quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 06-08-2014 05:20:52 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
KloothommelTT
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Zijn officiële gidsen meestal niet in dienst van de overheid? Daar kan het misschien aan liggen dat hij toestemming moest vragen. Maar inderdaad helemaal belachelijk in een dergelijk noodgeval.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Thailand is wel anders dan Panama door het gesteente (ja, sorry, geoloog). Thailand heeft veel kalksteen, daar heb je dus veel grotten.
Ik ken niet de hele geologie van Panama, maar die rode stenen ziet er eerder uit als graniet of jonger vulkanisch gesteente dan kalksteen.
Ik geloof niet in een grot. Het past ook niet met de meest waarschijnlijke scenario's:
• aandacht trekken van vliegtuigen/helikopters
• de weg zoeken en bijlichten
• wilde dieren op afstand houden (als ze in een grot zouden zitten, zouden er foto's zijn van de wilde dieren of meer van de rotswand in de grot)
Hans Cremers pusht die grot, maar er zijn volgens mij niet zoveel grotjes in die regio.
Ik denk steeds aan de laatste foto's van een rots en takken, maar dat hoeft idd niet per definitie in een grot ofzo gemaakt te zijn.![]()
De maanstanden van begin april, de "foto's" (87 donker, 3 met iets erop te zien) zijn gemaakt op 8 april van 01:00-04:00.
BronThe only limit is your own imagination
Hoe weet je dan dat er maar 3 foto's zijn waarop een rots en takken zijn te zien en de rest alleen maar zwart?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:36 schreef El_Matador het volgende:
De maanstanden van begin april, de "foto's" (87 donker, 3 met iets erop te zien) zijn gemaakt van 01:00-04:00.
[ afbeelding ]
Bron
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ng-nog-gebruikt.html
Hier staat ''Op de foto's, die zijn gemaakt op 8 april, zijn takken en een rotswand te zien.''
Er staat niet hoeveel.
Heb je een bron dat er maar 3 foto's zijn?
Hier staat ook nergens dat het er 3 zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml![]()
Toch he, die foto's... meest logische lijkt me dat de maan (die om 01:31 ondergaat in het WNW; 285) om 01:00 achter de bergen is gezakt en dat degene met de camera daarom die geactiveerd heeft.
Logischer dan helikopters (die vliegen geen 3 uur lang) of wilde dieren (ook geen 3 uur lang).
Het tijdstip klopt precies met de maan.
Zou je met een beetje slimme plaatsbepaling zelfs de plek waar die "foto's" gemaakt zijn mee kunnen bepalen...
Nog een uitspraak van gids Felix Matias (uit oud artikel Volkskrant 28 juni 2014)
- De bergen kennen geen genade. 'Dat noemen wij hier 'el horror nocturno', het wordt 's nachts koud, het regent, je ziet geen hand voor ogen en overal klinken dierengeluiden. Dat is eng, je gedachten gaan met je op de loop. Je weet van tevoren niet hoe je daarop reageert.' -
Tja...je zal er maar moeten overnachten. Vreselijk! en misschien (zoals in één van de hypotheses) wel beiden apart van elkaar. Arme meisjes.![]()
Heb je EenVandaag niet gezien?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:40 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er maar 3 foto's zijn waarop een rots en takken zijn te zien en de rest alleen maar zwart?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ng-nog-gebruikt.html
Hier staat ''Op de foto's, die zijn gemaakt op 8 april, zijn takken en een rotswand te zien.''
Er staat niet hoeveel.
Heb je een bron dat er maar 3 foto's zijn?
Hier staat ook nergens dat het er 3 zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Een screencap (uit de OP):
Nee klopt ik heb 1 vandaag niet gezien. Alleen nieuws via internet gelezen vandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je EenVandaag niet gezien?
Een screencap (uit de OP):
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:32 schreef Rubella het volgende:
Zijn officiële gidsen meestal niet in dienst van de overheid? Daar kan het misschien aan liggen dat hij toestemming moest vragen. Maar inderdaad helemaal belachelijk in een dergelijk noodgeval.Hier hadden zij gewoon toestemming moeten verleden en misschien waren daardoor wel gevondenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:32 schreef Rubella het volgende:
Zijn officiële gidsen meestal niet in dienst van de overheid? Daar kan het misschien aan liggen dat hij toestemming moest vragen. Maar inderdaad helemaal belachelijk in een dergelijk noodgeval.![]()
Doe dat wel even, echt, ook al is het vrij pover, je leert er wel veel van. Sowieso visuele info. Staat gelinkt in de vorige post.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:44 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Nee klopt ik heb 1 vandaag niet gezien. Alleen nieuws via internet gelezen vandaag.The only limit is your own imagination
Is wel een aanrader ivm heldere weergave van de beschikbare info. Of je bekijkt de screencaps in de OP natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:44 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Nee klopt ik heb 1 vandaag niet gezien. Alleen nieuws via internet gelezen vandaag.![]()
Ik weet zeker dat als ze met megafoons en flares/vuurwerk op de "paddock" (het platform van Alto Romero) hadden gestaan, die meiden gevonden waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:45 schreef vronie het volgende:
[..]
[..]
Hier hadden zij gewoon toestemming moeten verleden en misschien waren daardoor wel gevonden
Het meest dramatische vind ik dat hun eigen ouders in Boquete waren terwijl die meid(en) op nog geen 20 km afstand nachtelijke "foto's" aan het maken waren, in hun horror nocturno....
Had je die Telemetro video nog bekeken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:46 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is wel een aanrader ivm heldere weergave van de beschikbare info. Of je bekijkt de screencaps in de OP natuurlijk.The only limit is your own imagination
yep, was interessant om te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je die Telemetro video nog bekeken?![]()
Dit is ook te erg voor woorden wat ouders mee kunnen makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ze met megafoons en flares/vuurwerk op de "paddock" (het platform van Alto Romero) hadden gestaan, die meiden gevonden waren.
Het meest dramatische vind ik dat hun eigen ouders in Boquete waren terwijl die meid(en) op nog geen 20 km afstand nachtelijke "foto's" aan het maken waren, in hun horror nocturno....![]()
Heb jij al een scenario waar we over kunnen nadenken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
yep, was interessant om te zienThe only limit is your own imagination
Stom toeval, maar ik ben in die grot geweest! Ik moet ook voortdurend aan Thailand denken als ik over deze vermissing lees. Maar ik neem meteen van Mata aan dat het anders is dan Panama door het gesteentequote:woensdag 6 augustus 2014 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
En ik zit nog even dit te lezen.
(ik zit nog even te denken aan de laatste foto's waarop rotsen en takken te zien zijn)
Een schrijven van Richard Brand
http://www.brandrichardbrand.nl/uncategorized/de-pianistatrail/
''Dan komen we aan op het verste punt: een grot waar we in zullen afdalen. De gids twijfelt: we hebben er wel voor betaald, maar het water staat hoog en zou ons kunnen insluiten''
http://www.nu.nl/algemeen(...)aise-grot-video.html![]()
![]()
Ze zijn van het pad afgeraakt en dan ineens zijn er donkere foto's van rotswanden en takken?
Hoe komen de botten en spullen in die rivier?![]()
Je slaat een paar stappen over, Piet. Kun je iets specifieker zijn over wanneer je het hebt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn van het pad afgeraakt en dan ineens zijn er donkere foto's van rotswanden en takken?
Hoe komen de botten en spullen in die rivier?The only limit is your own imagination
Heb nog geen volledig scenario in mijn hoofd. Enkel wat flarden maar er zijn nog zoveel onzekerheden en vragen. Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over;quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij al een scenario waar we over kunnen nadenken?
- volledige telefoongegevens (in ieder geval specifiekere tijdstippen/dagen van de oproepen die gedaan zijn)
- vrijgave van (minimaal) 3 van de 90 foto's
- de meest recent gevonden resten
Voor vandaag zit ik er nu wel doorheen eigenlijk, dus goed moment om maar eens te gaan slapen.
Morgen weer een dag!![]()
Ik ben het nu aan het kijken, en is idd vreemd wat Hans Kremers zegt dat bij de volgende waterval geen foto meer is gemaakt. En het was gewoon daglicht. Wekt op mij ook de indruk dat kort na de eerste waterval ''iets gebeurd'' moet zijn.
Even verder kijken.
Ik heb het bekeken, en ook Peter R de Vries geluisterd.
En idd duidelijk 87 donkere foto's en dus alleen 3 met een rots en wat takken.
Ik denk zelf wel dat net na de foto van Kris iets gebeurd moet zijn, alleen ja,..wat?..![]()
Goeie vragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:07 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Heb nog geen volledig scenario in mijn hoofd. Enkel wat flarden maar er zijn nog zoveel onzekerheden en vragen. Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over;
- volledige telefoongegevens (in ieder geval specifiekere tijdstippen/dagen van de oproepen die gedaan zijn)
- vrijgave van (minimaal) 3 van de 90 foto's
- de meest recent gevonden resten
Voor vandaag zit ik er nu wel doorheen eigenlijk, dus goed moment om maar eens te gaan slapen.
Morgen weer een dag!
Ok, snap ik. Trusten!The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: