abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143059547
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Hier verder.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:38:52 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143060054
Kan Ebola in west afrika gelinked worden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:44:38 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143060225
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan Ebola in west afrika gelinked worden?
Ebola is al een tijdje aan west afrika gelinkt
Laffe huichelaar
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:45:25 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143060245
Maar ook op FOK! nu
Laffe huichelaar
pi_143060263
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ebola is al een tijdje aan west afrika gelinkt
_O-
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:50:46 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143060404
Ja Piet, als je me nu gewoon van de week antwoord had gegeven in je CULtopic ipv me negeerberen, had ik nu geen flauwe grappen gemaakt. Dat zal je leren
Laffe huichelaar
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:08:59 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143080062
NWS / Palestina en Israel #175

Kan iemand dit slachtoffer van de oorlog redden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent gestoord als je niet Israel-Palestina-moe bent.

Dit conflict gaat echt nergens over. _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143080089
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat een kindje ben jij
pi_143080104
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat zegt hij precies verkeerd?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:12:15 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143080129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat zegt hij precies verkeerd?
Hij is moe en neemt het niet serieus. Dan kan hij dus alleen maar lopen trollen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143080187
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij is moe en neemt het niet serieus. Dan kan hij dus alleen maar lopen trollen.
Ik zie daar alleen geen troll in.
Zo veel mensen die het geen reet meer uitmaakt omdat het al veel te lang bezig is zonder zicht op iets beters.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:22:51 #12
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143091451
Zou een modje dit dubbele topic willen sluiten? :*
NWS / IS maakt rivier van bloed
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  Admin donderdag 7 augustus 2014 @ 10:42:32 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_143157314
200 post oid kunnen verwijderen vanwege geneuzel, al dan niet dronken.
Het topic b;lijft maar eens een dag dicht, of langer, als er écht nieuws is kan ie weer open. Als het alleen speculatie blijft gaat ie naar BNW

NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #56 - Broekje

[ Bericht 24% gewijzigd door yvonne op 07-08-2014 12:03:34 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_143160818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:42 schreef yvonne het volgende:
Het topic b;lijft maar eens een dag dicht, of langer, als er écht nieuws is kan ie weer open. Als het alleen speculatie blijft gaat ie naar BNW

Hier had ik nog in willen posten. Jammer dat er een slot op zit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143161648
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 10:16 schreef yvonne het volgende:
opruimslotje en ik nog geen koffie op })
Mijn soap-opera, wat doe je ? :D
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:41:40 #16
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143164643
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:42 schreef yvonne het volgende:

Bedankt voor de bezemactie ^O^
Kan er een besloten topic komen voor fokkers die hier op een normale manier mee willen doorgaan?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:53:18 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143165080
Jammer dat het zo gaat.
Waarom wordt er niet tegen betreffende users gezegd een dag of wat uit dat topic te blijven. Niet ok dat die het kunnen verpesten voor de anderen.
pi_143165752
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat het zo gaat.
Waarom wordt er niet tegen betreffende users gezegd een dag of wat uit dat topic te blijven. Niet ok dat die het kunnen verpesten voor de anderen.
ja
ik heb het idee dat er Users zijn die doelbewust het topic komen verzieken en net doen of ze half dronken zijn :7

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 07-08-2014 15:18:11 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143166624

[ Bericht 100% gewijzigd door jackie12 op 07-08-2014 16:53:03 ]
  Admin donderdag 7 augustus 2014 @ 16:59:37 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_143169152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja
ik heb het idee dat er Users zijn die doelbewust het topic komen verzieken en net doen of ze half dronken zijn :7
Topics lang? _O-
Maar we blijven niet opruimen natuurlijk :)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 7 augustus 2014 @ 17:00:04 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_143169168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:38 schreef jackie12 het volgende:

Ik heb 200 posts kunnen modereren

pi_143169317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Topics lang? _O-
Maar we blijven niet opruimen natuurlijk :)
overdag zijn ze niet dronken haha :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143169360
200 is idd veel. Hoop wel dat ie snel weer open gaat.
pi_143169540
Kan topic-vervuiling niet op user niveau aangepakt worden?
pi_143169767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Bedankt voor de bezemactie ^O^
Kan er een besloten topic komen voor fokkers die hier op een normale manier mee willen doorgaan?
En wie zijn dat dan? Degenen met de grootste bek die steeds weer ruzie met veel verschillende users krijgen of die verschillende users? Of gaan we dan modereren op basis van fatsoensnormen?

Er zit vanaf het begin een bepaalde toon in deze topicreeks die of op het randje zit of er overheen gaat. Ik zal wat voorbeelden noemen:
- Racistische opmerkingen over vooral Latino's die als groep dom, onbetrouwbaar, niet capabel en dieven zouden zijn
- Seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen en Kris en Lisanne in het bijzonder
- Seksueel getinte verwijzingen, grapjes en woordgrapjes (het jammer vinden dat er geen foto's zijn van hoe Kris haarbroek uit doet b.v.)
- Respectloze opmerkingen naar Kris en Lisanne; "Domme meiden/hoeren", "Kris heeft Lisanne de dood in getrokken", "Ze hebben een seksdate gehad bij de Mirador"...
- Respectloze en steeds herhaalde opmerkingen over de familie van Kris (en Lisanne) zoals dat "haar vader niet wil accepteren dat de dood van Kris haar eigen schuld is" en "vader Kris: Boehoe.. ja dat is de schoen van Krihihis". Überhaupt beter denken te weten dan de familie of die schoen wel of niet van Kris is en of een pad wel of niet duidelijk herkenbaar is.
- Zelf de één na de andere theorie het topic in gooien maar anderen fel afbranden als die weloverdacht een mogelijk scenario posten (geen aanwijzingen voor.. te toevallig..)
- Eigen uitspraken ontkennen en degene die hen daar op wijst fel aanvallen en een melding maken (weten dat een ander geen 55 topics gaat doorlezen om 'bewijs' te vinden).
- Een OP in eigen hand trachten te houden, die volgooien met eigen input en claimen dat dat de enige waarheid is en geen aannames zijn
- Ondanks verzoeken van de familie toch plaatjes resten weer in OP zetten
- Grappige cartoon van schedel met strikje als aanduiding nieuwe vindplaats gebruiken en users die daar wat van zegen afbranden
- Anderen die hen daar op wijzen zeer onfatsoenlijk en aanvallend behandelen.
- Enz.

Er zijn maar enkele momenten dat deze topicreeks écht interessant is.. en men normaal met elkaar en de familie/slachtoffers omgaat. Laten dat nu net die momenten zijn dat bepaalde user(s) weg zijn.
pi_143170339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En wie zijn dat dan? Degenen met de grootste bek die steeds weer ruzie met veel verschillende users krijgen of die verschillende users? Of gaan we dan modereren op basis van fatsoensnormen?

Er zit vanaf het begin een bepaalde toon in deze topicreeks die of op het randje zit of er overheen gaat. Ik zal wat voorbeelden noemen:
- Racistische opmerkingen over vooral Latino's die als groep dom, onbetrouwbaar, niet capabel en dieven zouden zijn
- Seksistische opmerkingen over vrouwen in het algemeen en Kris en Lisanne in het bijzonder
- Seksueel getinte verwijzingen, grapjes en woordgrapjes (het jammer vinden dat er geen foto's zijn van hoe Kris haarbroek uit doet b.v.)
- Respectloze opmerkingen naar Kris en Lisanne; "Domme meiden/hoeren", "Kris heeft Lisanne de dood in getrokken", "Ze hebben een seksdate gehad bij de Mirador"...
- Respectloze en steeds herhaalde opmerkingen over de familie van Kris (en Lisanne) zoals dat "haar vader niet wil accepteren dat de dood van Kris haar eigen schuld is" en "vader Kris: Boehoe.. ja dat is de schoen van Krihihis". Überhaupt beter denken te weten dan de familie of die schoen wel of niet van Kris is en of een pad wel of niet duidelijk herkenbaar is.
- Zelf de één na de andere theorie het topic in gooien maar anderen fel afbranden als die weloverdacht een mogelijk scenario posten (geen aanwijzingen voor.. te toevallig..)
- Eigen uitspraken ontkennen en degene die hen daar op wijst fel aanvallen en een melding maken (weten dat een ander geen 55 topics gaat doorlezen om 'bewijs' te vinden).
- Een OP in eigen hand trachten te houden, die volgooien met eigen input en claimen dat dat de enige waarheid is en geen aannames zijn
- Grappige cartoon van schedel met strikje als aanduiding nieuwe vindplaats gebruiken en users die daar wat van zegen afbranden
- Enz.

Er zijn maar enkele momenten dat deze topicreeks écht interessant is.. en men normaal met elkaar en de familie/slachtoffers omgaat. Laten dat nu net die momenten zijn dat bepaalde user(s) weg zijn.
doe dit ff in een dm :W
is gericht op 1 user
pi_143170519
Ik zeg het niet gauw, maar ben het met Ouder1 eens. ^O^

Ik volg(de) dat topic ook omdat ik benieuwd ben/was naar de ontwikkeling van de zaak en het is fijn als er een topic is waar centraal relevante nieuwsupdates worden geplaatst: dat is het toffe aan NWS-topics op FOK!. Nu is het een door enkele mensen gerunde speculatiefapjack. Zonde.
Ja doei.
pi_143170566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

doe dit ff in een dm :W
is gericht op 1 user
Laat ik beginnen dat er echt opmerkingen in staan die meerdere users zich aan kunnen trekken.

En waarom per DM? hij maakt zelf toch ook meldingen (TR gemacht zegt hij dan) ipv DM's te sturen? Waarom mag dit niet gewoon een keer in het open gegooid worden?

Overigens.. Dat je er duidelijk een user in herkent zegt genoeg.
pi_143170888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Laat ik beginnen dat er echt opmerkingen in staan die meerdere users zich aan kunnen trekken.

En waarom per DM? hij maakt zelf toch ook meldingen (TR gemacht zegt hij dan) ipv DM's te sturen? Waarom mag dit niet gewoon een keer in het open gegooid worden?

Overigens.. Dat je er duidelijk een user in herkent zegt genoeg.
je hebt dit allemaal al 10 keer gepost
dus waarom alsmaar herhalen ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:09:42 #30
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143171378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je hebt dit allemaal al 10 keer gepost
dus waarom alsmaar herhalen ?
Omdat er niks aan gedaan wordt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143171437
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zeg het niet gauw, maar ben het met Ouder1 eens. ^O^

Ik volg(de) dat topic ook omdat ik benieuwd ben/was naar de ontwikkeling van de zaak en het is fijn als er een topic is waar centraal relevante nieuwsupdates worden geplaatst: dat is het toffe aan NWS-topics op FOK!. Nu is het een door enkele mensen gerunde speculatiefapjack. Zonde.
Kan er dan nog een nieuwstopic naast bestaan, denk je? Waar dan écht nieuws in staat? Of is dat niet te handhaven?
pi_143171854
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:11 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Kan er dan nog een nieuwstopic naast bestaan, denk je? Waar dan écht nieuws in staat? Of is dat niet te handhaven?
Ik ben hier ook slechts user in NWS, geen mod, dus dat is niet aan mij om te beslissen!
Ja doei.
pi_143171918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ben hier ook slechts user in NWS, geen mod, dus dat is niet aan mij om te beslissen!
Lavenderr (Mod) Als er weer nieuws is kan men gewoon een topic op NWS openen.
pi_143171982
5.gif
Ja doei.
pi_143172104
quote:
klik
pi_143172414
Het topic over de verdwijning van Kris en Lisanne in BNW en een halve dag op slot. Echt te triest voor woorden dat sommige users het hier verzieken voor het merendeel van de goedwillende mensen. :')

En dat er ook nog mensen zijn die extreem kritisch zijn op de posts van EL_Matador, terwijl hij juist diegene is die deze reeks netjes, overzichtelijk en in leven heeft gehouden door onnoemelijk veel tijd en moeite te stoppen in het zoeken naar achtergrondinformatie en plausibele scenario's.

Schrijnend dat er dan users zich melden die duidelijk geen kaas van hebben gegeten van het feit dat het normaal is dat mensen op internetfora zich gemiddeld wat directer en harder uitspreken. Dat past ook gewoon prima binnen de regels van de fora op FOK. Als dat niet het geval zou zijn zou de helft van deze topicreeks inmiddels zijn weggemodereerd. Dat betekent dat je, zoals El_Matador al zei, grappen die zo nu en dan gemaakt worden los moet zien van het onderzoekswerk wat hier gedaan.

Bij zijn laatste hypothese (Tragic Reencounter) zit natuurlijk een hoop fantasie maar dat is juist een goede eigenschap als je met weinig informatie een aannemelijke hypothese wilt vinden. Ik ben ervan overtuigd dat de ouders en politierechercheurs in net zo'n grote mate een voorstelling proberen te maken hóe het precies gegaan is, en dus over soortgelijke scenario's fantaseren.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:43:45 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143172448
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:11 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Als er weer (écht) nieuws omtrent de zaak is, kan je best een NWStopic openen. En dan bedoel ik dus niet nieuws als in 'de schoenen lagen toch 5 meter dichterbij elkaar' oid.

Al betwijfel ik eigenlijk of er nog wel nieuws over komt. Ze waren vermist, zijn gevonden en blijken dood. Tenzij we erachter komen hoe alles nou gekomen is, kan ik me niet veel anders voorstellen wat genoeg is voor een eigen topic.

bij voorbaat in ieder geval niet alsnog een nieuwstopic ernaast. Het is niet voor niets gesloten en verplaatst.
Laffe huichelaar
pi_143172515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als er weer (écht) nieuws omtrent de zaak is, kan je best een NWStopic openen. En dan bedoel ik dus niet nieuws als in 'de schoenen lagen toch 5 meter dichterbij elkaar' oid.

Al betwijfel ik eigenlijk of er nog wel nieuws over komt. Ze waren vermist, zijn gevonden en blijken dood. Tenzij we erachter komen hoe alles nou gekomen is, kan ik me niet veel anders voorstellen wat genoeg is voor een eigen topic.

bij voorbaat in ieder geval niet alsnog een nieuwstopic ernaast. Het is niet voor niets gesloten en verplaatst.
er is al nieuws en morgen komt er opnieuw nieuws
en wat is (echt) nieuws ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:50:11 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143172627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er is al nieuws en morgen komt er opnieuw nieuws
en wat is (echt) nieuws ?
wat ik al als voorbeeld gaf: schoenen die toch verder of dichterbij van elkaar gevonden werden, dat soort nieuws is niet zo boeiend voor een nieuw topic. Het is geen 'gamechanger'. Als er straks als nieuws komt als in: Lisanne (of die andere wiens naam ik even vergeten ben) ontmoette in de jungle haar cocainedealer vlak voor haar verdwijning, dat is dan weer wel nieuws.

als je van te voren twijfelt of je er een topic over openen moet, kan je me een DMmetje sturen. Het laat zich lastig uitleggen.
Laffe huichelaar
pi_143172679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat er niks aan gedaan wordt.
Dat. En omdat er wat van zeggen in het Topic dus leidt tot gezeik, persoonlijke aanvallen en meldingen ipv dat het gedrag verandert.
pi_143172785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef kuil het volgende:
Bij zijn laatste hypothese (Tragic Reencounter) zit natuurlijk een hoop fantasie maar dat is juist een goede eigenschap als je met weinig informatie een aannemelijke hypothese wilt vinden.
En vervolgens worden andere users die exact hetzelfde doen (fantasie gebruiken om feiten te verklaren) neergesabeld met: "Geen enkele aanwijzing voor!!" en "Een Latino die verkracht steelt ook alles want Latino's zijn dieven, dus kan niet!!"
pi_143172958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En vervolgens worden andere users die exact hetzelfde doen (fantasie gebruiken om feiten te verklaren) neergesabeld met: "Geen enkele aanwijzing voor!!" en "Een Latino die verkracht steelt ook alles want Latino's zijn dieven, dus kan niet!!"
Als je het daar niet mee eens bent en je komt er niet uit met elkaar kun je het toch ook gewoon negeren? Lijkt me niet zo handig om daar steeds op te happen.
pi_143173051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef kuil het volgende:

[..]

Als je het daar niet mee eens bent en je komt er niet uit met elkaar kun je het toch ook gewoon negeren? Lijkt me niet zo handig om daar steeds op te happen.
klopt helemaal - ik weet precies van welke user ik iets wil lezen of niet
daar is het scrol wieltje ook voor :7
pi_143173136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

- Enz.

Helemaal eens met deze post. Als je betreffende users erop aanspreekt kan je een grote muil krijgen en dagenlang zuigende grappen.
pi_143173185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat. En omdat er wat van zeggen in het Topic dus leidt tot gezeik, persoonlijke aanvallen en meldingen ipv dat het gedrag verandert.
het gedrag van mensen die alsmaar over andere users klagen vind ik persoonlijk nog irritanter dan de
users waarover ze klagen
Ad nauseam
pi_143173201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef kuil het volgende:
Het topic over de verdwijning van Kris en Lisanne in BNW en een halve dag op slot. Echt te triest voor woorden dat sommige users het hier verzieken voor het merendeel van de goedwillende mensen. :')

En dat er ook nog mensen zijn die extreem kritisch zijn op de posts van EL_Matador, terwijl hij juist diegene is die deze reeks netjes, overzichtelijk en in leven heeft gehouden door onnoemelijk veel tijd en moeite te stoppen in het zoeken naar achtergrondinformatie en plausibele scenario's.

Schrijnend dat er dan users zich melden die duidelijk geen kaas van hebben gegeten van het feit dat het normaal is dat mensen op internetfora zich gemiddeld wat directer en harder uitspreken. Dat past ook gewoon prima binnen de regels van de fora op FOK. Als dat niet het geval zou zijn zou de helft van deze topicreeks inmiddels zijn weggemodereerd. Dat betekent dat je, zoals El_Matador al zei, grappen die zo nu en dan gemaakt worden los moet zien van het onderzoekswerk wat hier gedaan.

Bij zijn laatste hypothese (Tragic Reencounter) zit natuurlijk een hoop fantasie maar dat is juist een goede eigenschap als je met weinig informatie een aannemelijke hypothese wilt vinden. Ik ben ervan overtuigd dat de ouders en politierechercheurs in net zo'n grote mate een voorstelling proberen te maken hóe het precies gegaan is, en dus over soortgelijke scenario's fantaseren.
Ja joh praat het even goed onder het mom van: zo gaat het nu eenmaal op internet. Alsof je met drank op achter het stuur gepakt wordt en tegen de agent zegt: ja maar zo gaat het nu eenmaal op de weg in de avonduren.
pi_143173307
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:10 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Ja joh praat het even goed onder het mom van: zo gaat het nu eenmaal op internet. Alsof je met drank op achter het stuur gepakt wordt en tegen de agent zegt: ja maar zo gaat het nu eenmaal op de weg in de avonduren.
Dat is echt een heel vreemde vergelijking die nergens op slaat. Dingen die niet door de beugel kunnen worden echt wel weggejorist (doodsbedreigingen, grove verwensingen). Ik vind inderdaad dat je niet zo belachelijk kritisch kunt zijn op de toon die hier soms gevoerd wordt omdat dat gewoon inherent aan de internetomgeving. In de meeste andere topics op FOK! is dit ook zo.
pi_143173414
Ik vind dat onzin. Omdat het blijkbaar "gebruikelijk" is op "sommige" internetmedia om grof, beledigend, seksistisch en racistisch te zijn moet het hier ook maar toelaatbaar zijn? Waarom? Ik vergelijk het maar met een kroeg, als iemand dergelijke opmerkingen maakt kan hij verwachten dat er van repliek gediend wordt. Als zo'n figuur daar niet tegen kan moet ie nadenken voordat ie wat zegt.
pi_143173557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik vind dat onzin. Omdat het blijkbaar "gebruikelijk" is op "sommige" internetmedia om grof, beledigend, seksistisch en racistisch te zijn moet het hier ook maar toelaatbaar zijn? Waarom? Ik vergelijk het maar met een kroeg, als iemand dergelijke opmerkingen maakt kan hij verwachten dat er van repliek gediend wordt. Als zo'n figuur daar niet tegen kan moet ie nadenken voordat ie wat zegt.
Als je in een kroeg zit en je zit naast een gezelschap wat je niet bevalt, ga toch een ook tafeltje verder zitten ? zo kan je op een forum ook iemand negeren of in ieder geval Niet happen
pi_143173863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wat ik al als voorbeeld gaf: schoenen die toch verder of dichterbij van elkaar gevonden werden, dat soort nieuws is niet zo boeiend voor een nieuw topic. Het is geen 'gamechanger'. Als er straks als nieuws komt als in: Lisanne (of die andere wiens naam ik even vergeten ben) ontmoette in de jungle haar cocainedealer vlak voor haar verdwijning, dat is dan weer wel nieuws.

als je van te voren twijfelt of je er een topic over openen moet, kan je me een DMmetje sturen. Het laat zich lastig uitleggen.
Mijn god zeg...
pi_143173868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dat seksistische of racistische haal ik er nauwelijks uit in al die topics over de verdwijning. Ik heb het idee dat je het nogal aandikt. Je zou bepaalde posts inderdaad grof en beledigend kunnen noemen. Zoals StaceySinger al zegt: als je daar echt zo erg aan stoort, kun je beter een topic verderop gaan kijken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:38:03 #52
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143174039
Ik ben slechts een passant in het topic en beschouw mezelf een beetje als buitenstaander. Zoals ik het zie heeft Matador bepaald gedrag vertoond waar je met gefronste wenkbrouwen naar kijkt, maar het gedrag van meerdere users die constant al zijn woorden wegen en hem aanvallen op alles wat ze maar kunnen vinden, hielp nou ook niet bepaald mee. En in zijn verdediging; hij hield zijn posts wel ontopic daar waar anderen bleven hangen in klaagzang en veroordeling.

Hem afschilderen als een soort tiran hier in feedback lijkt me dan ook niet terecht. Iedereen krijgt dezelfde ruimte om een mening te geven en als je ff wat relativeert en niet constant op je achterste poten staat, houd je het langer harmonieus. Wat zelfreflectie zou sommigen hier niet misstaan.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143174125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef kuil het volgende:

[..]

Dat seksistische of racistische haal ik er nauwelijks uit in al die topics over de verdwijning. Ik heb het idee dat je het nogal aandikt. Je zou bepaalde posts inderdaad grof en beledigend kunnen noemen. Zoals StaceySinger al zegt: als je daar echt zo erg aan stoort, kun je beter een topic verderop gaan kijken.
dit valt reuze mee allemaal hoor
kijk de topics : " natalee in the rebound " maar eens na
daar ging het er echt hard aan toe :7
pi_143174303
quote:

[..]

Dat seksistische of racistische haal ik er nauwelijks uit in al die topics over de verdwijning.
Omdat ik zeker in het begin veel te veel tijd kwijt ben geweest om al die troep weg te halen.

Is leuk joh als de familie meeleest en ze lezen dat hun dochters hier voor hoeren en sletten worden uitgemaakt.
pi_143174370
quote:

[..]

Zoals StaceySinger al zegt: als je daar echt zo erg aan stoort, kun je beter een topic verderop gaan kijken.
Euh nee, zo werkt het over het algemeen niet in NWS.
pi_143174379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat ik zeker in het begin veel te veel tijd kwijt ben geweest om al die troep weg te halen.

Is leuk joh als de familie meeleest en ze lezen dat hun dochters hier voor hoeren en sletten worden uitgemaakt.
En de gewone vrouwelijke meelezers vinden het ook niet in de haak. Maar ik zie het in bijna elk topic waar het over een vrouw gaat. Vorige jaar over die twee jongetjes, mijn god, ze wisten precies hier dat het "die heks" haar eigen schuld was......
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_143175857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je in een kroeg zit en je zit naast een gezelschap wat je niet bevalt, ga toch een ook tafeltje verder zitten ? zo kan je op een forum ook iemand negeren of in ieder geval Niet happen
Die vergelijking gaat mank ik kan niet een tafeltje verder zitten want ik doe mee aan hetzelfde gesprek. Degene die in zo'n gesprek over de schreef gaat zou je moeten aanspreken en niet degene die er wat van zeggen.
pi_143176553
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat. Ben het er ook mee eens dat Mata soms scherpe opmerkingen maakt en soms het topic wat domineert, maar for good reason. Ik heb graag dat hij de OP doet want hij werkt het netjes bij en zoekt van alles uit. De mensen die zich heel erg gekrenkt voelen kunnen het beste naar het Nijntje-forum gaan, want het internet is een HEEL stuk enger dan het topic over Kris en Lisanne.

Mag trouwens het topic over MH-17 ook naar BNW?
> nauwelijks nog nieuwe feiten
> veel gefantaseer over wie het wel of niet gedaan heeft
> hier lezen ZEKER nabestaanden mee
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:45:38 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143176587
Nee.
Laffe huichelaar
pi_143176872
Tsja ik zit hier nog niet heel lang, maar het valt op de moderatie op FOK niet altijd even best is. Moderatoren die zelf her en der schelden of dingen posten waarvan ik denk "dat kan écht niet". En verder ben je dus afhankelijk van de grillen van een mod. Heeft die de pest in iets of iemand dan doet ie gewoon maar, jammer voor de mensen, maar de mod heeft z'n gram gehaald.

Je zag het ook in het MH-17 topic: geen persoonlijke gegevens van slachtoffers posten! Verschijnt er op FOK-frontpage een artikel met persoonlijke gegevens van slachtoffers :{

Het is geen ramp, maar je verwacht toch van mods enige 'professionaliteit' en zeker constantheid in handelen. En constantheid in het handelen: MH-17 kan dus nu ook naar BNW, of het andere topic naar NWS. Dat zal niet gebeuren, want dan geef je een foutje toe. Maar het is dus inconsistent.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:52:27 #61
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_143176940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Poolbal het volgende:

Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.

Ik vind het zo kansloos dat users zelf topics vernaggelen met allerlei onzin dat topics van lieverlee maar naar BNW moeten verhuizen. Trending nieuwswaardige topics.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_143177063
quote:
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat. Ben het er ook mee eens dat Mata soms scherpe opmerkingen maakt en soms het topic wat domineert, maar for good reason. Ik heb graag dat hij de OP doet want hij werkt het netjes bij en zoekt van alles uit. De mensen die zich heel erg gekrenkt voelen kunnen het beste naar het Nijntje-forum gaan, want het internet is een HEEL stuk enger dan het topic over Kris en Lisanne.

^O^
pi_143177083
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.

Ik vind het zo kansloos dat users zelf topics vernaggelen met allerlei onzin dat topics van lieverlee maar naar BNW moeten verhuizen. Trending nieuwswaardige topics.
Hij bedoelt wrs: als dat in bnw staat, kan MH17 ook wel in bnw, hij wil niet dat het in bnw staat.
I´m back.
pi_143177099
quote:
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat.
Zeker wel, soms zo vaak dat ik dacht dat ik in een TBS kliniek was beland.
Maar zoals ik al zei, het meeste is verwijdered.
quote:
Hier, BNW / Vlucht MH17 #7
pi_143177102
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Staal het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:56:37 #66
42366 Staal
pi_143177131
Overigens vind ik het zelf niet verstandig Nieuwstopics die actueel zijn naar BNW te schoppen. Dan trekt het nog meer gekkies aan. Mod dan beter en laat users individueel ophoepelen naar BNW.
Un certain jeune homme
pi_143177218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Staal het volgende:
Overigens vind ik het zelf niet verstandig Nieuwstopics die actueel zijn naar BNW te schoppen. Dan trekt het nog meer gekkies aan. Mod dan beter en laat users individueel ophoepelen naar BNW.
Het is ook niet dat er ineens een nieuwe lijn is ingezet.
Ging specifiek om dit topic.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:58:39 #68
42366 Staal
pi_143177238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens. Trending nieuwstopics horen niet in BNW.
Beter modden idd. Of tijdelijk slotje tot er nieuws is.
Un certain jeune homme
pi_143177323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Waar gaat dit nou over? Wees eens duidelijker.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:00:45 #70
42366 Staal
pi_143177342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is ook niet dat er ineens een nieuwe lijn is ingezet.
Ging specifiek om dit topic.
Heel begrijpelijk verder hoor. Kom net uit dat gewraakte topic. Argeloos. Het gaat idd. nergens meer over.
Un certain jeune homme
pi_143177347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Staal! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baie skoon avond nog!
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:02:06 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143177403
* Pietverdriet is ook blij staal te zien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:05:04 #73
42366 Staal
pi_143177526
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Staal! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baie skoon avond nog!
Lieveke! :*

Baie dankie. ;)
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:05:48 #74
42366 Staal
pi_143177556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is ook blij staal te zien.
Piet!
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:06:44 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143177593
Ga dat even lekker via DM doen
Laffe huichelaar
pi_143177952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Ga dat even lekker via DM doen
En als je geen DM hebt?
I´m back.
pi_143178027
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En als je geen DM hebt?
Dan zal dat wel terecht zijn.
pi_143178093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan zal dat wel terecht zijn.
Damn nuisance,
I´m back.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:19:58 #79
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143178094
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En als je geen DM hebt?
Mogen jullie nu even je adres posten hier, kunnen jullie verder brieven naar elkaar schrijven en hoe dan ook vooral opmieteren uit FB
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:24:16 #80
42366 Staal
pi_143178295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mogen jullie nu even je adres posten hier, kunnen jullie verder brieven naar elkaar schrijven en hoe dan ook vooral opmieteren uit FB
Inhoudelijk ga jij uberhaupt nergens op in.

Wees blij met wat aardigheid. Of kun je dat inmiddels niet meer verdragen?
Un certain jeune homme
pi_143178508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Inderdaad. Door dit gekut kan ik Rocky 4 niet goed volgen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:28:35 #82
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143178510
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:24 schreef Staal het volgende:

[..]

Inhoudelijk ga jij uberhaupt nergens op in.

Wees blij met wat aardigheid. Of kun je dat inmiddels niet meer verdragen?
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer

Verder voel ik inderdaad niet de behoefte om hier door te gaan op wie zijn schuld het is en wie wat fout gedaan heeft want dat heeft totaal geen zin om daar achteraf over door te gaan.

Wat wil je precies aan feedback hebben, of wat heb je als feedback? Wil ik best inhoudelijk op reageren.

En voor aardigheid hebben we tal van SC's, je weet heel goed dat je voor je sociale contacten niet hier moet zijn. Zeker niet als users hier in een discussie zitten. Potverdriedubbeltjes
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:34:16 #83
42366 Staal
pi_143178840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Verder voel ik inderdaad niet de behoefte om hier door te gaan op wie zijn schuld het is en wie wat fout gedaan heeft want dat heeft totaal geen zin om daar achteraf over door te gaan.

Wat wil je precies aan feedback hebben, of wat heb je als feedback? Wil ik best inhoudelijk op reageren.

En voor aardigheid hebben we tal van SC's, je weet heel goed dat je voor je sociale contacten niet hier moet zijn. Zeker niet als users hier in een discussie zitten. Potverdriedubbeltjes
Ik postte inhoudelijk en fatsoenlijk en daar ging jij nergens op in.
Liever vallen over twee postjes mbt wat onderlinge vriendelijkheid en zeggen 'opmieteren'.

Het is me goed verder hoor. :*
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:40:56 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143179167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Speciaal voor jou zal ik hierop ingaan, door te zeggen wat al meerdere malen gezegd is
- Er is al tijden geen nieuws over de zaak geweest.
- Users zijn alleen maar detective aan het spelen en maken er een moordmysterie van. Dat is geen NWS.
- Users (niet een klein gedeelte van de users) maken er een pleureszooi van, vooral 's nachts

Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee als er na zoveel tijd geen nieuws nog zo'n topic in NWS staat. Laura Dekker is ook nog jaren later actief geweest. Maar je moet niet van me verwachten dat ik elke dag tientallen posts ga verwijderen en minstens een half uur ga spenderen aan een topic wat niet eens in NWS thuishoort. Dan gaat ie gewoon weg.
Laffe huichelaar
pi_143179828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Speciaal voor jou zal ik hierop ingaan, door te zeggen wat al meerdere malen gezegd is
- Users zijn alleen maar detective aan het spelen en maken er een moordmysterie van. Dat is geen NWS.
- Users (niet een klein gedeelte van de users) maken er een pleureszooi van, vooral 's nachts

Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee als er na zoveel tijd geen nieuws nog zo'n topic in NWS staat. Laura Dekker is ook nog jaren later actief geweest. Maar je moet niet van me verwachten dat ik elke dag tientallen posts ga verwijderen en minstens een half uur ga spenderen aan een topic wat niet eens in NWS thuishoort. Dan gaat ie gewoon weg.
ben ik wel met je eens maar...
er werd bijv. deze week bekend dat er weer resten gevonden waren
paar ribben en een schedelbotje
vandaag kwam in het nieuws dat ze een heel hoofd gevonden hebben
dat is toch nieuws ?
en je kan users dan toch niet gaan verwijten dat ze daar dan bepaalde theorieën op loslaten ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:59:27 #86
42366 Staal
pi_143180027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Aardig van je, maar ik heb ook meer gepost. Kritiek, maar niet ten nadele van FOK! Integendeel.
Kan me overigens goed voorstellen dat je daar geen trek in hebt.

BNW heeft altijd topics die je langs feiten kunt leggen. Laat ze een mooi speculatietopic hebben en daarheen ophoepelen. NWS is NWS. Trending nieuws is belangrijk. Ook voor FOK! denk ik. Vogel daar iets over uit op de achtergrond.

Het is wel apart, de Maddie McCann reeks was wel in evenwicht. Oproerkraaiers en debunkers en in balans en uiteindelijk wisten FOK!kers veel info te vergaren. Er zijn nog steeds updates maar die zie je niet meer.

Denk dat NWS het moeilijkste subforum is om te modden. Laat het niet naar BNW verzanden omdat het een potje wordt. Dan liever een andere oplossing. Trending topics zijn het belangrijkst. Ook voor FOK! forum.
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:59:35 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143180031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ben ik wel met je eens maar...
er werd bijv. deze week bekend dat er weer resten gevonden waren
paar ribben en een schedelbotje
dat is toch nieuws ?
en je kan users dan toch niet gaan verwijten dat ze daar dan bepaalde theorieën op loslaten ?
Daar heb je wel gelijk in, en daarom vind ik het ook helemaal prima als je bij nieuw nieuws een topic over dat nieuws maakt.

Ik snap niet wat het toevoegt overigens dat ze een SCHEDELBOTJE gevonden hebben. volgens die logica zou het ook topicwaardig zijn, elke keer dat ze een hoofd/bot/ding in gaza vinden van mensen die dood zijn.

Vermist-->gevonden-->dood.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:00:25 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143180077
wat is nu het grote probleem hier?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143180180
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:59 schreef timmmmm het volgende:
sorry je leest niet goed

dit schreef ik ook
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:03:16 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143180243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

sorry je leest niet goed

dit schreef ik ook
Dat las ik. Zelfs het dikgedrukte. Vandaar het grappige grolletje met het SCHEDELBOTJE van me
Laffe huichelaar
pi_143180427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat las ik. Zelfs het dikgedrukte. Vandaar het grappige grolletje met het SCHEDELBOTJE van me
oh ok :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:06:56 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143180452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef sp3c het volgende:
wat is nu het grote probleem hier?
Dat een nieuwstopic naar BNW geschopt is voornamelijk....
Prima als er in BNW ook een "Kris en Lisanne" topic wordt geopend waar men naar hartenlust kan speculeren, maar dat betekent niet dat het NWS-topic geen bestaansrecht zou hebben.

Bij MH17 kunnen er kennelijk ook een NWS en BNW topic naast elkaar lopen, dus dat lijkt me voor deze zaak ook een prima idee, maar het hoofdtopic hoort gewoon niet in BNW.

Overigens is er in het topic gesteld dat er maar weer een topic in NWS over geopend moet worden als er weer NWS is.... moet dat topic dan in de NWS-reeks?

Sluit desnoods het NWS-topic met een verzoek tot heropening als er weer nieuws is (via deze FB dus), dan kan er in BNW een nieuwe (speculatie-)reeks begonnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143180591
Ik wil toch even melden dat ik het jammer vind dat het Kris en Lisanne topic is verplaatst naar BNW.
Voor mij een reden om er niet meer te posten. :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:09:26 #94
42366 Staal
pi_143180615
En verder is het lastig en nu zal ik wat minder kusjes krijgen.

Een persoon maakt de meest fantastische OPs. Talloze geweldige OP's. Hulde.
Maar dezelfde persoon domineert vervolgens alle trending topics. Laat geen user 1 woord verkeerd zeggen want dan zijn de rapen gaar.

Er is in het subforum NWS 1 persoon die het overgenomen heeft.

Knuppel, hoenderhok. Doe er wat mee.
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:12:09 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143180766
Ik kom er ruiterlijk voor uit dat ik het grootste gedeelte van de tijd een gigantische teringhekel aan el_matador heb. Hoewel ik hem de laatste weken wel kan waarderen, maar dat terzijde.

Mooie OPs heeft hij wel trouwens. Vaak met teveel zooi erin maar toch.

Hoezo is die post een knuppel in een hoenderhok? Alsof wij met zijn allen zo weglopen met die user. Maar ook een lul mag in NWS posten binnen de gestelde kaders
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:13:31 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143180828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat een nieuwstopic naar BNW geschopt is voornamelijk....
Prima als er in BNW ook een "Kris en Lisanne" topic wordt geopend waar men naar hartenlust kan speculeren, maar dat betekent niet dat het NWS-topic geen bestaansrecht zou hebben.

Bij MH17 kunnen er kennelijk ook een NWS en BNW topic naast elkaar lopen, dus dat lijkt me voor deze zaak ook een prima idee, maar het hoofdtopic hoort gewoon niet in BNW.

Overigens is er in het topic gesteld dat er maar weer een topic in NWS over geopend moet worden als er weer NWS is.... moet dat topic dan in de NWS-reeks?

Sluit desnoods het NWS-topic met een verzoek tot heropening als er weer nieuws is (via deze FB dus), dan kan er in BNW een nieuwe (speculatie-)reeks begonnen worden.
waarom hoort het hoofdtopic niet in BNW?

het is al weken een BNW topic, en dan heb ik het niet over het onderlinge gekibbel want dat moet ook in BNW gewoon ophouden maar het is vooral veel speculeren, veel zelf nadenken, veel zelf zoeken en heel veel gokken

het is in BNW gewoon beter op zijn plaats, komen meer users met die insteek en echt groot nieuws komt er niet echt naar buiten

als morgen of volgende week of over een maand de doodsoorzaak bekend is kan er best een topic over geopend worden in NWS maar op dit moment heeft het (al een hele tijd lang) met NWS niets (meer) te maken
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:14:43 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143180896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil toch even melden dat ik het jammer vind dat het Kris en Lisanne topic is verplaatst naar BNW.
Voor mij een reden om er niet meer te posten. :)
waarom in godsnaam?

ik snap dat rare eilandjesdenken niet zo ... fok! zit iig niet zo in elkaar
pi_143181073
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom in godsnaam?

ik snap dat rare eilandjesdenken niet zo ... fok! zit iig niet zo in elkaar
BNW gaat wel wat verder dan gespeculeer op wat er gebeurd kan zijn.
Nee, daar ga ik niet posten. Tussen de alu-hoedjes.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:19:28 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

BNW gaat wel wat verder dan gespeculeer op wat er gebeurd kan zijn.
Nee, daar ga ik niet posten. Tussen de alu-hoedjes.
dit weet je van horen zeggen of wat?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:19:28 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143181109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is al weken een BNW topic, en dan heb ik het niet over het onderlinge gekibbel want dat moet ook in BNW gewoon ophouden maar het is vooral veel speculeren, veel zelf nadenken, veel zelf zoeken en heel veel gokken

het is in BNW gewoon beter op zijn plaats, komen meer users met die insteek en echt groot nieuws komt er niet echt naar buiten

als morgen of volgende week of over een maand de doodsoorzaak bekend is kan er best een topic over geopend worden in NWS maar op dit moment heeft het (al een hele tijd lang) met NWS niets (meer) te maken
Pardon? Er is deze en vorige week juist een hoop nieuws naar buiten gekomen in deze zaak. Zo zijn er opnieuw resten gevonden (wordt nu bepaald of ze van Lisanne en Kris zijn). Ook is bekend geworden dat ze al veel eerder (uren eerder) het pad op gegaan en dus ook al veel eerder op de top waren. Daarmee worden alle getuigenverklaringen in 1 klap weggevaagd. Alles komt op zijn kop te staan. Daarnaast is ook nog eea bekend geworden over het (proberen) te bellen naar alarmnummers op verschillende dagen en nog veel meer.

Als de "feiten" in een zaak ineens op zijn kop staan is het logisch dat mensen daar over na gaan denken en een theorie proberen te bedenken waar die nieuwe feiten inpassen.

Er is gewoon op het 8-uurjournaal over bericht en door EenVandaag etc. Ook stond het in de kranten. Maar volgens jullie is het géén nieuws??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143181136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Pardon? Er is deze en vorige week juist een hoop nieuws naar buiten gekomen in deze zaak. Zo zijn er opnieuw resten gevonden (wordt nu bepaald of ze van Lisanne en Kris zijn). Ook is bekend geworden dat ze al veel eerder (uren eerder) het pad op gegaan en dus ook al veel eerder op de top waren. Daarmee worden alle getuigenverklaringen in 1 klap weggevaagd. Alles komt op zijn kop te staan. Daarnaast is ook nog eea bekend geworden over het (proberen) te bellen naar alarmnummers op verschillende dagen en nog veel meer.

Als de "feiten" in een zaak ineens op zijn kop staan is het logisch dat mensen daar over na gaan denken en een theorie proberen te bedenken waar die nieuwe feiten inpassen.

Er is gewoon op het 8-uurjournaal over bericht en door EenVandaag etc. Ook stond het in de kranten. Maar volgens jullie is het géén nieuws??
Eens hoor. :Y
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:20:23 #102
42366 Staal
pi_143181143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom er ruiterlijk voor uit dat ik het grootste gedeelte van de tijd een gigantische teringhekel aan el_matador heb. Hoewel ik hem de laatste weken wel kan waarderen, maar dat terzijde.

Mooie OPs heeft hij wel trouwens. Vaak met teveel zooi erin maar toch.

Hoezo is die post een knuppel in een hoenderhok? Alsof wij met zijn allen zo weglopen met die user. Maar ook een lul mag in NWS posten binnen de gestelde kaders
Mag 1 user alle trending topics domineren? Topics met de belangrijkste nieuwswaarde voor FOK! NWS.

Mooie OP's zijn geweldig, de meeste users hebben die tijd ook niet. Veelal telefoon etc. Maar de opvolgende dominantie klopt niet. Waak er voor dat de belangrijkste topics, de hits, niet gedomineerd worden door iemand die journalist wil zijn en vervolgens overemotioneel reageert als de mening niet strookt. Daar ligt mijn knuppel.
Un certain jeune homme
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:21:15 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

geen NWS

het is vooral oud nieuws, dat blijkt ook uit hoe de topics lopen, mensen raken verveeld

ik denk dat de kans daarop in BNW wat kleiner is
pi_143181228
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen NWS

het is vooral oud nieuws, dat blijkt ook uit hoe de topics lopen, mensen raken verveeld

:D
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:22:42 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Mag 1 user alle trending topics domineren? Topics met de belangrijkste nieuwswaarde voor FOK! NWS.

Mooie OP's zijn geweldig, de meeste users hebben die tijd ook niet. Veelal telefoon etc. Maar de opvolgende dominantie klopt niet. Waak er voor dat de belangrijkste topics, de hits, niet gedomineerd worden door iemand die journalist wil zijn en vervolgens overemotioneel reageert als de mening niet strookt. Daar ligt mijn knuppel.
hoe had je dat gezien?

als hij zit te schelden halen we het graag weg maar ik ga niet tegen iemand zeggen dat hij al genoeg gepost heeft in een bepaald deel
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:22:42 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143181242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen NWS

OUD Nieuws? Het is de afgelopen dagen pas bekend geworden? En die topics hebben nog steeds een erg snelle doorlooptjd. En mensen zijn helemaal niet verveeld, ze zijn erg druk met de nieuwe info.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:23:02 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

:D
:7
pi_143181296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

:7
Nee, ik rook niet. :')
Maar moest even hartelijk lachen om wat je zei.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:26:10 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

OUD Nieuws? Het is de afgelopen dagen pas bekend geworden? En die topics hebben nog steeds een erg snelle doorlooptjd. En mensen zijn helemaal niet verveeld, ze zijn erg druk met de nieuwe info.
oud nieuws ja

het verhaal, de meisjes, ze zijn gevonden, overleden en voor de meeste mensen is de kous daarmee af, resultaat is geklier, soms tientallen tr'en per dag en een heel slecht leesbaar topic

nu loopt het in BNW

ik zie het probleem niet
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:26:27 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, ik rook niet. :')
Maar moest even hartelijk lachen om wat je zei.
dat geeft niet
pi_143181414
Zou het probleem dat een klein clubje zich dat topic heeft toegeeigend en nauwelijks een kritische noot kan verdragen zonder meteen op de persoon te gaan spelen echt zijn opgelost nu het in BNW staat?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:27:51 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143181429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Mooie OP's zijn geweldig, de meeste users hebben die tijd ook niet. Veelal telefoon etc. Maar de opvolgende dominantie klopt niet. Waak er voor dat de belangrijkste topics, de hits, niet gedomineerd worden door iemand die journalist wilt zijn en vervolgens overemotioneel reageert als de mening niet strookt. Daar ligt mijn knuppel.
Onzin joh, wat een gedramalama. Ons trending topic is momenteel ISIS. Daar zie ik hem al zelden. Daarna komt de crisis in Oekraine. Idem, daar zit hij tegenwoordig zelden. Daarna komt MH17, in de beginfase probeerde hij dat inderdaad naar zich toe te trekken maar onsuccesvol. Daarna komt P&I en daar lijkt iedereen van tijd tot tijd zijn verstand kwijt te zijn, zo ook el_matador.

Daarna zal wel ergens dit topicje komen ja en hier sloeg de grootheidswaanzin inderdaad wat toe. Dar is redelijk vaak tegen opgetreden, maar ik ga users geen postquotum opleggen. Als hij binnen de gestelde kaders blijft, ga ik niet ineens fuhreren omdat hij wat dwingend post. Ons valt wel eens op dat hij buiten de kaers post en daar reageren we dan gepast op. We zien niet alles, dus als jou dat opvalt, moet je TRen en dan komen we eraan.

Overigens denk ik dat je die BNWreeks met zijn cluedo ernstig overschat als je het NWS' trending topic noemt. Zoals ik al zei, bovengenoemde reeksen zijn trendinger.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:28:53 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143181461
Ik vind het echt een foutieve constatering als je zegt dat hij alle trending topics in NWS naar zich toetrekt.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:29:25 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143181484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

oud nieuws ja

het verhaal, de meisjes, ze zijn gevonden, overleden en voor de meeste mensen is de kous daarmee af, resultaat is geklier, soms tientallen tr'en per dag en een heel slecht leesbaar topic

nu loopt het in BNW

ik zie het probleem niet
Dat "geklier" was er altijd al. Lees wat Specu hier (dit topic) schrijft over weghalen van posts.

En het was wel degelijk nieuws, omdat het alle voorgaande berichten over de zaak onderuit haalde. De NOS/RTL, EenVandaag en de krantenredacties dachten er ook zo over, anders brachten ze het nieuws wel niet of alleen ergens een klein berichtje.

Het is echt belachelijk om te stellen dat het geen nieuws is/was.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:29:41 #115
42366 Staal
pi_143181488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onzin joh, wat een gedramalama. Ons trending topic is momenteel ISIS. Daar zie ik hem al zelden. Daarna komt de crisis in Oekraine. Idem, daar zit hij tegenwoordig zelden. Daarna komt MH17, in de beginfase probeerde hij dat inderdaad naar zich toe te trekken maar onsuccesvol. Daarna komt P&I en daar lijkt iedereen van tijd tot tijd zijn verstand kwijt te zijn, zo ook el_matador.

Daarna zal wel ergens dit topicje komen ja en hier sloeg de grootheidswaanzin inderdaad wat toe. Dar is redelijk vaak tegen opgetreden, maar ik ga users geen postquotum opleggen. Als hij binnen de gestelde kaders blijft, ga ik niet ineens fuhreren omdat hij wat dwingend post. Ons valt wel eens op dat hij buiten de kaers post en daar reageren we dan gepast op. We zien niet alles, dus als jou dat opvalt, moet je TRen en dan komen we eraan.

Overigens denk ik dat je die BNWreeks met zijn cluedo ernstig overschat als je het NWS' trending topic noemt. Zoals ik al zei, bovengenoemde reeksen zijn trendinger.
Islamic State trending?

Update: part one net uitgebracht op Vice.
Un certain jeune homme
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:29:52 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zou het probleem dat een klein clubje zich dat topic heeft toegeeigend en nauwelijks een kritische noot kan verdragen zonder meteen op de persoon te gaan spelen echt zijn opgelost nu het in BNW staat?
als het in BNW ook niet loopt kan het altijd nog dicht
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:31:01 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143181529
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Staal het volgende:

[..]

Islamic State trending?

Update: part one net uitgebracht op Vice.
Ja. We hebben ons centrale Iraktopic, daarnaast nog losse ISIStopics en die lopen behoorlijk goed.
Laffe huichelaar
pi_143181586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

iedere dag staan de kranten oa in Panama vol met nieuws over deze zaak
morgen ook weer ,dan komt er uitslag ivm dna onderzoek
pi_143181615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Van die laatst gevonden botresten?
pi_143181631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

als het in BNW ook niet loopt kan het altijd nog dicht
We zullen zien. Het lijkt me symtoombestrijding. En een beetje jammer voor de mensen die het wel bij nieuws(feiten) wilden houden. De lui die bij tijd en wijle riepen dat je maar uit het/hun topic weg moest blijven als [vul maar in] je niet zinde, krijgen nu via een omweg wel hun zin.
pi_143181633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

oud nieuws ja

nu loopt het in BNW

ik zie het probleem niet
ik wel
veel mensen lopen nu over naar websleuths.com
pi_143181688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Van die laatst gevonden botresten?
yep
pi_143181698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik wel
veel mensen lopen nu over naar websleuths.com
Dat hoop jij vast. Dat Fok! leegloopt en WS serverproblemen krijgt :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:35:43 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143181711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als daar boeiend nieuws uitkomt, topic openen ^O^
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:36:37 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143181755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als daar boeiend nieuws uitkomt, topic openen ^O^
Maar waarom voldoet het het pas deze week bekend geworden (!!!) andere nieuws ineens niet meer om het als NWS-topic te kwalificeren?

Nieuws dat óók op de FP van FOK! gestaan heeft?
pi_143181799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar waarom voldoet het het pas deze week bekend geworden (!!!) andere nieuws ineens niet meer om het als NWS-topic te kwalificeren?

Nieuws dat óók op de FP van FOK! gestaan heeft?
het is al 55 topics nieuws en nu ineens niet meer ??
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:38:19 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181809
dat maak je er een beetje zelf van

het topic (de reeks) is meer BNW
er hangt een BNW sfeertje

waarom dan niet naar BNW?

is het nu echt ZOOOOOoooo belangrijk dat het in NWS staat?
pi_143181835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

het is al 55 topics nieuws en nu ineens niet meer ??
55 topics met nieuws is ook wat overdreven. Dat was het nu weer net niet.
pi_143181939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:

Ja zeg, dat kunnen we dan wel van zoveel meer topics zeggen daar. Bv over die apenselfies. Of de kapitein van de Costa Concordia die paniektrainingen geeft. Enz enz enz
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:42:32 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143181972
kan inderdaad en als we het doen krijg je dezelfde argumenten
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:42:41 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143181978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:

Owh, nu is het argument ineens niet meer dat het oud nieuws is en dat er al weken niks gebeurd is in de zaak?

Overigens:
Dat maak ik er helemaal niet van. Mensen proberen het pas deze week bekend geworden nieuws dat deze zaak totaal op zijn kop zet te "plaatsen". Ja, dan moet je speculeren ja. Is dat vreemd? Nee, hele zaak is op zijn kop gezet door het nieuws van deze week.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:44:14 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143182035
dat was het al

zie mijn eerste post over dit verhaal

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

je maakt het allemaal veel groter dan het is
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:46:07 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143182118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
dat was het al

zie mijn eerste post over dit verhaal

[..]

je maakt het allemaal veel groter dan het is
Ja, maar dat klopt dus totaal niet niet. Er is deze week juist wél groot nieuws naar buiten gekomen..
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:46:46 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143182145
welles
pi_143182329
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, maar dat klopt dus totaal niet niet. Er is deze week juist wél groot nieuws naar buiten gekomen..
het vreemde is dat er nauwelijks complotdenkers zijn in deze zaak
af en toe komt er iets voorbij maar is praktisch nihil
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:51:20 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143182360
BNW is meer dan complotten
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:54:25 #137
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143182501
Nu zie je dus waar jullie gedrag toe leidt. Je reeks van *O* NWS naar -O- BNW
Stelletje aso's
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:55:12 #138
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143182537
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:54 schreef hugecooll het volgende:
Nu zie je dus waar jullie gedrag toe leidt. Je reeks van *O* NWS naar -O- BNW
Stelletje aso's
Wat is er nou in vredesnaam mis met BNW? Als jullie nou eens niet allemaal in je hokjes zouden denken.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:55:30 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143182551
BNW is gewoon leuk om te lezen
pi_143182569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:51 schreef sp3c het volgende:
BNW is meer dan complotten
nou weet het nog wel uit de Joran tijdperk :)
toen kwam "Natalee in the Rebound " ook in BNW terecht
dat trok me een partij mafketels aan niet normaal

NWS / Natalee Holloway (in the rebound)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:56:20 #141
179075 hugecooll
pi_143182593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat is er nou in vredesnaam mis met BNW? Als jullie nou eens niet allemaal in je hokjes zouden denken.
Voor mij niks, maar de heersende mening lijkt toch -O- te zijn
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:57:14 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143182645
In ieder geval, hij is verplaatst. Loopt helemaal goed in BNW. derde meest geposte topic op FOK! dit half uur. (wij staan vierde :D ) en dan nog zonder gezeik ook.

Helemaal prima.

En hier kunnen we door zodra er groot nieuws komt. Einde verhaal. We hebben nu uitgebreid over en weer gepost, maar er verandert niets. Dus hierover doorgaan heeft geen zin.

Doei.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:57:15 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143182648
lijkt me alleen maar meer reden om met topics te schuiven als fok! zijnde
pi_143182649
Puur uit nieuwsgierigheid: is het gebruikelijk dat een topic(reeks) als dit zoveel nieuwe Fok!accounts aantrekt? Gebruikers die zich speciaal voor dit ene topic geregistreerd lijken te hebben?
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 22:58:53 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143182734
lastig te zeggen zonder meer info

ik heb geen idee, let er ook niet heel erg op moet ik zeggen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:59:27 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143182764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid: is het gebruikelijk dat een topic(reeks) als dit zoveel nieuwe Fok!accounts aantrekt? Gebruikers die zich speciaal voor dit ene topic geregistreerd lijken te hebben?
Ja, dat is eigenlijk gebruikelijk ja. Ik sta er altijd van te kijken. NWS doet het goed wat dat betreft, maar we zijn heus niet uniek. Je wil niet weten hoeveel users zich vb aanmelden voor het streamtopic van utopia.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:59:36 #147
179075 hugecooll
pi_143182769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
StaceySinger zal vast niet de enige kloon zijn
pi_143182806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

StaceySinger zal vast niet de enige kloon zijn
Hij heeft het niet over kloons, Hugo.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:00:48 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143182838
In die zaak van dat meisje die bij die politieman dood gevonden werd (enige details moet ik je verschuldigd blijven) viel het me op dat het wel heel veel was.

Maar ook bij MH17, toen met de suzuki swift etc. Maar ook de minder nieuwsige topics zoals dit en Laura Dekker.
Laffe huichelaar
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:00:59 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143182847
Leuk wel. Maar dat terzijde.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')