij moeten betalen om tegen bijvoorbeeld een team uit de 2e bundesliga te spelen ja? Ik kan me hier toch weinig bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Happel het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen die amateurclubs hebben inderdaad nog een functie, maar dan daarna tegen Emmen, Fortuna Sittard en Real Sociedad op halve kracht.. Daar schiet je niets mee op in de voorbereiding. Ik snap de kritiek wel daarop.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kan die wedstrijden echt niet afschaffen hoor
Die worden gewoon gebruikt om conditie op te doen en beginnende systemen er (weer) in te slijpen en kan een (nieuwe) trainer zijn spelers aan het werk zien en kijken wie hij het meest geschikt acht voor de basis-elf. Tegen dat soort tegenstanders heb je wat meer ruimte en kun je je systemen dus beter oefenen en fine-tunen (nog even los van de publiciteit/ draagvlak/ afspraken met lokale clubs/ maatschappelijke verantwoording).
Het feit dat we daarnaast ook nog tegen sterkere tegenstanders zouden moeten oefenen klopt wel, maar als je het vergelijkt met andere teams beginnen die ook rond deze tijd in de voorbereiding pas met het ontmoeten van sterkere tegenstanders. Die vCL begint alleen zo achterlijk vroeg dat we daar geen tijd voor hebben...
Ik denk overigens niet dat de uitschakeling daar aan ligt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |