als de familie inmiddels tot de ontdekking zou komen dat de schoen niet van Kris is, denk je dan niet dat ze dat in hun persco zouden hebben meegenomen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet op dat moment.
We hebben de laatste foto van Kris. Jij ziet daar donkerblauwe Timberlands/Doc in. Ik vind het knap, maar goed.
Wat zie je op de Schipholfoto dan? Ik zie 2 meiden met bruinige bergschoenen.
Had je de kans om me te DMmen, grijp je hem nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:13 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hè bah, weer zo'n seksistische opmerking. Wat is dat toch hier?
Ik zou verwachten dat de familie een soort forum als dit opent, om speculaties en informatie te delen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:13 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
als de familie inmiddels tot de ontdekking zou komen dat de schoen niet van Kris is, denk je dan niet dat ze dat in hun persco zouden hebben meegenomen?
Ik vind ze prachtig, op foto of dierentuin dan wel te verstaan. Maar inderdaad, als ze op de achterpoten gaan staan is het levensgevaarlijk. Ook die nagels zijn er indrukwekkend.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:12 schreef El_Matador het volgende:
Even ter illustratie van Rubella's punt:
[ afbeelding ]
Ze lijken zo lief en knuffelbaar....
Maar kijk dit dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker geen rare hypothese nee. Sowieso zullen ze niet overnacht hebben op het pad zelf lijkt me dus moeten ze afgeweken zijn. Hoe ver is dan de vraag. Maar desorientatie kan daarna een grote rol spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Hypothese over "van het pad afgaan".
De Kremers stellen dat hun dochter niet zo stom is om van het pad af te gaan. En als ze iets gebroken hadden, zéker niet.
Maar misschien zijn ze wél met opzet van het pad afgegaan, en was dat helemaal zo stom nog niet. Let op: nadat Kris haar enkel zwaar verstuikt had, waren ze een paar uur totaal immobiel. Ze hebben 911 gebeld, maar kregen geen contact. Nog wel geprobeerd terug te strompelen, maar het ging gewoon echt niet.
De duisternis valt in. Ze zullen moeten overnachten. Niet leuk. Dat is best eng, zo alleen in een donker bos. En stel je voor dat er 's nachts een paar inboorlingen over de pad komen, terwijl zij daar liggen. Brr. Nee, laten we een stukje van het pad afgaan, dan vallen we niet op. Zo gezegd, zo gedaan. Ze gaan een meter of 20 van het pad af en vallen bibberend van angst in elkaars armen in slaap.
IJskoud schrikken ze 's ochtends wakker als de eerste zonnestralen door het bladerdak breken. Alles ziet er wel anders uit nu. Kwamen we nu van links of van rechts, of daar bij de ene boom vandaan. Welke boom? Ja, die grote met die groene bladeren. Oh, die. Nee, ik denk het niet. Volgens mij kunnen we het beste zo schuin terug. ... enzovoort. (/hypothese).
Eens, ik ook. Nog niet in het wild gezien helaas. Hier zijn geen mieren.quote:
Dat is het laatste wat ik zou verwachten. Een forum openen? Werkelijk? En alle gekkies van Nederland komen hun speculaties en hersenspinsels spuien? ik denk dat dat het laatste is waar nabestaanden behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat de familie een soort forum als dit opent, om speculaties en informatie te delen.
Dat hebben ze niet gedaan (hun keuze verder, ik zeg niet dat ze iets moeten ofzo).
De familie is druk bezig met alles verwerken. Kan me voorstellen dat die ouders ook een baan hebben, dat loopt ook door.
Simpelweg geen tijd voor gehad en NU pas (in Panama) de harde schijf (niet de orginele SD-kaart) met foto's ontvangen. Die hebben ze naar EenVandaag gestuurd (en uitgeprint meegenomen) en zo is het balletje gaan rollen.
De media checken niks, die kopieren en vertalen dingen gewoon fout. Dus ja, die ouders doen dat ook niet denk ik.
Dat ga ik ook eens kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:14 schreef Stupidisco het volgende:
Ik ga de komende dagen deze video maar eens bekijken om een indruk te krijgen van alle elementen die een rol spelen bij een verdwaling in de jungle:
"Miracles is a series of epic tales of survival. Each episode features a remarkable story of someone's fight against the elements, time and death. The environments are extreme, with 'mother nature' at her most unforgiving. The one thing that all the central characters have in common is that they should have died. Was it fitness, luck, co-incidence or a miracle that saved them? The series will investigate the physiology of the individuals involved, the mental strength of those survivors and the changes in their environment in a scientific analysis of the circumstances of their survival.
This episode tells the incredible survival story of Hayden Adcock, a backpacker traveling in Laos who becomes hopelessly lost in the jungle during a huge cyclone and the efforts of Australian embassy staff in Laos and local villagers to find him."
Thailand is wel anders dan Panama door het gesteente (ja, sorry, geoloog). Thailand heeft veel kalksteen, daar heb je dus veel grotten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:18 schreef caracamel68 het volgende:
En ik zit nog even dit te lezen.
(ik zit nog even te denken aan de laatste foto's waarop rotsen en takken te zien zijn)
Een schrijven van Richard Brand
http://www.brandrichardbrand.nl/uncategorized/de-pianistatrail/
''Dan komen we aan op het verste punt: een grot waar we in zullen afdalen. De gids twijfelt: we hebben er wel voor betaald, maar het water staat hoog en zou ons kunnen insluiten''
http://www.nu.nl/algemeen(...)aise-grot-video.html
Het kan dus best mogelijk zijn dat de meisjes geprobeerd hebben te schuilen met al die regen en in een grot ofzo. En daar niet meer uit kwamen. En daar overleden zijn.
Sja, jij bent heel anders dan ik en anderen hier. Jij ergert je aan van alles en nog wat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:21 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dat is het laatste wat ik zou verwachten. Een forum openen? Werkelijk? En alle gekkies van Nederland komen hun speculaties en hersenspinsels spuien? ik denk dat dat het laatste is waar nabestaanden behoefte aan hebben.
In Colombia geen mieren?? Volgens mij heeft Zuid Amerika o.a. de lieve soort bullet ant in huis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens, ik ook. Nog niet in het wild gezien helaas. Hier zijn geen mieren.
No problem.
Oh in Colombia zat, en verschillende soorten miereneters ook, enagrootste biodiversiteit ter wereld (na Brazilie).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:24 schreef Rubella het volgende:
[..]
In Colombia geen mieren?? Volgens mij heeft Zuid Amerika o.a. de lieve soort bullet ant in huis.
Jij weet er vast meer van.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
Nog steeds aan het posten over 2 doden
Gewoon 2 doden. shit happends. doeiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Jij weet er vast meer van.
Mazzelaar. Kun je ook niet verrot gestoken worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh in Colombia zat, en verschillende soorten miereneters ook, enagrootste biodiversiteit ter wereld (na Brazilie).
Alleen ik woon op 2700 meter hoogte. Geen bugs, geen mieren, geen vliegen, geen muggen.
quote:
Feliciano idd. Belachelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:28 schreef vronie het volgende:
Hallo speurneuzen.
Wat mij zo kwaad maakt is dat een gids of iemand anders in het dorp(ik ben zijn naam kwijt)
Toestemming moest vragen aan de autoritairen om te zoeken.
Dat is een groot voordeel idd. Nadeel is dat het koud is. 's nachts altijd, het is nooit warm. Van mei tot september hebben jullie het beter dan ik...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:28 schreef Rubella het volgende:
[..]
Mazzelaar. Kun je ook niet verrot gestoken worden.
Ja, je mag de plaats-delict natuurlijk niet verstoren. Dat heeft dikke Pitti goed in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:28 schreef vronie het volgende:
Hallo speurneuzen.
Wat mij zo kwaad maakt is dat een gids of iemand anders in het dorp(ik ben zijn naam kwijt)
Toestemming moest vragen aan de autoritairen om te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |