SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geeft aan wat voor treurig persoon je bent.
En geeft aan hoe ziek jij bent dat jij op dat soort manieren plezier uit je leven haaltquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Jij bent gewoon bijzonder makkelijk te trollen
xD
Onjuist. Slechts als je Feyenoord aanhing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En Happel dan? Mocht je gewoon schelden als een malle
Daar heeft GGMM ook een handje van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Slechts als je Feyenoord aanhing.
Goeie mod dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stem op Rickazio als hij ooit nog eens terugkeert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt wel een keer tijd voor een Groningen mod.
Ben het ww van Rickazio vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stem op Rickazio als hij ooit nog eens terugkeert.
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft GGMM ook een handje van.
Echter niet als je Feyenoord aanhangt.
Don was toch de beste mod die er is geweest of wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
viesdik was zijn ww tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben het ww van Rickazio vergeten
GGMM komt altijd uitlokken als modquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
En maar TR's zetten goffedomme
Ik zou precies als GGMM doen door ze keihard te trollenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
ik heb die rel nog steeds een keer gemist, want jullie doen er altijd heel gewichtig over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
laten we het nou een keer niet hebben over madame_paon, dat is nu wel leuk genoeg geweest
GGMM is nogal selectief in de behandeling van de clubtopics in het Feyenoord-topic mag iedereen wekelijks even komen trollen ( Scorpie, Cuenca, Herqules ga zo maar door) en bij het Ajax-topic tolereert hij andersom geen commentaar want dan delete hij posts of vraagt een ban aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM komt altijd uitlokken als mod
dat is het verkeerde signaalwoordquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb die rel nog steeds een keer gemist, want jullie doen er altijd heel gewichtig over.
Madame_Paon
Kijk hieruit blijkt dat je zelf ook vol zit met vooroordelen en dan met droge ogen beweren dat moderatie neutraal geschiedequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geeft zelf een signaal af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is het verkeerde signaalwoord
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM komt altijd uitlokken als mod
Op FOK! pochen over je alcoholspiegel vind ik altijd een beetje triest. Maar ik ben wel extreem vrolijk.quote:
moet ie gewoon normaal doen in vblquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.
Dat ik nou zo'n patjepeeer ben die het zelfs geen poging meer geeft.
Dan komt omdat ik de TR's en het gejank kan inzien. Echt een kleuterklasquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk hieruit blijkt dat je zelf ook vol zit met vooroordelen en dan met droge ogen beweren dat moderatie neutraal geschiede
Werkt niet mobiel, morgen kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxballtube.com/watch/959ab01aa9
Kan je lachen.
Hij deed dit al toen hij nog geen mod was hoor, dat trollen heeft hij zelf ook toegegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.
Dat ik nou zo'n patjepeeer ben die het zelfs geen poging meer geeft.
ik snap je man, gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op FOK! pochen over je alcoholspiegel vind ik altijd een beetje triest. Maar ik ben wel extreem vrolijk.
wie heeft dit uitgelekt danquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM had ooit een lijstje gemaakt achter de schermen met vervelende users.
#REALFACTS
zeker donquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand van achter de schermen natuurlijk.
We trollen toch allemaal wel eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij deed dit al toen hij nog geen mod was hoor, dat trollen heeft hij zelf ook toegegeven.
Toen hij een poosje mod af was was hij constant aan het rellen in het Feyenoord-topic
weet ik nog niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand van achter de schermen natuurlijk.
En dat komt natuurlijk alleen bij de Feyenoorders vandaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt omdat ik de TR's en het gejank kan inzien. Echt een kleuterklas
Bij hem was het extreem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We trollen toch allemaal wel eens.
[..]
weet ik nog niks
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speeltquote:
je weet het nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
Gewoon voor de titel gaan nu tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
zijn gewoon trollsquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat komt natuurlijk alleen bij de Feyenoorders vandaan
Figuren als Caland, Happel myzelf en Inso gaan eerder iemand de "kanker" schelden dan een TR zetten terwijl die ajacieden die in het Feyenoord-topic komen trollen o.a. Tyron constant TR zetten en dat ook toegeven.
Hoequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij hem was het extreem.
Al had hij me wel op een briljante manier een maandban aangesmeerd toen
Ik gunde het PEC wel, want Ajax was echt bedroevend zwak bezig weer. Gewoon weer verder gaan met het "domineren" van de laatste seizoenenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij post altijd leuk de plaatjes van al zijn eten in het "wat eet ik vandaag- topic"quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken weinig vervelende users, behalve Iwanius de nasi hater.
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.quote:
Ik denk dat er volgende week in de eredivisie alweer 4 " stunts" zijn minimaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappige is dat je je niet eens meer verbaasd over "stunts"
Goed verhaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.
Daar zal wel eerder gewoon een geldige reden aan voorafgegaan zijn. Want mods kunnen toch niet bannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
Dit seizoen Feyenoord gewoon kampioen.
Rest is alleen maar zwakker geworden
Feyenoord een stuk sterker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
Dit seizoen Feyenoord gewoon kampioen.
Rest is alleen maar zwakker geworden
en hoe voelde je je daarbij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt toch nog niet die spits bij van Napoliquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk sterker.
2 opas en een 19 jarige erbij.
Gewoon te vrede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt toch nog niet die spits bij van Napoli
Kijken of Feyenoord 3 keer geluk heeft met de spits
Dat is niet helemaal waar, als een moderator een aanvraag doet gaat FA dat beoordelen en indien oké dan krijg je je ban dacht dat het zo ging.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal wel eerder gewoon een geldige reden aan voorafgegaan zijn. Want mods kunnen toch niet bannen.
te vrede is zowaar nog slechter dan sightorssonquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon te vrede.
40 goals in februari bij het kampioensfeest.
Geen opa's gekkie dat is ervaring. Komt bazenspits aan ook dan zijn we niet te stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk sterker.
2 opas en een 19 jarige erbij.
Te Vrede is slechter dan ik als spits was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
te vrede is zowaar nog slechter dan sightorsson
ja maar als het bij een beetje geruzie blijft krijg je echt geen ban van een FA hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, als een moderator een aanvraag doet gaat FA dat beoordelen en indien oké dan krijg je je ban dacht dat het zo ging.
Dus ze kunnen inderdaad niet bannen maar er wel eentje voor je regelen als het ware
Best droevig dat Feyenoord alleen dat heeft danquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te Vrede is slechter dan ik als spits was.
Manman.
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar als het bij een beetje geruzie blijft krijg je echt geen ban van een FA hoor.
Jij bent volgens mij de enige Feyenoorder op FOK! die Immers ook kut vind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Lex "kan niet voetballen" Immers erachter.
Nee, geen genot.
Ah je was weer aan een van je befaamde tirades bezigquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Schold hem uit voor dingen en zei dat hij er niks aan kon doen omdat hij toch geen mod was
Maar Yvonne maakte hem snel mod en toen stond er systeenmbericht: Crewbash je kunt dan en dan weer posten
Lex is een onderschatte speler beter haalt Koeman hem naar Southampton als vervanger voor Calum Chambersquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Lex "kan niet voetballen" Immers erachter.
Nee, geen genot.
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.quote:
Pot, ketel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je was weer aan een van je befaamde tirades bezigTerechte ban wel dan
Omdat hij goed rendement heeft verder oogt hij als een mongool maar zijn stats liegen niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.
Dat is nog het ergste van alles.
Hij wordt niet eens meer gezien als cultspeler.
ik dacht misschien krijg ik mijn ban ontmaagdingquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Jij wenste mij een gaskamer toe en scheld net zo hard alleen blijkbaar ben je hypocriet genoeg om te doen alsof het altijd alleen aan anderen ligt
Beetje zelfde verhaal als met Siem de Jongquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.
Dat is nog het ergste van alles.
Hij wordt niet eens meer gezien als cultspeler.
Ach zolang het van twee kanten komt ik was ook triest bezig met je broer er bij te halen al was dat geeneens een trol omdat je echt een verhaal keertje vertelt had.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht misschien krijg ik mijn ban ontmaagding
maar nope weer niet gelukt
Zou jij alleen maar leuk vinden toch aangezien je oranje haarquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Was echt bang dat Immers nog in oranje kwam na een tijdje.
Nee, dan zou ik me doodschamen dat Feyenoord zo'n slechte speler heeft geleverd aan een eindtoernooiquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou jij alleen maar leuk vinden toch aangezien je oranje haar
nee want je vertelde gewoon een totaal verkeerd verhaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach zolang het van twee kanten komt ik was ook triest bezig met je broer er bij te halen al was dat geeneens een trol omdat je echt een verhaal keertje vertelt had.
Alleen waren de verhoudingen toen nog cool
Gast dat was meer dan een jaar geleden weet ik veel bipolair of borderliner was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee want je vertelde gewoon een totaal verkeerd verhaal
Alsof die Wijnaldum iets heeft toegevoegd dit toernooi of wat denk je van Lens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me doodschamen dat Feyenoord zo'n slechte speler heeft geleverd aan een eindtoernooi
Als je naar hun kijkt heb je in ieder geval niet dat er een voetballer met een spierziekte op het veld staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof die Wijnaldum iets heeft toegevoegd dit toernooi of wat denk je van Lens.
ja jij haalt het er zelf bij van een jaar terug, kom dan in elk geval met kloppende feitenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast dat was meer dan een jaar geleden weet ik veel bipolair of borderliner was.
Je vertelde zoveel van dat soort dingen in die tijd
Ik heb hier geen zin in vannacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
JR denkt dat ik borderliner ben takes one to know one I guess
Je hebt die Messi-actie van Lex gemist vorig seizoen zeker die man heeft echt wel motoriek alleen niet veel mensen kunnen het (h)erkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je naar hun kijkt heb je in ieder geval niet dat er een voetballer met een spierziekte op het veld staat.
Ik ook niet maar jij begint weer meteen te flippen omdat ik iets niet goed onthouden had.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in vannacht.
je overdrijftquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar jij begint weer meteen te flippen omdat ik iets niet goed onthouden had.
Bipolair en borderliner zijn allebei persoonlijkheidsstoornissen en jij doet net alsof ik je moeder verkracht heb direct zo aangebrand terwijl ik alleen die twee termen had verward.
Twee nieuwe spitsen, Viergever en een nieuwe buitenspeler die waarschijnlijk pas na de winter echt mee kan spelen door oostblokmaffiaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft trouwens weinig spelers verkocht dit seizoen. Maar ook bijna niks gehaald wel jammer.
Nou na die opmerking wilde je me in de gaskamer smijten dus kennelijk zat het je behoorlijk diepquote:
Ja iets met een handtekening toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee nieuwe spitsen, Viergever en een nieuwe buitenspeler die waarschijnlijk pas na de winter echt mee kan spelen door oostblokmaffia
omdat je bij iedereen loopt te zuigen en persoonlijke shit er bijhalen en het dan ziet als gewoon trollen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou na die opmerking wilde je me in de gaskamer smijten dus kennelijk zat het je behoorlijk diep
Nee is nu opgelost en mag spelen, maar heeft halfjaar niet mogen trainen en spelen en duurt nog wel tijdje voor hij wedstrijdfit en gewend is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja iets met een handtekening toch.
Wat als je m gewoon opstelt?
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat je bij iedereen loopt te zuigen en persoonlijke shit er bijhalen en het dan ziet als gewoon trollen.
Is een jonge jongen dus dat zal wel meevallen Bakkal was ook in no time weer fitquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee is nu opgelost en mag spelen, maar heeft halfjaar niet mogen trainen en spelen en duurt nog wel tijdje voor hij wedstrijdfit en gewend is.
Okéquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Trollen word je hard van en anders ik wel
Wedstrijdfit is wat anders en heeft nog niet gedebuteerd op het hoogste niveau dus denk dat hij eerst mag beginnen bij Jong Ajax. Daarbij heeft Ajax nu nog Schöne en El Ghazi voor rechtsbuiten dus hij is nog niet perse nodigquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een jonge jongen dus dat zal wel meevallen Bakkal was ook in no time weer fit
Jij lult toch ook over WW en weet ik wat niet meer, dat zijn net zo goed persoonlijke zaken die je er dan bij haalt.quote:
Watquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wedstrijdfit is wat anders en heeft nog niet gedebuteerd op het hoogste niveau dus denk dat hij eerst mag beginnen bij Jong Ajax. Daarbij heeft Ajax nu nog Schöne en El Ghazi voor rechtsbuiten dus hij is nog niet perse nodig
Jij bent net zo snel aangevallen op een forum. Heb je zelf gezegd over Stijn met zijn psychoanalyse dat je daardoor boos wordquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij lult toch ook over WW en weet ik wat niet meer, dat zijn net zo goed persoonlijke zaken die je er dan bij haalt.
Of te wel als jij hier dingen over jezelf vertelt kan het zo zijn dat mensen je daar mee confronteren om te zieken, plagen of als je ruzie maakt zo moeilijk is het niet JR maar je moet nog zoveel leren
Niet afgelopen seizoen hoor. Kreeg hij veel individuele training en scoorde hij ook al veel in de A1. Deze voorbereiding ook 8 goals gemaakt in 150 minuten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat
Die El Ghazi is toch ook 5 maanden geblesseerd geweest?
dat elan een zielige oude alcoholist is die zijn lolletje haalt uit vreemde irriteren op het internet omdat hij in realiteit weinig onder de mensen komt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij bent net zo snel aangevallen op een forum. Heb je zelf gezegd over Stijn met zijn psychoanalyse dat je daardoor boos word
Ongetwijfeld heeft hij hier een geweldige comeback op die verheven staat van de subtiele sneren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat elan een zielige oude alcoholist is die zijn lolletje haalt uit vreemde irriteren op het internet omdat hij in realiteit weinig onder de mensen komt?
Boos is relatief uiteindelijk komt er eigenlijk geen emotie bij mij bij FOK! kijken tenzij gespeelde emotie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent net zo snel aangevallen op een forum. Heb je zelf gezegd over Stijn met zijn psychoanalyse dat je daardoor boos word
over mijn gewicht ongetwijfeldquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heeft hij hier een geweldige comeback op die verheven staat van de subtiele sneren.
dan vraag ik me af waarom je telkens je plezier haalt uit het verrot schelden van die mensen terwijl je ook normaal over zaken kan blijven praten. Zonder eerst te slijmen en dan weer verrot te scheldenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Boos is relatief uiteindelijk komt er eigenlijk geen emotie bij mij bij FOK! kijken tenzij gespeelde emotie.
Je zal je toch oprecht druk moeten maken wat al die mongooltjes hier allemaal over je roepen terwijl ze je niet eens kennen irl
Koude kroketten toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over mijn gewicht ongetwijfeld
Dat uitschelden valt reuze mee ik zeg wel eens autist je kunt ook terug plagen hoor en volgens mij doen de meeste dat wel. Zie boven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan vraag ik me af waarom je telkens je plezier haalt uit het verrot schelden van die mensen terwijl je ook normaal over zaken kan blijven praten. Zonder eerst te slijmen en dan weer verrot te schelden
Ik vind dat altijd een beetje een aparte opmerking dat het niet het echte leven is. Wat maakt dit dan perse nep. Genoeg mensen die zich ook nep voordoen als je ze irl tegenkomt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Koude kroketten toch.
Maar gedeeltelijk klopt het wel beetje vervelen op FOK! etc al zie ik er verder niks kwaads in omdat internet nu eenmaal niet het echte leven is.
Mensen kunnen je van alles wijs maken realiteit is dat je totaal geen zicht hebt op wat echt en niet echt is tenzij je ze ook kent van meets of zo
Iemand autist noemen is niet zoveel, maar jij maakt meteen iemand belachelijk omdat hij afgewezen is voor sollicitatie en dat soort dingen waarop je iemand persoonlijk pakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat uitschelden valt reuze mee ik zeg wel eens autist je kunt ook terug plagen hoor en volgens mij doen de meeste dat wel. Zie boven.
Zijn topicsreeksen geweest waarbij users volledig meeleefden omdat iemand claimde kanker te hebben en zwaar onder de chemo's zat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje een aparte opmerking dat het niet het echte leven is. Wat maakt dit dan perse nep. Genoeg mensen die zich ook nep voordoen als je ze irl tegenkomt.
Maar er zijn ook vast mensen die claimen dat ze kanker hebben tegenover mensen die ze irl zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn topicsreeksen geweest waarbij users volledig meeleefden omdat iemand claimde kanker te hebben en zwaar onder de chemo's zat.
Nu is dat niet normaal te noemen maar het geeft wel aan op wat voor verderfelijk forum je eigenlijk post als er zulke ziekte geesten rondwaren.
Komt ook naar voren in die FOK! docu dat je alles met een korreltje zout moet nemen anders kan je bedrogen uitkomen.
Niet dat dat een vrijbrief is om je compleet te misdragen maar als iemand dan klootzak zegt of je plaagt met je sollicitatie moet je wel realiseren dat het "maar internet " is .
maar dan nog is het gewoon vervelend, een sollicitatie kan voor iemand een big deal zijn en vind het oprecht echt kut als hij/zij afgewezen wordt. en internet of niet op fok worden ook wel eens gewoon serieuze discussies gehouden enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn topicsreeksen geweest waarbij users volledig meeleefden omdat iemand claimde kanker te hebben en zwaar onder de chemo's zat.
Nu is dat niet normaal te noemen maar het geeft wel aan op wat voor verderfelijk forum je eigenlijk post als er zulke ziekte geesten rondwaren.
Komt ook naar voren in die FOK! docu dat je alles met een korreltje zout moet nemen anders kan je bedrogen uitkomen.
Niet dat dat een vrijbrief is om je compleet te misdragen maar als iemand dan klootzak zegt of je plaagt met je sollicitatie moet je wel realiseren dat het "maar internet " is .
Wat jij niet leest is dat hij even daarvoor ook opmerkingen geeft over WW alleen ik ga daar niet over janken verder omdat het me niet boeit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand autist noemen is niet zoveel, maar jij maakt meteen iemand belachelijk omdat hij afgewezen is voor sollicitatie en dat soort dingen waarop je iemand persoonlijk pakt.
Tuurlijk en het is vaak ook gewoon een goede sfeer waar je beetje kan praten met elkaar, is ook niet zoveel anders als whatsappen ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan nog is het gewoon vervelend, een sollicitatie kan voor iemand een big deal zijn en vind het oprecht echt kut als hij/zij afgewezen wordt. en internet of niet op fok worden ook wel eens gewoon serieuze discussies gehouden enzo.
Ik kan heel goed het verschil zien tussen plagen en iemand echt proberen te beledigen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jij niet leest is dat hij even daarvoor ook opmerkingen geeft over WW alleen ik ga daar niet over janken verder omdat het me niet boeit.
Maar dan maak je grapje terug en is het gejank weer niet om aan te gluren.
Je mag en kan alles wel zeggen tegen me hoor maar andersom ook bedoel vaak dingen plagend niet om iemand emotioneel onderuit te halen mja misschien heb je wel gelijk en is dat inderdaad lomp gedrag zal er wel eens op gaan letten.
Neem niets wat mensen hier zeggen al te serieus eigenlijk dus vanuit die gedachte dat anderen het ook zo zien post je dan misschien ook.
Zie dat als een soort relativeren, in het echt zou je zoiets niet snel zeggen natuurlijk maar je hebt wel gelijk dat het voor sommigen echt een soort uitlaatklep is waar ze emotioneel bij betrokken zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan nog is het gewoon vervelend, een sollicitatie kan voor iemand een big deal zijn en vind het oprecht echt kut als hij/zij afgewezen wordt. en internet of niet op fok worden ook wel eens gewoon serieuze discussies gehouden enzo.
Dat laatste is ook niet zo raar dat het nog "leuk" blijft omdat jullie dan min of meer in dezelfde situatie zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie dat als een soort relativeren, in het echt zou je zoiets niet snel zeggen natuurlijk maar je hebt wel gelijk dat het voor sommigen echt een soort uitlaatklep is waar ze emotioneel bij betrokken zijn.
Met Inso ook altijd gekkigheid over WW en drankjes doen niet iedereen voelt zich aangevallen maar ik zal er beter op letten.
Het is bij de meeste mensen helaas alleen leuk zolang het ten koste van anderen gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook niet zo raar dat het nog "leuk" blijft omdat jullie dan min of meer in dezelfde situatie zitten.
Eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet soms ook gewoon wat zelfspot hebben. Anders maak je het jezelf verdomd lastig.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet soms ook gewoon wat zelfspot hebben. Anders maak je het jezelf verdomd lastig.
wil jou wat laten zien wachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen heeft wel eens de moeite om de grens te bepalen. Zo krijg ik soms ook een waas voor mijn ogen als het om sommige onderwerpen gaatquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is bij de meeste mensen helaas alleen leuk zolang het ten koste van anderen gaat.
Inso had keer emotionele bui (serieus) ging Fokkie ook schijtlollig doen over krassen dit dat dus hij tieft maar lekker op met zijn gejank over de kinderboerderijgrappen die die zogenaamd niet aan kan want zijn "lolletjes" hebben net zo goed scherpe kantjes .
Hahahahahahahahaha Ajaxquote:
Welke onderwerpen dan kan ik ze morgen tegen je gebruikenquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens de moeite om de grens te bepalen. Zo krijg ik soms ook een waas voor mijn ogen als het om sommige onderwerpen gaat
Whahahahhaaquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:19 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
inso zie dit
eerste druk van kuifje in de sovjet-unie (1930)
Ajax was echt slecht weer hahaha. Kan me er niet eens druk over maken johquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha Ajax
Hoe is het verder, JRgod?
Kuifje was sowieso racistisch toch ook met negers en slaven en shitquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:19 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
inso zie dit
eerste druk van kuifje in de sovjet-unie (1930)
Over religie. Over Feyenoordsupporters die zichzelf het beste publiek vinden. Ajacieden die Siem de Jong een held vinden. Tong80 zijn kuttopicsquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke onderwerpen dan kan ik ze morgen tegen je gebruiken![]()
Vroeger kon je mensen ook nog helemaal kapot schelden en dan toch een soort FOK!-buddies zijn misschien zijn de tijden gewoon anders.
Herinner me nog wel leuke discussies met Steven over Fey - Ajax waarbij je elkaar (letterlijk) kanker en wat al niet toewenste zonder dat er echt haat was
Goed goed. Wel moe.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahahahhaa
[..]
Ajax was echt slecht weer hahaha. Kan me er niet eens druk over maken joh
Met mij gaat alles prima hier, hoe is het met u?
AJ moet je niet kijken. Totaal subjectief in zulke situaties.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Stylo kijk je AJ
Situatie escaleert weer
Hee kijk nou een ajacied die tong80 ook niet mag wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over religie. Over Feyenoordsupporters die zichzelf het beste publiek vinden. Ajacieden die Siem de Jong een held vinden. Tong80 zijn kuttopics
Ben benieuwd hoe je me hiermee gaat trollen.
Het was weer net zo slaapverwekkend als de laatste seizoenen. Nauwelijks kansen gecreeerd en weggecounterd door PEC.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed goed. Wel moe.
Heb Ajax gemist jammergenoeg. Was het echt zo slecht?
Beetje pro-Hamas hoorde net dat sjamaan ontvoerd is daar door Israeli secret servicequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AJ moet je niet kijken. Totaal subjectief in zulke situaties.
Zijn er toch wel meer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee kijk nou een ajacied die tong80 ook niet mag wonderen zijn de wereld nog niet uit
weet ik nog niet. ben nog bezig met dezequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuifje was sowieso racistisch toch ook met negers en slaven en shit
Ik gun het PEC wel. Ajax boeit de JCS toch niet en voor PEC is dit gewoon een echte prijs.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was weer net zo slaapverwekkend als de laatste seizoenen. Nauwelijks kansen gecreeerd en weggecounterd door PEC.
Word weer een lang seizoen zo
Oh je had over Gaza. Dacht isis. Volg Gaza niet echt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje pro-Hamas hoorde net dat sjamaan ontvoerd is daar door Israeli secret service
Ik gunde het PEC ook wel in die wedstrijd, zie het toch als oefenwedstrijd. Maarja dat je dan zo bedroevend zwak speelt geeft weinig hoop voor volgende week.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gun het PEC wel. Ajax boeit de JCS toch niet en voor PEC is dit gewoon een echte prijs.
Maar raar dit. Eredivisie gaat kwalitatief steeds meer achteruit. Jammer.
Voor 30 miljoen of zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde het PEC ook wel in die wedstrijd, zie het toch als oefenwedstrijd. Maarja dat je dan zo bedroevend zwak speelt geeft weinig hoop voor volgende week.
En ja de Eredivisie is een veredelde beloftencompetitie, zal je zien dat Depay ook meteen weggaat na 1 jaartje basis
Laten we aub niet over PSV hebben. Nog nooit zo iets droevig gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde het PEC ook wel in die wedstrijd, zie het toch als oefenwedstrijd. Maarja dat je dan zo bedroevend zwak speelt geeft weinig hoop voor volgende week.
En ja de Eredivisie is een veredelde beloftencompetitie, zal je zien dat Depay ook meteen weggaat na 1 jaartje basis
Steur is beschermd dus nee zou eerder zeggen aardgas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
is kaviaar nog steeds zo'n groot exportproduct van rusland?
Wat dan weer uitgegeven wordt aan waardeloze Brazilianen uit Polenquote:
Dat is zowaar nog erger ja, al ik heb die wedstrijd donderdag gemist. En Feyenoord was ook echt teringslecht tegen Besiktas. En dat zijn dan normaal gesproken je beste drie ploegen van de competitiequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laten we aub niet over PSV hebben. Nog nooit zo iets droevig gezien.
Groot op welke manier?quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
is kaviaar nog steeds zo'n groot exportproduct van rusland?
ben kuifje aan het lezen en ze hebben het steeds over graan, kaviaar en vodka als exportproductenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben kuifje aan het lezen en ze hebben het steeds over graan, kaviaar en vodka als exportproducten
Bron: wikiquote:Negentig procent van de kaviaar die op de markt gebracht wordt, is ofwel van Russische of van Iraanse afkomst.
hmm ja strip is ook al wel 80 jaar oud ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Bron: wiki
Ik denk dus van wel. Alleen zal de andere exportproducten van Rusland in aandeel zwaarder wegen dan de kaviaar en daardoor minimaal zijn.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, bijna.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is nogal selectief in de behandeling van de clubtopics in het Feyenoord-topic mag iedereen wekelijks even komen trollen ( Scorpie, Cuenca, Herqules ga zo maar door) en bij het Ajax-topic tolereert hij andersom geen commentaar want dan delete hij posts of vraagt een ban aan.
De verdwijning van de almachtige HMF is ook een complot van hem een die GGMM.
Mietje.quote:
hela doe eens niet zo naarquote:
Pussy verwijder zijn posts gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry grapje was ff vergeten dat jij hier mod was
Jou kan ik niet aan denk ik.
Je gezicht is een pussy.quote:
Als je maar weet wie er de baas isquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry grapje was ff vergeten dat jij hier mod was
Jou kan ik niet aan denk ik.
Zwak excuus. Je laat je weer flink kennen hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je kunt stoken tussen kano en mij?
René is nog wat teneergeslagen na gisteravondquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zwak excuus. Je laat je weer flink kennen hoor.
Kunnen we er niet over praten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
René is nog wat teneergeslagen na gisteravond
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
Ach, het kan erger. Het was al beter dan de 5-1.quote:
Ja, toch een flinke vooruitgang.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan erger. Het was al beter dan de 5-1.
Maar in de rest van het seizoen hebben we Blind en Cilissen weer. Dat scheelt.
Zonder keeper spelen is beter dan met Vermeer spelen.quote:
Roda > Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder keeper spelen is beter dan met Vermeer spelen.
Alleen jammer dat we geen spits hebbenOf een creatieve middenvelder. Of een rechtsback
Altijd maar weer stoken. Nu ook al in grtd. Schijtziek word ik er van weet je datquote:
Meid toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd maar weer stoken. Nu ook al in grtd. Schijtziek word ik er van weet je dat
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM als moderator is als Stylo zonder watermerk. Het kan niet, het hoort niet en we moeten het ook niet willen.
Jouw gemeten typesnelheid is 444 aanslagen per minuut, oftewel 88.8 woorden per minuut.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.ticken.nl/gratis-typetest-blue-2.html
399 aanslagen per minuut, 79,8 woorden per minuut, 95% foutloos.
Even oefenen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even oefenen.
Ik doe deze test geeneens op mijn laptop toetsenbord. Ik zet enkel mijzelf ten schande.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even oefenen.
Aww schaam je je zo erg?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik vet langzaam derhalve niet mijn resultaten gepost.
Gelukkig ben je knapquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe deze test geeneens op mijn laptop toetsenbord. Ik zet enkel mijzelf ten schande.
Tweequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Hoe typen jullie eigenlijk? Netjes met tien vingers of ... ?
Feer, hadden jij en Hep de post van Breuls over de Comiccon gezien?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Jepquote:
Geen idee doe het met mijn hele leven al en kon altijd het snelst typen van de klasquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo verschrikkelijk kut he.
9 vingers. Ik denk eigenlijk niet dat mijn rechter duim meedoet in het spektakel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww schaam je je zo erg?
[..]
Gelukkig ben je knap
Nog geen typ cursus gehad, gekregen, genomen, dus met twee vingers.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Eigenlijk wel. #confessions.quote:
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, hadden jij en Hep de post van Breuls over de Comiccon gezien?
Ik doe het met 11 vingers.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Best goede score hoor. Maar hoe vaker je de test doet, hoe hoger je scoort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik heb maar 410. Maar mijn toetsenbord steekt af en toe dus dat is ook niet helemaal eerlijk!
Typcursussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog geen typ cursus gehad, gekregen, genomen, dus met twee vingers.
[..]
Eigenlijk wel. #confessions.
Omdat je op FOK! zitquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Als ik hier in de woonkamer een verhaaltje typ op FOK! ofzo dan kijken allemaal mensen me ook dom aan!
Dat had ik vroeger ook, bij m'n vader thuis. Hele tijd opmerkingen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Omdat ik zo snel typ en je dus hele tijd tiktiktiktiktiktik hoort
Waarom bevordert een gameverslaving mijn manier van typen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typcursussen, gewoon een verkapte gameverslaving oplopen.
Inso is het hiermee eens.
Bedankt. Ik dacht dat niemand het begreep.quote:
Ja die opmerkingen zijn zo irritantquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, bij m'n vader thuis. Hele tijd opmerkingen.Maar nu is typen mijn werk, dus vindt iedereen het normaal.
Ook al zit ik eigenlijk niet te werken.
Of hij was bang dat je zijn internetgeschiedenis zag?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
+ Mensen zeggen er ook vaak bij 'maak je je toetsenbord niet kapot?' ik mocht echt om die reden niet achter mijn vaders computer. Hij was echt bang dat ik zijn toetsenbord kapot zou typen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of hij was bang dat je zijn internetgeschiedenis zag?
Ik dacht dat je groter geschapen was, sorry. Is het dan tenminste nog wel een duimpje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat niemand het begreep.
Bedankt voor het melden, nee echt. Hier kunnen we wat meequote:
fijn he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je groter geschapen was, sorry. Is het dan tenminste nog wel een duimpje?
[..]
Bedankt voor het melden, nee echt. Hier kunnen we wat mee
Ik heb mijn toetsenbord ook op de grond gezet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je groter geschapen was, sorry. Is het dan tenminste nog wel een duimpje?
[..]
Bedankt voor het melden, nee echt. Hier kunnen we wat mee
Jetro Willems fokt niet meer.quote:
Dit zegt meer over je groteske handen dan je edele lustspier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn toetsenbord ook op de grond gezet.
Wel de spellen die hij en ik speelde. Veel sociale interactie en dat leer je vanzelf wel typen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom bevordert een gameverslaving mijn manier van typen?
Met tien vingers dus? Ik snap nog altijd niet het verband eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zegt meer over je groteske handen dan je edele lustspier.
[..]
Wel de spellen die hij en ik speelde. Veel sociale interactie en dat leer je vanzelf wel typen.
Flikkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens wel hoe je een Haagse kon scoren
Bij spellen als Quake had je naast het spelen van de spel zelf een chatfunctie om elkaar te beledigen of te zeggen dat het een goede spel was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met tien vingers dus? Ik snap nog altijd niet het verband eerlijk gezegd.
En hoe bevordert dat dan dat je ipv met 2 dan met 10 vingers gaat typen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij spellen als Quake had je naast het spelen van de spel zelf een chatfunctie om elkaar te beledigen of te zeggen dat het een goede spel was.
Heb jij ooit een game gespeeld en tegelijkertijd je maaltijd eten en ook nog seksuele roleplaying. En dat met twee vingers?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe bevordert dat dan dat je ipv met 2 dan met 10 vingers gaat typen?
Je moest snel zijn, want andere ronde ging beginnen. Je had al vier vingers op de wasd letters, dus je had maar 6 vrije vingers over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe bevordert dat dan dat je ipv met 2 dan met 10 vingers gaat typen?
Je hebt gelijk. Op het Binnenhof heb je tegenwoordig genoeg aan een ISIS vlag met jouw huidskleur.quote:
Snel moeten typen en jezelf daardoor dwingen tot het aanleren van betere typtechniek. Doe je dit niet dan ben je net zo'n lul als Peter uit het uit te typen stukje tekst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met tien vingers dus? Ik snap nog altijd niet het verband eerlijk gezegd.
Er was gisteren weer een demonstratie van die isis flikkers. Creepy shit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op het Binnenhof heb je tegenwoordig genoeg aan een ISIS vlag met jouw huidskleur.
Ik ben ook bijzonder grappig vandaag
[..]
Snel moeten typen en jezelf daardoor dwingen tot het aanleren van betere typtechniek. Doe je dit niet dan ben je net zo'n lul als Peter uit het uit te typen stukje tekst.
Ik ben bang dat het om World of Warcraft draaide maar ook dit is waar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest snel zijn, want andere ronde ging beginnen. Je had al vier vingers op de wasd letters, dus je had maar 6 vrije vingers over.
Zullen we de volgende keer samengaan? Laat ik wel een Jihad baard staan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er was gisteren weer een demonstratie van die isis flikkers. Creepy shit.
Je beseft dat je het antwoord op die vraag zojuist hebt overgetypt in die test he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Waarom? Ik kan met twee vingers anders best wel snel typen. Zie het probleem niet
Ik moet eerlijk toegeven dat als ik game, dat ik eigenlijk de tijd vergeet, en dus niet eet tijdens het gamen. En jeetje aan seksuele roleplaying heb ik nooit gedaan. Maar dan nog snap ik het niet, inso.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit een game gespeeld en tegelijkertijd je maaltijd eten en ook nog seksuele roleplaying. En dat met twee vingers?
Aha, thanks voor dit inzicht. Eindelijk een antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest snel zijn, want andere ronde ging beginnen. Je had al vier vingers op de wasd letters, dus je had maar 6 vrije vingers over.
Net zo'n lul, euh oke.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op het Binnenhof heb je tegenwoordig genoeg aan een ISIS vlag met jouw huidskleur.
Ik ben ook bijzonder grappig vandaag
[..]
Snel moeten typen en jezelf daardoor dwingen tot het aanleren van betere typtechniek. Doe je dit niet dan ben je net zo'n lul als Peter uit het uit te typen stukje tekst.
Ja maar ik vind het bullshitquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je het antwoord op die vraag zojuist hebt overgetypt in die test he?
Peter.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij bent zeker ook nog altijd tegen het homohuwelijk
Polen was het eerste europese land waar je legaal homoseksueel mocht zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo conservatief. Jij bent zeker ook nog altijd tegen het homohuwelijk
Wat een vooruitstrevend, ruimdenkend land is het toch ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen was het eerste europese land waar je legaal homoseksueel mocht zijn.
Leuk feitje he.
In 1932 al, terwijl Nederland pas in 1971quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een vooruitstrevend, ruimdenkend land is het toch ook
Hmm. Hoe werkt dat preciesquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef mrstylo het volgende:
LR, ik ga in den haag wonen he. Jullie hebben daar toch een kalifaat?
Sorryquote:
Katten als manquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een huis voor mezelf en een kat.
This is the dream
Ik stel dit niet op prijsquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verkeerde verbanden leggen, iets waar Lr goed in is.
Je moet het zien als een straat die geleidt wordt door mongolen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hoe werkt dat precies. Ik weet er redelijk veel vanaf maar een kalifaat hebben in je stad?
[..]
Sorry, maar stellen dat het bullshit is slaat ook nergens op. Je kunt nog zo goed met twee vingers zijn maar je zal het altijd afleggen tegen een middelmatige typer met 10 vingers. Daarbij is het ook logisch dat je het langer volhoudt met 10 vingers daar waar je de belasting beter kunt verdelen in plaats van het constant belasten van twee vingers.
Ze mag mij ook niet. Behalve toen ik net eten paktequote:
Katten mogen je nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze mag mij ook niet. Behalve toen ik net eten pakte
Ja oké maar een kalifaat is toch de regerende groep die claimt af te stammen van de laatste kalief toch. In hoeverre kan dit dan betrekking hebben op een wijk bende/groepering?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien als een straat die geleidt wordt door mongolen.
Ik wil kennelijk niet verkeerd door je begrepen worden en derhalve niet trollen, sorryquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je gebruikt een PI, doe ffe normaal joh.Je trekt het je wel heel erg aan.
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké maar een kalifaat is toch de regerende groep die claimt af te stammen van de laatste kalief toch. In hoeverre kan dit dan betrekking hebben op een wijk bende/groepering?
Ik ga Wikipedia wel even raadplegen.
[..]
Ik wil kennelijk niet verkeerd door je begrepen worden en derhalve niet trollen, sorry
Hah!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed
Iedereen heeft maar katten tegenwoordig. Is dit de nieuwe hype?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn vriendin heeft net 2 nieuwe kittens. KJOOOOEEEEETTT
Jij bent serieus een baasje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah!
Ik vond mijn cursus Midden-Oosten echt wel interessant en heb mij toentertijd vrij goed ingelezen over de islam, vandaar
Uhm. Ik speel deze vraag door aan Inso.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent serieus een baasje.
Hoe gaat het met je studie?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhm. Ik speel deze vraag door aan Inso.
Vergevenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké maar een kalifaat is toch de regerende groep die claimt af te stammen van de laatste kalief toch. In hoeverre kan dit dan betrekking hebben op een wijk bende/groepering?
Ik ga Wikipedia wel even raadplegen.
[..]
Ik wil kennelijk niet verkeerd door je begrepen worden en derhalve niet trollen, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |