quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
Interessante docu over verdwalen in de jungle:
![]()
Za tegen niemand wat zeggen blijft tussen ons maar een tijdje geleden dacht ik precies t zelfde over meneer F maar sssst![]()
OKquote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:04 schreef jackie12 het volgende:
Za tegen niemand wat zeggen blijft tussen ons maar een tijdje geleden dacht ik precies t zelfde over meneer F maar sssst![]()
![]()
Dat beweerd hij, maar ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:05 schreef caracamel68 het volgende:
Feliciano was ook als 1 van de laatste die de meisjes zag op 1 april in de ochtend.
'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'![]()
zit ik hier nou per ongeluk met 3 gelijkgestemden om 4.06?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:05 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Feliciano was ook als 1 van de laatste die de meisjes zag op 1 april in de ochtend.
'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'
Feliciano was op 2 april er als de kippen bij omdat de meiden niet op waren komen dagen.
Ben inmiddels de halve wereld over gevlogen en ben (ssst) ook wel eens op excursies niet op komen dagen (2 weken geleden nog op Ibiza, was te brak) maar ben nog NOOIT opgehaald door de excursieleider sochtends om 9.00 uur.
AAn de andere kant. Het kan ook heel goed zijn dat deze man echt het hart op de juiste plek heedft en heel begaan is. Dus ik moet oppassen wat ik zeg (maar gelukkig zijn we nu met zn 3en.....)![]()
NEEquote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:34 schreef Za het volgende:
[..]
Is dit Feliciano?
[ afbeelding ]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/30(...)vigationItemId=30780"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:14 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Hij kon de meiden erg goed, en zag hun voor het laatst in elk geval zeker, was zeer en zeer begaan na hun vermissing, wilde als eerste zoeken, en vond ten slot ook nog een aantal resten..![]()
Niet iedereen slaapt.En ik denk nog niet echt iets, Te veel harde feiten die zachte boter bleken..Maar ik zit op verdwaling, sorry.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:14 schreef jackie12 het volgende:
Whisker iedereen slaapt wat denk jij wat er gebeurd is"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:08 schreef caracamel68 het volgende:
Hoe bedoel je? Je twijfelt aan hem?
Hij zegt dat hij degene was die ze als laatste zag vlak voor hun verdwijning, degene die gelijk ongerust was de volgene dag, degene was die ontdekte dat ze vermist waren, degene was die ze als vermist opgaf, degene die de vondsten deed etc etc, een fantast dus.![]()
Herken ik beiden nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:24 schreef Nielsch het volgende:
Wie is deze dude dan?
http://i.imgur.com/bAQ1AqE.jpg
[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 07-08-2014 10:32:08 ]![]()
Ken het pad niet, maar is het normaal om verder te lopen als je op de top van de Mirador bent of moet je dan eigenlijk via dezelfde weg teruggaan?PWBF![]()
Je hoort teug t gaan, maar je kunt doorlopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:27 schreef Nielsch het volgende:
Ken het pad niet, maar is het normaal om verder te lopen als je op de top van de Mirador bent of moet je dan eigenlijk via dezelfde weg teruggaan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 04:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dan moeten we hier maar snel weg
Tijd om op te staan."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Als je ziet hoeveel vermissingen er nooit in het nieuws komen terwijl het ook Nederlanders zijn vraag ik me soms wel eens af waar het verschil in moet zitten dat de ene zaak zoveel aandacht krijgt en een ander totaal niet.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik denk toch gevoelsmatig, dat de ene vermissing-zaak iemand meer intrigeert als de andere vermissing-zaak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:09 schreef Pheno het volgende:
Als je ziet hoeveel vermissingen er nooit in het nieuws komen terwijl het ook Nederlanders zijn vraag ik me soms wel eens af waar het verschil in moet zitten dat de ene zaak zoveel aandacht krijgt en een ander totaal niet.
Dit zou je dan aan meerdere mensen hier moeten vragen die hier posten.
Alleen is het niet gezond (meer) als het een obsessie wordt denk ik.![]()
Het gaat me ook om het nieuws zelf. Van sommige zaken wordt er nooit wat naar buiten gebracht, deze komt uitgebreid en langdurig in het nieuws. Natuurlijk is deze afloop triest, maar wat maakt het verschil tov een andere zaak die ergens verstopt op een site van de politie staat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:13 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik denk toch gevoelsmatig, dat de ene vermissing-zaak iemand meer intrigeert als de andere vermissing-zaak.
Alleen is het niet gezond (meer) als het een obsessie wordt denk ik.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ja eh, ik weet niet hoeveel jij hier post, maar je doet alsof je al maanden meepost. Ik heb het dus vooral over degenen die zich hier al lang mee bezighouden. Niet iemand die deze reeks pas net heeft gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:13 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik denk toch gevoelsmatig, dat de ene vermissing-zaak iemand meer intrigeert als de andere vermissing-zaak.
Alleen is het niet gezond (meer) als het een obsessie wordt denk ik.
En als reactie op 'spelletje': ik denk dat je dat anders interpreteert dan ik. Schaken is bijvoorbeeld ook een spelletje en strafzaken zijn dat eigenlijk ook.![]()
Ze waren jong en ze waren mooi. Midden in de bloei van hun leven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me ook om het nieuws zelf. Van sommige zaken wordt er nooit wat naar buiten gebracht, deze komt uitgebreid en langdurig in het nieuws. Natuurlijk is deze afloop triest, maar wat maakt het verschil tov een andere zaak die ergens verstopt op een site van de politie staat?![]()
![]()
Het is een combinatie van veel persoonlijke details en een open einde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:09 schreef Pheno het volgende:
Als je ziet hoeveel vermissingen er nooit in het nieuws komen terwijl het ook Nederlanders zijn vraag ik me soms wel eens af waar het verschil in moet zitten dat de ene zaak zoveel aandacht krijgt en een ander totaal niet.
Veder is de narigheid niet te bevatten, maar beter altijd nog beter dan bij zo'n gigantische vliegramp.
Ik ben de moeder van het slachtoffer gewoon letterlijk IRL tegengekomen in Nederland.
De vermissing van "julian en ruben" een tijd geleden was ook zoiets, maar daar is er definitief een punt achter gezet omdat de zaak afgerond was.
Ook daar waren er camerabeelden op de route naar mijn werk.
Verder heb ik er niks mee te maken natuurlijk.
Handgemaakt | Doggerland-overlever![]()
Dus als je lelijk bent en midden in de bloei van je leven heb je maar pech. Nice.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze waren jong en ze waren mooi. Midden in de bloei van hun leven.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wel de pech dat de media het meestal niet zo oppakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als je lelijk bent en midden in de bloei van je leven heb je maar pech. Nice.
Hier in Nl zal de politie/recherche net zo hard zoeken hoor.![]()
In NL misschien wel. Ik denk niet dat Panama zolang de moeite zou doen als er geen cameraploegen aanwezig zouden zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel de pech dat de media het meestal niet zo oppakt.
Hier in Nl zal de politie/recherche net zo hard zoeken hoor.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: