Beetje pro-Hamas hoorde net dat sjamaan ontvoerd is daar door Israeli secret servicequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AJ moet je niet kijken. Totaal subjectief in zulke situaties.
Zijn er toch wel meer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee kijk nou een ajacied die tong80 ook niet mag wonderen zijn de wereld nog niet uit
weet ik nog niet. ben nog bezig met dezequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuifje was sowieso racistisch toch ook met negers en slaven en shit
Ik gun het PEC wel. Ajax boeit de JCS toch niet en voor PEC is dit gewoon een echte prijs.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was weer net zo slaapverwekkend als de laatste seizoenen. Nauwelijks kansen gecreeerd en weggecounterd door PEC.
Word weer een lang seizoen zo
Oh je had over Gaza. Dacht isis. Volg Gaza niet echt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje pro-Hamas hoorde net dat sjamaan ontvoerd is daar door Israeli secret service
Ik gunde het PEC ook wel in die wedstrijd, zie het toch als oefenwedstrijd. Maarja dat je dan zo bedroevend zwak speelt geeft weinig hoop voor volgende week.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gun het PEC wel. Ajax boeit de JCS toch niet en voor PEC is dit gewoon een echte prijs.
Maar raar dit. Eredivisie gaat kwalitatief steeds meer achteruit. Jammer.
Voor 30 miljoen of zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde het PEC ook wel in die wedstrijd, zie het toch als oefenwedstrijd. Maarja dat je dan zo bedroevend zwak speelt geeft weinig hoop voor volgende week.
En ja de Eredivisie is een veredelde beloftencompetitie, zal je zien dat Depay ook meteen weggaat na 1 jaartje basis
Laten we aub niet over PSV hebben. Nog nooit zo iets droevig gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde het PEC ook wel in die wedstrijd, zie het toch als oefenwedstrijd. Maarja dat je dan zo bedroevend zwak speelt geeft weinig hoop voor volgende week.
En ja de Eredivisie is een veredelde beloftencompetitie, zal je zien dat Depay ook meteen weggaat na 1 jaartje basis
Steur is beschermd dus nee zou eerder zeggen aardgas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
is kaviaar nog steeds zo'n groot exportproduct van rusland?
Wat dan weer uitgegeven wordt aan waardeloze Brazilianen uit Polenquote:
Dat is zowaar nog erger ja, al ik heb die wedstrijd donderdag gemist. En Feyenoord was ook echt teringslecht tegen Besiktas. En dat zijn dan normaal gesproken je beste drie ploegen van de competitiequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laten we aub niet over PSV hebben. Nog nooit zo iets droevig gezien.
Groot op welke manier?quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
is kaviaar nog steeds zo'n groot exportproduct van rusland?
ben kuifje aan het lezen en ze hebben het steeds over graan, kaviaar en vodka als exportproductenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben kuifje aan het lezen en ze hebben het steeds over graan, kaviaar en vodka als exportproducten
Bron: wikiquote:Negentig procent van de kaviaar die op de markt gebracht wordt, is ofwel van Russische of van Iraanse afkomst.
hmm ja strip is ook al wel 80 jaar oud ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Bron: wiki
Ik denk dus van wel. Alleen zal de andere exportproducten van Rusland in aandeel zwaarder wegen dan de kaviaar en daardoor minimaal zijn.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft GGMM ook een handje van.
Echter niet als je Feyenoord aanhangt.
Ja, bijna.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is nogal selectief in de behandeling van de clubtopics in het Feyenoord-topic mag iedereen wekelijks even komen trollen ( Scorpie, Cuenca, Herqules ga zo maar door) en bij het Ajax-topic tolereert hij andersom geen commentaar want dan delete hij posts of vraagt een ban aan.
De verdwijning van de almachtige HMF is ook een complot van hem een die GGMM.
Mietje.quote:
hela doe eens niet zo naarquote:
Pussy verwijder zijn posts gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry grapje was ff vergeten dat jij hier mod was
Jou kan ik niet aan denk ik.
Je gezicht is een pussy.quote:
Als je maar weet wie er de baas isquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry grapje was ff vergeten dat jij hier mod was
Jou kan ik niet aan denk ik.
Zwak excuus. Je laat je weer flink kennen hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je kunt stoken tussen kano en mij?
René is nog wat teneergeslagen na gisteravondquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zwak excuus. Je laat je weer flink kennen hoor.
Kunnen we er niet over praten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
René is nog wat teneergeslagen na gisteravond
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
Ach, het kan erger. Het was al beter dan de 5-1.quote:
Ja, toch een flinke vooruitgang.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan erger. Het was al beter dan de 5-1.
Maar in de rest van het seizoen hebben we Blind en Cilissen weer. Dat scheelt.
Zonder keeper spelen is beter dan met Vermeer spelen.quote:
Roda > Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder keeper spelen is beter dan met Vermeer spelen.
Alleen jammer dat we geen spits hebbenOf een creatieve middenvelder. Of een rechtsback
Altijd maar weer stoken. Nu ook al in grtd. Schijtziek word ik er van weet je datquote:
Meid toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd maar weer stoken. Nu ook al in grtd. Schijtziek word ik er van weet je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |