Misschien een andere obsessie van de userquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar zo op hameren? Ik blijf niet zeggen dat het niet negatief is
Gezellig, kijken of Peter R de Vries er is!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:33 schreef hugecooll het volgende:
Shit Pheno, ga je mee naar achteren?
Ik vind het gewoon leuk hier te posten maar heb niet de illusie dat ik meer zie dan alle andere mensen die zich er al mee bezighouden (politie, justitie enz)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien een andere obsessie van de user
Wat ik 'grappig' vind is dat mensen denken zoiets te kunnen oplossen vanachter hun schermpje. Het is een zaak voor de politie, medici en zoekploegen, die daadwerkelijk iets kunnen vinden dat op de grond ligt of medische onderzoeken kunnen doen om de oorzaak te achterhalen (of uit te sluiten). Dus ja, ik ben het wel met je eens dat de meesten dit als een soort Cluedo zien.
Onzin. Die meiden zagen er echt doodnormaal uit en als lelijke of gemiddelde Ria met kort pittig kapsel van 50 jaar daar was vermist, was het ook in de media gekomen. Verder lag het dan aan familie hoe lang het door was gegaan, want als die familie hier niet zo had doorgedrukt, hoorden wij hier ook minder van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel de pech dat de media het meestal niet zo oppakt.
Hier in Nl zal de politie/recherche net zo hard zoeken hoor.
Wat denk je zelf nou echt? Dit is een aparte zaak en dat is de reden. Het komt best vaak voor dat een Nederlander opeens niet meer thuiskomt, maar het komt niet regelmatig voor dat Nederlanders op vakantie vermoedelijk in de jungle zijn en dat niemand weet wat er precies is gebeurd. Veel 'spannender' verhaal dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me ook om het nieuws zelf. Van sommige zaken wordt er nooit wat naar buiten gebracht, deze komt uitgebreid en langdurig in het nieuws. Natuurlijk is deze afloop triest, maar wat maakt het verschil tov een andere zaak die ergens verstopt op een site van de politie staat?
Neequote:
Hmm... dan wordt het tijd voor me om op het 'stop volgen'-knopje te gaan drukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat we nu in het stadium van de theorieën zijn aangekomen gaan we verder op BNW.
Mocht er nieuws komen kan het weer verder op NWS .
Dat heeft-ie na zijn onthullend filmpje-debacle gelukkig direct opgegegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Tem het volgende:
Slinkse poging de maanhoax onthulling boven water te krijgen.
Ok thanx. en BNW betekent zoiets als uh oud nieuws ofzo. En zodra er wel weer nieuws is terug naar NWS of zoietsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het enige verschil tussen BNW and NWS, dat we nu de holocaust niet meer mogen ontkennen (wat geen zinnig mens doet en wat ook in dit topic helemaal niet relevant is en dus ook niet ter sprake is gekomen).
NWS staat voor nieuws & achtergronden. Nieuws is er niet altijd in dit topic, maar achtergronden des te meer.
Enfin, NWS of BNW - boeit verder niet.
oh ok nu snap ik m!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Staat hier: BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Nee, dat betekent het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef jackie12 het volgende:
Ok thanx. en BNW betekent zoiets als uh oud nieuws ofzo. En zodra er wel weer nieuws is terug naar NWS of zoiets
Was dat niet al vanaf post 1?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat we nu in het stadium van de theorieën zijn aangekomen gaan we verder op BNW.
Mocht er nieuws komen kan het weer verder op NWS .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |