Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Poolbal het volgende:
Mag trouwens het topic over MH-17 ook naar BNW?

quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Poolbal het volgende:
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat. Ben het er ook mee eens dat Mata soms scherpe opmerkingen maakt en soms het topic wat domineert, maar for good reason. Ik heb graag dat hij de OP doet want hij werkt het netjes bij en zoekt van alles uit. De mensen die zich heel erg gekrenkt voelen kunnen het beste naar het Nijntje-forum gaan, want het internet is een HEEL stuk enger dan het topic over Kris en Lisanne.
Mag trouwens het topic over MH-17 ook naar BNW?
> nauwelijks nog nieuwe feiten
> veel gefantaseer over wie het wel of niet gedaan heeft
> hier lezen ZEKER nabestaanden mee

Hij bedoelt wrs: als dat in bnw staat, kan MH17 ook wel in bnw, hij wil niet dat het in bnw staat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.
Ik vind het zo kansloos dat users zelf topics vernaggelen met allerlei onzin dat topics van lieverlee maar naar BNW moeten verhuizen. Trending nieuwswaardige topics.

Zeker wel, soms zo vaak dat ik dacht dat ik in een TBS kliniek was beland.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Poolbal het volgende:
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat.
Hier, BNW / Vlucht MH17 #7quote:Mag trouwens het topic over MH-17 ook naar BNW?
> nauwelijks nog nieuwe feiten
> veel gefantaseer over wie het wel of niet gedaan heeft
> hier lezen ZEKER nabestaanden mee

Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.
Ik vind het zo kansloos dat users zelf topics vernaggelen met allerlei onzin dat topics van lieverlee maar naar BNW moeten verhuizen. Trending nieuwswaardige topics.

Het is ook niet dat er ineens een nieuwe lijn is ingezet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Staal het volgende:
Overigens vind ik het zelf niet verstandig Nieuwstopics die actueel zijn naar BNW te schoppen. Dan trekt het nog meer gekkies aan. Mod dan beter en laat users individueel ophoepelen naar BNW.

Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens. Trending nieuwstopics horen niet in BNW.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.

Waar gaat dit nou over? Wees eens duidelijker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.

Heel begrijpelijk verder hoor. Kom net uit dat gewraakte topic. Argeloos. Het gaat idd. nergens meer over.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook niet dat er ineens een nieuwe lijn is ingezet.
Ging specifiek om dit topic.

Staal!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens. Trending nieuwstopics horen niet in BNW.
Beter modden idd. Of tijdelijk slotje tot er nieuws is.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baie skoon avond nog!POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.

quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Staal!Lieveke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baie skoon avond nog!
Baie dankie. Un certain jeune homme
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.

Piet!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is ook blij staal te zien.

Damn nuisance,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal dat wel terecht zijn.

Mogen jullie nu even je adres posten hier, kunnen jullie verder brieven naar elkaar schrijven en hoe dan ook vooral opmieteren uit FBquote:

Inhoudelijk ga jij uberhaupt nergens op in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mogen jullie nu even je adres posten hier, kunnen jullie verder brieven naar elkaar schrijven en hoe dan ook vooral opmieteren uit FB

Inderdaad. Door dit gekut kan ik Rocky 4 niet goed volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mogen jullie nu even je adres posten hier, kunnen jullie verder brieven naar elkaar schrijven en hoe dan ook vooral opmieteren uit FB

NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Inhoudelijk ga jij uberhaupt nergens op in.
Wees blij met wat aardigheid. Of kun je dat inmiddels niet meer verdragen?

Ik postte inhoudelijk en fatsoenlijk en daar ging jij nergens op in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer
Verder voel ik inderdaad niet de behoefte om hier door te gaan op wie zijn schuld het is en wie wat fout gedaan heeft want dat heeft totaal geen zin om daar achteraf over door te gaan.
Wat wil je precies aan feedback hebben, of wat heb je als feedback? Wil ik best inhoudelijk op reageren.
En voor aardigheid hebben we tal van SC's, je weet heel goed dat je voor je sociale contacten niet hier moet zijn. Zeker niet als users hier in een discussie zitten. Potverdriedubbeltjes

Speciaal voor jou zal ik hierop ingaan, door te zeggen wat al meerdere malen gezegd isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens. Trending nieuwstopics horen niet in BNW.
Beter modden idd. Of tijdelijk slotje tot er nieuws is.

ben ik wel met je eens maar...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik hierop ingaan, door te zeggen wat al meerdere malen gezegd is
- Er is al tijden geen nieuws over de zaak geweest.
- Users zijn alleen maar detective aan het spelen en maken er een moordmysterie van. Dat is geen NWS.
- Users (niet een klein gedeelte van de users) maken er een pleureszooi van, vooral 's nachts
Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee als er na zoveel tijd geen nieuws nog zo'n topic in NWS staat. Laura Dekker is ook nog jaren later actief geweest. Maar je moet niet van me verwachten dat ik elke dag tientallen posts ga verwijderen en minstens een half uur ga spenderen aan een topic wat niet eens in NWS thuishoort. Dan gaat ie gewoon weg.

Aardig van je, maar ik heb ook meer gepost. Kritiek, maar niet ten nadele van FOK! Integendeel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik hierop ingaan, door te zeggen wat al meerdere malen gezegd is
- Er is al tijden geen nieuws over de zaak geweest.
- Users zijn alleen maar detective aan het spelen en maken er een moordmysterie van. Dat is geen NWS.
- Users (niet een klein gedeelte van de users) maken er een pleureszooi van, vooral 's nachts
Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee als er na zoveel tijd geen nieuws nog zo'n topic in NWS staat. Laura Dekker is ook nog jaren later actief geweest. Maar je moet niet van me verwachten dat ik elke dag tientallen posts ga verwijderen en minstens een half uur ga spenderen aan een topic wat niet eens in NWS thuishoort. Dan gaat ie gewoon weg.

Daar heb je wel gelijk in, en daarom vind ik het ook helemaal prima als je bij nieuw nieuws een topic over dat nieuws maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens maar...
er werd bijv. deze week bekend dat er weer resten gevonden waren
paar ribben en een schedelbotje
vandaag kwam in het nieuws dat ze een heel hoofd gevonden hebben
dat is toch nieuws ?
en je kan users dan toch niet gaan verwijten dat ze daar dan bepaalde theorieën op loslaten ?

sorry je leest niet goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:59 schreef timmmmm het volgende:

Dat las ik. Zelfs het dikgedrukte. Vandaar het grappige grolletje met het SCHEDELBOTJE van mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
sorry je leest niet goed
dit schreef ik ook

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |